Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας. Πριν περίπου 1 μήνα, και 3 ημέρες πριν τελειώσει το έτος της συνδρομής μου, πήγα να ακυρώσω την συνδρομή και μου έβγαλε να πληρώσω 180κάτι€ penalty γιατί ακυρώνω πριν την λήξη.

Λέω έτσι είστε? Μπαίνω στο PayPal και απλά ακυρώνω την αυτόματη πληρωμή. 

Από εκείνη τη στιγμή, κάθε 10-15 ημέρες μου στέλνουν ότι προσπάθησαν να μου τραβήξουν χρήματα και ότι απέτυχε. 

Παρόλα αυτά, όταν μπαίνω στην διαχείριση του λογαριασμού μου, δεν μου δίνει δυνατότητα για ακύρωση. 

Τι μπορώ να κάνω? Έχει κανένας καμιά ιδέα? Στην τελική, εάν δεν πληρώσω ας μου το ακυρώσουν. Αυτό θέλω δηλαδή!

Πέρα όμως από την ακύρωση, μπορούν να μου κΝουν κάτι άλλο? Εκτός από ονοματεπώνυμο, δεν έχουν τίποτε άλλο δικο μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, micos000 είπε

Μήπως ανανεώθηκε η συνδρομή; Τι πλάνο είχες; Μηνιαίο ή ετήσιο; Επικοινώνησες με το customer support της adobe;

Δες τα πλάνα παρακάτω.

https://www.adobe.com/gr_en/legal/subscription-terms.html

 

Είχα μηνιαία. Για 1 χρόνο ήταν 10€ και επειδή σταμάτησε πλέον να προσφέρει πλέον αυτό το πλάνο σε αυτά τα χρήματα, πλέον είναι 18€/μήνα. Και επειδή δεν μπορούσα να ακυρώσω, απλά σταμάτησα την αυτόματη πληρωμή για να το αποτρέψω.

Όταν μέσα στον τελευταίο μήνα δεν μου επιτρέπεις να ακυρώσω, χωρίς να με χρεώσεις ένα υπέρογκο ποσό, ε θα σε ακυρώσω την πληρωμή. Σιγά να μην σου δώσω σχεδόν 50% πάνω επειδή εσύ θέλεις να με αναγκάσεις να πάω σε άλλο πλάνο.

Ίσως να μιλήσω με customer support.

Edit: Έστειλα στο chat bot, μου έδωσε ένα λινκ και είδα ότι πάλι μου ζητάει 103€ εάν ακυρώσω τώρα. Παρόλα αυτά μου είπε ότι στις 28 Ιουλίου θα ακυρωθεί εντελώς ο λογαριασμός μου και δεν θα έχω πρόσβαση στα apps της πλατφόρμας.

Επεξ/σία από laxanoulis
Δημοσ.

Ένα tip που διάβασα για ν' απεμπλακείς, είναι να αλλάξεις σε άλλο μηνιαίο πλάνο (το πιο φθηνό) και να το ακυρώσεις αμέσως μόλις σου δώσει την επιλογή. 

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, laxanoulis είπε

Παρόλα αυτά μου είπε ότι στις 28 Ιουλίου θα ακυρωθεί εντελώς ο λογαριασμός μου και δεν θα έχω πρόσβαση στα apps της πλατφόρμας.

15 μέρες υπομονή τότε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, chvnce είπε

Ένα tip που διάβασα για ν' απεμπλακείς, είναι να αλλάξεις σε άλλο μηνιαίο πλάνο (το πιο φθηνό) και να το ακυρώσεις αμέσως μόλις σου δώσει την επιλογή. 

Μα αυτό από μόνο του με πέταξε στο νέο πλάνο με τα έξτρα χρήματα. Αυτό και καλά είναι το φθηνότερο. Αλλά είναι σχεδόν 50% παραπάνω όπως προανέφερα.

Για να μπορέσω να ακυρώσω, θα πρέπει να βάλω νέα billing details. Εάν βάλω νέο τρόπο πληρωμής, αφού ακύρωσα τον προηγούμενο, θα μου τραβήξουν τα λεφτά που δεν θέλω.

Άρα θα περιμένω 15 ημέρες ακόμα και ας με ακυρώσουν αυτοί.

1 ώρα πριν, micos000 είπε

15 μέρες υπομονή τότε.

Ακριβώς! 

Και μετά ίσως να δω κάποια άλλη πλατφόρμα με παρόμοια apps γιατί η Adobe το έχει παρακάνει!

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, laxanoulis είπε

Μα αυτό από μόνο του με πέταξε στο νέο πλάνο με τα έξτρα χρήματα. Αυτό και καλά είναι το φθηνότερο. Αλλά είναι σχεδόν 50% παραπάνω όπως προανέφερα.

Για να μπορέσω να ακυρώσω, θα πρέπει να βάλω νέα billing details. Εάν βάλω νέο τρόπο πληρωμής, αφού ακύρωσα τον προηγούμενο, θα μου τραβήξουν τα λεφτά που δεν θέλω.

Άρα θα περιμένω 15 ημέρες ακόμα και ας με ακυρώσουν αυτοί.

Ναι, χρεώνουν αλλά γίνεται επιστροφή των χρημάτων με την ακύρωση. Έτσι ανέφεραν όλοι όσοι είχα διαβάσει την εμπειρία τους στο reddit. Αλλά, αφού θα σε ακυρώσουν και μόνοι τους, τότε άστο έτσι. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...