hountalass Δημοσ. Δευτέρα στις 02:04 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:04 μμ Έλα παιδιά τα πλαστικά μέσα είναι ποιότητα jumbo. Το λένε και κάτοχοι χωρίς παρωπίδες και δικαιολογίες στο group στο fb. Έχουν συναρμογή δεν τρίζουν αλλά είναι κάτω από τον μέσο όρο τι να κάνουμε. Και η ηχομόνωση είναι κακή τι να κάνουμε. Αυτό δεν σημαίνει ότι μισούμε το αυτοκίνητο ή το θάβουμε. Απλά να λέμε τα πράγματα όπως έχουν. Οικονομία τέλεια, αξιοπιστία, εγγύηση και έχεις ένα τέλειο όχημα πόλης. Στην Εθνική αν πας με όρια +15% χάνει λίγο το πλεονέκτημα στην κατανάλωση, αν πας με 110 όπως οι περισσότεροι είσαι καλά. Γενικά το αυτοκίνητο σε ωθεί να οδηγείς πολύ προσεκτικά. Το chr για παράδειγμα είναι πολύ πολύ καλύτερο στα πλαστικά του. Αυτό μάλιστα.
cmaniac Δημοσ. Δευτέρα στις 02:20 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:20 μμ 10 λεπτά πριν, hountalass είπε Έλα παιδιά τα πλαστικά μέσα είναι ποιότητα jumbo. Το λένε και κάτοχοι χωρίς παρωπίδες και δικαιολογίες στο group στο fb. Έχουν συναρμογή δεν τρίζουν αλλά είναι κάτω από τον μέσο όρο τι να κάνουμε. Και η ηχομόνωση είναι κακή τι να κάνουμε. Αυτό δεν σημαίνει ότι μισούμε το αυτοκίνητο ή το θάβουμε. Απλά να λέμε τα πράγματα όπως έχουν. Οικονομία τέλεια, αξιοπιστία, εγγύηση και έχεις ένα τέλειο όχημα πόλης. Στην Εθνική αν πας με όρια +15% χάνει λίγο το πλεονέκτημα στην κατανάλωση, αν πας με 110 όπως οι περισσότεροι είσαι καλά. Γενικά το αυτοκίνητο σε ωθεί να οδηγείς πολύ προσεκτικά. Το chr για παράδειγμα είναι πολύ πολύ καλύτερο στα πλαστικά του. Αυτό μάλιστα. Ναι το YC δεν έχει καλά πλαστικά, ούτε ηχομόνωση. Τρίτη φορά: Όποιος θέλει ποιότητα στο Yaris Cross, παίρνει το LBX. Μας έκανε τη χάρη η Lexus να βάλει χέρι στην TNGA-B και να την φέρει στα μέτρα της. Αλλά είναι ακριβό, τι να κάνουμε. Εκείνο μέχρι τα 115 είναι πολύ καλό. Παραπάνω αρχίζουν τα όρια της πλατφόρμας. Εάν δεν αντέχει η τσέπη LBX ή το βρίσκει εκτός τόπου και χρόνου, τότε ο καθείς διαλέγει με βάση τις δικές του προτεραιότητες. Το C-HR το τελευταίο έπεσε κι αυτό, το προηγούμενο ήταν καλύτερο. 1
hountalass Δημοσ. Δευτέρα στις 02:25 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:25 μμ 1 λεπτό πριν, cmaniac είπε Όποιος θέλει ποιότητα στο Yaris Cross, παίρνει το LBX. Μας έκανε τη χάρη η Lexus να βάλει χέρι στην TNGA-B και να την φέρει στα μέτρα της. Αλλά είναι ακριβό, τι να κάνουμε. Εκείνο μέχρι τα 115 είναι πολύ καλό. Παραπάνω αρχίζουν τα όρια της πλατφόρμας. Πολύ καλύτερο το lbx αλλά και ακριβότερο. Όταν όλοι βολεύονται με ακτιβ και ακτιβ πλας, το lbx πάει για όσους έχουν και θέλουν προφανώς να διαθέσουν...
liakinen Δημοσ. Δευτέρα στις 02:35 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:35 μμ Βαριέμαι να διαβάσω όλες τις σελίδες αλλά ένα αμάξι που κάθεται καλά στα μάτια μου (παρά τα 10+ χρόνια που έχει στην αγορά) είναι το Suzuki Vitara Mild Hybrid. Το βρίσκω κλασικά - μοντέρνα 😋 όμορφο, σχετικά καλή κατανάλωση, αξιόπιστο και γενικότερα αυτοκίνητο μια χαρά για μία μέση Ελληνική οικογένεια. 3
hountalass Δημοσ. Δευτέρα στις 03:07 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:07 μμ 27 λεπτά πριν, liakinen είπε Βαριέμαι να διαβάσω όλες τις σελίδες αλλά ένα αμάξι που κάθεται καλά στα μάτια μου (παρά τα 10+ χρόνια που έχει στην αγορά) είναι το Suzuki Vitara Mild Hybrid. Το βρίσκω κλασικά - μοντέρνα 😋 όμορφο, σχετικά καλή κατανάλωση, αξιόπιστο και γενικότερα αυτοκίνητο μια χαρά για μία μέση Ελληνική οικογένεια. Τίμια επιλογή πρακτικά άσπαστο αλλά το χάνει στο "παλιό" εσωτερικό πλέον πάντα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Δεν είναι full hybrid οπότε γιαυτό δεν το διαλέγουν. Με το παραπάνω δίνεται και η απάντηση στο αναπάντητο ερώτημα μου "αν θα αγοράζατε τουότα non hybrid και γιατί;", Και έχει και πολύ καλό 4x4 το vitara
liakinen Δημοσ. Δευτέρα στις 03:15 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:15 μμ 2 λεπτά πριν, hountalass είπε Τίμια επιλογή πρακτικά άσπαστο αλλά το χάνει στο "παλιό" εσωτερικό πλέον πάντα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Προσωπικά μου αρέσει αυτό το παλιάς κοπής εσωτερικό με τους αναλογικούς δείκτες και τα κουμπιά. Αυτά τα αφής στο τιμόνι, το πλήρες digital cockpit εκτός από δύσχρηστα τα βρίσκω και επικίνδυνα (αφαίρεση προσοχής). Είμαι άνθρωπος που βρίσκεται στην γκρίζα ζώνη. Ούτε τα αρχαία αλλά ούτε και τα διαστημικά μπλιμπλίκια.
haHa Δημοσ. Δευτέρα στις 03:52 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:52 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, hountalass είπε Ακόμα πάντως δεν απάντησε κάποιος αν αγόραζε hybrid αν αυτά δεν ήταν hybrid..... Με την απορία θα μείνω.... Για τον ιδιους λογους που πουλαγε πχ και πριν 4 χρονια η toyota τα yaris(που δεν ήταν πλειονότητα τα υβριδικά yaris). Καλος κινητηρας σε σχεση με τα ευρωπαϊκά, σφιχτό χειροκινητο κιβωτιο, ευκολο στην οδηγηση στην πολη, δεν σου αναβει check engine λαμπακι στα 3 χρονια, δεν κανει σαν κουδουνιστρα μετά απο 5 χρόνια, λαμαρινες που δεν ξεβαφουν/ξεφτιζουν στην 10ετια κλπ. --------------- Το ειπαμε και προηγουμενως: Ανεκαθεν πουλαγε η toyota. Απλα τωρα εχει αυξηθει αισθητα το τεχνολογικο πλεονεκτημα που εχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό(ακομα να βγαλουν hybrid σε αυτα τα χρηματα) και το πλεονέκτημα σε κοστος χρησης(κατανάλωση και τελη κλπ). Ουσιαστικά, αν καποιος υπολογισει σε 8 χρόνια το συνολικο κοστος χρησης, μπορει να παει σε μια κατηγορία πανω σε toyota σε σχεση με τον ανταγωνισμό. Πχ ενα 1000αρι αυτοματο vw taigo των 25.500€ σε 8ετια κοστιζει παραπανω απο ενα toyota corolla cross των 31.000€. Δεν το συζητάμε καν για το VW T-Roc που ξεκιναει απο 29.000€ με αυτόματο. Επεξ/σία Δευτέρα στις 04:05 μμ από haHa 1
mike15 Δημοσ. Δευτέρα στις 04:20 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:20 μμ 1 ώρα πριν, cmaniac είπε Το C-HR το τελευταίο έπεσε κι αυτό, το προηγούμενο ήταν καλύτερο εξωτερικα εμενα μου αρεσει το νεο,εχει ωραιες γιαπωνεζικες στυλ γραμμες,και ωραιο κωλο.
cmaniac Δημοσ. Δευτέρα στις 04:27 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:27 μμ 6 λεπτά πριν, mike15 είπε ωραιο κωλο. Εκεί είναι που με χαλάει. Αλλά δεν εννοούσα απ'έξω. Για τα πλαστικά λέγαμε, τα εσωτερικά.
basilis_k6 Δημοσ. Δευτέρα στις 04:49 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:49 μμ 55 λεπτά πριν, haHa είπε Για τον ιδιους λογους που πουλαγε πχ και πριν 4 χρονια η toyota τα yaris(που δεν ήταν πλειονότητα τα υβριδικά yaris). Καλος κινητηρας σε σχεση με τα ευρωπαϊκά, σφιχτό χειροκινητο κιβωτιο, ευκολο στην οδηγηση στην πολη, δεν σου αναβει check engine λαμπακι στα 3 χρονια, δεν κανει σαν κουδουνιστρα μετά απο 5 χρόνια, λαμαρινες που δεν ξεβαφουν/ξεφτιζουν στην 10ετια κλπ. --------------- Το ειπαμε και προηγουμενως: Ανεκαθεν πουλαγε η toyota. Απλα τωρα εχει αυξηθει αισθητα το τεχνολογικο πλεονεκτημα που εχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό(ακομα να βγαλουν hybrid σε αυτα τα χρηματα) και το πλεονέκτημα σε κοστος χρησης(κατανάλωση και τελη κλπ). Ουσιαστικά, αν καποιος υπολογισει σε 8 χρόνια το συνολικο κοστος χρησης, μπορει να παει σε μια κατηγορία πανω σε toyota σε σχεση με τον ανταγωνισμό. Πχ ενα 1000αρι αυτοματο vw taigo των 25.500€ σε 8ετια κοστιζει παραπανω απο ενα toyota corolla cross των 31.000€. Δεν το συζητάμε καν για το VW T-Roc που ξεκιναει απο 29.000€ με αυτόματο. στα θερμικα την εχασε τη μπαλα η vw. ακομα με dsg ειναι πανω στα ιδια μοτερ. υβριδικο το 2027.. 2
georgekz750 Δημοσ. Δευτέρα στις 04:50 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:50 μμ 2 ώρες πριν, liakinen είπε Βαριέμαι να διαβάσω όλες τις σελίδες αλλά ένα αμάξι που κάθεται καλά στα μάτια μου (παρά τα 10+ χρόνια που έχει στην αγορά) είναι το Suzuki Vitara Mild Hybrid. Το βρίσκω κλασικά - μοντέρνα 😋 όμορφο, σχετικά καλή κατανάλωση, αξιόπιστο και γενικότερα αυτοκίνητο μια χαρά για μία μέση Ελληνική οικογένεια. Σωστό. Εχει την πιο σωστή και τίμια τιμή απ όλα,καλύπτει πολλές ανάγκες,και ο μόνος λόγος που δεν το προτίμησα στην πολύ πρόσφατη αλλαγή αυτοκινήτου μου ήταν το αισθητικό κομμάτι το οποίο δεν μου κάθεται ούτε μέσα ούτε έξω. Αλλά είναι το περισσότερο αμάξι που αγοράζεις με τα λεφτά σου,αυτη είναι η αλήθεια. 5
jimmy213 Δημοσ. Δευτέρα στις 06:47 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:47 μμ 1 hour ago, basilis_k6 said: στα θερμικα την εχασε τη μπαλα η vw. ακομα με dsg ειναι πανω στα ιδια μοτερ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένει ακόμα με τα dry DSG. Ο Stellantis νομίζω στα dual clutch βάζει υγρού τύπου.
mike15 Δημοσ. χθες στις 12:06 πμ Δημοσ. χθες στις 12:06 πμ (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, cmaniac είπε Αλλά δεν εννοούσα απ'έξω. Για τα πλαστικά λέγαμε, τα εσωτερικά. το ξερω ,γιαυτο ειπα εξωτερικα Επεξ/σία χθες στις 12:06 πμ από mike15
blanka Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες (επεξεργασμένο) Tα θετικά του συντηρητικού ντιζάιν. Ας πάρουμε παράδειγμα τα 2 αυτοκίνητα το 2019 . Το skoda ηταν daddys car, όπως λες, το ΚΙΑ μοντέρνο. 6 χρόνια μετά ... ποιο γερασε σχεδιαστικά περισσότερο? Να μην αναφέρω και το facelift που έφαγαν τα 2 αυτοκίνητα. με το kamiq να αλλάζει στις λεπτομέρειες και το ΚΙΑ να είναι ΑΛΛΟ αμάξι. αυτό ξέρεις έχει επίδραση και στην μεταπωλητικη αξία . Επεξ/σία πριν από 14 ώρες από blanka
Disrespect Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, jimmy213 είπε Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένει ακόμα με τα dry DSG. Ο Stellantis νομίζω στα dual clutch βάζει υγρού τύπου. Δεν ξέρω τι εχει πάθει η VAG τα τελευταία χρονια. Εχει μείνει μια πενταετία πίσω σε ολες τις τεχνολογικές εξελίξεις, εχει την χειρότερη πολιτικη τιμων και τις μικρότερες εγγυησεις. Κάποτε κάποια προσιτά μοντέλα οπως το Golf και το Polo εκαναν εκατομμυρια πωλησεων. Τωρα με το ζορι τα βλέπεις στην τελευταία θέση. 4 ώρες πριν, blanka είπε Tα θετικά του συντηρητικού ντιζάιν. Ας πάρουμε παράδειγμα τα 2 αυτοκίνητα το 2019 . Το skoda ηταν daddys car, όπως λες, το ΚΙΑ μοντέρνο. 6 χρόνια μετά ... ποιο γερασε σχεδιαστικά περισσότερο? Να μην αναφέρω και το facelift που έφαγαν τα 2 αυτοκίνητα. με το kamiq να αλλάζει στις λεπτομέρειες και το ΚΙΑ να είναι ΑΛΛΟ αμάξι. αυτό ξέρεις έχει επίδραση και στην μεταπωλητικη αξία . Για καποιον που εχει κλασσικο γούστο το Κamiq είναι πολύ όμορφο. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε επιπεδο VW, οι χωροι και η ανεση σε καλό επίπεδο, και αν εχεις κοντα σου πρατηριο με ΦΑ και δεν σε πειράζει να προγραμματιζεις τους ανεφοδιασμους σου, παίρνεις την εκδοση με το φυσικό αέριο και εχεις παμφηνο κόστος κίνησης. Επεξ/σία πριν από 10 ώρες από Disrespect
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα