11osmikrosmhtsos Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου Μόλις τώρα, madboy είπε Αν και ουσιαστικα στην αρχή της είχα προτείνει για Corsa D πρακτικα ειναι mito και gpunto με ιδια μοτερια (multijet) που ειναι πολυ καλα 1
madboy Δημοσ. 27 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 5 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said: πρακτικα ειναι mito και gpunto με ιδια μοτερια (multijet) που ειναι πολυ καλα Προφανώς αναφέρεσαι στον πετρελαιοκινητήρα και οχι στον βενζινοκινητήρα. O Z14XEP είναι αποκλειστικά κινητήρας της Opel και δεν έχει μπει σε ιταλικά μοντέλα. Είναι εξέλιξη του Z14XE που φοράει το Opel Astra G.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 10 λεπτά πριν, madboy είπε Προφανώς αναφέρεσαι στον πετρελαιοκινητήρα και οχι στον βενζινοκινητήρα. Νόμιζα μιλάς για cdti συγγνώμη 2
madboy Δημοσ. 27 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 1 minute ago, 11osmikrosmhtsos said: Νόμιζα μιλάς για cdti συγγνώμη Οχι οπως έχω αναφέρει μόνο για βενζίνη ενδιαφέρεται.
cmaniac Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε cdti Το 2016 έβγαινε 1.3 (1.25 στην πραγματικότητα) με τα 95 άλογα στο Corsa E, τον φόραγε και το Panda. Τα χω οδηγήσει αμφότερα. Παραπέρα, το έχουν πάρει ένα σκασμό αμάξια, Suzuki, Opel, Fiat, AR. Για κάποιο λόγο ενώ στο panda ήταν άθλιο, στο corsa ήταν ωραίο, δεν του το χες για diesel. Υποψιάζομαι ότι στο panda έλειπε το VGT ή από προγραμματισμό τα χαν κάνει σαλάτα. Long term δεν ξέρω. Ειδικά το corsa που το είχαμε καιρο, μας είχε ταράξει στις αναγεννήσεις σε άκυρες φάσεις. Το καλό ήταν ότι καταλάβαινες ακριβώς πότε κάνει αναγέννηση, ακόμα και την "soft". Αγρίευε το ρελαντί και τσίμπαγε αρκετά σε απόκριση. Η κανονική, δε, άναβε και λαμπάκι στο ταμπλώ.. Θυμήθηκα και το panda στα τελευταία του, που κόμπιαζε στο πάτημα του γκαζιού. Ποιός ξέρει τι είχε παραδώσει, μπεκ, αντλία, τούρμπο..; Επεξ/σία 27 Αυγούστου από cmaniac
SOCRATIS1000 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Καλά και diesel να πάρει δεν θα πάθει και τίποτα ,ας το δουλεύει σε υψηλές στροφές κάποιες φορές να ξεμπουκωνει και τελείωσε Puretech oοτι είπαν ,στα 60κ αλλαγή ,δηλαδή στα 40 αλλάζεις για να είσαι εντάξει ,c3 aircross ,c3 ,pegeut 208 κτλ Βγαίνουν και σε diesel Opel Corsa που ψαχνουμουν ,ωραίο εξωτερικά αλλά μέσα ακόμα και η έκδοση elegance ,ήταν πολύ ψεύτικο ,τα πλαστικά του ήταν ; Τα ψευτοδερματακια που είχε ,κάτιθριζε κακής ποιότητας Μπορείς να δεις Renault Clio με βενζίνη είτε το nissan Micra βενζίνη επίσης ,τι 90 τι 100 σιγά την διαφορά ,και αν δεν αντέχει πάει βάζει ένα πρόγραμμα stage 1 και παίρνει 20 άλογα παραπάνω χωρίς θέματα Επίσης στην επιλογή θα έπρεπε να μας πει πόσα χιλλιομετρα θα κάνει και πόσο έχει σκοπό να το κρατήσει ..αν οι αποστάσεις που κάνει είναι από εδώ μέχρι το περίπτερο και καμιά βόλτα που και που ,και κάνει σε 3 χρόνια 10000 χιλλιομετρα ,ότι και να πάρει σχεδόν απίθανο να βγάλει κάτι ,αν θέλει να το κρατήσει 10 χρόνια και να κάνει 200κ χιλλιομετρα εκεί θέλει προσοχή και όντως πρέπει να πάει σε εμπιστο κινητήρα ,φυσικά να πάει εκεί σε ατμοσφαιρικό Πάντως να ξέρεις κι diesel στην πόλη έχουν μεγαλύτερη ροπή χαμηλά ,πιο χαμηλοστροφα Γενικά να πάει σε έναν μάντρα με πολλά ,να μπει μέσα να τα δει Επεξ/σία 27 Αυγούστου από SOCRATIS1000 1
tutuyo Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου Ακόμη ένα θέμα για αγορά αυτοκινήτου που προτείνεται όλη η αγορά. Περιέργως, ακόμη δεν εμφανίστηκε κάποιος για υγραερίο
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 58 λεπτά πριν, tutuyo είπε Περιέργως, ακόμη δεν εμφανίστηκε κάποιος για υγραερίο Η υποβαθμιση της ποιοτητας λειτουργιας με υγραεριο ειναι ακρως ανασταλτικος παραγοντας για να το προτεινουμε ρε φιλε. Οση οικονομια και να εχει (που εχει τεραστια), δεν εχω βρει αμαξι με υγραεριο που να συμπεριφερεται το ιδιο με βενζινη... Ελαχιστοι εγκαταστατες καθονται να το ρυθμισουν πραγματικα οπως ξερεις. Autotune και αγιος ο θεος...
imr Δημοσ. Παρασκευή στις 12:15 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:15 πμ Το κλιο με εργοστασιακό αεριο είναι από τις καλύτερες επιλογές παντως 1
GiorgosT Δημοσ. Παρασκευή στις 01:59 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:59 πμ Στις 27/8/2025 στις 9:27 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε Η υποβαθμιση της ποιοτητας λειτουργιας με υγραεριο ειναι ακρως ανασταλτικος παραγοντας για να το προτεινουμε ρε φιλε. Οση οικονομια και να εχει (που εχει τεραστια), δεν εχω βρει αμαξι με υγραεριο που να συμπεριφερεται το ιδιο με βενζινη... Ελαχιστοι εγκαταστατες καθονται να το ρυθμισουν πραγματικα οπως ξερεις. Autotune και αγιος ο θεος... Και όμως. 13 χρόνια είχα FIAT Stilo 1.2 με LPG και έγραψα >200.000χλμ (συνολικά το αμάξι 340.000χλμ) χωρίς ποτέ να παρατηρήσω διαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Και εννοείται ότι με το αέριο έκανα απόσβεση την αγορά του 2-3 φορές... Είχα βρει, βέβαια, μάστορα τσακάλι που σε κάθε σέρβις του συστήματος LPG το έβγαζε στον δρόμο με τον υπολογιστή κουμπωμένο στον εγκέφαλο για ρύθμιση. 1
Byron_91 Δημοσ. Παρασκευή στις 02:10 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:10 πμ 10 λεπτά πριν, GiorgosT είπε Και όμως. 13 χρόνια είχα FIAT Stilo 1.2 με LPG και έγραψα >200.000χλμ (συνολικά το αμάξι 340.000χλμ) χωρίς ποτέ να παρατηρήσω διαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Και εννοείται ότι με το αέριο έκανα απόσβεση την αγορά του 2-3 φορές... Είχα βρει, βέβαια, μάστορα τσακάλι που σε κάθε σέρβις του συστήματος LPG το έβγαζε στον δρόμο με τον υπολογιστή κουμπωμένο στον εγκέφαλο για ρύθμιση. Πρεπει να μην σου εκαιγε τιποτα. Ειχα το 1600αρι με 315.000 (με LPG οι 210.000) και ηταν οικονομικοτατο. Βεβαια γενικα οι κινητηρες της ΦΙΑΤ τοτε ηταν ο,τι πρεπει για υγραεριο.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Παρασκευή στις 07:22 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:22 πμ Έχω gpunto 1.2 8v με υγραέριο και δε δουλεύει το ίδιο
GiorgosT Δημοσ. Παρασκευή στις 11:31 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:31 πμ (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Byron_91 είπε Πρεπει να μην σου εκαιγε τιποτα. Ειχα το 1600αρι με 315.000 (με LPG οι 210.000) και ηταν οικονομικοτατο. Βεβαια γενικα οι κινητηρες της ΦΙΑΤ τοτε ηταν ο,τι πρεπει για υγραεριο. Πραγματική κατανάλωση (μετρημένη βάσει χιλιομέτρων και ποσότητας καυσίμου) ήμουν κάπου στα 7-7,5λ/100χλμ εγώ, 5,5λ/100 η σύζυγος. Συναρτήσει της τιμής του LPG, ήταν πράγματι οικονομικότατο. Καλά, τι να λέμε για τους FIRE, σκυλιά σε αξιοπιστία και αντοχή και πραγματικά, αν όχι ο καλύτερος, σίγουρα από τους καλύτερους κινητήρες για LPG. Δε νιώθανε τίποτα. Τώρα που πήγανε και βάλανε τον pure crap σε όλα τα μοντέλα δε θες να ακουμπήσεις... Αν και χθες ανακοινώθηκε από τη Stellantis ότι προχωράει σε ανάπτυξη νέου τετρακύλινδρου κινητήρα. Οψόμεθα... Από περιέργεια, με το 1.6 αντιμετώπισες ποτέ το θέμα που έσκαγε σε πολλούς με τον εγκέφαλο (έλιωναν οι κολλήσεις λόγω τοποθέτησης της ECU σε σημείο όπου αναπτύσσονταν υψηλές θερμοκρασίες); 4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Έχω gpunto 1.2 8v με υγραέριο και δε δουλεύει το ίδιο Ίσως θέμα κιτ, ρύθμισης ή εγκαταστάτη; Εγώ, επειδή το άκουγα αυτό από πολλούς, το δοκίμαζα περιστασιακά ανάμεσα σε βενζίνη και LPG και ποτέ δεν είδα να αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Επεξ/σία Παρασκευή στις 11:32 πμ από GiorgosT
Ntinaras Δημοσ. Παρασκευή στις 12:09 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:09 μμ (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, imr είπε Το κλιο με εργοστασιακό αεριο είναι από τις καλύτερες επιλογές παντως Με 16.000 παιρνει καινουριο dacia sandero Επεξ/σία Παρασκευή στις 12:09 μμ από Ntinaras
imr Δημοσ. Παρασκευή στις 01:20 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:20 μμ 1 hour ago, Ntinaras said: Με 16.000 παιρνει καινουριο dacia sandero Μόνο 16 έχει με αέριο? Αν ναι είναι πολύ καλή περιπτωση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα