Προς το περιεχόμενο

New driving experience - A scaring sense


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, haHa είπε

crash-related mortality

Εξεταση συνεπειων

image.png.81ca144fda7291842d0bda6af8ad40f9.png

οχι εξεταση πιθανοτητων εμπλοκης σε ατυχημα. Νομιζω πως εδω εχεις συγχιση των εννοιων. Εξεταζεται ποια η πιθανοτητα να χασεις την ζωη σου ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ οτι ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΛΑΚΕΙ σε ατυχημα, δεν εξεταζεται εαν το παλαιοτερο οχημα αυξανει την πιθανοτητα  ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙΣ σε ατυχημα.

Εσυ τα παρουσιαζεις ως ταυτοσημα, πραγμα που δεν ευσταθει.

12 λεπτά πριν, haHa είπε

Κοιτα, σε bmw 318 e36 (νομιζω 1995 μοντελο) εμαθα να οδηγω. 

Αυτο δεν με κανει να εθελοτυφλω και να νομιζω οτι ειναι ασφαλεστερη απο μια σημερινη bmw 3αρα. 

Ποιο απο τα 2 οδηγαει καλυτερα? ποιο απο τα 2 ειναι πιο driver's car? ποιο απο τα 2 σε κανει πιο καλο οδηγο? ποιο απο τα 2 θελει εσενα τον οδηγο του να ξερεις τι κανεις?

Μα πανω απο ΟΛΑ ποιο απο τα ΔΥΟ ΣΕ ΑΝΤΑΜΕΊΒΕΙ οταν τα κανεις ολα σωστα???

Απαντησε μου ειλικρινα 

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Εξεταση συνεπειων

image.png.81ca144fda7291842d0bda6af8ad40f9.png

οχι εξεταση πιθανοτητων εμπλοκης σε ατυχημα

Χαιρομαι αρχικα που ευτυχως συμφωνουμε οτι σε περίπτωση ατυχηματος τα καινουρια αυτοκινητα ειναι πιο ασφαλη και εχεις λιγοτερες πιθανοτητες να πεθάνεις. 

 

Υπαρχουν αλλες ερευνες που εξεταζουν ποσο πιθανο εοναι να εμπλακεις αε ατυχημα και μαντεψε: τα καινουρια αυτοκινητα ειναι λιγοτερο πιθανο να εμπλακούν.

 

 

Σημειωτεον οτι πχ το 1995, λιγα αυτοκινητα ειχαν... ABS. 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
Στις 2/8/2025 στις 7:30 ΠΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

Το ορθό φρενάρισμα ειναι μια μορφή τέχνης. Ελάχιστοι οδηγοί μπορούν να μαντέψουν μια πίεση φρενου που θα τους σταματήσει χωρίς να την αλλάξουν όταν είναι πχ μια συγκεκριμένη απόσταση μακριά από το εμπόδιο. Ελάχιστοι οδηγοί μπορούν να εκτιμήσουν σε ποια δύναμη πεδης θα εμπλακεί το abs ή θα κλειδώσουν οι τροχοί. 

Ακόμα λιγότεροι οδηγοί μπορούν να οδηγήσουν αφρενοι. Εγώ θεωρώ την ελαχιατοποιηση της χρήσης φρενου ως δείγμα εξαιρετικής αντίληψης και ελέγχου ταχύτητας. 

Προφανώς η εκπαίδευση σε αυτό τον τομέα είναι σημαντική όπως και η εξάσκηση. Αλλά αν δεν έχεις την αντίληψη δεν γίνεται τίποτα. 

Προσωπικά εγώ βγαίνω με όλα τα αμάξια που οδηγώ κάθε μήνα σε διάφορες καιρικές συνθήκες για να παίξω με τα φρένα τους. Φρένα σε ευθεία σε στροφή σε διάφορα οδοστρωματα. Threshold braking και λοιπά. Έτσι καλιμπραρω τον ευατο μου όσο καλύτερα μπορώ. 

Στα 10 περίπου χρόνια οδηγητικης εμπειρίας που έχω δεν έχω κλειδώσει ή μπει σε abs ποτέ!  Διότι πολύ απλά δε το δέχομαι από τον ευατο μου. Δε θα συγχωρουσα ποτέ τον Μήτσο αν είχε εμπλοκή σε ατύχημα που θα μπορούσε να αποφύγει εκτελώντας ορθότερα την ενέργεια αποφυγής. 

Το 90% της υπόθεσης είναι η πρόβλεψη των συνθηκών που επερχονται κσι το υπόλοιπο 10% όλα τα άλλα. 

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση ότι με μόνο 10 χρονιάς εμπειρία (τα θεωρώ λίγα) έχεις τόσες γνώσεις!

Δεν μπορώ να κρίνω αν όλα όσα λες είναι σωστά αλλά φαίνεται κι από άλλα θέματα ότι έχεις πολλές γνώσεις και είναι κάτι που σου αρέσει πολύ,. μπράβο!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ποιο απο τα 2 οδηγαει καλυτερα? ποιο απο τα 2 ειναι πιο driver's car? ποιο απο τα 2 σε κανει πιο καλο οδηγο? ποιο απο τα 2 θελει εσενα τον οδηγο του να ξερεις τι κανεις?

Μα πανω απο ΟΛΑ ποιο απο τα ΔΥΟ ΣΕ ΑΝΤΑΜΕΊΒΕΙ οταν τα κανεις ολα σωστα???

Απαντησε μου ειλικρινα 

Επειδη ομως υπαρχουν διαφοροι που νομιζουν οτι ξερουν τι κανουν(αλλα δυστυχώς ποτε δεν θα μαθουν) , προτιμω κι αυτοί να είναι σε αυτοκίνητο που θα τους διορθωσει, ωστε να μην πεσουν πανω μου και με παρουν στο λαιμο τους. 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
On 31/07/2025 at 12:54, cumulus said:

Ψεκες και στα αυτοκινητα τωρα.

κρατα τους χαρακτηρισμους για την παρτη σου

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, haHa είπε

Επειδη ομως υπαρχουν διαφοροι που νομιζουν οτι ξερουν τι κανουν(αλλα δυστυχώς ποτε δεν θα μαθουν) , προτιμω κι αυτοί να είναι σε αυτοκίνητο που θα τους διορθωσει, ωστε να μην πεσουν πανω μου και με παρουν στο λαιμο τους. 

Αυτή η λογική μας έχει οδηγήσει στο να κυκλοφορούν όλοι με τανκς που δε στρίβουν ούτε με αίτηση αλλά φυσικά με 15 αερόσακους και 2 τόνους λαμαρίνας ενδέχεται να σώσουν τους επιβαίνοντες. Ποιος όμως θα κλάψει το έταιρο αμάξι στη σύγκρουση αν δεν είναι και εκείνο αυτής της φιλοσοφίας;

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, majunior είπε

Αυτή η λογική μας έχει οδηγήσει στο να κυκλοφορούν όλοι με τανκς που δε στρίβουν ούτε με αίτηση αλλά φυσικά με 15 αερόσακους και 2 τόνους λαμαρίνας ενδέχεται να σώσουν τους επιβαίνοντες. Ποιος όμως θα κλάψει το έταιρο αμάξι στη σύγκρουση αν δεν είναι και εκείνο αυτής της φιλοσοφίας;

Πρωτον, χαιρομαι που συμφωνουμε οτι τα νεοτερα ειναι πιο ασφαλη. 

 

Δευτερον, δεν διαφωνω για το μέγεθος  των καινουριων(κοιταχτε ποσο ηταν ενα polo του 1995 και ποσο είναι σημερα) και το πρόβλημα που αυτο κανει σε περιοτωση ατυχηματος με μικρότερα αυτοκινητα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, zio10 είπε

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση ότι με μόνο 10 χρονιάς εμπειρία (τα θεωρώ λίγα) έχεις τόσες γνώσεις!

Δεν μπορώ να κρίνω αν όλα όσα λες είναι σωστά αλλά φαίνεται κι από άλλα θέματα ότι έχεις πολλές γνώσεις και είναι κάτι που σου αρέσει πολύ,. μπράβο!

Πρωτίστως σε ευχαριστω.

Δευτερευόντως θα σου πω το εξης, ενας οδηγος, ειτε ειμαι εγω ειτε αλλος, εχει 3 χαρακτηριστικά.

1. Φυσικη δεξιοτητα {ταλεντο} (αυτο δεν δημιουργειται ουτε εξασκειται στο δινει ο ΘΕΟΣ, το ποσο "νοιωθεις" ενα μηχανικο συστημα)

2. Εξασκηση και δημιουργια δεξιοτητων, αυτο φτιαχνεται αλλα θελει καθοδηγηση απο ανθρωπους που ξερουν τι κανουν, practice makes perfect or so they say.

3. Εμπειρια, η επιτυχημενη ή αποτυχημενη διαχειριση καταστασεων σε μαθαινει πολλα παρα παρα πολλα. Το ζητημα ομως ειναι αν εχεις την καθοδηγηση ωστε να τα αφομοιωσεις ορθα. Κατι που ερχεται ξανα στο 2.

Εγω ισως να εχω ενα μιξ απο αυτα, ισως και να μην εχω και τιποτα απο αυτα. Απο τις καταστασει ομως που εχω βρεθει ως οδηγος ή συνοδηγος και εχω γλυτωσει ειτε ενεργα ειτε παθητικα νομιζω οτι κατι υπαρχει.

Καποια χρονια kart, οχι rental, καποια χρονια να κλεβω τα αμαξια ως πιτσιρικας (που τωρα παραδεχομαι πως ηταν τεραστια απερισκεψια μου) ισως να μου προσφεραν κατι. Στην τοπικη πιστα kart που εχουμε σε rental (πλεον) κανω χρονους συγκρισμους με seasoned οδηγους που θεωρουνται benchmark, και σκεψου ειναι ζητημα να πηγαινω 3-4 φορες τον χρονο πλεον. Δεν ειμαι πρωταθλητης, καμια σχεση, ειμαι ενας σταθερος και σταθερα γρηγορος, αξιοπιστος οδηγος.

Ο δρομος ομως ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα οπως και ενα αμαξι που ζυγιζει 10 φορες παραπανω. Στον δρομο οσο μεγαλωνω αποτραβιεμαι πιο μακρια απο την επιθετικοτητα (οχι πως ημουν ποτε επιθετικος σαν οδηγος ουτε στα 18 ουτε και τωρα). Οπως λεω παντα ας εχω την οποια δεξιοτητα οντως εχω καβαντζα για την δυσκολη στιγμη. Αυτο φυσικα δεν σημανει πως μια στο τοσο οταν μπορω δε θα παιξω με το αμαξι. Θα παιξω, θα κανω το μπασιμο, θα κανω το κατεβασμα, θα κανω την μυτη τακουνι.

Αυτο που ομως κανω συχνα ειναι να με τεσταρω να δω που βρισκομαι, ε το φρεναρισμα ειναι μια αρκετα συχνη δοκιμη για εμενα, την θεωρω απιστευτα σημαντικη δεξιοτητα και την εξασκω συνεχως.

Για να κλεισω, ο Μητσος δεν ειναι κοντρακιας, ουτε χερας, ουτε απερισκεπτος και επικίνδυνος. Ειναι ενας ανθρωπος που του αρεσει η οδηγηση, που του αρεσει ΠΟΛΥ η οδηγηση και νοιωθει υπερηφανος οταν κανει κατι ορθα και κριτικαρει τον ευατο του οταν κανει κατι λαθος

 

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ.
On 02/08/2025 at 07:30, 11osmikrosmhtsos said:

 

Στα 10 περίπου χρόνια οδηγητικης εμπειρίας που έχω δεν έχω κλειδώσει ή μπει σε abs ποτέ! 

Δηλαδή δεν είσαι ούτε 30? Με τα λεγόμενα σου θα έβαζα στοίχημα ότι είσαι 60+

  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ πάντως, κάθε φορά που κάθομαι στο τιμόνι, θυμάμαι αυτό που μου έλεγε ο δάσκαλος οδήγησης πριν 30 χρόνια:

"Όποιος νομίζει ότι ξέρει να οδηγάει είτε είναι οδηγός αγώνων είτε μελλοθάνατος"

Μακάβριο αλλά με κάνει να προσέχω περισσότερο όταν οδηγάω 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Βεβαια και ειναι, μπες σε μια e30 και κανε μια μανουβρα αποφυγης με καλο λαστιχο και καλες αναρτησεις, δοκιμασε την ιδια μανουβρα με ενα π.χ. 30(0)8  η θα τουμπαρεις η θα υποστρεψεις μεχρι την Λαρισα. 

Και λεω e30 και 3008 διοτι προσφατα ειχα την τυχη να ειμαι σε δυο τετοια αμαξια μεσα του ιδιου ιδιοκτητη. Στην ιδια στροφη πηγαμε με την 30αρα σανιδια 4η με το αμαξι ετοιμο να πλασσαριστει ενω με το τζιπ απορρουσα πως δεν ειχε βρεθει ανασκελα...

Η σύγκριση θα έπρεπε να είναι με αντίστοιχα σύγχρονα μοντέλα (πχ F30/G20) και όχι με κάποιο τυχαίο SUV της σειράς που είναι αναμενόμενο να έχει υψηλότερο κέντρο βάρους και χαλαρότερα αμορτισέρ λόγω χαρακτήρα.

Δημοσ.

Κύριοι,

να συμφωνήσουμε στα:

1. Με τα νέα αυτοκίνητα, όσο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ και αν είσαι ή μία στραβή (η κακιά στιγμή που λένε) να σου κάτσει, έχεις περισσότερες πιθανότητες να μην προκαλέσεις ατύχημα (τόσο σε σένα όσο και στους γύρω σου).
2. Τα παλαιότερα αυτοκίνητα και ιδίως σε αυτά που τα ηλεκτρονικά περιορίζονται στα min (ή και καθόλου), διαφορετικής κατασκευής, δυνητικά μπορούν να σε μετατρέψουν σε καλύτερο οδηγό. Προφανώς σε συστήματα ασφάλειας υστερούν. Αντισταθμίζει η ικανότητα του οδηγού τα συστήματα; 

Το 1 καλύπτει την πλειοψηφία, το 2 πρέπει να είσαι ο Μήτσος (δηλαδή πρέπει να ασχοληθείς). Δε νομίζω ο σημερινός 20ρης, ο νέος οδηγός, να ασχοληθεί με αρμονικές... 

Προσωπικά επιμένω, ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. 

Αν ΟΛΟΙ κάναμε στο δρόμο αυτά που έπρεπε, τα αυτονόητα δηλαδή, δε θα υπήρχε τέτοια κουβέντα. Κάπου έχουμε βάλει το χεράκι (ή το πόδι) μας.

  • Like 4
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Dreamstorm είπε

Δε νομίζω ο σημερινός 20ρης, ο νέος οδηγός, να ασχοληθεί με αρμονικές... 

Ο σημερινός 20ρης το μόνο που κατά κύριο λόγο τον ενδιαφέρει είναι το φτηνό γκάζι. Για αυτό επιλέγουν οχήματα τα οποία είναι φτηνά αλλά παίρνουν τρομερή "βελτίωση" και σκάνε μύτη με κάτι γκολφ 400 άλογα. 

Εκεί έγκειται και η διαφορά της σπορτιφ οδήγησης από το απλώς "τρέχω" φυσικά ο κόσμος το συγχέει σκόπιμα. 

Αυτό φαίνεται και από την στοχοποιηση των συγκεκριμένων ηλικιακών ομάδων από τους men in blue. Αν και δεν έχω στατιστικά να το αποδείξω, αν είσαι 18-25 η πιθανότητα να σε γράψουν είναι 10x από μεγαλύτερες ηλικίες ακόμα και να έχεις ακριβώς την ίδια συμπεριφορά στον δρόμο με αυτές. 

Ένας φίλος το έθεσε καλά. Αν έχεις μαλλί κοντοκουρεμενο φοράς μαύρο puffer Και air max. 

7 ώρες πριν, gbouros είπε

Όποιος νομίζει ότι ξέρει να οδηγάει είτε είναι οδηγός αγώνων είτε μελλοθάνατος

Εμένα Δε μου είχε πει κάτι τέτοιο στα 2 μαθήματα που κάναμε. Μου είχε πει μόνο ότι είμαι από τους πιο σβελτους (με την καλή έννοια ότι δεν χασομεραω) οδηγούς που έχει γνωρίσει. 

Καλά γενικά η εξέταση ήταν ένα joke. 

Μπαίνω μέσα κάνω τον κύκλο μιας πλατείας και οι εξεταστές ξέχασαν να μου πουν να παρκάρω, τους το υπενθυμισα εγώ. Ε πάρκαρα έκανα μια στροφή ακόμα και μου λένε εντάξει κύριε μικρεμητσε το πήρατε. Συνολικά η εξέτασε κράτησε 5 λεπτά και 150m. I'm not even capping. 

Δημοσ.

Αγαπητέ μητσο οκ το εμπεδώσαμε .Εισαι οδηγαρα ,φαινόμενο ,πας χαμένος στην Ελλάδα και αν δεν ήταν η ρημάδα η κοινωνία θα οδηγούσες φόρμουλα 1

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, cumulus είπε

Αγαπητέ μητσο οκ το εμπεδώσαμε .Εισαι οδηγαρα

Μπα ένας συμβατικός τυπικός κάτω του μετρίου οδηγός είμαι αν είχα λεφτά θ; έτρεχα ερασιτεχνικό ραλυ Αμαλιάδας 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...