Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαίρεται 

Έψαχνα ένα δωμάτιο στο booking με πρωινό με πισίνα , έβγαινε σε μια τιμή των 600€ για 3 βράδια στην Κύπρο .

Καλώ στο ξενοδοχείο για καλύτερη τιμή και μου λένε κλείσε μέσω Agoda .

Μπαίνω οντως στο Agoda και στις ημερομηνίες αυτές με τις παροχές τις παραπάνω και με κουπόνια που δίνει το site στα 450€.  Φτάνω στο σημείο πληρωμής , παραμένει το ποσό ίδιο , βλέπω χρέωση στη κάρτα 502€. 

Στέλνω στην εξυπηρέτηση πελατών τoυ Agoda , αναφέρουν ότι ίσως δεν είναι κάρτα σωστή που χρησιμοποίησα και δεν πέρασε η έκπτωση , σε άλλο email απάντησαν ότι κάποια ξενοδοχεία σε δέχονται την έκπτωση και είναι εικονική. Όταν τους είπα ότι θα τους κάνω μήνυση για εξαπάτηση , ζήτησαν ξανά σε φώτο τις χρεώσεις , τις προώθησα αλλά με άφησαν στο περίμενε .

Σε ποιο ευρωπαϊκό μηχανισμό μπορώ να απευθυνθώ να τους στριξει λίγο τα δόντια?

Θα μου πείτε για 50€ μην ασχολείσαι αλλά αν ξαφνικά γινόταν μεγαλύτερη χρέωση στη κάρτα ? Πάλι καλά είναι μικρό το ποσό ...

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Panoskoopa είπε

Χαίρεται 

Έψαχνα ένα δωμάτιο στο booking με πρωινό με πισίνα , έβγαινε σε μια τιμή των 600€ για 3 βράδια στην Κύπρο .

Καλώ στο ξενοδοχείο για καλύτερη τιμή και μου λένε κλείσε μέσω Agoda .

Μπαίνω οντως στο Agoda και στις ημερομηνίες αυτές με τις παροχές τις παραπάνω και με κουπόνια που δίνει το site στα 450€.  Φτάνω στο σημείο πληρωμής , παραμένει το ποσό ίδιο , βλέπω χρέωση στη κάρτα 502€. 

Στέλνω στην εξυπηρέτηση πελατών τoυ Agoda , αναφέρουν ότι ίσως δεν είναι κάρτα σωστή που χρησιμοποίησα και δεν πέρασε η έκπτωση , σε άλλο email απάντησαν ότι κάποια ξενοδοχεία σε δέχονται την έκπτωση και είναι εικονική. Όταν τους είπα ότι θα τους κάνω μήνυση για εξαπάτηση , ζήτησαν ξανά σε φώτο τις χρεώσεις , τις προώθησα αλλά με άφησαν στο περίμενε .

Σε ποιο ευρωπαϊκό μηχανισμό μπορώ να απευθυνθώ να τους στριξει λίγο τα δόντια?

Θα μου πείτε για 50€ μην ασχολείσαι αλλά αν ξαφνικά γινόταν μεγαλύτερη χρέωση στη κάρτα ? Πάλι καλά είναι μικρό το ποσό ...

Προσωπικά θα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην Τράπεζα με αιτιολογία "λανθασμένη χρέωση". Ως δικαιολογητικά θα έστελνα την απόδειξη στο email όπου αναφέρεται ότι έπρεπε να γίνει χρέωση 450€, αντί 502€ που χρεώθηκαν τελικά και τα email επικοινωνίας με την πλατφόρμα (να φαίνεται ότι έγιναν ενέργειες για διευθέτηση του ζητήματος αλλά δεν υπάρχει ανταπόκριση).

Πέρα από αυτό, καταγγελία ενδεχομένως να μπορεί να γίνει στον συνήγορο του καταναλωτή.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...