kalmik Δημοσ. Σάββατο στις 05:34 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:34 μμ (επεξεργασμένο) Στη διασταύρωση τέρμα Αχαρνών εκεί που λίγο παραπέρα αρχίζει η Δεκελείας προς Ν.Φιλαδέλφεια, είδα με έκπληξη το super duper έργο με τα νέα φανάρια "πολυτελείας". Με LED φωτάκια στην άσφαλτο που αλλάζουν χρώμα, τρίτο φως με countdown που με αριθμητικές ενδείξεις πληροφορεί πότε θα ανάψει το φανάρι και επιπλέον μπλε panel από πάνω να σε πληροφορεί ότι πρόκειται για διάβαση. Θα ήθελα να ήξερα πόσο κοστίζει το έργο (που είχαμε δει σε πρεμιέρα σε άλλο σημείο της Ν.Φιλαδέλφειας). Ο ορισμός του έργου βιτρίνας χωρίς ουσιαστική χρησιμότητα που σε κάνει να αναρωτιέσαι πόσο κόστισε και σε ποιόν έγινε η (κοστοβόρα σίγουρα...) ανάθεση. Επιπλέον αναρωτιέμαι: 1. Χρειάζεται το μπλε πάνελ για να καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για διάβαση πεζών με σηματοδότη; 2. Το ψηφιακό countdown μας προετοιμάζει (ψυχολογικά) σε πόσο χρόνο θα περάσουμε. Ε και; Και το σημαντικό: χαζοί είναι οι άγγλοι και γερμανοί που έχουν μόνον μια ηχητική προειδοποίηση για το άναμα του πράσινου για τους πεζούς, και μάλιστα μόνο σε κεντρικά σημεία; 3. Τι έννοια έχουν τα φωτάκια στην επιφάνεια της ασφάλτου; Για να σταματήσουν τα οχήματα; Αφού ούτως ή άλλως υποχρεούνται... 4. Το πιο σοβαρό. Με αυτά τα λεφτά από το έργο βιτρίνας, πόσες (αναγκαίες) φτηνές παρεμβάσεις θα μπορούσαν να είχαν γίνει; Π.χ. βάψιμο ασφάλτου στις ζέβρες διάβασης πεζών που όλες είναι ξεθωριασμένες, κατεστραμμένες πινακίδες σήμανσης που δεν διαβάζονται από τα αυτοκόλλητα που κολλάνε ηλίθιοι, αντικατάσταση σε καμμένες λάμπες σε φανάρια, σπασμένα πεζοδρόμια που κινδυνεύεις να φας τα μούτρα σου και αν είσαι ηλικιωμένος να πας νοσοκομείο ή στον άλλο κόσμο κλπ. Να πω κι άλλα; Τι πιστεύετε; Και για το αληθές παραθέτω χτεσινή φωτό από το σημείο Επεξ/σία Σάββατο στις 05:36 μμ από kalmik
korakios Δημοσ. Σάββατο στις 05:41 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:41 μμ 5 λεπτά πριν, kalmik είπε 4. Το πιο σοβαρό. Με αυτά τα λεφτά από το έργο βιτρίνας, πόσες (αναγκαίες) φτηνές παρεμβάσεις θα μπορούσαν να είχαν γίνει; Π.χ. βάψιμο ασφάλτου στις ζέβρες διάβασης πεζών που όλες είναι ξεθωριασμένες πριν λίγο κανανε διάβαση τέτοια και απλά δε βάψανε καν την άσφαλτο .... 6 λεπτά πριν, kalmik είπε 3. Τι έννοια έχουν τα φωτάκια στην επιφάνεια της ασφάλτου; Για να σταματήσουν τα οχήματα; Αφού ούτως ή άλλως υποχρεούνται... για να βλέπει ο οδηγός οτι είναι διάβαση
Black Demis Δημοσ. Σάββατο στις 05:43 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:43 μμ πιστεύουν και το λέω πιστεύουν οτι οδηγοί αυτοκινήτου θα βλέπουν καλύτερα την διάβαση η απάντηση ειναι @@ δεν ειναι ότι δεν την βλέπουν δεν τους νοιάζει!!, όσο ποιο γρήγορα θα το καταλάβουν αυτο τόσο ποιο γρήγορα θα βρουν λυση
zio10 Δημοσ. Σάββατο στις 07:48 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:48 μμ Η αντίστροφη μέτρηση εμένα καλή μου φαίνεται, πολλά φανάρια τα χάνεις από κάποιους που ξεχνιούνται. 1
filip123go Δημοσ. Σάββατο στις 07:58 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:58 μμ (επεξεργασμένο) Στη σχολη που φοιτούσα (στο δίπλα τμήμα, των μηχανολόγων μηχανικών) , νομίζω μια ομάδα είχε κάνει μελέτη για το countdown, και είχαν βρει ότι όντως βοηθάει στη μείωση της κίνησης. Δεν θυμάμαι περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά με ένα googlarima, σίγουρα θα υπάρχουν παρόμοιες μελέτες.. Επεξ/σία Σάββατο στις 07:58 μμ από filip123go
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 08:15 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:15 μμ 16 λεπτά πριν, filip123go είπε Στη σχολη που φοιτούσα (στο δίπλα τμήμα, των μηχανολόγων μηχανικών) , νομίζω μια ομάδα είχε κάνει μελέτη για το countdown, και είχαν βρει ότι όντως βοηθάει στη μείωση της κίνησης. Δεν θυμάμαι περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά με ένα googlarima, σίγουρα θα υπάρχουν παρόμοιες μελέτες.. Στα περισσότερα φαναρια που το εχω δει παντως δεν πιανει ποτε κινηση ουτως η αλλως.
lordvec Δημοσ. Σάββατο στις 08:42 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:42 μμ To countdown είναι στο φανάρι των πεζών (κάπου το έχω δει να υπάρχει) ή των Ι.Χ. ; Στα I.X. θα έπρεπε να εφαρμοστεί, τουλάχιστον πιλοτικά σε αρκετά φανάρια. Εξηγούμαι: Πάτε στο εξωτερικό, σε χώρες που υπάρχει αυτό το σύστημα και δείτε πόσα περισσότερα αυτοκίνητα περνάνε σε κάθε πράσινο σε σχέση με την Ελλάδα. Κάποιος δημοσιγράφος μάλιστα, χρόνια πολλά πίσω, είχε κάτσει και είχε βγάλει νούμερα. Άλλο να περνάνε 10 αυτοκίνητα σε ένα πράσινο και άλλο 13, έτσι δεν είναι; Απλά στην Ελλάδα θέλει μια πιλοτική εφαρμογή, γιατί δεν είμαι σίγουρος αν η καθυστέρηση στο φανάρι οφείλεται στο countdown ή στη στενή οδηγική συγγένεια που έχουμε με τους Νεάτερνατλ.
tasvar Δημοσ. Σάββατο στις 09:53 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:53 μμ 4 ώρες πριν, kalmik είπε 3. Τι έννοια έχουν τα φωτάκια στην επιφάνεια της ασφάλτου; Για να σταματήσουν τα οχήματα; Αφού ούτως ή άλλως υποχρεούνται... Αυτά είναι για τα άτομα που έχουν την οθόνη του κινητού στη μούρη τους συνέχεια και δεν βλέπουν τι γίνεται γύρω τους. Οπότε είναι μέσα στο οπτικό τους πεδίο τα φώτα αυτά.
kalmik Δημοσ. Σάββατο στις 09:58 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 09:58 μμ H αντίστροφη είναι προς τη μεριά των πεζών.
Πέτρος Δημοσ. Σάββατο στις 10:11 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:11 μμ 4 ώρες πριν, kalmik είπε Και το σημαντικό: χαζοί είναι οι άγγλοι και γερμανοί που έχουν μόνον μια ηχητική προειδοποίηση για το άναμα του πράσινου για τους πεζούς, και μάλιστα μόνο σε κεντρικά σημεία; Διαβάσεις για τυφλούς. Θα έπρεπε να υπάρχουν παντού, αλλά ας μην προσποιούμαστε ότι μας νοιάζει. 2 1
Neptu Δημοσ. Κυριακή στις 08:29 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:29 πμ 10 ώρες πριν, Πέτρος είπε Διαβάσεις για τυφλούς. Θα έπρεπε να υπάρχουν παντού, αλλά ας μην προσποιούμαστε ότι μας νοιάζει. Στη θεωρία ναι. Όταν καθόμαστε στο καφενείο και συζητάμε πολλά πρέπει να υπάρχουν. Όταν μας ζητηθεί να πληρώσουμε για να φτιαχτούν....μη τον είδατε τον παναή. Διότι τίποτα δεν είναι τζάμπα. 1
johnbond Δημοσ. Κυριακή στις 10:03 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:03 πμ (επεξεργασμένο) Εδώ στην Βουλγαρία που μένω όλα τα φανάρια έχουν αντίστροφη μέτρηση για τα αυτοκίνητα και επιπλέον το πορτοκαλί ανάβει πριν το πράσινο. Βοηθάει απίστευτα να ξεκινήσεις αμέσως. Σπάνια θα δεις κάποιον να τον παίρνει ο ύπνος στο φανάρι. Επίσης η αντίστροφη μέτρηση λειτουργεί και στο πράσινο και ξέρεις αν σε παίρνει να περάσεις, αν θα κολλήσεις στη μέση του δρόμου κτλ... https://youtu.be/4QhUXYn9SX0?si=Z74Q9AzYSBZsJAch Επεξ/σία Κυριακή στις 10:05 πμ από johnbond 4
alex_rpblc Δημοσ. Κυριακή στις 10:03 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:03 πμ (επεξεργασμένο) Καλημέρα! Αυτό που περιγράφει και απεικονίζει ο TS ονομάζεται «έξυπνη διάβαση» (διαφωνώ ως προς το όνομα, κατα την άποψη μου θα έπρεπε να λέγεται φωτιζόμενη διάβαση) και οι περισσότεροι Δήμοι που τις εφαρμόζουν, τις έχουν εντάξει χρηματοδοτικά στο πρόγραμμα έξυπνες πόλεις. Ως συγκοινωνιολογος πρέπει να πω ότι α) είναι ένα μέτρο που εφαρμόζεται ευρέως εδώ και χρόνια στο εξωτερικό και β) όντως υπάρχουν έρευνες που δείχνουν οτι βελτιώνουν την οδική ασφαλεια. Τωρα ως προς τον τροπο αξιοποιησης του δημοσιου χρηματος, δεν διαφωνω οτι θα μπορουσαν να εχουν προτεραιοποιηθει αλλες παρεμβασεις. Αυτο ομως που συνήθως συμβαινει ειναι οτι οι δημοι και οι περιφερειες (περα απο τα μετρα που κανουν για να φανουν…) εφαρμόζουν τα μετρα εκεινα που καφε φορα ειναι eligible προς χρηματοδοτηση απο καποιο προγραμμα. Επεξ/σία Κυριακή στις 10:04 πμ από alex_rpblc 2
nantito Δημοσ. Κυριακή στις 10:12 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:12 πμ 16 hours ago, kalmik said: 4. Το πιο σοβαρό. Με αυτά τα λεφτά από το έργο βιτρίνας, πόσες (αναγκαίες) φτηνές παρεμβάσεις θα μπορούσαν να είχαν γίνει; Π.χ. βάψιμο ασφάλτου στις ζέβρες διάβασης πεζών που όλες είναι ξεθωριασμένες, κατεστραμμένες πινακίδες σήμανσης που δεν διαβάζονται από τα αυτοκόλλητα που κολλάνε ηλίθιοι, αντικατάσταση σε καμμένες λάμπες σε φανάρια, σπασμένα πεζοδρόμια που κινδυνεύεις να φας τα μούτρα σου και αν είσαι ηλικιωμένος να πας νοσοκομείο ή στον άλλο κόσμο κλπ. Να πω κι άλλα; Το ίδιο έχουν κάνει και στην διασταύρωση Πεταλά με Αγιων Αναργύρων, μπροστά από το Λύκειο Νέας Χαλκηδόνας, και σε κάποια φανάρια της Δεκελείας. Σαν δημότης που παλεύαμε 3 χρόνια να μας φτιάξουν/αλλάξουν έναν κουτσό κάδο με σπασμένο πεντάλ, εχω πολλές απορίες. Η τωρινή διοίκηση εχει κάνει και κάποια άλλα πράγματα, μετά από 2 κακούς δημάρχους. Οψόμεθα. Πάντως αυτό με την έλλειψη διαγράμμισης είναι τραγικό σε παρα πολλούς δρόμους της Αθήνας. Υπάρχουν σημεία που πρέπει να ξέρεις απο εμπειρία πού στην ευχή είναι οι λωρίδες για να μπεις στη σωστή πορεία και να μην φαίνεσαι ο άσχετος που έχει κάτσει στη μέση.
Πέτρος Δημοσ. Κυριακή στις 12:29 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:29 μμ 4 ώρες πριν, Neptu είπε Στη θεωρία ναι. Όταν καθόμαστε στο καφενείο και συζητάμε πολλά πρέπει να υπάρχουν. Όταν μας ζητηθεί να πληρώσουμε για να φτιαχτούν....μη τον είδατε τον παναή. Διότι τίποτα δεν είναι τζάμπα. Νννννναι...οκ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα