Sylvia_Plath Δημοσ. 13 Αυγούστου Δημοσ. 13 Αυγούστου Στις 19/07/2025 έκανα παραγγελία (144,25 ευρώ) μέσω του site τους για προιόν που εμφανιζόταν άμεσα διαθέσιμο. Προφανώς και δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο. Στις 24/07/2025, επικοινώνησα με την εταιρεία και ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας, η οποία έγινε δεκτή. Μου ανέφεραν ότι η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών. Μέχρι σήμερα (13/08/2025) δεν έχει γίνει καμία επιστροφή. Στις 06/08/2025 προχώρησα σε καταγγελία στο Υπ.Αν. (Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή) και περιμένω μήπως παρέμβουν αυτοί για την επίλυση του ζητήματος μου. Στις 08/08/2025 έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω Πειραιώς αλλά και πάλι δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία της επιστροφής. Την ίδια ημέρα άφησα και κριτική στην google με 1 αστέρι. Προφανώς γίνεται επίτηδες η άρνηση της επιστροφής χρημάτων. Ξέρει κάποιος/α εάν υπάρχει περίπτωση να χάσω εντελώς τα χρήματα μου; Θεωρείτε ότι μπορώ να κάνω κάτι άλλο από την πλευρά μου; Έκανα κάπου λάθος; Ευχαριστώ.
SabotazNic Δημοσ. 14 Αυγούστου Δημοσ. 14 Αυγούστου 1 ώρα πριν, Sylvia_Plath είπε Στις 08/08/2025 έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω Πειραιώς αλλά και πάλι δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία της επιστροφής. Μπορει να παρει μεχρι και 45-60 μερες 1 ώρα πριν, Sylvia_Plath είπε Ξέρει κάποιος/α εάν υπάρχει περίπτωση να χάσω εντελώς τα χρήματα μου; Οχι. Αφου πληρωσες με καρτα και εχεις κανει ηδη αμφισβητηση, εισαι οκ. Τωρα μονο υπομονη 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα