Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, LostHopes είπε

Μήπως είναι σημάδι ότι πρέπει να … χάσεις βάρος?? :rolleyes:

Σε τι συνήθη δρομόλογια? Γιατί το καθημερινό Περιστέρι-Γαλάτσι-Άνω Κυψέλη με 4 άτομα είναι πολύ διαφορετικό από Περιστέρι-Αιγάλεω σόλο άντε και κάνα κέντρο/παραλία που και που με τη φαμίλια μαζί.

Περιστέρι - Κολωνός - πρακτορεία μεταφορικές Ορφέως ( οποίος γνωρίζει) 

Μπανια σε κοντινές παραλίες απο Αττική Οδό

Ταξιδι από Καλαμάτα μέχρι Θεσσαλονίκη με 4 ατομα και τερμα γεματο πορτπαγαζ . 

1 ώρα πριν, LostHopes είπε

@NeCrOmAnCeR19

Εδώ βρίσκεις το Service Manual του MG3+, το μελέταγα γιατί εξεπλάγην που κάποιος κόντραρε μηχανολογικά τη φιλοσοφία υβριδικού σχεδιασμού Synergy+ατμοσφαιρικό κύκλο Άτκινσον που έχει μια κομψότητα ως συνολική σύλληψη - ο Κινέζος την κοντράρει στα ίσια σαν σχέδιο και πιθανώς υλοποίηση αλλά τα μαστόρια αν αρχίσει τα περίεργα το «κιβώτιο» σε βάθος χρόνου μάλλον ΔΕΝ θα βγάζουν άκρη πράγμα αδιάφορο αν η μαμά παρέχει φτηνό κομπλέ ανταλλακτικό βγάλε-βάλε ή εντελώς καπούτ αν θες 5+χιλιάρικα να εισάγεις σαζμάν σε κάνα μήνα και βάλε…

Γενικά το Service Manual μου αποπνέει μια εταιρικη αίσθηση «ωραίος ο νέος, αλλά» με κάποιες ματσολιές σύνταξης του τεχνικού κειμένου όχι μόνο γιατί η μετάφραση από Κινέζικο κείμενο/σκέψη σε Δυτικοευρωπαϊκό είναι από μόνη της γεμάτη λακούβες.

Μεγάλο μείον το η έλλειψη 4ης ταχύτητας για ησυχία στο ταξίδι? Βουίζει πολύ?

Από ανάρτηση μου θύμισε Mito ο σχεδιασμός αλλά δεν το οδήγησα γιατί ο φίλος που θα το έπαιρνε τελικά βρέθηκε να του παίρνει και το βόδι η Τράπεζα που είχε δάνειο σε Ελβετικό Τυρ…εε..Φράγκο….

Γνωρίζω παρα πολυ καλα την λειτουργία ολου του συστήματος. 

Εχω μελετήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό ολο το αυτοκίνητο ( λόγω γνώσεων αλλα και της εργασίας μου σε αντικείμενο ανταλλακτικών βαρεων οχημάτων) 

4η ταχύτητα οχι δεν θα χρειαζόταν. 

Ουσιαστικά η πρωτη του μηχανικού κιβωτιου εμπλέκεται στα 80+ χλμ . Αρα μιλαμε για 5η 6η 7η περίπου. 

Στα 120χλμ εχει 2600 στροφες . 

Στα 110 χλμ εχει 2500 στροφές. 

Αν δεν υπάρχει ζήτηση ενέργειας βλεπεις ανα διαστήματα το στροφόμετρο στις 1100 στροφές ακομα και στα 110 χλμ . ( Για ελάχιστο χρονο βέβαια) 

Θόρυβος και βουητο απολύτως κανένα ( εκτος αν βυθίσεις το γκαζι για προσπεραση σε sport mode οπου μπορει να φτάσει μεχει 4000 στροφές με ενα κατεβασμα σχέσης) ή σε κάποιο ανηφορικό κομμάτι δρόμου οπου υπάρχει ζήτηση ενέργειας και πρεπει να δουλέψει και το κομμάτι του generator ταυτόχρονα όπου εκει θα ανεβάσει και λίγες παραπάνω στροφές ο θερμικός 

Επεξ/σία από NeCrOmAnCeR19
  • Thanks 1
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

Περιστέρι - Κολωνός - πρακτορεία μεταφορικές Ορφέως ( οποίος γνωρίζει) 

Μπανια σε κοντινές παραλίες απο Αττική Οδό

Ταξιδι από Καλαμάτα μέχρι Θεσσαλονίκη με 4 ατομα και τερμα γεματο πορτπαγαζ . 

Γνωρίζω παρα πολυ καλα την λειτουργία ολου του συστήματος. 

Εχω μελετήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό ολο το αυτοκίνητο ( λόγω γνώσεων αλλα και της εργασίας μου σε αντικείμενο ανταλλακτικών βαρεων οχημάτων) 

4η ταχύτητα οχι δεν θα χρειαζόταν. 

Ουσιαστικά η πρωτη του μηχανικού κιβωτιου εμπλέκεται στα 80+ χλμ . Αρα μιλαμε για 5η 6η 7η περίπου. 

Στα 120χλμ εχει 2600 στροφες . 

Στα 110 χλμ εχει 2500 στροφές. 

Αν δεν υπάρχει ζήτηση ενέργειας βλεπεις ανα διαστήματα το στροφόμετρο στις 1100 στροφές ακομα και στα 110 χλμ . ( Για ελάχιστο χρονο βέβαια) 

Θόρυβος και βουητο απολύτως κανένα ( εκτος αν βυθίσεις το γκαζι για προσπεραση σε sport mode οπου μπορει να φτάσει μεχει 4000 στροφές με ενα κατεβασμα σχέσης) ή σε κάποιο ανηφορικό κομμάτι δρόμου οπου υπάρχει ζήτηση ενέργειας και πρεπει να δουλέψει και το κομμάτι του generator ταυτόχρονα όπου εκει θα ανεβάσει και λίγες παραπάνω στροφές ο θερμικός 

Χρησιμότατα data, ουσιαστικά το MG3+ είναι ένα μικρής μπαταρίας EV με σχεδόν μόνιμα αναμμένο θερμικό range extender που παρέχει επικουρικά άμεση μηχανική ενέργεια όταν απαιτείται στον ανοικτό δρόμο - σωστά το βλέπω? Ψιλοανάποδα από το πως το κάνει η πρωτοδιδάξασα Toyota που δίνει προτεραιότητα στο θερμικό κομμάτι από όσα θυμάμαι.

‘Ετσι όπως τα λες νομίζω ότι σκίζει, για 20 χιλιάρικα, αν στρίβει κιόλας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, LostHopes είπε

Χρησιμότατα data, ουσιαστικά το MG3+ είναι ένα μικρής μπαταρίας EV με σχεδόν μόνιμα αναμμένο θερμικό range extender που παρέχει επικουρικά άμεση μηχανική ενέργεια όταν απαιτείται στον ανοικτό δρόμο - σωστά το βλέπω? Ψιλοανάποδα από το πως το κάνει η πρωτοδιδάξασα Toyota που δίνει προτεραιότητα στο θερμικό κομμάτι από όσα θυμάμαι.

‘Ετσι όπως τα λες νομίζω ότι σκίζει, για 20 χιλιάρικα, αν στρίβει κιόλας. 

Δεν είναι ακριβώς range extender το mode του. Είναι κλασσικό Hybrid. 

Εχω καταφερει να κανω ακομη και 25χλμ καθαρα EV σε εναν μικρό δρομο με ανηφόρες αλλα και πολλες κατηφόρες. Βοηθαει απειρα στις κατηφόρες το οτι εχει 3 επιλεξιμα επίπεδα ανάκτησης. ( Σχεδόν μπορεις να πεις και one pedal drive )

Εχει την μεγαλύτερη HV μπαταρία στην αγορα . 1.83kw . ( Οφελιμη στα 0.93kw) 

Εγω που το εχω στρίψει και σε πίστα είναι τίμιο. Δεν ειναι αυτος ο προσανατολισμός του οχήματος βέβαια !! Τα εργοστασιακά ελαστικά είναι σχεδόν άθλια . 

Εχει ωμή δύναμη λογο του ηλεκτροκινητήρα . ( Κάνεις πλάκα δηλαδή σε πολλές περιπτώσεις ακομα και hot hatch αμαξακια ) 

Στα 24κ στην πιο πλούσια έκδοση παταει κατω αρκετούς αντιπάλους ... 

Και η MG εχει αρκετά χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά και πολλούς γνωστούς και καταξιωμένους dealers ( χανιαδακης , gallo , κ.α. )

Μην χαλαμε όμως το νήμα του starter ... Εχουμε πλατιασει πολύ απο το αρχικο περιεχόμενο . 

Επεξ/σία από NeCrOmAnCeR19
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφοσων εχεις δυνατοτητα να φορτιζεις και ψαχνεις για χωρους μεσα σε "μικρες" διαστασεις γιατι δεν κοιτας hyundai inster?

Το μονο deal breaker ισως ειναι εαν δεν σου "παει" στο ματι μιας και ειναι ιδιαιτερο.

Spoiler

Παντως απο χωρους μεσα -με τα πισω καθισματα τερμα πισω(παλι εχεις ικανοτατο πορτμπαγκαζ)- εχει πολυ περισσοτερους χωρους για τους επιβατες απο π.χ peugoet 2008 και ας ειναι ~μισο μετρο μικροτερο. 

Επισης τα ηλεκτρικα Citroen c3\grande panda ειναι αλλη μια καλη επιλογη αλλα δεν ξερω εαν οι μπαταριες "κλεβουν χωρο" απο μεσα(και αυτα εχουν περισσοτερο χωρο απο οτι περιμενεις απο αυτοκινητα στα 4.0m).

Spoiler

Αγορασα προσφατα c3 και οι χωροι μεσα/"αερας" ηταν στα ζητουμενα γιατι ειμαι 1.97.Επισης κατι λαθος εκανε ο φιλος που ακουσε  οτι ετριζε το καθισμα του οδηγου.Γενικα περα απο την minimal -η "φτωχη" εαν προτιματε- εικονα του ταμπλο, ειναι πολυ καλυτερα κατασκευασμενο απο οτι περιμενα.Καθολου τριξιματα και λοιποι θορυβοι λογο κατασκευης.

Spoiler

Αεροδυναμικοι ισως, αλλα δεν το εχω ανοιξει ακομα να για να ξερω σιγουρα.

 

 

Επεξ/σία από @topos
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 29/7/2025 στις 7:12 ΜΜ, @topos είπε

Εφοσων εχεις δυνατοτητα να φορτιζεις και ψαχνεις για χωρους μεσα σε "μικρες" διαστασεις γιατι δεν κοιτας hyundai inster?

Το μονο deal breaker ισως ειναι εαν δεν σου "παει" στο ματι μιας και ειναι ιδιαιτερο.

Καλή ιδέα, θα δω κι αυτό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...