Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Ρητορική πιο πολύ η ερώτηση: Αξίζει να δώσω το Clio 4 του 2018 που έχω και να πάω στο Clio 5 με μια μικρή διαφορά στην τιμή, της τάξης των περίπου 2000€;

Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το αμάξι όμως βλέπω μεγάλη διαφορά στην καμπίνα στο 5, προς το καλύτερο. Δεν ξέρω και από θέμα μόνωσης τι γίνεται μιας και το μόνο παράπονο που έχω (πέρα από κάποια κλασσικά μικροτριξίματα) είναι ότι ακούγεται αρκετά ο κινητήρας μέσα στην καμπίνα και με κουράζει λιγάκι σε μεγάλες αποστάσεις. Πάντα μιλάμε για μεταχειρισμένο, φυσικά.

Έχω τον 1.5 dci 75 και αν τελικά το κάνω θα πάω στον αντίστοιχο dci μιας και κάνω αρκετά χιλιόμετρα.
 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, gazp είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Ρητορική πιο πολύ η ερώτηση: Αξίζει να δώσω το Clio 4 του 2018 που έχω και να πάω στο Clio 5 με μια μικρή διαφορά στην τιμή, της τάξης των περίπου 2000€;

Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το αμάξι όμως βλέπω μεγάλη διαφορά στην καμπίνα στο 5, προς το καλύτερο. Δεν ξέρω και από θέμα μόνωσης τι γίνεται μιας και το μόνο παράπονο που έχω (πέρα από κάποια κλασσικά μικροτριξίματα) είναι ότι ακούγεται αρκετά ο κινητήρας μέσα στην καμπίνα και με κουράζει λιγάκι σε μεγάλες αποστάσεις. Πάντα μιλάμε για μεταχειρισμένο, φυσικά.

Έχω τον 1.5 dci 75 και αν τελικά το κάνω θα πάω στον αντίστοιχο dci μιας και κάνω αρκετά χιλιόμετρα.
 

1500cc 75 άλογα; 

Δημοσ.
21 hours ago, gazp said:

Καλησπέρα σε όλους,

Ρητορική πιο πολύ η ερώτηση: Αξίζει να δώσω το Clio 4 του 2018 που έχω και να πάω στο Clio 5 με μια μικρή διαφορά στην τιμή, της τάξης των περίπου 2000€;

Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το αμάξι όμως βλέπω μεγάλη διαφορά στην καμπίνα στο 5, προς το καλύτερο. Δεν ξέρω και από θέμα μόνωσης τι γίνεται μιας και το μόνο παράπονο που έχω (πέρα από κάποια κλασσικά μικροτριξίματα) είναι ότι ακούγεται αρκετά ο κινητήρας μέσα στην καμπίνα και με κουράζει λιγάκι σε μεγάλες αποστάσεις. Πάντα μιλάμε για μεταχειρισμένο, φυσικά.

Έχω τον 1.5 dci 75 και αν τελικά το κάνω θα πάω στον αντίστοιχο dci μιας και κάνω αρκετά χιλιόμετρα.
 

χαοτικη διαφορα ειναι σχεδον λες και μιλαμε για αλλο ιχ

+Το εσωτερικο δεν εχει καμμια σχεση ενω ειναι ενα κλικ πιο ποιοτικο.

+οι κινητηρες ειναι σχεδον ιδιοι με τη προηγουμενη γενια

+πολυ καλυτερα φωτιστικα σωματα αποδοση /καλο αν μενεις σε τιποτα σκοταδια

-στο κινητηρα οντως ειναι ενα κλικ κατω τα μερη (σωληνωσεις, προστατευτικα καπακια κτλ)

-τιμη

-χωροι ακριβως ιδιοι στα βασικα

  • Like 1
Δημοσ.

Το σκέφτομαι σοβαρά είναι η αλήθεια. Κολλάω λίγο στο ότι το μεταχειρισμένο είναι και λαχείο. Σίγουρα θα το ελέγξω αν το αποφασίσω, αλλά και πάλι, ένα άγχος το έχω.

Από ζημιές; Ξέρει κάποιος;

Δημοσ.

Πήγα εχθές και το είδα από κοντά. Όντως, η μέρα με τη νύχτα στην καμπίνα... είμαι σε μεγάλο δίλημμα, το κάνω και δίνω ενα ικανό ποσό ή το αφήνω για αργότερα που το δικό μου θα έχει χάσει κι άλλο αξία;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Σε παρακαλώ και διάλεξε κινητήρα με περισσότερα άλογα...

Είναι λίγο ψοφιο αλήθεια είναι. Αλλά και με τα 85 να πάρω, ξέρω ότι απλά αλλάζει η χαρτογράφηση και πάει παραπάνω. Δε με νοιάζει τοσο

Δημοσ.
Στις 13/7/2025 στις 12:39 ΜΜ, gazp είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Ρητορική πιο πολύ η ερώτηση: Αξίζει να δώσω το Clio 4 του 2018 που έχω και να πάω στο Clio 5 με μια μικρή διαφορά στην τιμή, της τάξης των περίπου 2000€;

Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το αμάξι όμως βλέπω μεγάλη διαφορά στην καμπίνα στο 5, προς το καλύτερο. Δεν ξέρω και από θέμα μόνωσης τι γίνεται μιας και το μόνο παράπονο που έχω (πέρα από κάποια κλασσικά μικροτριξίματα) είναι ότι ακούγεται αρκετά ο κινητήρας μέσα στην καμπίνα και με κουράζει λιγάκι σε μεγάλες αποστάσεις. Πάντα μιλάμε για μεταχειρισμένο, φυσικά.

Έχω τον 1.5 dci 75 και αν τελικά το κάνω θα πάω στον αντίστοιχο dci μιας και κάνω αρκετά χιλιόμετρα.
 

ποσα χλμ εχεις κανει? εγω θα το κραταγα. γιατι? 

μηδενικα τελη κυκλοφοριας

σκυλι κινητηρας τερμα οικονομικος

ΔΕΝ ΕΧΕΙ adblue, μονο DPF το οποιο θελει λιγο ανοιγμα για αναγεννηση που και που. 

Γενικα πολυ αξιοπιστο και δεν εχει βγαλει προβληματα. 

εκτος και αμα εχεις ηδη κανει 300χιλιαδες χλμ, θα ελεγα κρατα το. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, minim3 είπε

ποσα χλμ εχεις κανει? εγω θα το κραταγα. γιατι? 

μηδενικα τελη κυκλοφοριας

σκυλι κινητηρας τερμα οικονομικος

ΔΕΝ ΕΧΕΙ adblue, μονο DPF το οποιο θελει λιγο ανοιγμα για αναγεννηση που και που. 

Γενικα πολυ αξιοπιστο και δεν εχει βγαλει προβληματα. 

εκτος και αμα εχεις ηδη κανει 300χιλιαδες χλμ, θα ελεγα κρατα το. 

Έχω μόνο 125.000 χιλιόμετρα. Τα ίδια ακριβώς σκέφτομαι και εγώ με αυτά που γράφεις, πέρα απ το ποσό της αγοράς, το λαχείο του μεταχειρισμένου και ένα σωρό ακόμα (κανά 250αρι για ξήλωμα του Pandora, οτι ίσως θέλει ιμάντα που στο δικό μου τον άλλαξα πρόσφατα μαζί με αντλία νερού κλπ). Απλά σκέφτομαι ότι αν το κρατήσω και ξεπεράσει τις 140.000 - 150.000 χιλιόμετρα θα χάσει πολύ σε αξία.

 

Υπάρχει 5αρι χωρίς Adblue? Χαζή ερώτηση ίσως

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gazp είπε

Έχω μόνο 125.000 χιλιόμετρα. Τα ίδια ακριβώς σκέφτομαι και εγώ με αυτά που γράφεις, πέρα απ το ποσό της αγοράς, το λαχείο του μεταχειρισμένου και ένα σωρό ακόμα (κανά 250αρι για ξήλωμα του Pandora, οτι ίσως θέλει ιμάντα που στο δικό μου τον άλλαξα πρόσφατα μαζί με αντλία νερού κλπ). Απλά σκέφτομαι ότι αν το κρατήσω και ξεπεράσει τις 140.000 - 150.000 χιλιόμετρα θα χάσει πολύ σε αξία.

 

Υπάρχει 5αρι χωρίς Adblue? Χαζή ερώτηση ίσως

τα αμαξια δεν ειναι επενδυση. αν θεωρεις οτι αξιζει να πληρωσεις την διαφορα ή οχι για να αλλαξεις αμαξι μονο εσυ το ξερεις. παντως αυτο που οδηγας εχει πολυ ψωμι ακομα. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...