Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, madboy είπε

Αν και ουσιαστικα στην αρχή της είχα προτείνει για Corsa D

πρακτικα ειναι mito και gpunto με ιδια μοτερια (multijet) που ειναι πολυ καλα

  • Like 1
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

πρακτικα ειναι mito και gpunto με ιδια μοτερια (multijet) που ειναι πολυ καλα

Προφανώς αναφέρεσαι στον πετρελαιοκινητήρα και οχι στον βενζινοκινητήρα. O Z14XEP είναι αποκλειστικά κινητήρας της Opel και δεν έχει μπει σε ιταλικά μοντέλα. Είναι εξέλιξη του Z14XE που φοράει το Opel Astra G.

Δημοσ.
1 minute ago, 11osmikrosmhtsos said:

Νόμιζα μιλάς για cdti συγγνώμη 

Οχι οπως έχω αναφέρει μόνο για βενζίνη ενδιαφέρεται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

cdti

Το 2016 έβγαινε 1.3 (1.25 στην πραγματικότητα) με τα 95 άλογα στο Corsa E, τον φόραγε και το Panda. Τα χω οδηγήσει αμφότερα.

Παραπέρα, το έχουν πάρει ένα σκασμό αμάξια, Suzuki, Opel, Fiat, AR.

Για κάποιο λόγο ενώ στο panda ήταν άθλιο, στο corsa ήταν ωραίο, δεν του το χες για diesel. Υποψιάζομαι ότι στο panda έλειπε το VGT ή από προγραμματισμό τα χαν κάνει σαλάτα.

Long term δεν ξέρω. Ειδικά το corsa που το είχαμε καιρο, μας είχε ταράξει στις αναγεννήσεις σε άκυρες φάσεις. Το καλό ήταν ότι καταλάβαινες ακριβώς πότε κάνει αναγέννηση, ακόμα και την "soft". Αγρίευε το ρελαντί και τσίμπαγε αρκετά σε απόκριση. Η κανονική, δε, άναβε και λαμπάκι στο ταμπλώ..

Θυμήθηκα και το panda στα τελευταία του, που κόμπιαζε στο πάτημα του γκαζιού. Ποιός ξέρει τι είχε παραδώσει, μπεκ, αντλία, τούρμπο..;

Επεξ/σία από cmaniac
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά και diesel να πάρει δεν θα πάθει και τίποτα ,ας το δουλεύει σε υψηλές στροφές κάποιες φορές να ξεμπουκωνει και τελείωσε 

  Puretech oοτι είπαν ,στα 60κ αλλαγή ,δηλαδή στα 40 αλλάζεις για να είσαι εντάξει ,c3 aircross ,c3 ,pegeut 208 κτλ 

Βγαίνουν και σε diesel 

Opel Corsa που ψαχνουμουν ,ωραίο εξωτερικά αλλά μέσα ακόμα και η έκδοση elegance ,ήταν πολύ ψεύτικο ,τα πλαστικά του ήταν ; Τα ψευτοδερματακια που είχε ,κάτιθριζε κακής ποιότητας 

  Μπορείς να δεις Renault Clio με βενζίνη είτε το nissan Micra βενζίνη επίσης ,τι 90 τι 100 σιγά την διαφορά ,και αν δεν αντέχει πάει βάζει ένα πρόγραμμα stage 1 και παίρνει 20 άλογα παραπάνω χωρίς θέματα 

Επίσης στην επιλογή θα έπρεπε να μας πει πόσα χιλλιομετρα θα κάνει και πόσο έχει σκοπό να το κρατήσει ..αν οι αποστάσεις που κάνει είναι από εδώ μέχρι το περίπτερο και καμιά βόλτα που και που ,και κάνει σε 3 χρόνια 10000 χιλλιομετρα ,ότι και να πάρει σχεδόν απίθανο να βγάλει κάτι ,αν θέλει να το κρατήσει 10 χρόνια και να κάνει 200κ χιλλιομετρα εκεί θέλει προσοχή και όντως πρέπει να πάει σε εμπιστο κινητήρα ,φυσικά να πάει εκεί σε ατμοσφαιρικό 

 Πάντως να ξέρεις κι diesel στην πόλη έχουν μεγαλύτερη ροπή χαμηλά ,πιο χαμηλοστροφα

Γενικά να πάει σε έναν μάντρα με πολλά ,να μπει μέσα να τα δει  

Επεξ/σία από SOCRATIS1000
  • Like 1
Δημοσ.

Ακόμη ένα θέμα για αγορά αυτοκινήτου που προτείνεται όλη η αγορά. Περιέργως, ακόμη δεν εμφανίστηκε κάποιος για υγραερίο 

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Περιέργως, ακόμη δεν εμφανίστηκε κάποιος για υγραερίο

Η υποβαθμιση της ποιοτητας λειτουργιας με υγραεριο ειναι ακρως ανασταλτικος παραγοντας για να το προτεινουμε ρε φιλε. Οση οικονομια και να εχει (που εχει τεραστια), δεν εχω βρει αμαξι με υγραεριο που να συμπεριφερεται το ιδιο με βενζινη...

Ελαχιστοι εγκαταστατες καθονται να το ρυθμισουν πραγματικα οπως ξερεις. Autotune και αγιος ο θεος...

Δημοσ.
Στις 27/8/2025 στις 9:27 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

Η υποβαθμιση της ποιοτητας λειτουργιας με υγραεριο ειναι ακρως ανασταλτικος παραγοντας για να το προτεινουμε ρε φιλε. Οση οικονομια και να εχει (που εχει τεραστια), δεν εχω βρει αμαξι με υγραεριο που να συμπεριφερεται το ιδιο με βενζινη...

Ελαχιστοι εγκαταστατες καθονται να το ρυθμισουν πραγματικα οπως ξερεις. Autotune και αγιος ο θεος...

Και όμως. 13 χρόνια είχα FIAT Stilo 1.2 με LPG και έγραψα >200.000χλμ (συνολικά το αμάξι 340.000χλμ) χωρίς ποτέ να παρατηρήσω διαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Και εννοείται ότι με το αέριο έκανα απόσβεση την αγορά του 2-3 φορές...

Είχα βρει, βέβαια, μάστορα τσακάλι που σε κάθε σέρβις του συστήματος LPG το έβγαζε στον δρόμο με τον υπολογιστή κουμπωμένο στον εγκέφαλο για ρύθμιση.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, GiorgosT είπε

Και όμως. 13 χρόνια είχα FIAT Stilo 1.2 με LPG και έγραψα >200.000χλμ (συνολικά το αμάξι 340.000χλμ) χωρίς ποτέ να παρατηρήσω διαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Και εννοείται ότι με το αέριο έκανα απόσβεση την αγορά του 2-3 φορές...

Είχα βρει, βέβαια, μάστορα τσακάλι που σε κάθε σέρβις του συστήματος LPG το έβγαζε στον δρόμο με τον υπολογιστή κουμπωμένο στον εγκέφαλο για ρύθμιση.

Πρεπει να μην σου εκαιγε τιποτα. Ειχα το 1600αρι με 315.000 (με LPG  οι 210.000) και ηταν οικονομικοτατο. Βεβαια γενικα οι κινητηρες της ΦΙΑΤ τοτε ηταν ο,τι πρεπει για υγραεριο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Byron_91 είπε

Πρεπει να μην σου εκαιγε τιποτα. Ειχα το 1600αρι με 315.000 (με LPG  οι 210.000) και ηταν οικονομικοτατο. Βεβαια γενικα οι κινητηρες της ΦΙΑΤ τοτε ηταν ο,τι πρεπει για υγραεριο.

Πραγματική κατανάλωση (μετρημένη βάσει χιλιομέτρων και ποσότητας καυσίμου) ήμουν κάπου στα 7-7,5λ/100χλμ εγώ, 5,5λ/100 η σύζυγος. Συναρτήσει της τιμής του LPG, ήταν πράγματι οικονομικότατο.

Καλά, τι να λέμε για τους FIRE, σκυλιά σε αξιοπιστία και αντοχή και πραγματικά, αν όχι ο καλύτερος, σίγουρα από τους καλύτερους κινητήρες για LPG. Δε νιώθανε τίποτα. Τώρα που πήγανε και βάλανε τον pure crap σε όλα τα μοντέλα δε θες να ακουμπήσεις... Αν και χθες ανακοινώθηκε από τη Stellantis ότι προχωράει σε ανάπτυξη νέου τετρακύλινδρου κινητήρα. Οψόμεθα...

Από περιέργεια, με το 1.6 αντιμετώπισες ποτέ το θέμα που έσκαγε σε πολλούς με τον εγκέφαλο (έλιωναν οι κολλήσεις λόγω τοποθέτησης της ECU σε σημείο όπου αναπτύσσονταν υψηλές θερμοκρασίες);

 

4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Έχω gpunto 1.2 8v με υγραέριο και δε δουλεύει το ίδιο 

Ίσως θέμα κιτ, ρύθμισης ή εγκαταστάτη; Εγώ, επειδή το άκουγα αυτό από πολλούς, το δοκίμαζα περιστασιακά ανάμεσα σε βενζίνη και LPG και ποτέ δεν είδα να αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Επεξ/σία από GiorgosT
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, imr είπε

Το κλιο με εργοστασιακό αεριο είναι από τις καλύτερες επιλογές παντως

Με 16.000 παιρνει καινουριο dacia sandero

Επεξ/σία από Ntinaras

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...