Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Σχετικά με το θέμα, να πω ότι και εγώ στο δικό μου Honda jazz 2010, έβαλα πρώτη φορά φρέον πέρσι, δηλαδή στα 14 χρόνια χρήσης,  όπου παρατήρησα αισθητή πτώση της απόδοσης. Το πήγα στον μάστορά μου, και έλειπε το μισό φρεόν περίπου 180 γραμμάρια απο τα 365 αν θυμάμαι καλά ότι παίρνει στο σύνολο. Το έβαλε στο μηχάνημα, το άδειασε, έκανε όλη τη διαδικασία κια περίπου σε 35-40 λεπτά ήμουν έτοιμος. Κόστος ένα 50άρικο.

Οι γνώστες θεωρείτε φυσιολογική την απώλεια αυτή για 14 χρόνια χρήσης;

 

Δημοσ.
15 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

200+ ευρω

ΤΙΠΟΤΑ δεν ειναι απολυτως κλειστο οι καλυτεροι σωληνες freon εχουν permeation 1kg/m^2/y.

Για καθε 1m ελαστικου σωληνα Φ20 περιμενες να χανεις 62gr το ετος

Σε 5 ή 7 ετη το να εχεις χασει 150-200gr ειναι ευχης εργον

 

oxi δεν κανει 200 ευρ, 4 εκατ το ml

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Vaguras είπε

Σχετικά με το θέμα, να πω ότι και εγώ στο δικό μου Honda jazz 2010, έβαλα πρώτη φορά φρέον πέρσι, δηλαδή στα 14 χρόνια χρήσης,  όπου παρατήρησα αισθητή πτώση της απόδοσης. Το πήγα στον μάστορά μου, και έλειπε το μισό φρεόν περίπου 180 γραμμάρια απο τα 365 αν θυμάμαι καλά ότι παίρνει στο σύνολο. Το έβαλε στο μηχάνημα, το άδειασε, έκανε όλη τη διαδικασία κια περίπου σε 35-40 λεπτά ήμουν έτοιμος. Κόστος ένα 50άρικο.

Οι γνώστες θεωρείτε φυσιολογική την απώλεια αυτή για 14 χρόνια χρήσης;

 

Δεν ειμαι γνώστης αλλά το θεωρώ φυσιολογικό.

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Vaguras είπε

Σχετικά με το θέμα, να πω ότι και εγώ στο δικό μου Honda jazz 2010, έβαλα πρώτη φορά φρέον πέρσι, δηλαδή στα 14 χρόνια χρήσης,  όπου παρατήρησα αισθητή πτώση της απόδοσης. Το πήγα στον μάστορά μου, και έλειπε το μισό φρεόν περίπου 180 γραμμάρια απο τα 365 αν θυμάμαι καλά ότι παίρνει στο σύνολο. Το έβαλε στο μηχάνημα, το άδειασε, έκανε όλη τη διαδικασία κια περίπου σε 35-40 λεπτά ήμουν έτοιμος. Κόστος ένα 50άρικο.

Οι γνώστες θεωρείτε φυσιολογική την απώλεια αυτή για 14 χρόνια χρήσης;

 

Το πιο πιθανό να έχεις πάλι θέμα σύντομα / του χρόνου. Πρέπει να βρεθεί η διαρροή, ψάξε για ψυκτικό αυτοκινήτων στην περιοχή σου.

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

oxi δεν κανει 200 ευρ, 4 εκατ το ml

Σε καλη ποιοτητα πανω απο 200ευρο/kg.

56 λεπτά πριν, Vaguras είπε

Οι γνώστες θεωρείτε φυσιολογική την απώλεια αυτή για 14 χρόνια χρήσης;

ΑΠΟΛΥΤΑ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδες εγω συμπληρωνω καθε χρονο που χανει το μισο φρεον εδω και αρκετα χρονια
 πριν την εναρξη του καλοκαιριου , πριν καν πεσει η αποδοση του κλιματιστικου.

Δυστυχως η διαρροη ειναι στον κομπρεσορα το αμαξι παλιο  και η αλλαγη ειναι ασυμφορη.
Φαινεται  και απο που χανει γιατι ψιλοβγαινει πρασινο φωσφοριζε λαδακι.
 

Επεξ/σία από ringboy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ευκολη επισκευη

 

Εννοεις να ανοιξεις κομπρεσορα?
Σωθηκες. Σιγα μην βρεις μαστορα να στον επισκευασει.
ειδικα τωρα που βρωμαει η αγορα κινεζικα.

Εκτος αν εννοεις κατι αλλο.

Επεξ/σία από ringboy
Δημοσ.

