Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Ευρώπη το Sandero είναι πρώτο όχι επειδή είναι καλό αυτοκίνητο αλλά επειδή αρχίζει από 13 χιλιάρικα και επειδή παραλο που εχουν τριπλασιο μεσο μισθο δεν έχουν τα κομπλεξ που έχουμε εμείς οι αρχοντοβλαχοι Βαλκάνιοι που θέλουμε Μερνστεντέ και μπεμβέ για να νιώθουμε σπουδαίοι. 

Επίσης η Renault και η Peugeot και σχεδόν ολο το γκρουπ της Stellantis τα παει καλά έξω γιατί έχουν τρομερά  οργανωμένο δίκτυο πωλήσεων και υποστήριξης και κάνουν μεγάλες προφορές σε πακέτα εξοπλισμού κλπ. Όχι σαν εδώ που είναι βλάχοι και κλέφτες οι αντιπρόσωποι του γκρουπ. 

Τωρα αν προτιμάτε τα μαλακα πλαστικά και τα δήθεν πριμιουμ της VAG που είναι μια μαλακια και μισή, από την κορυφαία υβριδική τεχνολογία και την αξιοπιστία του Ιαπωνα, τι να σας πω. Άλλες προτεραιότητες έχει ο καθένας. Και διαφορετική ωριμότητα. 

Επίσης από το Tiguan μόνο οι χώροι μου λείπουν και τίποτα άλλο. Και  μόνο που γλιτώσα από τις συνεχομενες επισκέψεις στην Karenta για τις συνεχόμενες βλάβες στο DSG, σε ηλεκτρολογίκα, σε νερα που εμπαζε απο την ηλιοροφη οταν έβρεχε κλπ, όνειρο μου φαίνεται το Τογιοτακι. 

Επεξ/σία από Disrespect
  • Like 5
  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Disrespect είπε

Στην Ευρώπη το Sandero είναι πρώτο όχι επειδή είναι καλό αυτοκίνητο αλλά επειδή αρχίζει από 13 χιλιάρικα και επειδή παραλο που εχουν τριπλασιο μεσο μισθο δεν έχουν τα κομπλεξ που έχουμε εμείς οι αρχοντοβλαχοι Βαλκάνιοι που θέλουμε Μερνστεντέ και μπεμβέ για να νιώθουμε σπουδαίοι. 

Ακριβώς έτσι, με τη μόνη διαφορά ότι στο γκαράζ υπάρχει ένα πολυτελείας Premium, και σίγουρα υποστηρίζουν τα ευρωπαϊκά..

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Ευρώπη το Sandero είναι πρώτο γιατί ο μέσος ΓερμανόςΓαλλος είναι εντελώς τσιπης και μετράει και το τελευταίο σεντ. Όλα για αυτούς είναι θέμα χρημάτων.Ολα

Το ότι ένα αγαθό είναι ευπωλητο δεν το κάνει καλό. Ειδικά για το Sandero μιλάμε για 5 λαμαρίνες ενωμένες με σελοτειπ, ασφάλεια της πλάκας, ένα glorified κάρο επί της ουσίας 

Σχεδόν όλα τα ταξί στην Ρουμανία είναι Sandero, είναι άθλιο 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
Δημοσ.

Νηματοθέτη, επειδή δεν μπορείς να νικήσεις ποτέ κάτοχο τουότα, αυτό τους το δίνω, 

δεν ξέρω αν μου διέφυγε αλλά είπες τι χρήση θέλεις να κάνεις; Πόλη / Εθνική, ταξίδια, θα είναι το κύριο αυτοκίνητο, έχεις παιδιά και τέτοια;

Επίσης πως και δεν έχουμε κανέναν που να λέει ότι τα suv είναι κουβάδες και τα γνωστά που λένε συνήθως οι λαζογερμανοί με τα καραβάν ή τίποτα δικοί μας μέσα από το atos τους;

  • Haha 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, hountalass είπε

τα γνωστά που λένε συνήθως οι λαζογερμανοί

Έλληνες μετανάστες είναι η σωστή έκφραση λόγου..

Το έλεγε ο παππούς ή ο μπαμπάς σου στο καφενείο του χωριού, το λες και εσύ, έχουμε 2025 και δυστυχώς ακόμα υπάρχουν άνθρωποι με κακία και φθόνο και ζήλια για τους ίδιους τους Έλληνες επειδή δεν βρίσκονται στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Έλληνες μετανάστες είναι η σωστή έκφραση λόγου..

Το έλεγε ο παππούς ή ο μπαμπάς σου στο καφενείο του χωριού, το λες και εσύ, έχουμε 2025 και δυστυχώς ακόμα υπάρχουν άνθρωποι με κακία και φθόνο και ζήλια για τους ίδιους τους Έλληνες επειδή δεν βρίσκονται στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό..

Κακία φθόνο και ζήλια για το καραβαν;

Βρε μην βγάζετε συμπεράσματα από έναν σχολιασμό. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είσαι από αυτούς που αλλάζουν αυτοκίνητο ανά 4-5 χρόνια πάρε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό μοντέλο θέλεις και σου αρέσει (opel, Citroen, Peugeot, VW κλπ). Τα ευρωπαϊκά δυστυχώς μηχανικά και ηλεκτρονικά έχουν γίνει αυτοκίνητα μιας χρήσης αλλά ποιοτικότερα εσωτερικά στο σαλόνι. Αν πάλι θέλεις το αντίθετο από τα παραπάνω, τότε ένα της Suzuki θα σε βγάλει άσπρο πρόσωπο, suzuki vitara (είμαι κάτοχος του) ή Suzuki s-cross για μεγαλύτερους χώρους και ποιοτικότερο σαλόνι. Άλλη κορυφαία επιλογή αλλά δεν θυμάμαι καλά το κόστος είναι οποιοδήποτε μοντέλο της Toyota φοράει τον 1.8L hybrid, είναι το μοναδικό πραγματικά υβριδικό με χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία σαν μηχανικό σύνολο. 

Επεξ/σία από Xviper13
  • Like 3
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Chery Tiggo 4 απο 23.850€

Νέοι παίκτες στην ελληνική αγορά, αξιόλογο φαίνεται..

https://www.caranddriver.gr/byuing_guide/arthro/chery_stin_ellada_to_olokainourgio_tiggo_4_ton_204_ps_deite_times_kai_ekdoseis_pinakas-7845783/

η μαρκα ειναι γνωστη για τις ζημιες που βγαζει και τα χοντρα λεφτα που πληρωνει τους reviewers να γραφουν καλα λογια. μεταξυ μας τωρα, ασχετα με ολα αυτα. θα εδινες 24κ για ενα αγνωστο κινεζικο η ελαχιστα παραπανω για το yc? αυτα για να πουλησουν πρεπει να πανε πολυ πιο κατω. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, tutuyo είπε

Τογιόταρα αγοράζεις επειδή είναι υβριδικό και αυτόματο. Αλλιώς είναι ένας κουβάς με ροδες 

Απαρχαιωμένο εσωτερικό, αμφιβολη ποιότητα, ελλεινα πλαστικά

Αλλά σε προσιτή τιμή αγοράς έχεις φοβερή οικονομία και αξιοπιστία 20+ ετών 

οπως λέει και ο φίλος πιο πάνω δεν υπάρχει άλλη επιλογή σε αυτά τα χρήματα με 4λτ/100

Φυσικά δεν μετρώνται όλα σε χρήμα, φυσικά πάντα έχει νόημα (ΕΙΔΙΚΑ σε αυτοκίνητο) να αγοράζεις αυτό που σου αρέσει 

Προσωπικά, οταν ρωτάω τον εαυτό μου ποιο είναι το μεγαλύτερο προτερημα του αυτοκινήτου σου, σιχαίνομαι να λεω η κατανάλωση 

Δεν είναι απαρχαιωμένο μην λέμε υπερβολές. Δεν είναι το πιο σύγχρονο, θα έλεγα ότι ίσως στο μέσο όρο, αλλά στο τέλος της ημέρας, αυτό που μετρά είναι να κάνει την δουλειά του σωστά, οικονομικά και μακριά από μηχανικά και ηλεκτρονικά προβλήματα. Ενώ σε περίπτωση αλλαγής τα μεταχειρισμένα Toyota πωλούνται πολύ εύκολα.

Επεξ/σία από iignatios
  • Like 1
Δημοσ.
22 minutes ago, basilis_k6 said:

θα εδινες 24κ για ενα αγνωστο κινεζικο η ελαχιστα παραπανω για το yc?

Άγνωστο είναι για εμάς. Επίσης, και η κάθε Toyota άγνωστη ήταν κάποτε.

Τώρα για τη σύγκριση, δεν ξέρω τι λένε τα Chery, αλλά ένα BYD πχ άνετα το προτιμούσα.

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Άγνωστο είναι για εμάς. Επίσης, και η κάθε Toyota άγνωστη ήταν κάποτε.

Τώρα για τη σύγκριση, δεν ξέρω τι λένε τα Chery, αλλά ένα BYD πχ άνετα το προτιμούσα.

χαιρω πολυ, ειδες κανενα byd με τετοια τιμη?

Δημοσ.
26 minutes ago, iignatios said:

Δεν είναι απαρχαιωμένο μην λέμε υπερβολές. Δεν είναι το πιο σύγχρονο, θα έλεγα ότι ίσως στο μέσο όρο, αλλά στο τέλος της ημέρας, αυτό που μετρά είναι να κάνει την δουλειά του σωστά, οικονομικά και μακριά από μηχανικά και ηλεκτρονικά προβλήματα.

Γιατί πρέπει να χρυσώνουμε πάντα το χάπι; Δεν είναι το ένα, δεν είναι το άλλο, ΑΛΛΑ... Τι αλλά και γιατί στο τέλος της μέρας μετρά αυτό που λες εσύ;

Επίσης το κομμάτι μεταπώλησης είναι άλλη ιστορία. Σε μια Ελλάδα που καλώς ή κακώς αρκετοί το παντρεύονται το αμάξι, λογικό είναι να πουλάνε τα Toyota και σε καινούργια και σε μεταχειρισμένα, ασχέτως αν στην πράξη ισχύει ή όχι το άσπαστο.

4 minutes ago, basilis_k6 said:

χαιρω πολυ, ειδες κανενα byd με τετοια τιμη?

Αν βάλεις την επιδότηση, το Atto 2.

  • Like 3
Δημοσ.

Αν κάποιος θελει καλυτερο YC σε ποιότητα, ομορφιά, συναρμογή, πάτημα κλπ, υπάρχει το LBX, το είπα και καναδυο σελίδες πίσω.

Το ότι ξεκινάει απο τα 31 όμως είναι εκτος θέματος, και φυσικά προκαλεί αλλεργίες μεγαλύτερες από αυτές του YC, 

Έχοντας προσωπική εμπειρία οδήγησης, ως TD, θα πω πως είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένο απο το YC, σε στήσιμο, μονώσεις, συναρμογή, υλικά, infotainment, όλα, αλλά το τίμημα των δασμών (είναι εξ' ολοκλήρου made in Japan) είναι υπερβολικά μεγάλο για τον πολύ κόσμο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...