Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έλα παιδιά τα πλαστικά μέσα είναι ποιότητα jumbo. Το λένε και κάτοχοι χωρίς παρωπίδες και δικαιολογίες στο group στο fb. Έχουν συναρμογή δεν τρίζουν αλλά είναι κάτω από τον μέσο όρο τι να κάνουμε. Και η ηχομόνωση είναι κακή τι να κάνουμε. 

Αυτό δεν σημαίνει ότι μισούμε το αυτοκίνητο ή το θάβουμε. Απλά να λέμε τα πράγματα όπως έχουν. Οικονομία τέλεια, αξιοπιστία, εγγύηση και έχεις ένα τέλειο όχημα πόλης. Στην Εθνική αν πας με όρια +15% χάνει λίγο το πλεονέκτημα στην κατανάλωση, αν πας με 110 όπως οι περισσότεροι είσαι καλά. Γενικά το αυτοκίνητο σε ωθεί να οδηγείς πολύ προσεκτικά.

Το chr για παράδειγμα είναι πολύ πολύ καλύτερο στα πλαστικά του. Αυτό μάλιστα. 

  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, hountalass είπε

Έλα παιδιά τα πλαστικά μέσα είναι ποιότητα jumbo. Το λένε και κάτοχοι χωρίς παρωπίδες και δικαιολογίες στο group στο fb. Έχουν συναρμογή δεν τρίζουν αλλά είναι κάτω από τον μέσο όρο τι να κάνουμε. Και η ηχομόνωση είναι κακή τι να κάνουμε. 

Αυτό δεν σημαίνει ότι μισούμε το αυτοκίνητο ή το θάβουμε. Απλά να λέμε τα πράγματα όπως έχουν. Οικονομία τέλεια, αξιοπιστία, εγγύηση και έχεις ένα τέλειο όχημα πόλης. Στην Εθνική αν πας με όρια +15% χάνει λίγο το πλεονέκτημα στην κατανάλωση, αν πας με 110 όπως οι περισσότεροι είσαι καλά. Γενικά το αυτοκίνητο σε ωθεί να οδηγείς πολύ προσεκτικά.

Το chr για παράδειγμα είναι πολύ πολύ καλύτερο στα πλαστικά του. Αυτό μάλιστα. 

Ναι το YC δεν έχει καλά πλαστικά, ούτε ηχομόνωση.

Τρίτη φορά: Όποιος θέλει ποιότητα στο Yaris Cross, παίρνει το LBX. Μας έκανε τη χάρη η Lexus να βάλει χέρι στην TNGA-B και να την φέρει στα μέτρα της. Αλλά είναι ακριβό, τι να κάνουμε. Εκείνο μέχρι τα 115 είναι πολύ καλό. Παραπάνω αρχίζουν τα όρια της πλατφόρμας.

Εάν δεν αντέχει η τσέπη LBX ή το βρίσκει εκτός τόπου και χρόνου, τότε ο καθείς διαλέγει με βάση τις δικές του προτεραιότητες.

Το C-HR το τελευταίο έπεσε κι αυτό, το προηγούμενο ήταν καλύτερο.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cmaniac είπε

Όποιος θέλει ποιότητα στο Yaris Cross, παίρνει το LBX. Μας έκανε τη χάρη η Lexus να βάλει χέρι στην TNGA-B και να την φέρει στα μέτρα της. Αλλά είναι ακριβό, τι να κάνουμε. Εκείνο μέχρι τα 115 είναι πολύ καλό. Παραπάνω αρχίζουν τα όρια της πλατφόρμας.

 

Πολύ καλύτερο το lbx αλλά και ακριβότερο. 

Όταν όλοι βολεύονται με ακτιβ και ακτιβ πλας, το lbx πάει για όσους έχουν και θέλουν προφανώς να διαθέσουν...

Δημοσ.

Βαριέμαι να διαβάσω όλες τις σελίδες αλλά ένα αμάξι που κάθεται καλά στα μάτια μου (παρά τα 10+ χρόνια που έχει στην αγορά) είναι το Suzuki Vitara Mild Hybrid. Το βρίσκω κλασικά - μοντέρνα 😋 όμορφο, σχετικά καλή κατανάλωση, αξιόπιστο και γενικότερα αυτοκίνητο μια χαρά για μία μέση Ελληνική οικογένεια.

  • Like 3
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, liakinen είπε

Βαριέμαι να διαβάσω όλες τις σελίδες αλλά ένα αμάξι που κάθεται καλά στα μάτια μου (παρά τα 10+ χρόνια που έχει στην αγορά) είναι το Suzuki Vitara Mild Hybrid. Το βρίσκω κλασικά - μοντέρνα 😋 όμορφο, σχετικά καλή κατανάλωση, αξιόπιστο και γενικότερα αυτοκίνητο μια χαρά για μία μέση Ελληνική οικογένεια.

Τίμια επιλογή πρακτικά άσπαστο αλλά το χάνει στο "παλιό" εσωτερικό πλέον πάντα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

Δεν είναι full hybrid οπότε γιαυτό δεν το διαλέγουν. 

Με το παραπάνω δίνεται και η απάντηση στο αναπάντητο ερώτημα μου "αν θα αγοράζατε τουότα non hybrid και γιατί;",

Και έχει και πολύ καλό 4x4 το vitara

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, hountalass είπε

Τίμια επιλογή πρακτικά άσπαστο αλλά το χάνει στο "παλιό" εσωτερικό πλέον πάντα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

Προσωπικά μου αρέσει αυτό το παλιάς κοπής εσωτερικό με τους αναλογικούς δείκτες και τα κουμπιά. Αυτά τα αφής στο τιμόνι, το πλήρες digital cockpit εκτός από δύσχρηστα τα βρίσκω και επικίνδυνα (αφαίρεση προσοχής).

Είμαι άνθρωπος που βρίσκεται στην γκρίζα ζώνη. Ούτε τα αρχαία αλλά ούτε και τα διαστημικά μπλιμπλίκια.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, hountalass είπε

Ακόμα πάντως δεν απάντησε κάποιος αν αγόραζε hybrid αν αυτά δεν ήταν hybrid.....

Με την απορία θα μείνω.... 

Για τον ιδιους λογους που πουλαγε πχ και πριν 4 χρονια η toyota τα yaris(που δεν ήταν πλειονότητα τα υβριδικά yaris). 

Καλος κινητηρας σε σχεση με τα ευρωπαϊκά, σφιχτό χειροκινητο κιβωτιο, ευκολο στην οδηγηση στην πολη, δεν σου αναβει check engine λαμπακι στα 3 χρονια, δεν κανει σαν κουδουνιστρα μετά απο 5 χρόνια, λαμαρινες που δεν ξεβαφουν/ξεφτιζουν στην 10ετια κλπ. 

---------------

Το ειπαμε και προηγουμενως:

Ανεκαθεν πουλαγε η toyota. Απλα τωρα εχει αυξηθει αισθητα το τεχνολογικο πλεονεκτημα που εχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό(ακομα να βγαλουν hybrid σε αυτα τα χρηματα) και το πλεονέκτημα σε κοστος χρησης(κατανάλωση και τελη κλπ). 

 

Ουσιαστικά, αν καποιος υπολογισει σε 8 χρόνια το συνολικο κοστος χρησης, μπορει να παει σε μια κατηγορία πανω σε toyota σε σχεση με τον ανταγωνισμό. Πχ ενα 1000αρι αυτοματο vw taigo των 25.500€ σε 8ετια κοστιζει παραπανω απο ενα toyota corolla cross των 31.000€.

 

Δεν το συζητάμε καν για το VW T-Roc που ξεκιναει απο 29.000€ με αυτόματο. 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cmaniac είπε

Το C-HR το τελευταίο έπεσε κι αυτό, το προηγούμενο ήταν καλύτερο

εξωτερικα εμενα μου αρεσει το νεο,εχει ωραιες γιαπωνεζικες στυλ γραμμες,και ωραιο κωλο.

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mike15 είπε

ωραιο κωλο.

Εκεί είναι που με χαλάει.

Αλλά δεν εννοούσα απ'έξω. Για τα πλαστικά λέγαμε, τα εσωτερικά.

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, haHa είπε

Για τον ιδιους λογους που πουλαγε πχ και πριν 4 χρονια η toyota τα yaris(που δεν ήταν πλειονότητα τα υβριδικά yaris). 

Καλος κινητηρας σε σχεση με τα ευρωπαϊκά, σφιχτό χειροκινητο κιβωτιο, ευκολο στην οδηγηση στην πολη, δεν σου αναβει check engine λαμπακι στα 3 χρονια, δεν κανει σαν κουδουνιστρα μετά απο 5 χρόνια, λαμαρινες που δεν ξεβαφουν/ξεφτιζουν στην 10ετια κλπ. 

---------------

Το ειπαμε και προηγουμενως:

Ανεκαθεν πουλαγε η toyota. Απλα τωρα εχει αυξηθει αισθητα το τεχνολογικο πλεονεκτημα που εχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό(ακομα να βγαλουν hybrid σε αυτα τα χρηματα) και το πλεονέκτημα σε κοστος χρησης(κατανάλωση και τελη κλπ). 

 

Ουσιαστικά, αν καποιος υπολογισει σε 8 χρόνια το συνολικο κοστος χρησης, μπορει να παει σε μια κατηγορία πανω σε toyota σε σχεση με τον ανταγωνισμό. Πχ ενα 1000αρι αυτοματο vw taigo των 25.500€ σε 8ετια κοστιζει παραπανω απο ενα toyota corolla cross των 31.000€.

 

Δεν το συζητάμε καν για το VW T-Roc που ξεκιναει απο 29.000€ με αυτόματο. 

 

στα θερμικα την εχασε τη μπαλα η vw. ακομα με dsg ειναι πανω στα ιδια μοτερ. υβριδικο το 2027..

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, liakinen είπε

Βαριέμαι να διαβάσω όλες τις σελίδες αλλά ένα αμάξι που κάθεται καλά στα μάτια μου (παρά τα 10+ χρόνια που έχει στην αγορά) είναι το Suzuki Vitara Mild Hybrid. Το βρίσκω κλασικά - μοντέρνα 😋 όμορφο, σχετικά καλή κατανάλωση, αξιόπιστο και γενικότερα αυτοκίνητο μια χαρά για μία μέση Ελληνική οικογένεια.

Σωστό.

Εχει την πιο σωστή και τίμια τιμή απ όλα,καλύπτει πολλές ανάγκες,και ο μόνος λόγος που δεν το προτίμησα στην πολύ πρόσφατη αλλαγή αυτοκινήτου μου ήταν το αισθητικό κομμάτι το οποίο δεν μου κάθεται ούτε μέσα ούτε έξω.

Αλλά είναι το περισσότερο αμάξι που αγοράζεις με τα λεφτά σου,αυτη είναι η αλήθεια.

  • Like 4
Δημοσ.
1 hour ago, basilis_k6 said:

στα θερμικα την εχασε τη μπαλα η vw. ακομα με dsg ειναι πανω στα ιδια μοτερ.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένει ακόμα με τα dry DSG. Ο Stellantis νομίζω στα dual clutch βάζει υγρού τύπου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, cmaniac είπε

Αλλά δεν εννοούσα απ'έξω. Για τα πλαστικά λέγαμε, τα εσωτερικά.

το ξερω ,γιαυτο ειπα εξωτερικα

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.e47420b6e3b12b77886048ab6fee11ac.png

image.png.9e0c7e52a0e32a6115a827590758b8e8.png

Tα θετικά του συντηρητικού ντιζάιν.
Ας πάρουμε παράδειγμα τα 2 αυτοκίνητα το 2019 .
Το skoda ηταν daddys car, όπως λες, το ΚΙΑ μοντέρνο.

6 χρόνια μετά ... ποιο γερασε σχεδιαστικά περισσότερο?  
Να μην αναφέρω και το facelift που έφαγαν τα 2 αυτοκίνητα. με το kamiq να αλλάζει στις λεπτομέρειες και το ΚΙΑ να είναι ΑΛΛΟ αμάξι. αυτό ξέρεις έχει επίδραση και στην μεταπωλητικη αξία . 

 

Επεξ/σία από blanka

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...