Ο κύριος πριν ανέφερε απώλεια ψυκτικού από ελαστικό σωλήνα ανά μέτρο ελαστικού σωλήνα... Το αμάξι ελαστικό σωλήνα έχει ελάχιστου μήκους για τους κραδασμούς απ' το μοτέρ. Το 90% του συνολικού μήκους σωληνώσεων του κυκλώματος είναι από σκληρό υλικό (μου διαφεύγει, αλουμίνιο?). 

Που σημαίνει ότι μπορεί ο κατασκευαστής να αναφέρει όντως σωστά στοιχεία απώλειας για τις ελαστικές σωληνώσεις του αλλά στην πράξη δεν έχει μεγάλη σημασία όταν το μήκος αυτών είναι αμελητέο (στα περισσότερα αμάξια).  Μην τρωγεστε μεταξύ σας χωρίς λόγο. 

Στο θέμα μας τώρα, απώλεια φρεον προκαλείται από διάφορους λόγους πλην διαρροής όπως πχ βαλβίδα εκτόνωσης ή φίλτρο αφυγρανσης φρεον κτλπ... Τα λέω μπακαλιστικα γιατί με πετύχατε πάνω που με έπαιρνε ο ύπνος από νυχτερινή βάρδια. 

 

Προσωπικά για τα στατιστικά της υπόθεσης σε 2 αμάξια μου  23 ετών σήμερα δεν συμπληρώθηκε φρεον ακόμη. Αλλά τους έχω αλλάξει από 2 φορές φίλτρο στον συμπυκνωτή αν παίζει κάποιο ρόλο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, jimsomebody είπε

Ο κύριος πριν ανέφερε απώλεια ψυκτικού από ελαστικό σωλήνα ανά μέτρο ελαστικού σωλήνα... Το αμάξι ελαστικό σωλήνα έχει ελάχιστου μήκους για τους κραδασμούς απ' το μοτέρ. Το 90% του συνολικού μήκους σωληνώσεων του κυκλώματος είναι από σκληρό υλικό (μου διαφεύγει, αλουμίνιο?). 

Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ αυτο ειναι ο λογος που προσπαθουμε να μεγιστοποιησουμε την χρηση hardlines, διοτι ας ειναι πολυ πιο ακριβοι, σου επιτρεπουν την συμμορφωση με περιβαλλοντικες νορμες πολυ πιο ευκολα λογω του "ελαχιστου" permeation.
 

12 λεπτά πριν, jimsomebody είπε

Που σημαίνει ότι μπορεί ο κατασκευαστής να αναφέρει όντως σωστά στοιχεία απώλειας για τις ελαστικές σωληνώσεις του αλλά στην πράξη δεν έχει μεγάλη σημασία όταν το μήκος αυτών είναι αμελητέο (στα περισσότερα αμάξια).  Μην τρωγεστε μεταξύ σας χωρίς λόγο.

Καθε στοιχειο εχει απωλεια εκτος απο τις μεταλλικες σωληνωσεις, ολα εχουν το περισσοτερο σε ενα συστημα παντως το εχει ο ελαστομερης σωληνας.

12 λεπτά πριν, jimsomebody είπε

Προσωπικά για τα στατιστικά της υπόθεσης σε 2 αμάξια μου  23 ετών σήμερα δεν συμπληρώθηκε φρεον ακόμη. Αλλά τους έχω αλλάξει από 2 φορές φίλτρο στον συμπυκνωτή αν παίζει κάποιο ρόλο. 

Αρα εχεις αφαιρεσει και ξανασυμπληρωσει 2 φορες φρεον πρακτικα λοιπον αν ειχες απωλεια εκει ξαναγεμισες, μια χαρα λογικο μου ακουγεται

14 λεπτά πριν, ringboy είπε

Εννοεις να ανοιξεις κομπρεσορα?
Σωθηκες. Σιγα μην βρεις μαστορα να στον επισκευασει.

Ακριβως, η φλαντζα του κωλου ειναι που χανει, σιγα τα μπροκολα... Για 10 ευρω να πεταξω ενα κομπρεσερ...

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

Ακριβως, η φλαντζα του κωλου ειναι που χανει, σιγα τα μπροκολα... Για 10 ευρω να πεταξω ενα κομπρεσερ...

Μακαρι να ηταν σιγουρο οτι  χανει απο φλαντζα. 
Μπορει να ειναι απο οξειδωση  του αλουμινιου
οποτε παει στον καδο.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, ringboy είπε

Μακαρι να ηταν σιγουρο οτι  χανει απο φλαντζα. 
Μπορει να ειναι απο οξειδωση  του αλουμινιου
οποτε παει στον καδο.

Αν εχει αρπαξει το deckαρεις. Το εχω κανει σε τρομπες υδραλικου

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...