QuantumWanderer Δημοσ. χθες στις 04:14 μμ Δημοσ. χθες στις 04:14 μμ (επεξεργασμένο) Μεγάλη συζήτηση στο χώρο της αυτοκίνησης τα τελευταία χρόνια, η οποία θα εξαφανιστεί με τα Full Hybrid και τα αμιγώς ηλεκτρικά. Start-Stop, γλιτώνει τελικά κόστος καυσίμου που να έχει νόημα ή κοστίζει συνολικά περισσότερο καταπονώντας ακριβές μπαταρίες (και άλλα εξαρτήματα) που πρέπει να αλλάξεις νωρίτερα; Το σβήνουμε όταν μπαίνουμε ή το αφήνουμε να κάνει τη δουλειά του; Επεξ/σία χθες στις 04:14 μμ από QuantumWanderer 2
atrigane Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Το έχω απενεργοποιήσει. Για 2 λόγους , έχω ακούσει ότι κάνει ζημιά στη μπαταρία -δεν το έχω επιβεβαιώσει και ο 2ος όταν είμαι σε διασταύρωση χωρίς φανάρι και πρέπει να φύγω γρήγορα νιώθω ένα κόμπιασμα μέχρι να ξεκινήσει το αυτοκίνητο το οποίο με κάνει να νιώθω ανασφάλεια όταν έχω λίγο χρόνο να διασχίσω το δρόμο. Να πω ότι κινούμαι κυρίως επαρχία και είναι αυτόματο το αμάξι (KIA xceed 1.50, όχι υβριδικό αν παίζει κάποιο ρόλο). 3
SaFiS Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες Προσωπικά θεωρώ ότι μπήκε καθαρά για να περάσει τις απαιτήσεις του εκάστοτε Euro X. Ανάθεμα πόσους ρύπους να γλιτώνεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι καταπονούνται διαρκώς μίζα και μπαταρία. Στο Megane μου το απενεργοποίησα μόνιμα με παρέμβαση στον εγκέφαλο μέσω του καταπληκτικού DDT4ALL… 5 1
atheatos Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 4 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε κοστίζει συνολικά περισσότερο καταπονώντας ακριβές μπαταρίες (και άλλα εξαρτήματα) που πρέπει να αλλάξεις νωρίτερα; Επειδή αυτή η τεχνολογία υπάρχει πανω απο μια δεκαετία, δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί θετικά αυτό που ρωτάς. Λογικά για να συνεχίζει να υπάρχει η συγκεκριμένη τεχνολογία start stop προφανως τα αρνητικά της δεν είναι τόσα ώστε να καταργηθεί. Προσωπικα όσα αυτοκίνητα εχω οδηγήσει με αυτή την τεχνολογία δεν μου φάνηκαν ζημιάρικα. Επίσης το auto start με εχει βοηθήσει όσες φορές μου έσβησε ο κινητήρας απο απότομο άφημα του συμπλέκτη. 4
haHa Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, SaFiS είπε Προσωπικά θεωρώ ότι μπήκε καθαρά για να περάσει τις απαιτήσεις του εκάστοτε Euro X. Ανάθεμα πόσους ρύπους να γλιτώνεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι καταπονούνται διαρκώς μίζα και μπαταρία. Στο Megane μου το απενεργοποίησα μόνιμα με παρέμβαση στον εγκέφαλο μέσω του καταπληκτικού DDT4ALL… Η διαφορά στην κατανάλωση σε οδηγηση στην πολη με κινηση είναι αισθητη, ειναι πανω απο 7%. Για καποιον που κάνει στην πολη πχ 10.000χλμ/ετος με καταναλωση 8l/100km στην πολη(αρα 800l/ετος), η εξοικονόμηση 7% του start/stop μεταφραζεται σε ~56λιτρα εξοικονόμηση το χρονο(800l * 7% = 56λιτρα), δηλαδη ~100€/ετος εξοικονόμηση. Μιζα και μπαταρια δεν καταπονούνται ιδιαίτερα γιατι ειναι ειδικα σχεδιασμένα για αυτο το σύστημα. Η μπαταρία (που θα αλλαξεις ανα 4-6 χρονια) κοστιζει λιγο παραπανω(νομιζω κανα 50€, αναλογα και τον κυβισμο) για start/stop συστήματα και είναι αστειο κοστος σε σχεση με τα 500€ εξοικονόμηση καυσίμου που θα εχεις κανει σε αυτό το διάστημα. Οτι και καλα καταπονειται το αυτοκίνητο τα λενε ο μπαρμπα-Μητσος μηχανικος και αυτοι που δεν γνωριζουν πως λειτουργει η μιζα των start/stop. Ειναι sophisticated συστημα και αξιζει να διαβασετε πως λειτουργει. Καμία εταιρεία δεν θα εβαζε εσκεμμενα κατι που θα χειροτερευε την αξιοπιστία του αυτοκινήτου της, με επακόλουθο δυσαρεστημενους πελατες και αυξημενα κοστη για επισκευες εντος εγγυησης. Ο κοσμος και η τεχνολογία προχωραει. 14 ώρες πριν, atheatos είπε Επειδή αυτή η τεχνολογία υπάρχει πανω απο μια δεκαετία, δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί θετικά αυτό που ρωτάς. Λογικά για να συνεχίζει να υπάρχει η συγκεκριμένη τεχνολογία start stop προφανως τα αρνητικά της δεν είναι τόσα ώστε να καταργηθεί. Προσωπικα όσα αυτοκίνητα εχω οδηγήσει με αυτή την τεχνολογία δεν μου φάνηκαν ζημιάρικα. Επίσης το auto start με εχει βοηθήσει όσες φορές μου έσβησε ο κινητήρας απο απότομο άφημα του συμπλέκτη. Και γενικοτερα μιζαρουν πολυ πιο γρηγορα απο αυτοκινητα χωρις start/stop. Ειναι ενα αλλο ενα πλεονεκτημα του start/stop. Επεξ/σία πριν από 5 ώρες από haHa 6
zio10 Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 2 ώρες πριν, atheatos είπε Επειδή αυτή η τεχνολογία υπάρχει πανω απο μια δεκαετία, δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί θετικά αυτό που ρωτάς. Λογικά για να συνεχίζει να υπάρχει η συγκεκριμένη τεχνολογία start stop προφανως τα αρνητικά της δεν είναι τόσα ώστε να καταργηθεί. Προσωπικα όσα αυτοκίνητα εχω οδηγήσει με αυτή την τεχνολογία δεν μου φάνηκαν ζημιάρικα. Επίσης το auto start με εχει βοηθήσει όσες φορές μου έσβησε ο κινητήρας απο απότομο άφημα του συμπλέκτη. Μπορεί να κοντεύει και τα 20 χρόνια. Σίγουρα είχε bmw 116 φίλου που την είχε πάρει κάπου το 2008-09, άρα μπορεί να υπήρχε και νωρίτερα. 3
Stavros86 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Το έχω πάντα απενεργοποιημένο, και ένας από τους λόγους που το κάνω είναι αυτός που αναφέρθηκε παραπάνω, η καθυστέρηση που προκαλεί στην εκκίνηση από στάση σε φανάρια, stop κλπ. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες Κάνει μόνο ζημιά για διάφορους λόγους 1
mike15 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Κάνει μόνο ζημιά για διάφορους λόγους ? Επεξ/σία πριν από 7 ώρες από mike15
Haldol Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες Προσωπικά το κλείνω. Όχι για λόγους «καταπόνησης» (αυτά δεν ισχύουν, όπως γράφτηκε ήδη), αλλά διότι το αυτοκίνητο το παίζει... έξυπνο. Π.χ. αν ο μπροστά κάψει το κόκκινο και φύγει επειδή δεν έρχεται κανείς, όπως κάνουν τα μισά παπάκια, το start - stop νομίζει ότι άναψε το φανάρι και βάζει μπρος χωρίς να πατήσω συμπλέκτη! Αν ήταν λίγο πιο «κλασικό» και δεν έκανε τέτοια χαζά, που καταλήγουν ν' αναβοσβήνει τον κινητήρα χωρίς λόγο, θα το κράταγα. Έτσι είναι εκνευριστικό όμως.
haHa Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, Haldol είπε Προσωπικά το κλείνω. Όχι για λόγους «καταπόνησης» (αυτά δεν ισχύουν, όπως γράφτηκε ήδη), αλλά διότι το αυτοκίνητο το παίζει... έξυπνο. Π.χ. αν ο μπροστά κάψει το κόκκινο και φύγει επειδή δεν έρχεται κανείς, όπως κάνουν τα μισά παπάκια, το start - stop νομίζει ότι άναψε το φανάρι και βάζει μπρος χωρίς να πατήσω συμπλέκτη! Αν ήταν λίγο πιο «κλασικό» και δεν έκανε τέτοια χαζά, που καταλήγουν ν' αναβοσβήνει τον κινητήρα χωρίς λόγο, θα το κράταγα. Έτσι είναι εκνευριστικό όμως. Ενδιαφέρον, δεν ηξερα οτι μερικα start/stop χρησιμοποιουν τις καμερες του αυτοκινήτου σαν trigger για την εκκίνηση του κινητήρα ωστε να είναι αμεσα ετοιμο οταν το χρειαστεις. Αρκετα εξυπνη λυση. Εισαι σίγουρος οτι συμβαίνει αυτο; Μηπως απλα εκκινει γιατι πχ ειχες ac και δεν μπορουσε να λειτουργησει ωρα(πχ πανω απο 1 λεπτό) χωρις τον κινητήρα; Επεξ/σία πριν από 4 ώρες από haHa 1
Zan_gachette Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες Σε ένα kia με χειροκίνητο κιβώτιο δεν το απενεργοποιω γιατί αν θέλω να σταματήσω σε μια διασταύρωση για λίγα δευτερόλεπτα, κρατάω τον συμπλέκτη πατημένο και δεν σβήνει. Στα φανάρια προτιμώ να σβήνει το αυτοκίνητο. Σε ένα Citroen αυτόματο που έχω το απενεργοποιω γιατι δεν έχει συμπλέκτη και σβήνει σε κάθε στοπ. Στο kia άλλαξα προληπτικά μπαταρία στα 8 χρόνια οπότε δεν παρατήρησα κάποια σημαντική φθορά.
somt Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 21 λεπτά πριν, haHa είπε Ενδιαφέρον, δεν ηξερα οτι μερικα start/stop χρησιμοποιουν τις καμερες του αυτοκινήτου σαν trigger για την εκκίνηση του κινητήρα ωστε να είναι αμεσα ετοιμο οταν το χρειαστεις. Αρκετα εξυπνη λυση. Εισαι σίγουρος οτι συμβαίνει αυτο; Μηπως απλα εκκινει γιατι πχ ειχες ac και δεν μπορουσε να λειτουργησει ωρα(πχ πανω απο 1 λεπτό) χωρις τον κινητήρα; κι εμένα σε άκυρες στιγμες κάνει μερικές φορες μονο του start, μάλλον όμως επειδή για κάποιο λογο θελει στροφές αν ήταν κάθε φορα που ξεκίναγε ο μπροστά νομιζω θα το είχα παρατηρήσει καλή σκεψη πάντως 1
LouCi4er Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες Σε 308 2021 το σβήνω μόνιμα.Σε φανάρι δεν καταλαβαίνεις καν το πότε παίρνει μπρος και πότε φεύγει το αυτοκίνητο,είναι πολύ γρήγορη διαδικασία.Μου έτυχε κάτι όμως τις προάλλες και ευτυχώς δεν έγινε τίποτα αλλά όσο να ναι με ξενέρωσε. Πήγαινα στην δουλειά να παρκάρω στο υπόστεγο,εχουμε ατομικές θέσεις.Την ώρα που πήγαινα να περάσω ανάμεσα από τις δύο κολώνες που συγκρατούν το υπόστεγο,άφησα τον συμπλέκτη να τσουλησει το αμάξι ώστε να το παρκάρω.Με το που άφησα τον συμπλέκτη ο κινητήρας έσβησε και δεν είχα τιμόνι. Το κακό είναι ότι ερχόμουν λοξά οπότε πήγαινα καρφί πάνω στις κολόνες,ευτυχώς πάτησα αμέσως τον συμπλέκτη και ξανά πήρε μπρος και δεν έγινε κάτι αλλά με νευρίασε πάρα πολύ.Απο τότε το σβήνω μόνιμα,ευτυχώς τώρα το καλοκαίρι από τους 35 βαθμούς και πάνω απενεργοποιείται μόνο του.
leolipop Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) Σε Aveo 1.3d του 2012 , βγαινει απο το εργοστασιο με την τεχνολογια αυτη.Δυστυχως ο προηγουμενος ιδιοκτητης ,εν αγνοια του προφανως οταν αλλαξε μπαταρια εβαλε μη συμβατη με αποτελεσμα να μην ενεργοποιειται το συστημα αυτο.Το αυτοκινητο ετσι και αλλιως οταν κατσει σε σταση ριχνει τις στροφες του ρελαντι ακομα περισσοτερο απο οτι οταν βρισκεται σε κινηση, απλα δεν σβηνει.Δεν μπορω να ξερω τι αποκριση η καθυστερηση εχει η λειτουργια αυτη και δεν ξερω σε εναν τοσο οικονομικο κινητηρα αν θα ειχε αντικτυπο στην καταναλωση σε σχεση με την επιβαρυνση της μιζας(;).Η διαδρομη που κανω ειναι απο Περιστερι μεχρι Θριασιο οποτε , ειδικα τα πρωινα μεχρι το σκαραμαγκα εχει αρκετο σταματα-ξεκινα. Μια περιεργεια την εχω παντως και οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπαταριας θα βαλω μια σωστη να δω τι συμβαινει... Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από leolipop
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα