11osmikrosmhtsos Δημοσ. χθες στις 04:43 μμ Δημοσ. χθες στις 04:43 μμ 52 λεπτά πριν, vasilllis είπε ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥΡΑ ΒΛΕΠΕΙΣ στο rendering σου απανταει στα παντα, packaging εφιαλτης, και ενας PMSM με εξελιγμενο ηλεκτρονικο ελεγχο για να δεσει το γλυκο. Το μονο που παιζει να μην χαλαει ειναι οι μαγνητες και τα τυλιγματα 1
atheatos Δημοσ. χθες στις 04:54 μμ Δημοσ. χθες στις 04:54 μμ 56 λεπτά πριν, leolipop είπε Μα δε λεμε οτι το Start n' Stop καταπονει το συστημα εκκινησης του κινητηρα για αυτο εφοδιαζουν με ενισχυμενες μιζες και μπαταριες τα αυτοκινητα ; Οποτε συμφωνουμε οτι καταπονει εστω το ιδιο τα υβρικα με τον δικο τους τροπο λειτουργιας ; Αυτη η καταπονηση εχει για τον οδηγο ουσιαστικα οφελη , αυτο ηταν το θεμα της συζητησης; Το οφελος αυτο υπερεχει του κοστους της συμβατης μπαταριας και μιας πιθανης ζημιας στην μιζα ; Αλλους τους βολευει , μερικους οχι οπως εχουν σχολιασει αρκετοι. Το συγκεκριμένο θεμα ειναι απο την αρχή αναχρονιστικο μιας και η τεχνολογία του ss δεν εμφανίστηκε τώρα . Μετα απο τόσα χρόνια να θεωρούμε την τεχνολογία αποτυχημένη, καταστρεπτικη για τον κινητηρα, τις εταιρίες να θέλουν το κακό μας και αλλα τέτοια, που βγαίνουν από τα σχόλια , ειναι κάπως υπερβολικό. Γκρίνια για κατι που τωρα πλέον , με τους ηλεκτροκινητηρες θεωρείται και δεδομενο. Στο τέλος θα γραφτεί οτι τα υβριδικά ειναι απάτη μιας και βασίζονται ως επι των πλείστον στην ίδια τεχνολογία. Είναι λίγο οξύμωρο δεν νομίζεις να λέει κάποιος ότι έχει πρόβλημα με το ss και μετα να αγοράζει υβριδικό? 2
andreas-d Δημοσ. χθες στις 05:27 μμ Δημοσ. χθες στις 05:27 μμ Νομίζω τζάμπα γκρίνια γίνεται, τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν όριο ζωής μικρότερο από κάποτε, οπότε είτε με SSA είτε όχι στην 5ετια αρχίζουν και ζητάνε, προσωπική μου γνώμη είναι ότι για τα απλά θερμικά μοτέρ η ζημιά είναι μεγαλύτερη από το όφελος της κατανάλωσης, τα Hybrid είναι αλλού Παπά Ευαγγελίο.. 3
dtk-386 Δημοσ. χθες στις 05:30 μμ Δημοσ. χθες στις 05:30 μμ 2 λεπτά πριν, andreas-d είπε Νομίζω τζάμπα γκρίνια γίνεται, τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν όριο ζωής μικρότερο από κάποτε, οπότε είτε με SSA είτε όχι στην 5ετια αρχίζουν και ζητάνε, προσωπική μου γνώμη είναι ότι για τα απλά θερμικά μοτέρ η ζημιά είναι μεγαλύτερη από το όφελος της κατανάλωσης, τα Hybrid είναι αλλού Παπά Ευαγγελίο.. διαφωνώ αλλά ότι πιστεύει ο καθένας.