PanagiotisPapanik Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου Αγόρασα iPhone 16 Pro Max μέσω Skroutz Marketplace και το παρέλαβα από Skroutz Point (locker). Το κουτί που βρήκα μέσα ήταν ανοιγμένο, χωρίς σφραγίδα, και χωρίς συσκευή. Ούτε το IMEI ήταν ορατό/ταυτοποιήσιμο. Δεν υπήρχε τρόπος να το ελέγξω πριν το παραλάβω από το locker. Επικοινώνησα πολλές φορές με τη Skroutz. Ζήτησα αποδείξεις ότι στάλθηκε σωστό προϊόν (IMEI, αποστολή, packaging), αλλά αντί για απαντήσεις μου έστελναν τυπικά email χωρίς ουσιαστικά στοιχεία. Ακόμα και το παραστατικό που μου έστειλαν, δεν αποδεικνύει τίποτα. Το προϊόν που υποτίθεται πλήρωσα (1500€) δεν παραδόθηκε ποτέ, και απλώς μου λένε “δεν έχουμε επαρκή στοιχεία”. Έχω ήδη υποβάλει επίσημη καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αλλά θεώρησα σωστό να το δημοσιεύσω και εδώ, ώστε να προφυλαχθούν άλλοι χρήστες. Αν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε άλλους, θα είχε ενδιαφέρον να το μοιραστείτε.
turbat0s Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά και στο πρόσφατο παρελθόν. Δεν θυμάμαι κανέναν να επανήλθε για να ενημερώσει για την τελική έκβαση. Υποθέτω διότι δεν είναι εύκολο να αποδειχθεί αν το πακέτο μπήκε σκισμένο στο κουτί ή σκίστηκε εκ των υστέρων. Επεξ/σία 8 Ιουλίου από turbat0s
sakisgri Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Σε τέτοιες περιπτώσεις τραβάς βίντεο την οθόνη με τα πλήκτρα στη ντουλάπα, τον κωδικό που βάζεις, το ντουλάπι να ανοίγει και το κουτί μέσα στη ντουλάπα και μετά έξω σε τι κατάσταση είναι από όλες τις πλευρές. Αν θέλεις το ανοίγεις επιτόπου, η συνεχίζεις το unboxing στο σπίτι αφού το πρώτο βίντεο θα σε έχει καλυμμένο για το πως είναι πακεταρισμένο το δέμα, δλδ οι ταινίες που είναι κλεισμένο το δέμα. Αν κάτι πάει στραβά χρησιμοποιείς ως αποδείξεις το εμαιλ με τον κωδικό για το locker και τα βίντεο, έτσι δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Το έχω κάνει για πολύ πιο φτηνά δέματα όταν είχα αμφιβολία για το κατάστημα και δεν ήταν καν μεταχειρισμένο, η από ιδιώτη που για εμένα το βίντεο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι must. Εφόσον λες το κουτί ήταν άδειο, ίσως κάτι που μπορεί να σε σώσει είναι αν επάνω στο αυτοκόλλητο αναγράφει το βάρος του δέματος, αν δεν αντιστοιχεί στο βάρος που έχει ένα iPhone 16 Pro Max μαζί με την συσκευασία, τότε ίσως να βρεις το δίκιο σου. Κοίταξα κάποια κουτιά που παρέλαβα τελευταία με Boxnow και βλέπω δεν αναγράφουν το βάρος πάνω (μεγάλο μείον), όλα γράφουν 0.00kg, δεν ξέρω αν από Skroutz Point το αναγράφει. Επεξ/σία 9 Ιουλίου από sakisgri
micos000 Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Νομίζω ότι κάποια στιγμή είχα δει αγγελία να αγοράζει κάποιος άδεια κουτιά από iphone!!! 1
teoqq Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στις 8/7/2025 στις 5:42 ΜΜ, PanagiotisPapanik είπε Αγόρασα iPhone 16 Pro Max μέσω Skroutz Marketplace και το παρέλαβα από Skroutz Point (locker). Το κουτί που βρήκα μέσα ήταν ανοιγμένο, χωρίς σφραγίδα, και χωρίς συσκευή. Ούτε το IMEI ήταν ορατό/ταυτοποιήσιμο. Δεν υπήρχε τρόπος να το ελέγξω πριν το παραλάβω από το locker. Επικοινώνησα πολλές φορές με τη Skroutz. Ζήτησα αποδείξεις ότι στάλθηκε σωστό προϊόν (IMEI, αποστολή, packaging), αλλά αντί για απαντήσεις μου έστελναν τυπικά email χωρίς ουσιαστικά στοιχεία. Ακόμα και το παραστατικό που μου έστειλαν, δεν αποδεικνύει τίποτα. Το προϊόν που υποτίθεται πλήρωσα (1500€) δεν παραδόθηκε ποτέ, και απλώς μου λένε “δεν έχουμε επαρκή στοιχεία”. Έχω ήδη υποβάλει επίσημη καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αλλά θεώρησα σωστό να το δημοσιεύσω και εδώ, ώστε να προφυλαχθούν άλλοι χρήστες. Αν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε άλλους, θα είχε ενδιαφέρον να το μοιραστείτε. Από Marketplace άρα από κάποιο κατάστημα, το οποίο το βλέπεις ακόμα ενεργό ? Με το κατάστημα είχες επικοινωνία ? Αν κατάλαβα κάτι λάθος και το πήρε από αγγελία του Skroutz τότε sorry. Είχα περιστατικό τα Χριστούγεννα με πελάτη που παρέλαβε playmobil μόνο το κουτί. Από εμένα έφυγε 100% σφραγισμένο. Ο Skroutz σαφώς και άφησε τον πελάτη να κάνει επιστροφή χωρίς αποδοχή από εμένα με αποτέλεσμα ο πελάτης να πάρει τα λεφτά του. Εγώ ξέρεις τι πήρα ?! Με το φτωχό μου το μυαλό και αφού από εμένα έφυγε 100% σωστά, η δουλειά έγινε είτε στην Skroutz Last Mile από κάποιον τσάκαλο ή από τον ίδιο τον πελάτη. O Skroutz δεν νοιάστηκε ποτέ, ο πελάτης πήρε τα λεφτά του πίσω και η Playmobil χαρταετό φυσικά όπως όλα αυτά τα χρόνια. Επεξ/σία 9 Ιουλίου από teoqq 1
panoskir Δημοσ. 14 Ιουλίου Δημοσ. 14 Ιουλίου Στις 9/7/2025 στις 12:21 ΠΜ, sakisgri είπε Σε τέτοιες περιπτώσεις τραβάς βίντεο την οθόνη με τα πλήκτρα στη ντουλάπα, τον κωδικό που βάζεις, το ντουλάπι να ανοίγει και το κουτί μέσα στη ντουλάπα και μετά έξω σε τι κατάσταση είναι από όλες τις πλευρές. Αν θέλεις το ανοίγεις επιτόπου, η συνεχίζεις το unboxing στο σπίτι αφού το πρώτο βίντεο θα σε έχει καλυμμένο για το πως είναι πακεταρισμένο το δέμα, δλδ οι ταινίες που είναι κλεισμένο το δέμα. Αν κάτι πάει στραβά χρησιμοποιείς ως αποδείξεις το εμαιλ με τον κωδικό για το locker και τα βίντεο, έτσι δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Το έχω κάνει για πολύ πιο φτηνά δέματα όταν είχα αμφιβολία για το κατάστημα και δεν ήταν καν μεταχειρισμένο, η από ιδιώτη που για εμένα το βίντεο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι must. Εφόσον λες το κουτί ήταν άδειο, ίσως κάτι που μπορεί να σε σώσει είναι αν επάνω στο αυτοκόλλητο αναγράφει το βάρος του δέματος, αν δεν αντιστοιχεί στο βάρος που έχει ένα iPhone 16 Pro Max μαζί με την συσκευασία, τότε ίσως να βρεις το δίκιο σου. Κοίταξα κάποια κουτιά που παρέλαβα τελευταία με Boxnow και βλέπω δεν αναγράφουν το βάρος πάνω (μεγάλο μείον), όλα γράφουν 0.00kg, δεν ξέρω αν από Skroutz Point το αναγράφει. Η απάντηση αυτή πρέπει με κάποιο τρόπο να καρφιτσωθεί,είναι οι ενδεδειγμενες κινήσεις που πρέπει να γίνονται κατά την παραλαβή δεμάτων από lockers , ειδικά εάν είναι τόσο μεγάλης αξίας δέματα.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα