cumulus Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις είχαμε θανατηφόρο ατύχημα με "υπερσυγχρονο" φορτηγάκι. Διότι όπως είπαν οι "σοφοι" τα ατυχήματα γίνονται μονο με συγχρονα αυτοκινητα . Επεξ/σία 3 Αυγούστου από cumulus
agnostos13 Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου Είναι εκνευριστικά συστήματα, προβληματικά πολλές φορές αλλά και αχρείαστα μέχρι να σου σώσουν τη ζωή (και των υπολοίπων). Θεωρώ οτι είναι θέμα χρόνου στα σύγχρονα αυτοκίνητα που είναι μονίμως online να κλειδώνουν οι επιδόσεις με βάση το GPS (πχ εντός κατοικημένης περιοχής να μειώνεται η τελική στο όριο) για λόγους ασφαλείας. 1
Ntinaras Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου Στις 2/8/2025 στις 6:57 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε Ξεκινα να παρατηρεις ποια οχηματα τρεχουν (κινουνται πιο γρηγορα/επιθετικα) και ποια πηγαινουν πιο νορμαλ εντος των οριων. Εκει θα δεις κατι οξύμωρο. Το 90% των οχηματων που (χαζο)τρεχουν ειναι συγχρονα της τελευταιας 10ετιας. Τα παλαιοτερα οχηματα και ΙΔΙΩΣ τα πιο γρηγορα/σπορ παλαιοτερα οχηματα κινουνται παντα ΠΟΛΥ πιο προσεκτικα αλλα και λογικα. Ο λογος? Ο λογος ειναι η ποιοτητα των οδηγων τους και η αισθηση που σε κανουν να αποκομιζεις. Οσο πιο κοντα εισαι στο μηχανικο συνολο τοσο πιο εντονα νοιωθεις τα παντα - αλλα κυριως την ταχυτητα. Ενα συγχρονο αμαξι που σε αποξενωνει απο την εμπειρια της οδηγησης σε κανει ignorant. Ειναι αυτοματο εχει καλη μονωση και πατας πενταλι. Βρουμ τρεχεις, αλλα δεν εχεις καμια απολυτως επαφη με το τι πραγματικα γινεται και με το τι πραγματικα κανεις. Αν πάρω το micra 25ετίας που έχω και βγω εθνική, η φασαρία, οι τριγμοί (αγωνιστικά αμορτισέρ ήθελα...) και η έλλειψη ηχομόνωσης, είναι αυτομάτω απαγορευτικές για μένα για να πάω πάνω από 90 για πάνω από πολλή ώρα. 1
Klausx Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου Τα καινούρια είναι αναλώσιμα όσο δεν πάει... όταν σου ζητάνε 1000+ ευρώ για μία πόρτα 500-800 ευρώ για ένα καθρέφτη... εγώ απορώ πως τα κυκλοφορούν και τα παρκάρουν Αθήνα. Επίσης με το 30ετιας δεν τολμάει κανείς να μου πεταχτεί σε ΣΤΟΠ ενώ με το πιο καινούριο είναι σε φάση "θα φρενάρει" ίσως το έχετε παρατηρήσει και εσείς... 2
lector Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 3 ώρες πριν, cumulus είπε Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις είχαμε θανατηφόρο ατύχημα με "υπερσυγχρονο" φορτηγάκι. Διότι όπως είπαν οι "σοφοι" τα ατυχήματα γίνονται μονο με συγχρονα αυτοκινητα . Ολο λαθος. Κανεις δεν ειπε οτι τα ατυχηματα γινονται μονο με συγχρονα αυτοκινητα, ουτε οτι υπαρχει καποια αιτιωδης συναφεια μεταξυ ηλικιας οχηματος και πληθους ατυχηματων. Επισης, αν (οπως υποψιαζομαι) αναφερεσαι στο δυστυχημα με τον ηχοληπτη, οι πληροφοριες προς το παρον λενε οτι προεκυψε απο λαστιχο που εσκασε, που σημαινει ειτε πεθαμενο λαστιχο απο τη χρηση (πιο πιθανο αυτο θα ελεγα εγω αυθαιρετα στη συγκεκριμενη περιπτωση), ειτε τυχαιος παραγοντας στο οδοστρωμα, ειτε και τα δυο. Πραγματα ασχετα με την ηλικια του οχηματος. 1
