Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις 19/07/2025 έκανα παραγγελία (144,25 ευρώ) μέσω του site τους για προιόν που εμφανιζόταν άμεσα διαθέσιμο. Προφανώς και δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο. Στις 24/07/2025, επικοινώνησα με την εταιρεία και ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας, η οποία έγινε δεκτή. Μου ανέφεραν ότι η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών. Μέχρι σήμερα (13/08/2025) δεν έχει γίνει καμία επιστροφή. Στις 06/08/2025 προχώρησα σε καταγγελία στο Υπ.Αν. (Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή) και περιμένω μήπως παρέμβουν αυτοί για την επίλυση του ζητήματος μου. Στις 08/08/2025 έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω Πειραιώς αλλά και πάλι δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία της επιστροφής. Την ίδια ημέρα άφησα και κριτική στην google με 1 αστέρι. Προφανώς γίνεται επίτηδες η άρνηση της επιστροφής χρημάτων. Ξέρει κάποιος/α εάν υπάρχει περίπτωση να χάσω εντελώς τα χρήματα μου; Θεωρείτε ότι μπορώ να κάνω κάτι άλλο από την πλευρά μου; Έκανα κάπου λάθος; Ευχαριστώ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sylvia_Plath είπε

Στις 08/08/2025 έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω Πειραιώς αλλά και πάλι δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία της επιστροφής.

Μπορει να παρει μεχρι και 45-60 μερες

1 ώρα πριν, Sylvia_Plath είπε

Ξέρει κάποιος/α εάν υπάρχει περίπτωση να χάσω εντελώς τα χρήματα μου;

Οχι. Αφου πληρωσες με καρτα και εχεις κανει ηδη αμφισβητηση, εισαι οκ. Τωρα μονο υπομονη

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...