Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, vasilllis είπε

Αυτος ο θορυβος που ακουσαμε ειναι με το μικροφωνο του κινητου τοποθετημενο σε ποιο σημειο?

Μπροστα απο τον κινητηρα?Ανοιχτο το καπο πανω στον κινητηρα?Μεσα απο το αμαξι με ανοιχτα παραθυρα?κλειστα παραθυρα?

Ωστηρια το κανει οταν μεινει σβηστος ο κινητηρας μεχρι να ανεβασει λαδι, ή θα το κανει συνεχεια.

Ρουλεμαν πλατο οταν πατας συμπλεκτη σταματαει ο θορυβος.

Μεταβλητο χρονισμο δεν ξερω.

Κομπρεσορας πιστευω..

Είμαι μέσα στο πάρκινγκ του Νομισματοκοπείου, έχοντας φάει την κίνηση σταμάτα-ξεκίνα που περιέγραψα στο πρώτο post, καθισμένος στη θέση του οδηγού και έχω βγάλει το κινητό από το αριστερά παράθυρο για να ηχογραφήσω τον θόρυβο, κλειστό καπό, ανοιχτά παράθυρα. Όταν πατήσω συμπλέκτη ο θόρυβος μετριάζει πολύ.

7 ώρες πριν, atheatos είπε

Κάνε μια αλλαγή λαδιών να δεις αν βελτιωθεί. Πιθανών έχει πιάσει βρώμα το μεταβλητό και κολλάει Μάλλον πας για άλλαγμα του μεταβλητού. Είναι το γρανάζι που δίνει κίνηση στο εκκεντροφόρο. Δουλεύει με πίεση λαδιού και προφανώς έχει κολλήσει. Καθαρίζεται αλλά είναι μανούρα. Άλλαζε πιο συχνά τα λάδια και δες το ξανά. Μήπως έχεις κατανάλωση λαδιού μεγάλη ?

Έχω αλλάξει λάδια πριν 10 μέρες και αλλάζω κάθε 5.000km ανελλιπώς σε κάθε σέρβις μικρό/μεγάλο. Δεν έχω κατανάλωση λαδιού, ότι καίει φυσιολογικά.

Επίσης, το αυτοκίνητο έχει κοντά 150.000χλμ.

Επεξ/σία από MiLToS_666
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, MiLToS_666 είπε

Είμαι μέσα στο πάρκινγκ του Νομισματοκοπείου, έχοντας φάει την κίνηση σταμάτα-ξεκίνα που περιέγραψα στο πρώτο post, καθισμένος στη θέση του οδηγού και έχω βγάλει το κινητό από το αριστερά παράθυρο για να ηχογραφήσω τον θόρυβο, κλειστό καπό, ανοιχτά παράθυρα. Όταν πατήσω συμπλέκτη ο θόρυβος μετριάζει πολύ.

Έχω αλλάξει λάδια πριν 10 μέρες και αλλάζω κάθε 5.000km ανελλιπώς σε κάθε σέρβις μικρό/μεγάλο. Δεν έχω κατανάλωση λαδιού, ότι καίει φυσιολογικά.

Επίσης, το αυτοκίνητο έχει κοντά 150.000χλμ.

Οκ. Τότε κάτι συμβαίνει στην περιοχή του κιβωτιου μιας και όπως λες μετριαζει οταν πατάς τον συμπλέκτη.  Ειναι δυσκολο να πει κανείς γιατι το ρουλεμάν του συγχρονίζε να κανει τοσο θορυβο πρέπει να εχει φύγει τελείως από την θέση του . Ο δίσκος να εχει χαλάσει μαλλον και να βρίσκει  αλλα θα έπρεπε να κανει συνέχεια και οχι οταν ζεστενεται μονο. Πρέπει να κατέβει το σασμάν να δείτε το πλατω μηπως βρίσκει πουθενά και θέλει αλλαγμα.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, MiLToS_666 είπε

Είμαι μέσα στο πάρκινγκ του Νομισματοκοπείου, έχοντας φάει την κίνηση σταμάτα-ξεκίνα που περιέγραψα στο πρώτο post, καθισμένος στη θέση του οδηγού και έχω βγάλει το κινητό από το αριστερά παράθυρο για να ηχογραφήσω τον θόρυβο, κλειστό καπό, ανοιχτά παράθυρα. Όταν πατήσω συμπλέκτη ο θόρυβος μετριάζει πολύ.

Έχω αλλάξει λάδια πριν 10 μέρες και αλλάζω κάθε 5.000km ανελλιπώς σε κάθε σέρβις μικρό/μεγάλο. Δεν έχω κατανάλωση λαδιού, ότι καίει φυσιολογικά.

 

Αν ηταν προβλημα λογω λαδιων δεν θα ακουγες καθολου κινητηρα,οχι μονο θορυβο.

Αν μετριαζει με τον συμπλεκτη παιξε λιγο με τις ταχυτητες οταν το ξανακανει να δεις αν αλλαζει-σταματαει.Ισως απο σαζμαν.

Δημοσ.

Αν όπως λες όταν πατάς συμπλέκτη μειώνεται ο θόρυβος, τοτε ειναι ρουλεμάν συμπλέκτη. Κλασικό "πρόβλημα" στα γκολφακια, αν δεις και το αντίστοιχο section στο VW forum θα δεις ότι είχαν πολλοί το ίδιο θέμα. 

Ωστηρια λίγο δύσκολο να είναι εφόσον στο κάνει μόνο υπό τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Αν ειχαν θέμα, θα είχες διαρκή θόρυβο, κυρίως σε κρύα εκκίνηση. 

Τελος, τσέκαρε βιβλίο σέρβις να δουμε ποτε άλλαξε δίσκο-πλατο-(ρουλεμάν?) ο προηγούμενος. Πολλά σενάρια υπάρχουν, από το να μην άλλαξε το ρουλεμάν, μεχρι να εβαλε το πιο φθηνό σετ. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...