Arkin Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου 18 ώρες πριν, vassilis018 είπε To Rush πιο πολύ σε βιογραφία φέρνει και όχι για τον κόσμο της F1 γενικά. Βασικά η ταινία θα έρθει στο Apple TV? και αν ναι, πότε περίπου Προς τελος Αυγουστου ερχεται σε streaming υπηρεσιες απο οτι λενε.
NiKoSmile Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ούτε το τρέιλερ... δεν άντεξα να δω μέχρι το τέλος 😏 Επεξ/σία 8 Ιουλίου από NiKoSmile 2
Bluedive Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, mike15 είπε ειναι κανονικη οπως στο εξωτερικο - αγγλια η' ιμιτασιον οπως στην θεσσαλονικη? γιατι πολλες τις βαφτιζουν ετσι ενω δεν ειναι. Και της Αθηνας και της Θεσσαλονικης ειναι μεσα στα πλαισια που οριζει η ΙΜΑΧ, διαφορετικα δεν θα λαμβαναν δικαιωματα χρησης απο την μητρικη εταιρεια. Ειναι και οι 2 πιστοποιημενες επισημως και κατασκευαστηκαν υπο την εποπτεια της IMAX. Με αυτο ως δεδομενο, η οθονη στην Αθηνα ειναι μεγαλυτερη απο της Θεσσαλονικης αλλα ελαφρως μικροτερη απο τις μεγαλυτερες της Ευρωπης διοτι δεν χωραγε μεγαλυτερο πανι μεσα στην συγκεκριμενη αιθουσα (πρωην VMax Sphera). Το συστημα προβολης ειναι ανωτερο με 2 παραλληλους προβολεις laser 4K (το καλυτερο διαθεσιμο συστημα IMAX) που αποδιδουν εξαιρετικα σε αντιθεση και ευκρινεια αλλα ειναι το συστημα ηχου που πραγματικα καθηλωνει κανοντας το προηγουμενο ΑΤMOS να ακουγεται σχεδον αδιαφορο. Ειδικα στο F1 εδινε ρεστα απο τα πρωτα κιολας καρε. Δες και την εικονα για περισσοτερες λεπτομερειες. Η Αθηνα εχει IMAX Laser (4Κ) και η Θεσσαλονικη IMAX Xenon (2K). Επεξ/σία 8 Ιουλίου από Bluedive 2
mike15 Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Bluedive είπε Και της Αθηνας και της Θεσσαλονικης ειναι μεσα στα πλαισια που οριζει η ΙΜΑΧ, διαφορετικα δεν θα λαμβαναν δικαιωματα χρησης απο την μητρικη εταιρεια. Ειναι και οι 2 πιστοποιημενες επισημως και κατασκευαστηκαν υπο την εποπτεια της IMAX. Με αυτο ως δεδομενο, η οθονη στην Αθηνα ειναι μεγαλυτερη απο της Θεσσαλονικης αλλα ελαφρως μικροτερη απο τις μεγαλυτερες της Ευρωπης διοτι δεν χωραγε μεγαλυτερο πανι μεσα στην συγκεκριμενη αιθουσα (πρωην VMax Sphera). Το συστημα προβολης ειναι ανωτερο με 2 παραλληλους προβολεις laser 4K (το καλυτερο διαθεσιμο συστημα IMAX) που αποδιδουν εξαιρετικα σε αντιθεση και ευκρινεια αλλα ειναι το συστημα ηχου που πραγματικα καθηλωνει κανοντας το προηγουμενο ΑΤMOS να ακουγεται σχεδον αδιαφορο. Ειδικα στο F1 εδινε ρεστα απο τα πρωτα κιολας καρε. Δες και την εικονα για περισσοτερες λεπτομερειες. Η Αθηνα εχει IMAX Laser (4Κ) και η Θεσσαλονικη IMAX Xenon (2K). τι αλλες διαφορες εχει του εξωτερικου με της αθηνας? ειναι μονο το μεγεθος η' και κατι αλλο? Επεξ/σία 8 Ιουλίου από mike15
Bluedive Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 12 ώρες πριν, mike15 είπε τι αλλες διαφορες εχει του εξωτερικου με της αθηνας? ειναι μονο το μεγεθος η' και κατι αλλο? Μπορεις να βρεις εδω περισσοτερες πληροφοριες. Συνηθως οι full IMAX οθονες ειναι 18Χ24 μετρα σε διασταση αλλα υπαρχουν ελαφρως μικροτερες αλλα καi καποιες μεγαλυτερες στο εξωτερικο. Η αιθουσα στην ΑΘηνα ειναι οτι πιο συγχρονο και απολυτα ικανοποιητικη σε μεγεθος. Επελεξε κεντρο σε σειρες J-K . 1
mike299 Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου (επεξεργασμένο) On 07/07/2025 at 23:40, aypnia said: Να σε ενημερώσω αν δεν το γνωρίζεις ότι το 40% με 50% μοίρασμα των εσόδων ΔΕΝ γίνεται τις πρώτες εβδομάδες. Στη συνέχεια υπάρχει το ποσοστό αυτό. Στις πρώτες 2 εβδομάδες, όταν δηλαδή μια ταινία βγάζει το συντριπτικό μέρος των εσόδων της το ποσοστό που παίρνει η εταιρεία παραγωγής είναι 70% με 80%. Επίσης η Apple Studios και η Amazon MGM δεν νοιάζονται σώνει και καλά να βγάλουν λεφτά από τα κινηματογραφικά τους studios. Αυτό που επιδιώκουν είναι να προσθέσουν στη βιβλιοθήκη τους κινηματογραφικά blockbusters που να έχουν το 100% των δικαιωμάτων τους. Κάτι που προσπάθησε και το Netflix να κάνει αλλά απέτυχε παταγωδώς. Αυτά τα ποσοστά ισχύουν μόνο για τις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη είναι 40-50% και στη Κίνα ακόμα πιο κάτω. Για αυτό έχει επικρατήσει το χοντρικά 50% σαν ποσοστό Σύμφωνα με το Grok Final Estimate For blockbusters, movie production companies retain an average of approximately 46–47% of worldwide cinema ticket sales, including the U.S. This figure accounts for higher U.S. splits (where studios have more leverage) and lower international splits (due to taxes and exhibitor shares). Επεξ/σία 10 Ιουλίου από mike299
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα