Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Εδώ και 10 μέρες ταλαιπωρούμαι με το application της Cosmote TV στο Google Chromecast 4K μου. Πιο συγκεκριμένα, μετά από μερικά λεπτά θέασης, η εικόνα μαυρίζει και πετάγεται το εξής σφάλμα

Δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα, δοκίμασε ξανά (ERROR_CODE_DECODING_FAILED).

Μέχρι στιγμής έχω κάνει τα εξής:

1. Διαγραφή cache της εφαρμογής

2. Reinstall της εφαρμογής

3. Factory reset στο chromecast

4. Επικοινώνησα με το 13788 και δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για ανάλογο θέμα, λένε...

Τί κάνουμε τώρα ρε παιδιά;

 

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ το ίδιο. Μετά το τελευταίο update δεν παίζει τίποτα. Δηλώστε το σαν βλάβη κι εσείς άπειρες φορές μέχρι να το φτιάξουν. Χτες μου έλεγε μια από το τμήμα εξυπηρέτησης ότι τάχα δεν έχουν άλλοι θέμα με το chromecast 4k και το COSMOTE tv, μόνο εγώ. 

Επεξ/σία από Akisxxx
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Akisxxx είπε

Κι εγώ το ίδιο. Μετά το τελευταίο update δεν παίζει τίποτα. Δηλώστε το σαν βλάβη κι εσείς άπειρες φορές μέχρι να το φτιάξουν. Χτες μου έλεγε μια από το τμήμα εξυπηρέτησης ότι τάχα δεν έχουν άλλοι θέμα με το chromecast 4k και το COSMOTE tv, μόνο εγώ. 

Επειδή έχω δουλέψει σε παρόμοια θέση τεχνικής υποστήριξης, δεν είναι "τάχα δεν έχουν οι άλλοι θέμα". Είναι ένα τμήμα στο οποίο μπορεί να δουλεύουν και 150 άτομα, με διάσπαρτες βάρδιες. Αν οι αναφορές ενός προβλήματος είναι λίγες, τότε αυτή η πληροφορία δε θα φτάσει ποτέ στους υπαλλήλους ως κάποιο γενικό πρόβλημα, μπορεί όντως η κοπέλα να το άκουγε πρώτη φορά. Όταν αυξηθούν οι καταγραφές, θα πέσει πιο εύκολα στην αντίληψη είτε των υπαλλήλων, είτε των team leaders τους, ώστε να το προχωρήσουν σε ανώτερο τμήμα για γενικό έλεγχο και όχι ως μεμονωμένο περιστατικό. Τότε είναι που θα υπάρξει ενημέρωση προς όλους τους υπαλλήλους ότι υπάρχει όντως πρόβλημα στην εφαρμογή.

 

Spoiler

Μιας και πέτυχα κι άλλους με CwGTV, έχω κι εγώ το 4k και προχθές το τηλεκοντρόλ έκανε μπάνιο στο πλυντήριο!!! Ξέρει κανείς που να βρώ αυθεντικό τηλεκοντρολ; Όχι μαιμούδες, τέτοια υπάρχουν χιλιάδες. Αυθεντικό δεν μπορώ να βρω πουθενά, έχω φάει τον τόπο (ίντερνετ).

 

Επεξ/σία από Snip
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Snip είπε

Επειδή έχω δουλέψει σε παρόμοια θέση τεχνικής υποστήριξης, δεν είναι "τάχα δεν έχουν οι άλλοι θέμα". Είναι ένα τμήμα στο οποίο μπορεί να δουλεύουν και 150 άτομα, με διάσπαρτες βάρδιες. Αν οι αναφορές ενός προβλήματος είναι λίγες, τότε αυτή η πληροφορία δε θα φτάσει ποτέ στους υπαλλήλους ως κάποιο γενικό πρόβλημα, μπορεί όντως η κοπέλα να το άκουγε πρώτη φορά. Όταν αυξηθούν οι καταγραφές, θα πέσει πιο εύκολα στην αντίληψη είτε των υπαλλήλων, είτε των team leaders τους, ώστε να το προχωρήσουν σε ανώτερο τμήμα για γενικό έλεγχο και όχι ως μεμονωμένο περιστατικό. Τότε είναι που θα υπάρξει ενημέρωση προς όλους τους υπαλλήλους ότι υπάρχει όντως πρόβλημα στην εφαρμογή.

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μιας και πέτυχα κι άλλους με CwGTV, έχω κι εγώ το 4k και προχθές το τηλεκοντρόλ έκανε μπάνιο στο πλυντήριο!!! Ξέρει κανείς που να βρώ αυθεντικό τηλεκοντρολ; Όχι μαιμούδες, τέτοια υπάρχουν χιλιάδες. Αυθεντικό δεν μπορώ να βρω πουθενά, έχω φάει τον τόπο (ίντερνετ).

 

Συμφωνώ με όσα λες. Στην προφορική επικοινωνία που είχα με την υπάλληλο την ενημέρωσα ευγενικά ότι είδα και αναρτήσεις σε φόρουμ για το εν λόγω ζήτημα, οπότε ίσως να είναι γενικό το κακό. Όταν μου απαντάει "δεν έχει άλλος πρόβλημα με τη συγκεκριμένη συσκευή", μάλλον η δικιά της πρόταση θέλει αναδιατύπωση ή έστω μια εξήγηση σαν τη δικιά σου, ότι δηλαδή δεν υπέπεσε στην αντίληψή της το πρόβλημα και επειδή είναι πολλά τμήματα που διαχειρίζονται τα αιτήματα βλαβών, θα το διερευνήσει περαιτέρω. Γιατί μου ακούστηκε απόλυτη και με κάνει να φαίνομαι εγώ περίεργος ως ο μόνος που έχει πρόβλημα και επιπλέον ψάχτηκα μήπως έχω ελαττωματική συσκευή (κάτι που δεν ισχύει). Γι' αυτό χρησιμοποίησα το επίρρημα "τάχα", χωρίς παρεξήγηση. Εν τέλει, είπε ότι θα προωθήσει το αίτημα σε αρμόδιο τμήμα και βλέπουμε...

Δημοσ.
Στις 20/8/2025 στις 10:10 ΜΜ, Lemon13 είπε

Φίλε μια από τα ίδια.. βρήκες άκρη με τίποτα;

Όχι. Ξαναπήρα να το δηλώσω ως βλάβη και αρχισαν πάλι τα κλασικα. "Διαγραφή κρυφής μνήμης κάνατε;" ναι της λέω, μέχρι factory reset έκανα. Και πάνω που της έκανα spelling του σφάλματος, πέφτει η γραμμή. Ούτε ο θεός δε το θέλει!

Δημοσ.

Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα ακριβώς !!!εκανα factory reset, το έβγαλα από το ρεύμα , clear cache και το πρόβλημα επιμένει 

Δημοσ.

Εμενα σε nvidia shield και mibox s......απο χτες δεν κανει log in,βαζω τον τετραψηφιο και με ξαναπαει στην αρχικη για να βαλω id.Εχει καποιος παρομοιο θεμα??

Δημοσ.
5 hours ago, generalb31 said:

Εμενα σε nvidia shield και mibox s......απο χτες δεν κανει log in,βαζω τον τετραψηφιο και με ξαναπαει στην αρχικη για να βαλω id.Εχει καποιος παρομοιο θεμα??

Απενεργοποίηση του tv streaming και ξανά ενεργοποίηση !

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 07/08/2025 at 16:09, beisnikos_spi said:

Καλησπέρα σας. Εδώ και 10 μέρες ταλαιπωρούμαι με το application της Cosmote TV στο Google Chromecast 4K μου. Πιο συγκεκριμένα, μετά από μερικά λεπτά θέασης, η εικόνα μαυρίζει και πετάγεται το εξής σφάλμα

Δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα, δοκίμασε ξανά (ERROR_CODE_DECODING_FAILED).

Μέχρι στιγμής έχω κάνει τα εξής:

1. Διαγραφή cache της εφαρμογής

2. Reinstall της εφαρμογής

3. Factory reset στο chromecast

4. Επικοινώνησα με το 13788 και δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για ανάλογο θέμα, λένε...

Τί κάνουμε τώρα ρε παιδιά;

 

 

Oταν μου το παρουσιαζε και εμενα, το boxακι του COSMOTE  ομως, πριν περιπου 2 χρονια ("επαιζε για λιγο", ουτε 5', και μετα το ιδιο με εσενα μνμ) και αφου δοκιμασαμε τα παντα μαζι με εναν εξυπηρετικοτατο νεαρο απο την τεχνικη υποστηριξη, σαν εσχατη λυση καταληξαμε σε αλλαγη χρηστη, ως εκ θαυματος το προβλημα λυθηκε!!!!!

Επεξ/σία από spinemm
Δημοσ.
Στις 29/8/2025 στις 10:16 ΜΜ, spinemm είπε

Oταν μου το παρουσιαζε και εμενα, το boxακι του COSMOTE  ομως, πριν περιπου 2 χρονια ("επαιζε για λιγο", ουτε 5', και μετα το ιδιο με εσενα μνμ) και αφου δοκιμασαμε τα παντα μαζι με εναν εξυπηρετικοτατο νεαρο απο την τεχνικη υποστηριξη, σαν εσχατη λυση καταληξαμε σε αλλαγη χρηστη, ως εκ θαυματος το προβλημα λυθηκε!!!!!

Όταν λες αλλαγή χρήστη εννοείς να μπεις με άλλο προφίλ όταν ξεκινάει και σου λέει "Ποιος βλέπει";

Δημοσ.

Ναι, το εκανα μαζι με εκπροσωπο απο την εξυπηρετηση πελατων! το οποιο μου το ειχε προτεινει ως εσχατη λυση!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...