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, lector είπε Ολο λαθος. Κανεις δεν ειπε οτι τα ατυχηματα γινονται μονο με συγχρονα αυτοκινητα, ουτε οτι υπαρχει καποια αιτιωδης συναφεια μεταξυ ηλικιας οχηματος και πληθους ατυχηματων. Υπαρχει ομως(συμφωνα με μελετες) συναφεια μεταξυ ηλικιας οχηματος και θανατηφορων ατυχηματων. Είναι πιο πιθανό να ειναι θανατηφορο ενα ατυχημα οταν ειναι παλιο το αυτοκίνητο. Επεξ/σία 3 Αυγούστου από haHa
lector Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, haHa είπε Υπαρχει ομως(συμφωνα με μελετες) συναφεια μεταξυ ηλικιας οχηματος και θανατηφορων ατυχηματων. Είναι πιο πιθανό να ειμαι θανατηφορο ενα ατυχημα οταν ειναι παλιο το αυτοκίνητο. Ισως ισχυει αυτο το συμπερασμα, αν ολες οι υπολοιπες παραμετροι που συνιστουν ενα συμβαν ειναι ιδιες. Επειδη ομως αυτο ειναι πρακτικα αδυνατο να συμβει σε ρεαλιστικες συνθηκες, και δε γνωριζω ποιες και ποσες απο αυτες τις παραμετρους ελαβαν υπ'οψιν οι μελετες που λες, διατηρω τις επιφυλαξεις μου για τη συναφεια. 1
Dreamstorm Δημοσ. 3 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9778893/ Conclusion από ένα ενδιαφέρον paper: Modeling the proportions of non-seriously, seriously, and fatally injured victims in a vehicle involved in a road traffic crash needs to include the dependence between all the vehicles involved in that crash. We have shown that the inclusion of random effects in the regression to capture this phenomenon significantly improves the quality of fit. The driver’s gender, the road type, the type of vehicle involved in the crash, visibility and road conditions, and the type of crash are all factors with explanatory capacity of the expected proportion of occupants injured in each vehicle by level of BI severity. Driver age and vehicle age have a nonlinear influence on severity. We find that the expected proportion of victims increases for both young and old drivers, and vehicle age increases the expected proportion of injured occupants, with the greatest impact being found for cars that are 18 years or older. Yet, we observe no statistical significance of the covariate that reflects interaction between driver age and vehicle age, probably reflecting the great diversity in the age of vehicles driven by older drivers. Accurate modeling of the proportion of injured occupants by level of BI severity that takes into account the dependence between the vehicles involved in the same crash is relevant for traffic authorities in all countries as well as for motor insurance companies who cover the damages of the victims of road traffic crashes. Here, premium design could be improved by including the expected proportion of victims by level of BI severity in the estimation of crash severity. Επεξ/σία 3 Αυγούστου από Dreamstorm 2
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 33 λεπτά πριν, lector είπε Ισως ισχυει αυτο το συμπερασμα, αν ολες οι υπολοιπες παραμετροι που συνιστουν ενα συμβαν ειναι ιδιες. Για αυτο οι μελετες δεν εξεταζουν 1 ατυχημα, αλλα χιλιαδες. Το ιδιο ισχυει για καθε ειδους μελετη, πχ ακομα και οταν μελεταμε ενα φαρμακο δεν κανουμε μελετη με εναν ασθενή. Βασικα πράγματα. 35 λεπτά πριν, lector είπε Επειδη ομως αυτο ειναι πρακτικα αδυνατο να συμβει σε ρεαλιστικες συνθηκες, και δε γνωριζω ποιες και ποσες απο αυτες τις παραμετρους ελαβαν υπ'οψιν οι μελετες που λες, διατηρω τις επιφυλαξεις μου για τη συναφεια. Οποτε οχι μονο διατηρεις τις επιφυλαξεις σου για τις μελετες, αλλα ουτε η ιδια σου η λογική δεν σου λεει οτι ενα οχημα του 2005 ειμαι πιο επικίνδυνο απο ενα οχημα του 2025. Μάλιστα. 5 ώρες πριν, tasoe είπε Τα νούμερα που φαίνονται στη στατιστική που έβαλες δείχνουν περίπου 23% μείωση θανατηφόρων σε 10 χρόνια, όχι 30%. Δεν έχει και τόση μεγάλη διαφορά αλλά επειδή το αναφέρουν και άλλοι παρακάτω στη συζήτηση ας το στρογγυλοποιήσουμε σωστά στο 20% και όχι στο 30%. Άντε με καλή καρδιά να το κλείσουμε στο 25%. Σωστος, I stand corrected 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Βεβαια, η μελετη εξεταζει τις συνεπειες με βαση ποσοι τραυματιζονται 59 λεπτά πριν, Dreamstorm είπε increases the expected proportion of injured occupants και οχι με την πιθανοτητα οντως να εμπλακει ενα οχημα σε ατυχημα. Σκεψου ποσο μπορεις να λοξευσεις τα αποτελεσματα οταν ο πληθυσμός (aka ο στολος εχει μια μεση ηλικια 10 ετων) προφανως αν υπαρχουν περισσοτερα παλαια οχηματα περισσοτερα απο αυτα θα τρακαρουν. Σα να πεις το πιο ασφαλες αεροπλανο ειναι ενα An-74 επειδη τα τελευταια χρονια δεν εχει πεσει κανενα ε ναι αφου δεν πεταει και κανενα... Η σα να σου πω εγω το ασφαλεστερο οχημα στην Ελλαδα ειναι ενα Wartburg 1.3 διοτι δεν εχει ουτε 1 ατυχημα τα τελευταια 30χρονια. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΦΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ 5. Η να σου πω το πιο επικίνδυνο οχημα να εμπλακει σε ατυχημα ειναι ενα Toyota Yaris, γιατι ο μισος ελληνικος στολος ειναι τετοια αρα περισσοτερα τετοια εμπλεκονται σε ατυχηματα. Επεξ/σία 3 Αυγούστου από 11osmikrosmhtsos
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Σκεψου ποσο μπορεις να λοξευσεις τα αποτελεσματα οταν ο πληθυσμός (aka ο στολος εχει μια μεση ηλικια 10 ετων) προφανως αν υπαρχουν περισσοτερα παλαια οχηματα περισσοτερα απο αυτα θα τρακαρουν. Σα να πεις το πιο ασφαλες αεροπλανο ειναι ενα An-74 επειδη τα τελευταια χρονια δεν εχει πεσει κανενα ε ναι αφου δεν πεταει και κανενα... Ανεκαθεν ειχες τετοιο επιπεδο κατανόησης κειμένου ; --------------------- Εντωμεταξύ, μιλαμε για τοσο ψεκασμενους που πραγματικά πιστευουν οτι ενα οχημα του 1995 είναι το ιδιο ασφαλες με ενα οχημα του 2025. Επεξ/σία 3 Αυγούστου από haHa 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, haHa είπε οτι ενα οχημα του 1995 Βεβαια και ειναι, μπες σε μια e30 και κανε μια μανουβρα αποφυγης με καλο λαστιχο και καλες αναρτησεις, δοκιμασε την ιδια μανουβρα με ενα π.χ. 30(0)8 η θα τουμπαρεις η θα υποστρεψεις μεχρι την Λαρισα. Και λεω e30 και 3008 διοτι προσφατα ειχα την τυχη να ειμαι σε δυο τετοια αμαξια μεσα του ιδιου ιδιοκτητη. Στην ιδια στροφη πηγαμε με την 30αρα σανιδια 4η με το αμαξι ετοιμο να πλασσαριστει ενω με το τζιπ απορρουσα πως δεν ειχε βρεθει ανασκελα... 1
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 9 λεπτά πριν, haHa είπε Ανεκαθεν ειχες τετοιο επιπεδο κατανόησης κειμένου ; --------------------- Εντωμεταξύ, μιλαμε για τοσο ψεκασμενους που πραγματικά πιστευουν οτι ενα οχημα του 1995 είναι το ιδιο ασφαλες με ενα οχημα του 2025. Πριν αλέκτωρ λαλησει τρις... 1 λεπτό πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Βεβαια και ειναι, μπες σε μια e30 και κανε μια μανουβρα αποφυγης με καλο λαστιχο και καλες αναρτησεις, δοκιμασε την ιδια μανουβρα με ενα π.χ. 30(0)8 η θα τουμπαρεις η θα υποστρεψεις μεχρι την Λαρισα. Και λεω e30 και 3008 διοτι προσφατα ειχα την τυχη να ειμαι σε δυο τετοια αμαξια μεσα του ιδιου ιδιοκτητη. Στην ιδια στροφη πηγαμε με την 30αρα σανιδια 4η με το αμαξι ετοιμο να πλασσαριστει ενω με το τζιπ απορρουσα πως δεν ειχε βρεθει ανασκελα... Επόμενο βημα(μετα τον βιασμο της λογικης) απο τους ψεκασμενους ειναι να βγαλουν και ολες τις μελετες λάθος. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου Μόλις τώρα, haHa είπε Επόμενο βημα(μετα τον βιασμο της λογικης) απο τους ψεκασμενους ειναι να βγαλουν και ολες τις μελετες λάθος. Οδηγησε αν σου δωθει η δυνατοτητα ενα τετοιο αμαξι pre 2000s και βαζω στοιχημα οτι εκτος απο ενα τεραστιο χαμογελο θα αλλαξει ριζικα την γνωμη σου για την οδηγητικη συμπεριφορα παλαιων vs καινουργιων οχηματων. Οταν δεις ποσο ελαφροπατητο ειναι, πως θελει να γυρισει στα γκαζια και πως σε κανει ενα με το μηχανικο συνολο τοτε θα πεις οτι δεν παμε μπροστα αλλα πισω...
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Οδηγησε αν σου δωθει η δυνατοτητα ενα τετοιο αμαξι pre 2000s και βαζω στοιχημα οτι εκτος απο ενα τεραστιο χαμογελο θα αλλαξει ριζικα την γνωμη σου για την οδηγητικη συμπεριφορα παλαιων vs καινουργιων οχηματων. Οταν δεις ποσο ελαφροπατητο ειναι, πως θελει να γυρισει στα γκαζια και πως σε κανει ενα με το μηχανικο συνολο τοτε θα πεις οτι δεν παμε μπροστα αλλα πισω... Κοιτα, σε bmw 318 e36 (νομιζω 1994 μοντελο) εμαθα να οδηγω. Αυτο δεν με κανει να εθελοτυφλω και να νομιζω οτι ειναι ασφαλεστερη απο μια σημερινη bmw 3αρα. Αλλα ακομα κι αν ειχα τοσες παρωπιδες,θα εμπαινα και θα διαβαζα μερικες μελετες, ενδεικτικα: https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3256831/ Conclusion: Newer vehicles are associated with lower crash-related mortality. Their introduction into the vehicle fleet may explain, at least in part, the decrease in mortality rates in the past two decades. Επεξ/σία 3 Αυγούστου από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα