Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, definitio είπε

Οχι έχει ελάχιστα πάρκιγκ πχ πηγαίνοντας από Θεσσαλονίκη προς Πρέβεζα, παίζει να έχει περισσότερα πάρκιγκ στο κομμάτι της Ιονίας Οδού παρά σε όλη την Εγνατία πλην πλησίον της Θεσσαλονίκης.
...απο Θεσσαλονίκη προς Ασπροβάλτα πόσα έχει;

Και ΣΕΑ πού κ πόσα έχει, πάνω στην Εγνατία οδό σε αυτά τα κομμάτια; 
...το περιεχόμενο της σελίδας στον ιστότοπο της Εγνατίας Οδού είναι μόνιμα "σύντομα διαθέσιμο" 
https://egnatia.eu/gia-ton-politi/sea-parking/

Βενζινάδικα, πάνω στον δρόμο, όπως στη διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης, χωρίς παρέκβαση/έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο, πού κ πόσα έχει στα παραπάνω κομμάτια;

Κι αναλόγως τις συνθήκες είναι κ κουραστική διαδρομή, ειδικά με τη συνεχή εναλλαγή τούνελ κτλ και δεν έχεις να σταθείς...ενώ συχνά κλείνουν λωρίδες κυκλοφορίας είτε σε πολλά μικ΄ρα κομμάτια είτε και μεγαλύτερα, δυσκολεύοντας περισσότερο το ταξίδι.

 

ΣΕΑ όντως δεν έχει και βενζινάδικα λίγα ή καθόλου δεν θυμάμαι ακριβώς. Αλλά πάρκινγκ για μένα έχει αρκετά στο κόμματι μέχρι Θεσσαλονίκη τουλάχιστον. 

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, zio10 said:

ΣΕΑ όντως δεν έχει και βενζινάδικα λίγα ή καθόλου δεν θυμάμαι ακριβώς. Αλλά πάρκινγκ για μένα έχει αρκετά στο κόμματι μέχρι Θεσσαλονίκη τουλάχιστον. 

Κοντά στη Θεσσαλονίκη, στη μεγάλη ευθεία έχει μερικά πάρκιγκ...οπουδήποτε αλλού  στους δρόμους που ταξιδεύω συχνά, από ελάχιστα έως κανένα...ΣΕΑ του Πλατάνου μόνο θυμάμαι.

...πχ από Θεσσαλονίκη μέχρι Ασπροβάλτα δεν μπορώ αν θυμηθώ κανένα πάρκινγκ...στην αντίστροφη πορεία έχει σίγουρα 1.
...προς Γιάννενα-Πρέβεζα πραγματικά δεν θυμαμαι κανένα πάρκινγκ επί της Εγνατίας, στην αντίστροφη διαδρομή έχει 1-2.

...βενζινάδικο κανένα πάνω στον δρόμο, εκτός αν βγεις από τον αυτοκινητόδρομο κ κινηθείς προς ενδιάμεσες πόλεις/χωριά, τόσο προς Γιάννενα όσο και προς Ασπροβάλτα.

Τραγελαφικό.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
On 23/08/2025 at 19:59, vasilllis said:

Εχω παει Σλοβενια.Δεν ειδα ποτε μου μπλοκο,4 ημερες εκει ,αλλα είδα να κυκλοφορούν στον δρόμο.Οι οδηγοι? Αστο ειμαστε 3 αιωνες πισω...

 

το ιδιο και νορβηγια.

Δημοσ.

εγω απορω πως υπαρχουν ακομα αυτοκινητα χωρις epass και δημιουργουν ουρες. 

Η Εγναντια ειναι όσο χρειάζεται για την κυκλοφορία που εχει. 

και ο τίτλος του θέματος είναι εντελώς άκυρος. Ας τον αλλάξει κάποιος. 

  • Like 3
Δημοσ.
On 22/08/2025 at 20:04, bill999r said:

Αφέθηκε στην μοίρα της συμφωνώ. Όμως σκοπίμως. Καθως διόδια συνεχίζουμε να πληρώνουμε. Οπότε αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι σκοπίμως έφτασε σε αυτή την κατάσταση ώστε να μπορέσουν να δικαιολογήσουν το χάρισμα - και όχι πώληση - στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Πρόκειται για τον δρόμο που εξυπηρετεί άπειρες διεθνείς μεταφορές και που σκοπίμως έχει υποβαθμιστεί ο σιδηρόδρομος ώστε να ευνοούνται αποκλειστικά οι χερσαίες μεταφορές εμπορευμάτων και ουσιαστικά η Εγνατία να είναι μονοπώλιο.

Αυτός λοιπόν ο κρατικός δρόμος με τα ΧΑΜΗΛΑ ΔΙΟΔΙΑ αφέθηκε στην μοίρα του ώστε να χαριστεί και μέσα σε μια νύχτα τα διόδια να υπερδιπλασιαστουν.

 

Η ΕΓΝΑΤΙΑ μέχρι και πριν λίγο καιρό είχε ένα ΔΣ το οποίο συνεδρίαζει 1 φορά το χρόνο. Ο Καχριμάνης ξαφνικά έθεσε θέμα ασφάλειας στις σύραγγες και αμέσως κινητοποιήθηκε το κράτος. Δίνανε εντολή στην ΕΓΝΑΤΙΑ ώστε να διορθώσει τα κακώς κείμενα (σύραγγες, οδόστρωμα, συντήρηση κοκ) αλλά αυτοί δεν κάνανε ΔΣ για αποφάσεις γιατί δεν θέλανε να πάρουν την ευθύνη. Ευθυνόφοβοι-κομματικοί υπάλληλοι. Το πρόβλημα στην ΕΓΝΑΤΙΑ είναι τα ΣΕΑ που είναι ανύπαρκτα (μόνο ένα στην Βέροια, απο Ηγουμενίτσα για Θεσσαλονίκη), το οδόστρωμα μετά την Θεσσαλονίκη (πραγματικά κάνεις τραμπολίνο εν κινήση), οι μετανάστες που πηδάνε απέναντι απο τις μπάρες ενώ περνάνε αυτοκίνητα με 120+ χλμ/ώρα, μηδενική αστυνομία αυτοκινητόδρομου (υπάρχει και ξεχωριστός διοικητής, ανάθεμα αν κάνει κάτι), οι ηλίθιες συνδέσεις και έξοδοι (Γρεβενά 3 εξόδους, Ιωάννινα 1 έξοδος), δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός ανάπτυξης με γνώμονα την ευκολία των μετακινήσεων εμπορευμάτων αλλά και της ανάπτυξης των εκάστοτε περιοχών (οι κόμβοι στα Γρέβενα γίνανε για να εξυπηρετηθεί βουλευτής των Γρεβενών και να λέει "σας έφερα κόμβους, ψηφίστε με", ενώ στα Γιάννενα πετάνε αετό) και τελευταίο,  τα διόδια που είναι ωραία για το ινσταγκραμ αλλά μπήκανε απλά και μόνο για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος- τύπου: Α! περνάνε πολλοί απο εδώ, ας βάλουμε διόδια. Για τον Σιδηρόδρομο δεν θα μιλήσω. Σιδηρόδρομος απο Αλεξανδρούπολη - Ηγουμενίτσα για εμπορεύματα απο Τουρκία (και κατ' επέκταση απο Κίνα - δρόμος του μεταξιού) θα ήταν ότι καλύτερο για μεταφορές απο Τουρκία, και ξαφνικά γίνεσαι απαραίτητος. Αλλά είναι πολλά τα λεφτά πλέον για μελέτη και κατασκευή και χάθηκε το τραίνο, κυριολεκτικά όμως. 

Στα Γιάννενα ο κόμβος έγινε 10 χλμ νότια της πόλης, και είναι η μοναδική έξοδος, με αποτέλεσμα μια πόλη (μαζί με Ζαγόρια, Κόνιτσα και Κακαβιά) να είναι εντελώς αποκομένη και να χρειάζεται να διασχίσει κάποιος το λεκανοπέδιο Ιωάννινων. Τώρα αποφασίστηκε να γίνει ο δρόμος που θα συνδέει την Ιόνια με την Κακαβιά, καθώς και ένας κόμβος που θα βγαίνει στην Βόρεια πλευρά της πόλης. Για το 2030 μιλάμε, με ότι αυτό συνεπάγεται. Και αυτό έγινε με πιέσεις της Περιφέρειας (δεν είναι άμοιροι ευθυνών παρόλαυτα), αφού ο Δήμος Ιωαννίτων έχει χρόνια να βγάλει έναν αξιόπιστο και ενεργό Δήμαρχο. 

On 23/08/2025 at 15:14, bill999r said:

Η Εσθονία φέτος έκλεισε έναν ολόκληρο χρόνο χωρίς ούτε ένα θύμα από τροχαίο. 

Δεν θα πω για τα υπόλοιπα, αλλά σε αυτό το κομμάτι τουλάχιστον δεν συμφωνώ. Οι Σκαναδιναβοί ζούνε σε μια φούσκα όπου οδηγάνε (και γενικότερα ζούνε την ζωή τους) με έναν συγκεκριμένο τρόπο ΟΛΟΙ τους. Κάποτε έκανα τριήμερο ταξίδι με δύο Εσθονές, μια Τουρκάλα και μια Φινλανδή. Οδηγούσαμε εναλλάξ με την Εσθονή, και με έπριξε για το πόσο καλά οδηγάνε αυτοί εκεί επάνω και όχι εμείς (αυτό ήταν το γενικότερο μοτίβο - το μακρινό 2013, σημείο των καιρών). Πήγαμε Κροατία και Ιταλία. Ε, σε τουλάχιστον 3 περιπτώσεις πήγε να πέσει πάνω σε άλλο αυτοκίνητο διότι ποτέ δεν κοιτούσε σήματα, ποτέ δεν κοιτούσε προτεραιότητες, δεν είχε ιδέα τι σημαίνει "προηγείται ο δεξιά, εάν δεν υπάρχει άλλη σήμανση" κοκ. Οδηγούσε μηχανικά, όπως οδηγάει στην πατρίδα της. Πραγματικά, της πήρα το τιμόνι για να μη σκοτωθούμε. Πολίτες ρομποτ που ζούνε στην δική τους φούσκα. 

On 23/08/2025 at 19:59, vasilllis said:

Εχω παει Σλοβενια.Δεν ειδα ποτε μου μπλοκο,4 ημερες εκει ,αλλα είδα να κυκλοφορούν στον δρόμο.Οι οδηγοι? Αστο ειμαστε 3 αιωνες πισω...

Ζούσα στην Σλοβενία. Οδήγησα μέχρι την Τεργέστη μόνος μου, και μου είχε πάει το σκατό στην κάλτσα. Αυτοκινητόδρομος με δύο λωρίδες, στην μια πήγαιναν με 60, και στην άλλη με >120. Πραγματικά ή του ύψους ή του βάθους. Στην Λιουμπλιάνα, δεν υπάρχουν φανάρια για να στρίψεις δεξιά, αλλά περιμένεις να τελειώσει η κίνηση απο το αντίθετο ρεύμα (στην Slovenska, τον πιο κεντρικό δρόμο, όπως η Συγγρού ας πούμε) και έπειτα να στρίψεις. Παγίδες θανάτου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς με πρόλαβες για τον τίτλο. Κανά παιδάκι θα τον έγραψε που δεν ζούσε όταν περνούσαμε την παλαιά Κορίνθου - Πατρών (εννοώ την υπάρχουσα πριν γίνει διαπλάτυνση με μπαριέρα στη μέση) που είχε 5-10 τροχαία με νεκρούς το μήνα!

Επεξ/σία από Makis38
  • Like 2
Δημοσ.

Τι να πρωτοσχολιάσεις;

  • Τα σαμαράκια που είναι λες και κάνεις άλμα;
  • Οι κακο-μπαλωμένες λακούβες;
  • Οι κωλόδρομοι που φρεσκοστρώθηκαν πριν 1 χρόνο και έχουν γίνει χειρότεροι απ' τους πιο παλαιότερους;
  • Οι λωρίδες που έχουν κάτσει απ' τις νταλίκες και δεν τις φτιάχνουν ποτέ;
  • Τα πολλαπλά άχρηστα διόδια;

Σαβουρόδρομος από τους λίγους. Για τζάμπα καλός είναι, για τα λεφτά που ζητάν όμως μεγάλη ξεφτίλα.

Όμως και τα ξεφτέρια που έχουν μείνει χωρίς e-pass δεν πάνε πίσω..

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Agmourk είπε

Οι Σκαναδιναβοί ζούνε σε μια φούσκα όπου οδηγάνε (και γενικότερα ζούνε την ζωή τους) με έναν συγκεκριμένο τρόπο ΟΛΟΙ τους.

Και στην Κοπεγχάγη που τους είδα, δεν μου φάνηκαν τίποτα ξεφτέρια.

Το γκάζι δεν είχε κάτω από 100% και το φρένο δεν είχε κάτω από 80%. Το ότι οδηγούν όλοι έτσι είναι που τους σώζει, ακριβώς όπως το είπες.

Δημοσ.
On 18/08/2025 at 19:15, dtk-386 said:

πήγα φέτος Καβάλα-Δράμα-Σέρρες.

η ΕΟ έως λίγο πριν την Θεσ/νικη ήταν χαλί σαλονάτο, άψογος δρόμος ότι πιο ξεκούραστο.

ο δρόμος από Μάλγαρα, περιφερειακή θεσ/νικης και μετά Εγνατία έως Καβάλα είναι ότι χειρότερο έχω οδηγήσει σε κλειστό δρόμο.

απίστευτα σκαμπανεβάσματα σε φάση να κινδυνεύεις να χάσεις τον έλεγχο του οχήματος, η δεξιά λωρίδα λακκούβες, χαντάκια, άσφαλτος από το 2002, μπαλώματα κτλ.

προφανώς το έργο είναι το αφήνουμε να απαξιωθεί και μετά το παίρνουν οι ιδιώτες με +50/100% άυξηση στα διόδια.

ντρέπομαι το πόσο ρεζίλι γινόμαστε στους βαλκάνιους και μη τουρίστες που οδηγούν αυτό το χάλι, Ελλάς τριτοκοσμική χώρα το λιγότερο.

αφου ο φραπες εδω ανακαλυφθηκε, ηταν ενας και ερχοταν απο αθηνα, στα τελευταια 50 χιλιομετρα ο νες του εγινε φραπες, ηταν και χειμωνας και με το κρυο το δοκιμασε και του αρεσε.΄.................................

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Agmourk είπε

Σκαναδιναβοί

Φίλε μου δεν ανέφερα ούτε για Σκανδιναβούς ούτε για Αφρικανούς... Ανέφερα χώρες όπου υπάρχουν και λειτουργούν κάμερες και μπλόκα και χώρες στις οποίες η αστυνομία κόβει κώλους.

Για να μην παρεξηγηθω κανένας άλλος λαός δεν είναι πιο ικανός από τον ελληνικό λαό που είναι πρώτος σε όλα... Οδήγηση, αθλήματα και πιωμα... Πάντα οι καλύτεροι. Οι άλλοι είναι φλωροι έτσι κ αλλιώς.

Τεσπα, όταν λειτουργήσει και εδώ το κράτος ίσως να οδηγήσουμε και σαν τους Σκανδιναβούς και σταματήσουμε να σκοτωνομαστε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...