hountalass Δημοσ. Σάββατο στις 05:41 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:41 μμ 4 λεπτά πριν, haHa είπε Ποιο bsuv εχει αισθητα μεγαλυτερο πορτ-παγκαζ, ειναι αυτοματο και κοστιζει 24.500€; Δεν εχει μικρο πορτ-παγκαζ το yaris cross. Οσο ειναι λιγο φθηνοτερα, εχουν συνηθωε αισθητα μεγαλυτερο κοστος χρησης(καυσιμο και τελη) και στα χρονια η διαφορα ειναι στις 3.000-4.000€ μονο απο το κοστος χρησης, χωρις να λαμβανουμε υποψη τυχόν βλαβες των αλλων προτασεων. 3 με 4 κ; Βαρουφάκη εσύ; Δώσε ένα παράδειγμα
alimentas Δημοσ. Σάββατο στις 05:52 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:52 μμ 17 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε τα ρεστα θα τα δωσεις σιγα σιγα σε βενζινη και θα εχεις αρκετα μικροτερο χωρο πισω. δεν ειναι τυχαιο που το yc πουλαει τριπλασια απο το swift. ποιο puma? παει το puma... Θα δώσω δηλαδή τα 3 κ της διαφοράς σε με περίοδο 15ετιας ξέρω γω κ θα κλαίω μετά που δεν πήρα το cross???Γιατί κ το swift δεν καίει τίποτα. Παιδιά εναλλακτικές υπάρχουν ,τώρα αν δεν σας κάνουν είναι άλλο. Επίσης στο puma ναι άλλαξαν κάπως το εσωτερικό κ του άλλαξαν την τιμοναρα .Και πάλι μ ένα γρήγορο ψάξιμο το titanium αυτόματο κάπου στα 25μιση βγαίνει.Και δεν έχει απολύτως ΚΑΜΙΑ επαφή με το cross ούτε σε χώρους,ούτε οδηγικά .Και με ΜΗΔΕΝΙΚΑ τέλη .Ο καθένας κρίνει κ παίρνει.Επιλογες σίγουρα υπάρχουν,αυτό είναι το βασικό point μου κ ότι η Toyota πλέον έχει ξεφύγει σε τιμές κ νομίζει ότι πουλάει κάτι άλλο πέρα απ' αυτό που όντως πουλάει
tutuyo Δημοσ. Σάββατο στις 05:53 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:53 μμ 53 minutes ago, hountalass said: Για κάποιους αξίζει τα 675 η κατοχή ενός τουότα γιαρις κρος για κάποιους όλους είναι ανεκτή και η κατοχή άλλων οχημάτων. Πολυ σωστα. Δεν ειχα συνειδητοποιησει ποση ακριβως ειναι η οικονομια σου Δλδ για 50 ευρω το μηνα να "εγκλωβιστεις" στις ατελειες της Τογιοταρας δεν ξερω κατα ποσο αξιζει
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 05:53 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:53 μμ (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, hountalass είπε 3 με 4 κ; Βαρουφάκη εσύ; Δώσε ένα παράδειγμα Εδω εισαι: 55 λεπτά πριν, hountalass είπε Τυχαία νούμερα τώρα: δύο περιπτώσεις με 4 και 6.5 κατανάλωση σε 15κ το χρόνο. Α περίπτωση 1080 ευρώ βενζίνη / Β περίπτωση 1755 ευρώ βενζίνη με τυχαία τιμή 1.8 ευρώ το λίτρο. Για κάποιους αξίζει τα 675 η κατοχή ενός τουότα γιαρις κρος για κάποιους όλους είναι ανεκτή και η κατοχή άλλων οχημάτων. Προσθεσε και την διαφορα λογω τελων(τα υβριδικα δεν πληρωνουν λογω χαμηλων ρυπων σε αντίθεση συνηθως με τα ξεπερασμενα θερμικα με κοροοδια mild hybrid) και πολλαπλασιασε επι 6 χρονια. Επεξ/σία Σάββατο στις 05:54 μμ από haHa
alimentas Δημοσ. Σάββατο στις 05:58 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:58 μμ Κατάλαβα την οπτική σου με τ ότι ο κόσμος "δεν δίνει τα λεφτά του σε ξεπερασμένα αμάξια που μοιάζουν με βάτραχο αλλά σε ανανεωμένα όμορφα κ μοντέρνα αμάξια όπως τα ....toyota". Κομπλέ,δεν θα σε πείσω κ δεν θα με πείσεις
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 05:58 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:58 μμ (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, alimentas είπε Θα δώσω δηλαδή τα 3 κ της διαφοράς σε με περίοδο 15ετιας ξέρω γω κ θα κλαίω μετά που δεν πήρα το cross???Γιατί κ το swift δεν καίει τίποτα. Παιδιά εναλλακτικές υπάρχουν ,τώρα αν δεν σας κάνουν είναι άλλο. Επιλογες υπαρχουν, απλα ειναι ακριβοτερες, ειδικα αν λαβουμε υποψη το κοστος χρησης. Οποτε αν σου φαίνεται αστειο η τιμη των toyota, σκεψου πως φαινεται στον κοσμο η τιμη των ακριβοτερων ford που εκτος οτι εχουν ξεπερασμενης τεχνολογιας κινητηρες, εχουν και μεγαλύτερο κοστος χρησης. Δεν είναι τυχαιο οτι ο κοσμος τους εχει γυρισει την πλατη. 7 λεπτά πριν, alimentas είπε Κατάλαβα την οπτική σου με τ ότι ο κόσμος "δεν δίνει τα λεφτά του σε ξεπερασμένα αμάξια που μοιάζουν με βάτραχο αλλά σε ανανεωμένα όμορφα κ μοντέρνα αμάξια όπως τα ....toyota". Κομπλέ,δεν θα σε πείσω κ δεν θα με πείσεις Δεν χρειάζεται να πεισεις εμενα(επισης δεν εγραψα πουθενα οτι ειναι ομορφα τα toyota): Ο κόσμος δειχνει με τις επιλογες του τι προτιμαει και δεν θα τον πεισει εγω ή ο alimemtas που γραφει για τις τιμες αγορας πραγματα που δεν ισχυουν και η αντιπρόταση του ειναι κατι... ακομα πιο ακριβο. Επεξ/σία Σάββατο στις 06:05 μμ από haHa
cmaniac Δημοσ. Σάββατο στις 06:02 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:02 μμ 59 λεπτά πριν, alimentas είπε Πηγε η toyota τωρα κ εκανε κοπτοραπτικη με το cross που πρακτικα δεν εχει λογο υπαρξης κ θα σκασουμε κ 25 χιλιαρικα. Φαντάσου να συζητούσαμε για το LBX. Θα έπεφτε το forum.
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 06:09 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:09 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, alimentas είπε Κοιταζα λιγο τον νεο τιμοκαταλογο της toyota πχ κ πηγα να βαλω τα γελια 2 ώρες πριν, alimentas είπε Δηλαδή το Yaris κ το cross στα 22 με 25 χιλιάρικα για ΑΠΛΗ χρήση όπως λες κρίνονται ως τίμια ???? 22 λεπτά πριν, alimentas είπε Παιδιά εναλλακτικές υπάρχουν ,τώρα αν δεν σας κάνουν είναι άλλο. Επίσης στο puma ναι άλλαξαν κάπως το εσωτερικό κ του άλλαξαν την τιμοναρα .Και πάλι μ ένα γρήγορο ψάξιμο το titanium αυτόματο κάπου στα 25μιση βγαίνει. Οπως μονος σου ειδες, η προταση που εφερες είναι ακομα ακριβοτερη, χωρια οτι εχει υψηλότερο κοστος χρησης. Προσεξε, δεν εξεταζω ομορφια ή αξια μεταπώλησης κλπ, απλα στεκομαι στην δηλωση σου οτι εβαλες τα γελια με τον τιμοκατάλογο της toyota. Σκεψου οταν δει καποιος τον τιμοκατάλογο της ford που ζηταει 25.500€ και δεν μπορει καν να δωσει hybrid μοντέλο σε αυτα τα χρήματα. Και καπως ετσι ο κόσμος προτιμαει πολυ περισσότερο ενα yaris cross που ειναι και φθηνοτερο. Επεξ/σία Σάββατο στις 06:22 μμ από haHa
alimentas Δημοσ. Σάββατο στις 06:50 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:50 μμ Ναι βέβαια το puma δεν μπαίνει στην ίδια κατηγορία με το yarris cross μιας κ τυπικα το cross όπως είπε κ ένα παιδι πιο πίσω πλασάρεται μαεστρικά απ' την toyota σαν b suv ενώ δεν έχει καν τους χώρους της κατηγορίας.Εδω διαφωνείς ότι έχει απ' του μικρότερους αποθήκευτικους χώρους της κατηγορίας κάτι που είναι πασίγνωστο.Ενω το puma (το titanium όχι το απλό κουβαδάκι που λέμε κ λέμε ότι κάνει 24μιση) έχει όλες τις σωστές ανέσεις της κατηγορίας κ κράζουμε το ένα χιλιάρικο της διαφοράς. Οπότε ναι είναι δύσκολο να αντιπροτείνεις κάτι σε ένα αμάξι ακριβώς στην μέση από 2 κατηγορίες.Εντωμεταξυ πάλι πρότεινα κ το vitara κ το stonic με σημαντικά χαμηλότερο κόστος κ πάλι δεν σας έκανε .Άμα είναι να κρατάμε ότι μας βολεύει απ' το x όχημα χαίρω πολύ.Να σου πω κ εγώ βρες μου όχημα με καλύτερο τιμόνι απ' το puma της κατηγορίας μέχρι 25μιση , αντίστοιχο πορτμπαγκάζ κτλ να δω αν θα είναι κάποιο Toyota μέσα στις επιλογές σου .Έχω την περιέργεια
hountalass Δημοσ. Σάββατο στις 07:05 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:05 μμ Τα τουότα πέρα από την πλάκα έχουν εξελιχθεί οδηγικά και σαν στήσιμο. Έχουν καλές αναρτήσεις πλέον με ωραίο στήσιμο και πάτημα αλλά το χάνουν στην ηχομόνωση. Έχουν μείνει πίσω σε εσωτερικό διάκοσμο αλλά φαίνεται ότι δεν ενδιαφέρεται ή "μαθαίνει" να μην ενδιαφέρεται ο μέσος οδηγός που το μόνο που θέλει είναι η οικονομία. Μπροστά στην οικονομία ανέχεται και τον αεροδυναμικό θόρυβο, πάει με 110 στην εθνική (γιαυτό και τα λένε και ΚΤΕΛ!) και γενικά γίνεται λίγο "μίζερος" θα έλεγα. Στην οικονομία καυσίμου λοιπόν κυρίως σε χρήση πόλης όπου κινείται ο μέσος άνθρωπος είναι στις πρώτες θέσεις. Δεν λέω στην πρώτη γιατί πλέον παίζουν δυνατά τα ηλεκτρικά υπό προϋποθέσεις. Τα BYD πχ τα καταπίνουν τα γιαρις/γιαρις κρος αλλά εκεί αρχίζουμε ότι είναι κινέζικά ότι θέλω αξιοπιστία και χάπι πίεσης από τα 40 και τέτοια τουοταίκα!! Στην εθνική και σε επαρχιακό δρόμο το diesel ήταν βασιλιάς με "σωστές" ταχύτητες και όχι 110 με όριο 130. Σύνοψη. Οικονομία θέλω τουότα παίρνω. Είναι και σε καλή τιμή. Τέλος. Πείτε ότι δεν ήταν υβριδικά, τι θα έμενε; Τα υπόλοιπα αυτόματο, αξιοπιστία μπλα μπλα ναι παίζουν ρόλο αλλά πρώτος παράγοντας με διαφορά το hybrid.... Το θέμα είναι ο κάθε αγοραστής να κάνει έλεγχο αγοράς να βλέπει τι ζητάει και να καταλήξει σε αυτό που θα τικάρει τα περισσότερα κουτάκια στα θέλω του. Γιατί κανένα όχημα δεν θα τα τικάρει όλα. Σίγουρα td και όχι από μια φορά, σε διάφορα σενάρια αν μπορεί κίνησης. Πάντα οι κάτοχοι ωραιοποιούν την όποια ατέλεια του οχήματος οπότε προσεκτικά με το τι λέει ο καθένας. 3 1
Sta Δημοσ. Σάββατο στις 07:24 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:24 μμ Δεν είναι ακριβά τα Τογιότα, άσχημα είναι… Κάποιους τους ενοχλεί αυτό. 1
alimentas Δημοσ. Σάββατο στις 07:25 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:25 μμ 19 λεπτά πριν, hountalass είπε Πάντα οι κάτοχοι ωραιοποιούν την όποια ατέλεια του οχήματος οπότε προσεκτικά με το τι λέει ο καθένας. Συμφωνώ απολυτα σε αυτά . Απλά για να έρθω στο δικό μου αρχικό ποστ ,τα toyota έχουν κρατήσει τα θετικά της αξιοπιστίας κτλ προφανώς αλλά πλέον δεν θεωρώ ότι είναι value.Αυτο ειναι κ το βασικό μου point.Παλια ήταν τώρα δεν είναι.Ο καταλογος έχει μια απίθανη αύξηση ακόμα κ στα βασικες εκδόσεις η οποία ΕΚΤΟΞΕΥΕΤΑΙ αν επιλέξεις κάποια πιο πλούσια μεσαία έκδοση όπως κ οι περισσότεροι.Δεν μπορώ να βρω καμία λογική πίσω απ' αυτό, ποσό μάλλον όταν μπορείς να βρεις ΠΟΛΛΑ yarris 2ετιας κ 3ετιας στο car σε τιμές σκότωμα . Η μοναδική εταιρεία που για μένα πλέον έχει νορμάλ τιμολόγηση είναι η suzuki ,καμία άλλη
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 08:14 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:14 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, alimentas είπε Ναι βέβαια το puma δεν μπαίνει στην ίδια κατηγορία με το yarris cross μιας κ τυπικα το cross όπως είπε κ ένα παιδι πιο πίσω πλασάρεται μαεστρικά απ' την toyota σαν b suv ενώ δεν έχει καν τους χώρους της κατηγορίας.Εδω διαφωνείς ότι έχει απ' του μικρότερους αποθήκευτικους χώρους της κατηγορίας κάτι που είναι πασίγνωστο Ενδεικτικά ο μεσος ορος πορτ παγκαζ των bsuv ειναι στα 400λ: https://www.gocar.gr/news/feed/48842,B_SUV_megalytero_portmpagkaz_574_lt.html "Στην B-SUV κατηγορία ο μέσος όρος διαμορφώνεται περίπου στα 400 lt" https://www.cartest.gr/ta-5-b-suv-me-to-megalitero-port-mpagkaz.html "Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, ανάμεσα στα πολλά μοντέλα της κατηγορίας των B-SUV της αγοράς, ο μέσος όρος χωρητικότητας βρίσκεται κοντά στα 400lt. " Το yaris cross ειναι συμφωνα με την toyota στα 397l, ενω με πραγματικες μετρησεις ειναι στα 406lt: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Poso-einai-pragmatika-to-port-mpagkaz-toy-Toyota-Yaris-Cross_224249.asp Επεξ/σία Σάββατο στις 08:17 μμ από haHa
Sta Δημοσ. Σάββατο στις 08:27 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:27 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, alimentas είπε Συμφωνώ απολυτα σε αυτά . Απλά για να έρθω στο δικό μου αρχικό ποστ ,τα toyota έχουν κρατήσει τα θετικά της αξιοπιστίας κτλ προφανώς αλλά πλέον δεν θεωρώ ότι είναι value.Αυτο ειναι κ το βασικό μου point.Παλια ήταν τώρα δεν είναι.Ο καταλογος έχει μια απίθανη αύξηση ακόμα κ στα βασικες εκδόσεις η οποία ΕΚΤΟΞΕΥΕΤΑΙ αν επιλέξεις κάποια πιο πλούσια μεσαία έκδοση όπως κ οι περισσότεροι.Δεν μπορώ να βρω καμία λογική πίσω απ' αυτό, ποσό μάλλον όταν μπορείς να βρεις ΠΟΛΛΑ yarris 2ετιας κ 3ετιας στο car σε τιμές σκότωμα . Η μοναδική εταιρεία που για μένα πλέον έχει νορμάλ τιμολόγηση είναι η suzuki ,καμία άλλη Πολλά γιαρις σε τιμές σκότωμα, ποια είναι; Εμένα πάντα μου φαίνονται ακριβά τα μεταχειρισμένα γιαρις εν συγκρίσει με το καινούριο. Υπόψιν για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει και το Mazda 2 hybrid που είναι το ίδιο με το το Τογιότα στα 20κ. Επεξ/σία Σάββατο στις 08:33 μμ από Sta
Disrespect Δημοσ. Σάββατο στις 08:42 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:42 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, hountalass είπε 3 με 4 κ; Βαρουφάκη εσύ; Δώσε ένα παράδειγμα 800 ευρώ λιγότερα τον χρόνο δίνω σε βενζίνη με το YC σε σύγκριση με το Tiguan 1.4 TSI 160hp DSG που είχα. Βάλε αλλά 450 ευρώ μειον απο τέλη κυκλοφορίας, και κανένα 500 αρικο τουλάχιστον λιγότερο τα σερβις και τα αναλώσιμα, είμαστε στα 800+450+500x5= 8.750 την πενταετία ή ένα καινούργιο αυτοκίνητο στην δεκαετία. Αν αυτή την εξοικονόμηση την λέτε ασήμαντη, μάλλον είστε πολύ φραγκατοι και ανάβετε πούρο με πενηντάευρο. Ναι, έχει πιο φτωχό εσωτερικό, λιγότερο γκάζι, αλλά στην κίνηση της πόλης καμία σημασία δεν έχει το γκάζι, ούτε περνάω την ώρα μου χαϊδεύοντας τα πλαστικά. Είμαι πανευτυχής με το χρήμα που μου περισσεύει για να κάνω σημαντικότερα πράγματα. Επεξ/σία Σάββατο στις 09:22 μμ από Disrespect 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα