ksessalonikios Δημοσ. 10 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Να γράψουν στο βιβλίο συμβάντων ότι έκανες παράπονο.Και να σου δώσουν αντίγραφο . https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/bebaioseis-kai-antigrapha/vas Επειδή ρώτησα σε δυο διαφορετικά τμήματα η απάντηση ήταν ίδια. Αυτό που λες λογικά αφορά την καταγραφή συμβάντος που όμως δεν αφορά την δική μου περίπτωση. Αφορά γεγονότα που γίνονται επιτόπου κι έρχεται η αστυνομία και τα καταγράφει
ksessalonikios Δημοσ. Δευτέρα στις 01:05 μμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 01:05 μμ (επεξεργασμένο) Για να έχουν ένα μπούσουλα οι επόμενοι που θα την πατήσουν να ενημερώσω ότι πήρα πίσω τα χρήματα από την revolut (το δωρεαν πακετο εχω). Επειδή όλο αυτό το διάστημα διάβασα πάρα πολλά περιστατικά με άδεια κουτιά, με επιστροφές προϊόντων που το αμαζον δεν τις αναγνώριζε και γενικά πολλά προβλήματα το συμπέρασμα είναι ότι η υποστήριξη πελατών που κάποτε ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του, είναι παρελθόν. Ειδικά αν είσαι σε άλλη χώρα από την χώρα του αμαζον ζητά δικαιολογητικά που ακόμα κι αν του τα παρέχεις το πιθανότερο είναι να μην τα αναγνωρίσει επειδή θα είναι σε άλλη γλώσσα και δεν θα μπορεί να τα επβεβαιώσει. Γι αυτό καλό είναι να αποφεύγετε ακριβές αγορές Επεξ/σία Δευτέρα στις 01:07 μμ από ksessalonikios 4 1
cumulus Δημοσ. Δευτέρα στις 05:49 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:49 μμ 4 hours ago, ksessalonikios said: Για να έχουν ένα μπούσουλα οι επόμενοι που θα την πατήσουν να ενημερώσω ότι πήρα πίσω τα χρήματα από την revolut (το δωρεαν πακετο εχω). Επειδή όλο αυτό το διάστημα διάβασα πάρα πολλά περιστατικά με άδεια κουτιά, με επιστροφές προϊόντων που το αμαζον δεν τις αναγνώριζε και γενικά πολλά προβλήματα το συμπέρασμα είναι ότι η υποστήριξη πελατών που κάποτε ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του, είναι παρελθόν. Ειδικά αν είσαι σε άλλη χώρα από την χώρα του αμαζον ζητά δικαιολογητικά που ακόμα κι αν του τα παρέχεις το πιθανότερο είναι να μην τα αναγνωρίσει επειδή θα είναι σε άλλη γλώσσα και δεν θα μπορεί να τα επβεβαιώσει. Γι αυτό καλό είναι να αποφεύγετε ακριβές αγορές Άσε σχεδόν 4 χιλιαρικα έχω χάσει απο το αγγλικό αμαζον
ksessalonikios Δημοσ. Δευτέρα στις 09:09 μμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 09:09 μμ @cumulus Πώς τα κατάφερες ρε θηρίο;
sakisgri Δημοσ. Δευτέρα στις 10:10 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:10 μμ (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, ksessalonikios είπε Για να έχουν ένα μπούσουλα οι επόμενοι που θα την πατήσουν να ενημερώσω ότι πήρα πίσω τα χρήματα από την revolut (το δωρεαν πακετο εχω). Επειδή όλο αυτό το διάστημα διάβασα πάρα πολλά περιστατικά με άδεια κουτιά, με επιστροφές προϊόντων που το αμαζον δεν τις αναγνώριζε και γενικά πολλά προβλήματα το συμπέρασμα είναι ότι η υποστήριξη πελατών που κάποτε ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του, είναι παρελθόν. Ειδικά αν είσαι σε άλλη χώρα από την χώρα του αμαζον ζητά δικαιολογητικά που ακόμα κι αν του τα παρέχεις το πιθανότερο είναι να μην τα αναγνωρίσει επειδή θα είναι σε άλλη γλώσσα και δεν θα μπορεί να τα επβεβαιώσει. Γι αυτό καλό είναι να αποφεύγετε ακριβές αγορές Αυτό που αξίζει να κρατήσουμε απ’ όλη την υπόθεση, είναι το βίντεο του unboxing που τράβηξες. Με ένα τέτοιο βίντεο, και με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής (paypal, revolut, χρεωστική, προπληρωμένη) εκτός από τραπεζική μεταφορά ή αντικαταβολή (για δέματα εντός Ελλάδας), θα μπορούσες να διεκδικήσεις και να πάρεις πίσω τα χρήματά σου. Χωρίς αυτό, δυστυχώς, δύσκολα θα έβρισκες το δίκιο σου — όσο και να φώναζες. Επίσης, για παραλαβές από Lockers, καλό είναι να καταγράφουμε με βίντεο και τη διαδικασία παραλαβής: να φαίνεται η οθόνη την ώρα που πληκτρολογούμε τον κωδικό, το άνοιγμα της θυρίδας, το δέμα όπως είναι μέσα (αν είναι σφραγισμένο, με τι ταινίες κτλ). Έπειτα, όταν φτάνουμε σπίτι, συνεχίζουμε το βίντεο με το unboxing, για να φαίνεται καθαρά ότι είναι το ίδιο δέμα. Και ένα βήμα παραπάνω: αν αυτό που παραλάβαμε είναι κάποια ηλεκτρονική συσκευή, δοκιμάζουμε επιτόπου αν ανοίγει και λειτουργεί κανονικά, συνεχίζοντας το βίντεο, ώστε να υπάρχει πλήρης τεκμηρίωση σε περίπτωση προβλήματος. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε αποδείξεις — και, αν προκύψει πρόβλημα, είμαστε καλυμμένοι. Επεξ/σία Δευτέρα στις 10:28 μμ από sakisgri
ksessalonikios Δημοσ. Δευτέρα στις 10:56 μμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 10:56 μμ Το θέμα ήταν ότι στην αίτηση για chargeback της Revolut πρώτα γράφεις μια περιγραφή του τι πρόβλημα υπάρχει και μετά στέλνεις τα αποδεικτικά. Αλλά στα αποδεικτικά δεν έχεις δυνατότητα να ανεβάσεις βίντεο, μόνο φωτογραφίες κι αναγκαστικά τους ανέβασα διάφορα screenshot του βίντεο. Εκ των υστέρων ήθελα να προσθέσω στην περιγραφή λινκ με το βίντεο αλλά δεν με άφηνε να επεξεργαστώ την αίτηση
sakisgri Δημοσ. Δευτέρα στις 11:28 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 11:28 μμ 17 λεπτά πριν, ksessalonikios είπε Το θέμα ήταν ότι στην αίτηση για chargeback της Revolut πρώτα γράφεις μια περιγραφή του τι πρόβλημα υπάρχει και μετά στέλνεις τα αποδεικτικά. Αλλά στα αποδεικτικά δεν έχεις δυνατότητα να ανεβάσεις βίντεο, μόνο φωτογραφίες κι αναγκαστικά τους ανέβασα διάφορα screenshot του βίντεο. Μου φαίνεται λίγο περίεργο που το δέχτηκαν έτσι, γιατί υποθέτω ότι κάποιος θα μπορούσε εύκολα να ανεβάσει επιλεγμένα screenshots που να μην δείχνουν το κινητό (αν όλα είναι εντάξει), και να προσπαθήσει να πάρει πίσω τα χρήματά του παρότι το έχει παραλάβει. Ίσως τελικά να έπαιξαν ρόλο και τα υπόλοιπα αποδεικτικά που τους έστειλες. 22 λεπτά πριν, ksessalonikios είπε Εκ των υστέρων ήθελα να προσθέσω στην περιγραφή λινκ με το βίντεο αλλά δεν με άφηνε να επεξεργαστώ την αίτηση Έτσι είχα κάνει μια φορά στο AliExpress — παρόλο που υποτίθεται ότι δέχεται βίντεο, δεν μπορούσα να ανεβάσω τίποτα, ό,τι μορφή κι αν δοκίμασα. Τελικά είχα βάλει link του βίντεο στην περιγραφή.
cumulus Δημοσ. Τρίτη στις 10:06 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:06 πμ 12 hours ago, ksessalonikios said: @cumulus Πώς τα κατάφερες ρε θηρίο; Αγόρασα από συνεργάτη του Amazon ένα qnap server .Το συγκεκριμένο μοντέλο έβγαλε ένα πρόβλημα ,το οποίο ήταν να μην μπορεί να ανοιξει. Το ίδιο μου έτυχε και εμένα μέσα στην εγγύηση .Οταν έστειλα μήνυμα στον τύπο ,ουδέποτε απάντησε .Οταν επικοινώνησα με αμαζον μου είπαν εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και πήρα τα …. Οι κριτικές του καταστήματος ήταν 97% αλλά αυτό που είδα ότι μετά από μερικούς μήνες το έκλεισε το κατάστημα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα