Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, φίλος με Toyota Starlet 1.3 1996 του έχει εμφανίσει ένα περίεργο πρόβλημα , δεν παίρνει μερικές φορές μπροστά! Τον χειμώνα όταν πάει να το βάλει μπροστά αργεί λίγο (δουλευει λίγο παραπάνω η μίζα) αλλά παίρνει. Τώρα το καλοκαίρι αργεί περισσότερο και μερικές φορές δεν παίρνει. Ήρθε το είδε ένας απο οδική με τις πολλές κατάφερε να το βάλει μπροστά , γύρναγε λέει το κλειδί έως ακούσει την αντλία βενζίνης να δουλευει και μετά το έβαλε μπροστά. Γνώμη του είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα ρελέ αντλίας ή καλώδια στην κλειδαριά του αυτοκινήτου για αυτό δεν δίνει ρεύμα στην αντλία.  Αντλία καυσίμου άλλαξε πριν λίγο καιρό με καινούργια απο ότι είπαν στο συνεργείο. Και πριν την αλλάξει είχε το ίδιο πρόβλημα αλλά και μετά. Επειδή παιδεύεται καιρό τώρα με αυτό το πρόβλημα και το καλοκαίρι μπορεί να μείνει σε καμιά επαρχία έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι;

 

Επεξ/σία από Artman13
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Μυστήριο πρόβλημα με Toyota
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Artman13 είπε

Γνώμη του είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα ρελέ αντλίας ή καλώδια στην κλειδαριά του αυτοκινήτου για αυτό δεν δίνει ρεύμα στην αντλία.

Αν το παραπάνω ισχύει δεν θα πρέπει να ακούει την αντλία καθώς γυρνάει το κλειδί. Μετά για να μην παίρνει μπροστά ένα αμάξι από άλλο λόγο, πολλά μπορεί να είναι, όπως μπεκ , μπουζί κτλ. Κανένα άλλο πρόβλημα εκτός από το να μην παίρνει μπροστά δέν έχει ? Πόσα χιλιάδες χιλιόμετρα έχει τα αμάξι ?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, atheatos είπε

Αν το παραπάνω ισχύει δεν θα πρέπει να ακούει την αντλία καθώς γυρνάει το κλειδί. Μετά για να μην παίρνει μπροστά ένα αμάξι από άλλο λόγο, πολλά μπορεί να είναι, όπως μπεκ , μπουζί κτλ. Κανένα άλλο πρόβλημα εκτός από το να μην παίρνει μπροστά δέν έχει ? Πόσα χιλιάδες χιλιόμετρα έχει τα αμάξι ?

Δεν την άκουγε σε όλες τις φορές που προσπάθησε έως ακούστηκε μία φορά και πήρε μπροστά. 

210.000 περίπου , πριν κανα 6μηνο που είχε μείνει στο συνεργείο βγάλανε ένα σωληνάκι τροφοδοσίας και δεν είχε καθόλου βενζίνη οπότε και άλλαξε την αντλία βενζίνης. Αλλά και πριν και μετά το πρόβλημα με την εκκίνηση παρέμεινε το ίδιο. 

Επεξ/σία από Artman13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Artman13 είπε

210.000 περίπου , πριν κανα 6μηνο που είχε μείνει στο συνεργείο βγάλανε ένα σωληνάκι τροφοδοσίας και δεν είχε καθόλου βενζίνη οπότε και άλλαξε την αντλία βενζίνης. Αλλά και πριν και μετά το πρόβλημα με την εκκίνηση παρέμεινε το ίδιο. 

Αν και με καινούργια αντλία που δουλεύει κανονικά κατά την εκκίνηση χωρίς διακοπές από κλειδαριά , ρελε κτλ. τότε να κοιτάξει για αλλού το πρόβλημα. Εάν δεν έχει κανένα άλλο πρόβλημα αφού παίρνει μπρος, τότε να δει μήπως έχει κάποιο πρόβλημα με ότι έχει σχέση με την εκκίνηση. Δεν ξέρω αν έχει βαλβίδα ρελαντί  ή ρύθμιση πεταλούδας κατά την εκκίνηση το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Επισης κάποιο μπεκ μπορεί να κολλάει να μην ψεκάζει σωστά κατά την εκκίνηση. Θέλει υπομονή και ψάξιμο. Δεν είναι τίποτα μυστήριο…

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
Μόλις τώρα, atheatos είπε

Αν και με καινούργια αντλία που δουλεύει κανονικά κατά την εκκίνηση χωρίς διακοπές από κλειδαριά , ρελε κτλ. τότε να κοιτάξει για αλλού το πρόβλημα. Εάν δεν έχει κανένα άλλο πρόβλημα αφού παίρνει μπρος, τότε να δει μήπως έχει κάποιο πρόβλημα με ότι έχει σχέση με την εκκίνηση. Δεν ξέρω αν έχει βαλβίδα ρελαντί το  ή ρύθμιση πεταλούδας κατά την εκκίνηση το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Επισης κάποιο μπεκ μπορεί να κολλάει να μην ψεκάζει σωστά κατά την εκκίνηση. Θέλει υπομονή και ψάξιμο. Δεν είναι τίποτα μυστήριο…

η αλήθεια είναι ότι μόλις ακούνε ΙΧ του 1996 βαριούνται γιατί θέλει ψάξιμο όπως είπες και το χειρότερο είναι πως δεν στο κάνει συνέχεια να πεις δεν παίρνει μπροστά και ψάχνοντας μόλις πετύχεις το πρόβλημα θα πάρει και θα το καταλάβεις.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Artman13 είπε

η αλήθεια είναι ότι μόλις ακούνε ΙΧ του 1996 βαριούνται γιατί θέλει ψάξιμο όπως είπες και το χειρότερο είναι πως δεν στο κάνει συνέχεια να πεις δεν παίρνει μπροστά και ψάχνοντας μόλις πετύχεις το πρόβλημα θα πάρει και θα το καταλάβεις.

Ενώ τα πιο καινούργια τα ξέρουν καλύτερα ? Anyway… Θα πάει και θα ζητήσει να του πούνε πως ρυθμίζεται το ρελαντί όταν είναι κρύο. Κάθε πότε αλλάζει φίλτρο αέρα και λάδια αν επιτρέπεται?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, atheatos είπε

Ενώ τα πιο καινούργια τα ξέρουν καλύτερα ? Anyway… Θα πάει και θα ζητήσει να του πούνε πως ρυθμίζεται το ρελαντί όταν είναι κρύο. Κάθε πότε αλλάζει φίλτρο αέρα και λάδια αν επιτρέπεται?

ολα αλλάζονται στην ώρα τους σύμφωνα με τις οδηγίες του συνεργείου όπου πάει κάθε χρόνο για σερβις. Μπορεί να είναι άσχετο γιατί μου είπε δεν γνωρίζει πόσο καιρό το κάνει αλλά κατα την εκκίνηση του κινητήρα βγάζει λίγο καπνό η εξάτμιση και για 4-5 δευτερόλεπτα μυρίζει βενζίνη. Πέρασε ΚΤΕΟ- κάρτα καυσαερίων πριν κανα μήνα και όλα ήταν κανονικά ενώ το πρόβλημα είναι κανα χρόνο έτσι. 

Επεξ/σία από Artman13
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Εχει δοκιμάσει με άλλο κλειδί;Μήπως έχει αδειάσει η μπαταρία στο immobilizer  ;  

Όχι άλλο κλειδί δεν βάλαμε , ρεύμα έχει κανονικά γυρνά η μίζα και immo συναγερμούς έχει αφαιρέσει. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Artman13 είπε

Όχι άλλο κλειδί δεν βάλαμε , ρεύμα έχει κανονικά γυρνά η μίζα και immo συναγερμούς έχει αφαιρέσει. 

Μήπως το πρόβλημα ειναι η αφαίρεση ιμμο και συναγερμού;Κόπηκε κάτι που δεν έπρεπε ή δεν ενώθηκε κάτι που έπρεπε;

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Μήπως το πρόβλημα ειναι η αφαίρεση ιμμο και συναγερμού;Κόπηκε κάτι που δεν έπρεπε ή δεν ενώθηκε κάτι που έπρεπε;

Δεν θα δούλευε η μίζα τότε. Αλλά υπάρχει και μια διαφορά χρόνων απο τότε που αφαιρέθηκαν έως τότε που ξεκίνησε το πρόβλημα. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Artman13 είπε

Δεν θα δούλευε η μίζα τότε. Αλλά υπάρχει και μια διαφορά χρόνων απο τότε που αφαιρέθηκαν έως τότε που ξεκίνησε το πρόβλημα. 

Δεν είναι απαραίτητο ότι κόβουν την μίζα,μπορεί να κόβουν την τροφοδοσία.Και αν οι συνδέσεις στα κομμένα καλώδια  δεν ήταν καλές μπορεί να μην κάνουν καλά επαφή πλέον.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Artman13 είπε

ολα αλλάζονται στην ώρα τους σύμφωνα με τις οδηγίες του συνεργείου όπου πάει κάθε χρόνο για σερβις. Μπορεί να είναι άσχετο γιατί μου είπε δεν γνωρίζει πόσο καιρό το κάνει αλλά κατα την εκκίνηση του κινητήρα βγάζει λίγο καπνό η εξάτμιση και για 4-5 δευτερόλεπτα μυρίζει βενζίνη. Πέρασε ΚΤΕΟ- κάρτα καυσαερίων πριν κανα μήνα και όλα ήταν κανονικά ενώ το πρόβλημα είναι κανα χρόνο έτσι. 

Τα λάδια και τα φίλτρα μια φορά το χρόνο έχει δεν έχει κάνει χιλιόμετρα.  Λογικά δεν είναι σωστό το μίγμα κατά την εκκίνηση έτσι όπως τα λες ή κάποιο μπουζί δεν αναφλέγεται σωστά. Πέρα από την μίζα πρέπει να δει και τα ρεύματα στα μπουζί και μπεκ. Οπως πολύ σωστά γράφτηκε προηγουμένως, δεν αρκεί μόνο η μίζα και η αντλία βενζίνης για ξεκινήσει ένας κινητήρας.

Επιμένω να πάει να ρωτήσει πως ρυθμίζεται το ρελαντί.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν είναι απαραίτητο ότι κόβουν την μίζα,μπορεί να κόβουν την τροφοδοσία.Και αν οι συνδέσεις στα κομμένα καλώδια  δεν ήταν καλές μπορεί να μην κάνουν καλά επαφή πλέον.

 

1 λεπτό πριν, atheatos είπε

Τα λάδια και τα φίλτρα μια φορά το χρόνο έχει δεν έχει κάνει χιλιόμετρα.  Λογικά δεν είναι σωστό το μίγμα κατά την εκκίνηση έτσι όπως τα λες ή κάποιο μπουζί δεν αναφλέγεται σωστά. Πέρα από την μίζα πρέπει να δει και τα ρεύματα στα μπουζί και μπεκ. Οπως πολύ σωστά γράφτηκε προηγουμένως, δεν αρκεί μόνο η μίζα και η αντλία βενζίνης για ξεκινήσει ένας κινητήρας.

καλά τα λέτε τώρα μου είπε ότι ο άνθρωπος που το εκκίνησε του είπε και για πολλαπλασιαστή. Αλλά μια απορία, και πολλαπλασιαστής να μην έδινε ρεύμα η αντλία βενζίνης δεν θα έπρεπε να ακούγεται στην εκκίνηση έτσι και αλλιώς ή δεν ακουγόταν γιατί είχε επαρκή πίεση στο δίκτυο εισαγωγής της βενζίνης (λόγω σφάλματος πολλαπλασιαστή) και δεν χρειαζόντανε να πάρει; Απο όσο ξέρω έχει δίκτυο επιστροφών οπότε κανονικά θα έπρεπε μαζί να εκκινούν.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Artman13 είπε

 

καλά τα λέτε τώρα μου είπε ότι ο άνθρωπος που το εκκίνησε του είπε και για πολλαπλασιαστή. Αλλά μια απορία, και πολλαπλασιαστής να μην έδινε ρεύμα η αντλία βενζίνης δεν θα έπρεπε να ακούγεται στην εκκίνηση έτσι και αλλιώς ή δεν ακουγόταν γιατί είχε επαρκή πίεση στο δίκτυο εισαγωγής της βενζίνης (λόγω σφάλματος πολλαπλασιαστή) και δεν χρειαζόντανε να πάρει; Απο όσο ξέρω έχει δίκτυο επιστροφών οπότε κανονικά θα έπρεπε μαζί να εκκινούν.  

Από την στιγμή που μυρίζει ακαυστη βενζίνη πάει να πει ότι βενζίνη πάει αλλά δεν καίγεται. Είτε από κακή αναλογία από ρύθμιση του ρελαντί (cold start), είτε από πολλαπλασιαστή, είτε από μπεκ που κατουράει και όλα μαζί από κακή τροφοδοσία τους με ρεύμα κατά την εκκίνηση λόγω παρεμβάσεων στο ηλεκτρικό σύστημα. Βεβαια το τελευταίο, από την στιγμή που παίρνει μπροστά και δουλεύουν όλα,  έχει μικρές πιθανότητες.

Επεξ/σία από atheatos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...