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. χθες στις 06:01 μμ Δημοσ. χθες στις 06:01 μμ (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, dtk-386 είπε διαφωνώ αλλά ότι πιστεύει ο καθένας Καθε ενα εξαρτημα που προσθετεις ειναι ενα δυνητικο σημειο αστοχιας. Οποτε οσο πιο απλο τοσο πιο αξιοπιστο, αν το συνδιασεις αυτο και με την αδυναμια των παλαιότερων συναδελφων να κανουν αξιοπιστο FMEA εχεις τα πιο αξιοπιστα πραγματα. Αν ο μηχανικος δεν μπορει να μοντελοποιησει με ακριβεια ποτε και πως κατι θα αστοχησει επιλεγει να κανει fall back σε ενα design που σιγουρα ξερει πως ΔΕ θα αστοχησει. Spoiler Αν ξερεις απο ηχο, θα μπορουσες να καταλαβεις γιατι η χρηση εποχη ηταν 80s, 90s. Διοτι εχει φτασαμε την κορυφη, εταιριες που τιμαγανε οτι λεγανε, μηχανακια ηχου που ακομα τα ακους και λιωνεις, σταζουν μελι. Ειναι οτι καλυτερο υπηρξε ποτε. Γιατι? Γιατι ηταν απλα λιτα και σχεδιασμενα να ειναι οσο καλυτερα μπορουν. Εχω την τυχη να εχω πολυ ηχο των 90s αλλα και να εχω ακουσει πολυ ηχο των 2000s, μερα με την νυχτα. Καποτε αγοραζες ενα Peavey SP2/4 και ζυγιζε 60κιλα με κατι μαγνητες πιο μεγαλους απο το μελλον μου και καμπινα απο κοντραπλακε 25mm, με κατι κορνες με πηνια 2ιντζων, με Black Widow με πηνιο 4 ιντζων, τα επαιζες full range και σου βγαζανε τα αντερα απο το στομα με το πως κλωτσαγανε, για αγορασε τωρα επαγγελματικο ηχειο σε αυτα τα χρηματα και παρε την παλιοπλαστικουρα με μαγνητακι ψυγειου και πηνιο 2ιντζων στο γουφερ. Επεξ/σία πριν από 21 ώρες από 11osmikrosmhtsos 1
andreas-d Δημοσ. χθες στις 06:33 μμ Δημοσ. χθες στις 06:33 μμ 43 λεπτά πριν, dtk-386 είπε διαφωνώ αλλά ότι πιστεύει ο καθένας. Δεν προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη, όμως επειδή λόγω ηλικίας έζησα μοτέρ αθάνατα με ένα opel Mada γύρναγες όλη την Ευρώπη χωρίς κιχ, μόνο με ένα σταυρό μια πένσα ένα κατσαβίδι αιθέρα λίγο στουπι, πλέον 1180χλμ ταξίδι κάνουμε και τρέμει ο κωλος μας, άσε πόσα παραδίδουν πνεύμα στο δρόμο, απο τη στιγμή που τα υλικά είναι ανακυκλώσιμα + την τεχνολογία με πολύπλοκα εξαρτήματα + φουλ ηλεκτρονικά, γιατί θεωρείς ότι είναι ποιο αξιόπιστα? Μέχρι και κουφιους εκεντροφορους έχουν αντι για μασίφ για μείωση βάρους.. Εννοείται ότι η τεχνολογία πρέπει να προχωράει αλλά με κέρδος και για τον καταναλωτή και για τον παραγωγό.. 1
haHa Δημοσ. χθες στις 06:53 μμ Δημοσ. χθες στις 06:53 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Καθε ενα εξαρτημα που προσθετεις ειναι ενα δυνητικο σημειο αστοχιας. Οποτε οσο πιο απλο τοσο πιο αξιοπιστο, αν το συνδιασεις αυτο και με την αδυναμια των παλαιωτερων συναδελφων να κανουν αξιοπιστο FMEA εχεις τα πιο αξιοπιστα πραγματα. Αν ο μηχανικος δεν μπορει να μοντελοποιησει με ακριβεια ποτε και πως κατι θα αστοχησει επιλεγει να κανει fall back σε ενα design που σιγουρα ξερει πως ΔΕ θα αστοχησει. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Εχεις την ταση να γραφεις διαφορες θεωριες χωρις κανενα στοιχειο και να γραφεις διαφορες ανακριβειες που στο ματια ενος σχετικου κανουν μπαμ ενω μπορει να πεισουν καποιον που δεν γνωριζει το αντικειμενο. Πχ, δεν ισχυει οτι οσο πιο απλο τοσο πιο αξιοπιστο: τα καρμπυρατερ δεν ειναι πιο αξιοπιστα απο τον ψεκασμο. Τα αυτοκινητα που παλια δεν ειχαν καν κοφτη δεν ειναι πιο αξιοπιστα απο τα αυτοκινητα που εδω και δεκαετιες εχουν κοφτη (ενα εξτρα process που προστεθηκε και αυξηθηκε η αξιοπιστια). Τα αυτοκινητα που ξεκιναγαν με τσοκ δεν ειναι πιο αξιοπιστα απο τα συγχρονα αυτοκινητα, που εχουν ηλεκτρονικο ελεγχο της εκκινησης και διατηρουν ψηλα τις στροφες στο ρελαντι οσο ειναι κρυος ο κινητηρας. Τα συνθεντικα λιπαντικα(τεχνολογια που δεν υπηρχε πριν μερικες δεκαετιες) ειναι ανωτερα απο τα συνηθισμενα λιπαντικα. Η τεχνολογια (απο τον κοφτη στροφων και τον ψεκασμο ως το καλυτερο κραμα χαλυβα και τα συνθετικα λαδια) προχωραει και για αυτο τα συγχρονα αυτοκινητα αντεχουν αισθητα παραπανω σε σχεση με το παρελθον. Εδω και ενδεικτικα τι λεει το chatgpt: Και επειδη ειμαι σιγουρος οτι ολο και καποιος θα αμφισβητησει τα παραπανω, μπορει επισης να δει ποσο πιο αξιοπιστα και λιγοτερα DNF εχουμε στην F1 τωρα σε σχεση με το 1990 ή το 2000. Το ιδιο ισχυει και για Le Mans κλπ. Κι ολα αυτα παρολο που τα μονοθεσια F1 και τα WEC αυτοκινητα ειναι πια πολυ πιο περιπλοκα, με πολυ περισσοτερα εξαρτηματα κλπ. Εδω ενδεικτικα για Le Mans: -------------------------------------------------------------------- Τελος, τα ιδια τα standard των βιομηχανιων (και των αυτοκινητοβιομηχανιων) εχουν αυξηθει κατακορυφα. Απο την Toyota που εισηγαγε το Five Whys και το Toyota Way (τεχνικες και αρχες που αντεγραψαν ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες και ειναι πια standard management practice και σε αλλες βιομηχανιες εκτος των αυτοκινητων) ως το Six Sigma της Motorola, εχουν κανει δυνατη την παραγωγη προιοντων με πολυ μεγαλυτερη ακριβεια και αξιοπιστια. Επεξ/σία χθες στις 07:06 μμ από haHa
leolipop Δημοσ. χθες στις 07:11 μμ Δημοσ. χθες στις 07:11 μμ (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, haHa είπε Και επειδη ειμαι σιγουρος οτι ολο και καποιος θα αμφισβητησει τα παραπανω, μπορει επισης να δει ποσο πιο αξιοπιστα και λιγοτερα DNF εχουμε στην F1 τωρα σε σχεση με το 1990 ή το 2000. Το ιδιο ισχυει και για Le Mans κλπ. Ειδικα για την F1 δεν εχει σχεση οτι εχουμε λιγοτερα DNF λογω τεχνολογιας αλλα κανονισμων κατα τη γνωμη μου. Πριν χρονια οι κινητηρες των μονοθεσιων ειχαν προσδοκιμο ζωης το αγωνιστικο 3ημερο.Στον επομενο αγωνα νεος κινητηρας και για αυτο το λογο τον εφταναν στα ορια του. Αυτο εκανε τις μεγαλες και οικονομικα ευρωστες ομαδες να πλεονεκτουν απεναντι στις μικροτερες οποτε δηθεν για λογους ανταγωνισμου ανεβασαν τα ορια αυτα σε 5 κινητηρες πχ για ολη τη χρονια ωστε οι μικροτεροι να προφτασουν.Μετα απο αυτο εβαλαν οικονομικα ορια στον προυπολογισμο της ερευνας και αναπτυξης των ομαδων και ακομα πιο προσφατα εβαλαν και χρονικο οριο στη χρηση της αεροδυναμικης σηραγγας. Αν σε 2 χρονια πει η FIA οτι θα πρεπει να βγει ολη η χρονια με μια μοναδα ισχυος , θα το κανουν να συμβει, αλλα επειδη τους επιβαλεται και οχι επειδη βρηκαν φτηνοτερα και ανθεκτικοτερα υλικα. Αν οι ομαδες ειχαν το ελευθερο να αλλαζουν κινητηρα οποτε θελουν, παλι σημερα θα αντεχαν για 500χλμ, με κοφτη στις 18 χιλιαδες αντι για τις 12 φερνοντας επισης στα ορια τους και τα συστηματα ανακτησης ενεργειας. Στο Lemans εβαλαν περιορισμους στο diesel επειδη η Audi τους επαιρνε τα σωβρακα για σερι χρονιες. Οποτε καποιος κανει κατι το καινοτομο και αφηνει πισω τον ανταγωνισμο,τοτε ερχεται ενας κανονισμος για να φερει την ισορροπια υποτιθεται (ειδικα στην F1) Επεξ/σία χθες στις 07:15 μμ από leolipop
haHa Δημοσ. χθες στις 07:14 μμ Δημοσ. χθες στις 07:14 μμ (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, leolipop είπε Ειδικα για την F1 δεν εχει σχεση οτι εχουμε λιγοτερα DNF λογω τεχνολογιας αλλα κανονισμων. Πριν χρονια οι κινητηρες των μονοθεσιων ειχαν προσδοκιμο ζωης το αγωνιστικο 3ημερο.Στον επομενο αγωνα νεος κινητηρας και για αυτο το λογο τον εφταναν στα ορια του. Αυτο εκανε τις μεγαλες και οικονομικα ευρωστες ομαδες να πλεονεκτουν απεναντι στις μικροτερες οποτε δηθεν για λογους ανταγωνισμου ανεβασαν τα ορια αυτα σε 5 κινητηρες πχ για ολη τη χρονια ωστε οι μικροτεροι να προφτασουν.Μετα απο αυτο εβαλαν οικονομικα ορια στον προυπολογισμο της ερευνας και αναπτυξης των ομαδων και ακομα πιο προσφατα εβαλαν και χρονικο οριο στη χρηση της αεροδυναμικης σηραγγας. Αν σε 2 χρονια πει η FIA οτι θα πρεπει να βγει ολη η χρονια με μια μοναδα ισχυος , θα το κανουν να συμβει, αλλα επειδη τους επιβαλεται και οχι επειδη βρηκαν φτηνοτερα και ανθεκτικοτερα υλικα. Μπορεις να πας στο 2004(το 2005 μπηκε ο κανονισμος για κινητήρες που κρατανε 2 αγωνες) και θα δεις οτι τα dnf 2000-2004 ηταν αισθητα λιγοτερα απο οτι το 1990 ή το 1980. Επεξ/σία χθες στις 07:15 μμ από haHa
leolipop Δημοσ. χθες στις 07:16 μμ Δημοσ. χθες στις 07:16 μμ (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, haHa είπε Μπορεις να πας στο 2004(το 2005 μπηκε ο κανονισμος για κινητήρες τριων ΣΚ) και θα δεις οτι τα dnf 2000-2004 ηταμ αισθητα λιγοτερα απο λτι το 1990 ή το 1980. Δε λεω οτι δεν συνεβαλε σε αυτο , αλλα απο ενα σημειο και μετα δεν ηταν η αναπτυξη αλλα η υποχρεωση προς αλλη κατευθυνση. Περιμενω να διαβασω οτι η F1 στην υβριδικη της εποχη ειναι καλυτερη και πιο ενδιαφερουσα απο το παρελθον...(περα απο πιο αξιοπιστη) Επεξ/σία χθες στις 07:22 μμ από leolipop
haHa Δημοσ. χθες στις 07:22 μμ Δημοσ. χθες στις 07:22 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, leolipop είπε Περιμενω να διαβασω οτι η F1 στην υβριδικη της εποχης ειναι καλυτερη και πιο ενδιαφερουσα απο το παρελθον... Κανενας δεν εγραψε κατι τετοιο. Το να αναφερεις strawman επιχειρηματα απλα αποδυναμωνει την οποια επιχειρηματολογια σου. Χαιρομαι παντως που συμφωνουμε οτι τα μονοθεσια σε F1 και τα αυτοκινητα στο Le Mans εγιναν δεκαετια με τη δεκαετια αισθητα πιο αξιοπιστα. Το ιδιο εγινε πχ και το Paris-Dakar: Κι ολα αυτα ειναι ενδεικτικα. Φυσικα υπαρχουν κι αλλοι λογοι που τα αυτοκινητα στα motorsports ειναι πιο πιο αξιοπιστα, αλλα η ταση ειναι εμφανης. Το ιδιο ισχυει και στα αυτοκινητα. Δεν περιμενει κανεις ενα φθηνο αυτοκινητο του 1980 να βγαλει χωρις ιδιαιτερη συντηρηση οσα εκαντοταδες χιλιομετρα μπορει να βγαλει ενα toyota yaris hybrid χωρις ιδιαιτερη συντηρηση. Επεξ/σία πριν από 22 ώρες από haHa
leolipop Δημοσ. χθες στις 07:25 μμ Δημοσ. χθες στις 07:25 μμ 1 λεπτό πριν, haHa είπε Κανενας δεν εγραψε κατι τετοιο. Το να αναφερεις strawman επιχειρηματα απλα αποδυναμωνει την οποια επιχειρηματολογια σου. Ανεκαθεν μιλουσα υποκειμενικα , δεν υποχρεωνω κανενα να υιοθετησει τις αποψεις μου ,ισα ισα μεσα απο αλλες αποψεις και πληροφορηση που αγνοουσα, τις αλλαζω. 1
atheatos Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 1 ώρα πριν, leolipop είπε Δε λεω οτι δεν συνεβαλε σε αυτο , αλλα απο ενα σημειο και μετα δεν ηταν η αναπτυξη αλλα η υποχρεωση προς αλλη κατευθυνση. Περιμενω να διαβασω οτι η F1 στην υβριδικη της εποχη ειναι καλυτερη και πιο ενδιαφερουσα απο το παρελθον...(περα απο πιο αξιοπιστη) Ανέκαθεν ο οδηγός έκανε το αυτοκίνητο και οχι το αυτοκίνητο τον οδηγο. Σε κάποια φάση στην F1 πήγαιναν να την κάνουν σχεδον τηλκατευθυνομενη ,οποτε ναι μπήκαν κανόνες ,για να δώσουν πίσω στον οδηγό τον έλεγχο, χρησιμοποιώντας ίδιου σχεδον επιπέδου αυτοκίνητα, για όλους.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες (επεξεργασμένο) Επετρεψε στο chat GPT να καταρρίψει ολα σου τα επιχειρηματα... Τοσο απλα... Επεξ/σία πριν από 22 ώρες από 11osmikrosmhtsos
haHa Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Επετρεψε στο chat GPT να καταρρίψει ολα σου τα επιχειρηματα... Τοσο απλα... Εντωμεταξύ, στην ιδια την απαντηση γραφει οτι ηθελαν πολυ περισσότερο συντήρηση και απλα ηταν πιο ευκολα στην επισκευή, οχι οτι μπορει να βγαλουν τα χιλιόμετρα που βγαζουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Το οτι καποιος θεωρει τα καρμπυρατερ πιο αξιοπιστα απο τα συγχρονα συστήματα ψεκασμου δειχνει πολλα. Προτεινω να στελεις βιογραφικό και να προτείνεις στους κατασκευαστες να γυρισουν σε καρμπυρατέρ. Επεξ/σία πριν από 22 ώρες από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα