Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα γεγονότα: Αγοράζω μέσω λογαριασμού μου από το e-shop.gr ηλεκτρονικά με κάρτα προιόντα αξίας:  30,46€. Κάνω το λάθος να κάνω διπλή αγορά των ίδιων προιόντων και ζητώ να ακυρωθεί η μία από τις δύο αγορές και να γίνει επιστροφή χρημάτων στην κάρτα με την οποία έγινε η συναλλαγή. 

Η κάρτα αγοράς, είναι στο όνομα συγγενικού μου προσώπου. Εδώ και 10 χρόνια αγοράζω και με αυτήν την κάρτα από το e-shop.gr. 

Δε θυμάμαι αν η κάρτα ήταν από την Εθνική ή την Alpha τράπεζα και επικοινωνώ με το λογιστήριο για να μου πούνε αν έγινε η επιστροφή των χρημάτων και σε ποια τράπεζα.

Με έναν τρόπο ψυχρό η υπάλληλος για λόγους προσωπικών δεδομένων αρνείται να μου πει την τράπεζα. Μου είπε πως έχει γίνει η επιστροφή στις 22/8.

Στέλνω email με το οποίο ζητώ να αποσταλεί ηλεκτρονικά το καταθετήριο στον λογαριασμό της κάρτας. Η κάρτα που αγόρασα και ακύρωσα τα προιόντα συνδέεται με κάποιον τραπεζικό λογαριασμό. 

Αρνείται δια της σιωπής του το E-Shop.gr να αποστείλει το καταθετήριο, πράγμα που για λόγους τυπικούς θα έπρεπε από μόνον του να κάνει. 

Βρήκα την κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό. Θα συνεχίσω να αγοράζω. Να ξέρετε απλώς σε εμένα τον τρόπο "εξυπηρέτησης" από το λογιστιρίου του E-Shop.gr.

Αλλαζονικός και στα όρια της νομιμότητας, όταν δια της σιωπής (θα πούνε πως είχαν πολλές συναλλαγές κλπ κλπ) δεν αποστέλουν πρώτοι εκείνοι το παραστατικό απόδειξης της επιστροφής των χρημάτων από μέρους τους.

Αν ήθελαν να τους μιλήσει ή να γράψει ο ιδιοκτήτης της κάρτας μπορούσαν να το ζητήσουν.

Ούτε αυτό το έκαναν. 

Δεν είναι πολλά τα 30 ευρώ, λέει όμως πολλά η νοοτροπία τους.

Αυτά από εμένα. 

Επεξ/σία από alex89
  • Confused 2
  • Haha 6
Δημοσ.

Νομίζω μεγαλοποιείς το θέμα, αν υπάρχει θέμα. 

Ζήτησες επιστροφή χρημάτων, έγινε χωρίς πολλά, πολλά, όλα καλά. 

  • Like 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Νομίζω μεγαλοποιείς το θέμα, αν υπάρχει θέμα. 

Ζήτησες επιστροφή χρημάτων, έγινε χωρίς πολλά, πολλά, όλα καλά. 

Δεν έχει άδικο για τα ελληνικά δεδομένα που χαρακτηρίζονται στην πλειοψηφία τους από αγένεια, ασυδοσία στην αγορά και έλλειψη επαγγελματικότητας.

Έχω συνηθίσει διαφορετικά λόγω επαναλαμβανόμενων συναλλαγών με το εξωτερικό που εκεί είναι η μέρα με τη νύχτα της Ελλάδας η διαφορά.

  • Confused 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, alex89 είπε

Τα γεγονότα: Αγοράζω μέσω λογαριασμού μου από το e-shop.gr ηλεκτρονικά με κάρτα προιόντα αξίας:  30,46€. Κάνω το λάθος να κάνω διπλή αγορά των ίδιων προιόντων και ζητώ να ακυρωθεί η μία από τις δύο αγορές και να γίνει επιστροφή χρημάτων στην κάρτα με την οποία έγινε η συναλλαγή. 

Η κάρτα αγοράς, είναι στο όνομα συγγενικού μου προσώπου. Εδώ και 10 χρόνια αγοράζω και με αυτήν την κάρτα από το e-shop.gr. 

Δε θυμάμαι αν η κάρτα ήταν από την Εθνική ή την Alpha τράπεζα και επικοινωνώ με το λογιστήριο για να μου πούνε αν έγινε η επιστροφή των χρημάτων και σε ποια τράπεζα.

Με έναν τρόπο ψυχρό η υπάλληλος για λόγους προσωπικών δεδομένων αρνείται να μου πει την τράπεζα. Μου είπε πως έχει γίνει η επιστροφή στις 22/8.

Στέλνω email με το οποίο ζητώ να αποσταλεί ηλεκτρονικά το καταθετήριο στον λογαριασμό της κάρτας. Η κάρτα που αγόρασα και ακύρωσα τα προιόντα συνδέεται με κάποιον τραπεζικό λογαριασμό. 

Αρνείται δια της σιωπής του το E-Shop.gr να αποστείλει το καταθετήριο, πράγμα που για λόγους τυπικούς θα έπρεπε από μόνον του να κάνει. 

Βρήκα την κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό. Θα συνεχίσω να αγοράζω. Να ξέρετε απλώς σε εμένα τον τρόπο "εξυπηρέτησης" από το λογιστιρίου του E-Shop.gr.

Αλλαζονικός και στα όρια της νομιμότητας, όταν δια της σιωπής (θα πούνε πως είχαν πολλές συναλλαγές κλπ κλπ) δεν αποστέλουν πρώτοι εκείνοι το παραστατικό απόδειξης της επιστροφής των χρημάτων από μέρους τους.

Αν ήθελαν να τους μιλήσει ή να γράψει ο ιδιοκτήτης της κάρτας μπορούσαν να το ζητήσουν.

Ούτε αυτό το έκαναν. 

Δεν είναι πολλά τα 30 ευρώ, λέει όμως πολλά η νοοτροπία τους.

Αυτά από εμένα. 

Mερικοί ψάχνετε αφορμή για μανούρα.Τρώγεστε με τα ρούχα σας.

 

  • Like 6
  • Thanks 2
  • Confused 1
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...