grgnik Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Καλησπέρα αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την οθόνη ενώ δεν έχει κλείσει ούτε καν 3 ώρες λειτουργίας . Την έχω περίπου 10 μέρες αγορά από you.gr και εμφάνισε κάθετα μια μπλε γραμμή. Άλλαξα καλώδια κτλ αλλά το πρόβλημα παραμένει Να μιλήσω απευθείας με Dell ή να απευθυνθώ στο κατάστημα ; Ευχαριστώ
akoinonitos Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, grgnik είπε Καλησπέρα αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την οθόνη ενώ δεν έχει κλείσει ούτε καν 3 ώρες λειτουργίας . Την έχω περίπου 10 μέρες αγορά από you.gr και εμφάνισε κάθετα μια μπλε γραμμή. Άλλαξα καλώδια κτλ αλλά το πρόβλημα παραμένει Να μιλήσω απευθείας με Dell ή να απευθυνθώ στο κατάστημα ; Ευχαριστώ Καλησπερα. Παρε τηλεφωνο στην dell, θα χρειαστεις το service tag το βρισκεις ειτε στο μενου της οθονης ειτε στο πισω μερος της. Βγαλε και καμια φωτο με το προβλημα γτ θα στο ζητησουν ,μπορεις να μιλησεις και στο chat που εχουν αν μπεις στο site τους. Επεξ/σία πριν από 6 ώρες από akoinonitos
grgnik Δημοσ. πριν από 5 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 5 ώρες 52 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Καλησπερα. Παρε τηλεφωνο στην dell, θα χρειαστεις το service tag το βρισκεις ειτε στο μενου της οθονης ειτε στο πισω μερος της. Βγαλε και καμια φωτο με το προβλημα γτ θα στο ζητησουν ,μπορεις να μιλησεις και στο chat που εχουν αν μπεις στο site τους. Ευχαριστώ ! Αυτο θα κάνω μάλλον με τηλέφωνο από το chat δεν έβγαλα άκρη γιατί μιλούσα με εξωτερικό και δν δέχονταν την διεύθυνση επειδή ήταν έλειππης (μένω σε χωριό) ακόμα και όταν τους έστειλα την απόδειξη αγοράς 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα