Προς το περιεχόμενο

Clima vs air condition


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέτω ενα θεμα προς συζήτηση.

Τι προτιμάτε απο τα δύο ? 

Θα ήταν ανασταλτικός παράγοντας να αγοράσετε ένα καινούριο αυτοκίνητο που έχει air condition αντι κλιμα? Ως παραδειγμα φέρνω το opel frontera 

Ας υποθέσουμε οτι υπαρχει ενα αυτοκίνητο για ολα, δηλαδη και πόλη και στις διακοπες-ταξιδια , θα σας φαινοταν ασχημο να χανετε 6-7 ίπποδυναμη λογω του air condition ? (Εκτός και αν εχει αλλαξει αυτο και δεν κοβει τοσο απο τον κινητηρα)

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, panosno1com είπε

Θέτω ενα θεμα προς συζήτηση.

Τι προτιμάτε απο τα δύο ? 

Θα ήταν ανασταλτικός παράγοντας να αγοράσετε ένα καινούριο αυτοκίνητο που έχει air condition αντι κλιμα? Ως παραδειγμα φέρνω το opel frontera 

Ας υποθέσουμε οτι υπαρχει ενα αυτοκίνητο για ολα, δηλαδη και πόλη και στις διακοπες-ταξιδια , θα σας φαινοταν ασχημο να χανετε 6-7 ίπποδυναμη λογω του air condition ? (Εκτός και αν εχει αλλαξει αυτο και δεν κοβει τοσο απο τον κινητηρα)

Το ίδιο πράγμα ειναι απλά το κλίμα έχει αυτόματο θερμοστάτη.Την ίδια ιπποδύναμη χάνεις.Στο δικό μου που βγάζει 110 άλογα δεν καταλαβαίνω διαφορά στην λειτουργία.

Σε πιο μικρά και αδύναμα θα φαίνεται η απώλεια .

  • Like 2
Δημοσ.

Το κλιμα έχει παραπάνω αισθητήρες και κρατάει σταθερή την θερμοκρασία της καμπίνας ανεξάρτητα των εξωτερικών συνθηκών. ΓΙα εμένα προσφέρει άνεση και το θεωρώ παράλογο ενα σύγχρονο αμάξι να μην το έχει ενώ το έχει το Golfaki μου το 2004. Δεν θα έπαιρνα 20 χρόνια μετά αμάξι με απλο κλιματισμό. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το clima είναι βασική επιλογή για εμένα. Ιδανικά διζωνικό τουλάχιστον.

Λόγω καλοκαιριού (ταξίδια) και επειδή διανύσαμε αρκετά χιλιόμετρα, φέτος το καλοκαίρι με τη σύζυγό (διαφορετικά επίπεδα άνεσης, αισθητά χαμηλότερη για εμένα, πιο υψηλή για τη σύζυγό) έκανα απολαυστικά ταξίδια, χωρίς γκρίνιες, χωρίς αέρα να σφυρίζει απο ανοικτά παράθυρα, χωρίς κεφάλι με βουητό ή άλλη ενόχληση (απο ανοικτά παράθυρα) κλπ. Ο καθένας την δική του θερμοκρασία και όλα με το πάτημα ενός κουμπιού (αφού γίνει το κατάλληλο set up πρώτα).

Λόγω ιπποδύναμης, ούτε σε εμένα είναι αισθητή η πτώση ισχύος.

  • Like 2
Δημοσ.

την ίδια δύναμη χάνεις στο κλίμα με το απλό ac
η διαφορα ανάμεσα τους ειναι ότι στο κλίμα οτι θερμοκρασια βαλεις αυτή θα εχεις δλδ βαλές 24 με το που φτάσει 24 κάνει αποσυμπλεξη ο μηχανισμός και μολις πέσει ποιο κάτω ξανά ανάβει + συνεργαζεται και με άλλους εξωτερικούς και εσωτερικούς αισθητήρες για άνεση

με το ac δεν μπορεις ακριβός να ορίσεις την θερμοκρασια και η μονάδα δεν κλείνει ποτέ

που κερδίζεις με το κλήμα? προφανώς το να εχεις μια σταθερή θερμοκρασια (χειμώνα καλοκαίρι) + όταν το όχημα παγώσει όσο πρέπει η ζεσταθεί κλείνει μόνο του για λίγο.... ε αυτό το λίγο ειναι που κερδίζεις λίγο στην κατανάλωση και δύναμη την στιγμής

σε γενικές γραμμές και τα δυο ειναι απαγορεύτηκα για αυτοκίνητα κάτω απο 100 άλογα καθώς διαφορα ειναι έντονη.... ειδικά παλιού τύπου κομπρεσσορες που και με 130 άλογα ήταν λες και πατάς φρένο (οχι οτι δεν τους συναντάς και στα σύγχρονα αμαξια βλέπε το c3 προτελευταίο και αρκετό ακομη budget οχηματα ) 

Δημοσ.

Η αίσθηση που προσφέρει το clima είναι ανώτερη, καθώς λόγω προσαρμογής, δεν σε φυσάει συνέχεια, δεν σε κρυώνει 

Αντίθετα το αιρκον επειδή φυσάει συνέχεια από ένα σημείο και μετά γίνεται λίγο κουραστικό 

Επίσης έχω την εντύπωση ότι το clima ψύχει πιο ομοιόμορφα την καμπίνα, ενώ το αιρκον είναι πιο στοχευμένο

 

Δημοσ.

Clima εκτος και εισαι απο τους άσχετους που βαζουν στους 18 βαθμους το clima γιατι θα βγαλει ψυχρότερο αερα απο οτι στους19 ....Τότε σου αξίζει να έχεις air conditioner με manual ρύθμιση της θερμοκρασίας. 

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.

Εμενα στο corsa D φαινεται η διαφορα :P  Και στο ταξίδι αλλα και μεσα στην πολη, το νιωθω βαρύ :lol: δεν εχω οδηγησει μεγαλυτερου κυβισμού αυτοκινητα δυστυχως.. Φιλος που νοικιασε ενα c3 με τους 110 ίππους για ενα ΣΚ , μου ειπε πως δεν ενιωσε να κόβει το αμαξι

Δημοσ.

Το Clima ειναι μονόδρομος...στο 116D δεν καταλαβαίνω αισθητή διαφορά την πτώση της απόδοσης. Η επιβάρυνση κατανάλωση είναι αμελητέα περίπου 5%

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1)στη χωρα μας δεν εννοειται ιχ χωρις κλιματιστικο. Εγω προσωπικα καποτε ειχα ενα twingo χωρις που ηταν παρα πολυ καλο αμαξακι και οικονομικο και το εδωσα γιατι καθε καλοκαιρι δε παλευοταν....

2)σωστα εγραψαν για την εμπειρια που εχεις στη καμπινα clima>a/c  απλως να βαλουμε στην εξισωση και το κοστος σε ζημια. Σπανια γινεται κατι τετοιο (εκτος αν εχει πεζω/fiat)αλλα το clima εκτος απο συμπιεστη/κομπρεσορα εχει και τη μοναδα ελεγχου που ειναι ηλεκτρονικη. Αν σου χαλασει αυτη εκτος απο ζημια δε μπορει προφανως να το λειτουργησεις. Το a/c εχει μοχλους κουμπια που ακομα και να σπασουν ειναι σχετικα απλο και σημαντικα πιο φθηνα να αντικαταστησεις.

 

εγω προσωπικα δε θα ειχα θεμα (ac/clima) αρκει ....να κανει τη δουλεια

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.

είναι καθαρά το τι θες εσύ. προσωπικά κοιτάζω άλλα πράγματα σε ένα αυτοκίνητο και όχι δευτερεύοντα (για εμένα) στοιχεία. βέβαια εγώ σπάνια θα κάνω ταξίδι άνω των 2 ωρών. για έναν επαγγελματία ή για κάποιον που ταξιδεύει πιο συχνά και πιο μακριά το κλίμα είναι deal breaker. εμένα είναι και διζωνικό να φανταστείς αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου… (πάντα βάζω την ίδια θερμοκρασία) 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

(εκτος αν εχει πεζω/fiat)

Εχω 2ζωνικο τετοιο δεν χαλασε ποτεΣ . Ουτε σε φιλους..... Κατι λαθος θα κανουμε 😁

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, 2MM said:

Εχω 2ζωνικο τετοιο δεν χαλασε ποτεΣ . Ουτε σε φιλους..... Κατι λαθος θα κανουμε 😁

σε 307/207/208 etc και panda αρκετες παρτιδες ειναι σχεδον στανταρ το προβλημα...

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

σε 307/207/208 etc και panda αρκετες παρτιδες ειναι σχεδον στανταρ το προβλημα...

τι προβλημα? Δεν εχω ακουσε ποτε για προβλημα σε 207-208 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...