JohnHacked Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου Καλησπέρα στην παρέα, Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα σε δύο υπολογιστές στο νοσοκομείο όπου εργάζομαι: Το Outlook δεν αποθηκεύει τους κωδικούς πρόσβασης στους λογαριασμούς email. Κάθε φορά που ανοίγει η εφαρμογή, ζητά ξανά τον κωδικό, ακόμα και αν επιλέξουμε να αποθηκευτεί. Κατά την αναζήτηση της αιτίας, διαπίστωσα πως πιθανόν σχετίζεται με το Windows Credential Manager. Όταν προσπαθώ να μπω στη Διαχείριση διαπιστευτηρίων από τον Πίνακα Ελέγχου, εμφανίζεται το εξής σφάλμα: "Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την εκτέλεση αυτής της ενέργειας. Κωιικός σφάλματος: 0x80090345" Ξέρει κάποιος τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ!
chvnce Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου Δοκίμασε το εξής. Step 1: Open the Run dialog by pressing the Win + R keys, then input regedit in the Open box, and press Enter. Step 2: If the UAC window pops up, click on the Yes button to continue. Step 3: Find and double-click on HKEY_LOCAL_MACHINE to expand it. Step 4: Double-click on SOFTWARE > Microsoft and open Cryptography under that. Step 5: Under the Cryptography folder, open the Protect folder and the Providers subfolder within it. Step 6: Locate and select df9d8cd0-1501-11d1-8c7a-00c04fc297eb under Providers. Step 7: After selecting df9d8cd0-1501-11d1-8c7a-00c04fc297eb, you will see ProtectionPolicy in the right pane. If it doesn’t exist, then you need to right-click on the blank area, select New > DWORD (32-bit) Value, type its name – ProtectionPolicy in the box, and then press Enter. Step 8: Right-click on ProtectionPolicy, choose the Modify… option, change the value data to 1, and then click on OK. Step 9: Restart your PC to save the change.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα