Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

η μαρκα ειναι γνωστη για τις ζημιες που βγαζει και τα χοντρα λεφτα που πληρωνει τους reviewers να γραφουν καλα λογια. μεταξυ μας τωρα, ασχετα με ολα αυτα. θα εδινες 24κ για ενα αγνωστο κινεζικο η ελαχιστα παραπανω για το yc? αυτα για να πουλησουν πρεπει να πανε πολυ πιο κατω. 

Εγώ προσωπικά δεν αγοράζω κινέζικα προϊόντα αξίας πάνω απο 100€ είμαι κατά..

Απλά το πόσταρα  δεν το πρότεινα.. 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 148
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

το Atto 2.

ειναι ηλεκτρικο. αλλο κοινο, αλλο αμαξι. αν φερει υβριδικο η byd κατω απο τα λεφτα της toyota να το δουμε...

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ειναι ηλεκτρικο. αλλο κοινο, αλλο αμαξι. αν φερει υβριδικο η byd κατω απο τα λεφτα της toyota να το δουμε...

Τι να το φέρει να το κάνει; Αφού κερδίζει σε χρήση πόλης υπό προϋποθέσεις. Κοινώς αν μπορείς να φορτίζεις στο σπίτι και το θες για αυτοκίνητο πόλης γιατί να μην σκεφτείς να πάρεις το surf ή το dolphin;

Υβριδικό έχει η mg3 με κάπως περίεργη λειτουργία η οποία φαίνεται μόνο αρνητική να είναι από τους επίδοξους αγοραστές. Ενώ σε αντίθεση το "μικρό" πορτ μπαγκαζ αντιμετωπίζεται αλλιώς...

Εγώ προσωπικά έψαχνα να αλλάξω το 2ο αυτοκίνητο μας με κάτι για μέσα στην πόλη. Είδα yaris style όταν είχε 22 ή 23κ αν θυμάμαι. Τώρα έχει 25k. To mg3 στην Luxury έχει 23.5κ και τα surf 22.2 με την μεγάλη μπαταρία - dolphin στα 26 που είναι και μεγαλύτερο από yaris...

Τι αγοράζεις μου λες; 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, hountalass είπε

Τι να το φέρει να το κάνει; Αφού κερδίζει σε χρήση πόλης υπό προϋποθέσεις. Κοινώς αν μπορείς να φορτίζεις στο σπίτι και το θες για αυτοκίνητο πόλης γιατί να μην σκεφτείς να πάρεις το surf ή το dolphin;

Υβριδικό έχει η mg3 με κάπως περίεργη λειτουργία η οποία φαίνεται μόνο αρνητική να είναι από τους επίδοξους αγοραστές. Ενώ σε αντίθεση το "μικρό" πορτ μπαγκαζ αντιμετωπίζεται αλλιώς...

Εγώ προσωπικά έψαχνα να αλλάξω το 2ο αυτοκίνητο μας με κάτι για μέσα στην πόλη. Είδα yaris style όταν είχε 22 ή 23κ αν θυμάμαι. Τώρα έχει 25k. To mg3 στην Luxury έχει 23.5κ και τα surf 22.2 με την μεγάλη μπαταρία - dolphin στα 26 που είναι και μεγαλύτερο από yaris...

Τι αγοράζεις μου λες; 

ΑΝ μπορεις να φορτιζεις σπιτι..

τα ηλεκτρικα χωρις επιδοτησεις, ειδικα οταν μιλαμε για αμαξια πολης 4-4,1μ έχουν πολυ μικρες μπαταριες και μικρους χωρους. Η mg ξυνει τον πατο του βαρελιου σε αξιοπιστία, δεν ειναι τυχαιο που με τοσο καλες τιμες παλι λιγο πουλαει. Τι αγοράζεις εσυ δεν ξερω, καθε ενας εχει αλλες σκεψεις και αναγκες και υποδομες κτλ. Εγω λεω απλα οτι με ολα τα στραβα του το yc ακομα μονο του παιζει. αν υπαρχει ανταγωνισμος σε υβριδικο ειναι μαλλον εσωτερικος, ουτε η honda με το jazz την χτυπησε, ουτε οι κορεατες που εχουν υβριδικα και καλο ονομα στην αγορα. Και μονο η renault ψαχνει ακομα σοβαρα τα υβριδικα αλλα δεν φαινεται να φτανει κοντα στην toyota αφου καθε αμαξι της με υβριδικο συστημα εκτινασει την τιμη του σε επιπεδα που το κερδος απο τη βενζινη που γλυτωνεις αρχιζει να φαινεται στα 100κ χλμ και πανω.

Δημοσ.

Πολύ μικρές μπαταρίες =; Νούμερο;

Η mg τον κινέζων πλέον δεν νομίζω να είναι τέρμα κάτω σε αξιοπιστία. Απλά όσοι αγοράσουν (χωρίς παρωπίδες) θα είναι beta testers...

Η honda γιατί δεν πουλάει άραγε; 

Εγώ βλέπω ότι ναι η τουότα έχει αφιερωθεί χρόνια στο hybrid και προφανώς είναι η καλύτερη σε αυτό γιατί δεν ασχολήθηκε με κάτι άλλο. Έτυχε να ταιριάξει κουτί και στην Ελλάδα μας που όλοι ακούνε οικονομία και για τον μέσο αγοραστή είναι το Νο1 κριτήριο με διαφορά. Ξανά ρωτάω, πείτε ότι δεν είχε hybrid η τουότα, θα την επιλέγαμε για όλα τα υπόλοιπα; 

Δημοσ.

Το toyota group πούλησε πέρυσι 10.8 εκατομμύρια αυτοκίνητα με το 40% περίπου να ειναι υβριδικα. https://www.reuters.com/business/autos-transportation/toyota-sells-108-million-vehicles-2024-remain-worlds-top-selling-automaker-2025-01-30/

Δεν αγοράζουν μονο Ελλάδα υβριδικα.  Επίσης ηταν η πρώτη εταιρεία που έκοψε το ντίζελ στα ΙΧ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην δείχνετε πωλήσεις δεν είναι κριτήριο πάντα. Έδειξα σε προηγούμενο ποστ peugeot 1η θέση Ιούλιο 2025. Νε τι;

Πείτε αν θα παίρνατε τουότα αν δεν ήταν υβριδικό και γιατί; Μπορείτε;

Επεξ/σία από hountalass
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, hountalass είπε

Πολύ μικρές μπαταρίες =; Νούμερο;

Η mg τον κινέζων πλέον δεν νομίζω να είναι τέρμα κάτω σε αξιοπιστία. Απλά όσοι αγοράσουν (χωρίς παρωπίδες) θα είναι beta testers...

Η honda γιατί δεν πουλάει άραγε; 

Εγώ βλέπω ότι ναι η τουότα έχει αφιερωθεί χρόνια στο hybrid και προφανώς είναι η καλύτερη σε αυτό γιατί δεν ασχολήθηκε με κάτι άλλο. Έτυχε να ταιριάξει κουτί και στην Ελλάδα μας που όλοι ακούνε οικονομία και για τον μέσο αγοραστή είναι το Νο1 κριτήριο με διαφορά. Ξανά ρωτάω, πείτε ότι δεν είχε hybrid η τουότα, θα την επιλέγαμε για όλα τα υπόλοιπα; 

40-42kwh

την επιλεγαμε, οχι μονο εμεις, ολος ο κοσμος γιατι με αλλαγες λαδιων και ενα πλυσιμο βαραγανε 400κ χλμ οταν ακομη και γερμανικα των 50κ ευρω σε στελνανε στο ταμειο του συνεργειου με 4ψηφιο νουμερακι. δεν εφτασε τυχαια εδω ουτε πουλαει μονο τωρα με τα υβριδικα, τωρα απλα τους κοιταει απο ψηλα γιατι πανω στην αξιοπιστια και το after sales εβαλε και ενα υβριδικο συστημα που οι αλλοι ουτε να αντιγραψουν δεν μπορουν.

  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

40-42kwh

την επιλεγαμε, οχι μονο εμεις, ολος ο κοσμος γιατι με αλλαγες λαδιων και ενα πλυσιμο βαραγανε 400κ χλμ οταν ακομη και γερμανικα των 50κ ευρω σε στελνανε στο ταμειο του συνεργειου με 4ψηφιο νουμερακι. δεν εφτασε τυχαια εδω ουτε πουλαει μονο τωρα με τα υβριδικα, τωρα απλα τους κοιταει απο ψηλα γιατι πανω στην αξιοπιστια και το after sales εβαλε και ενα υβριδικο συστημα που οι αλλοι ουτε να αντιγραψουν δεν μπορουν.

Δεν σου φτάνουν δηλαδή 40kwh για κίνηση μόνο μέσα στην πόλη; Κάθε βράδυ φορτίζεις και είσαι αρχηγός. Αλλά είναι ακόμα νωρίς για Ελλάδα - είμαστε λίγο στενόμυαλοι! 

Αυτά τα ξέρουμε και δεν λέμε το αντίθετο. Εξέλιξε και εξελίσσει ένα σύστημα αφού αποφάσισε να ασχοληθεί μόνο με αυτό ενώ οι άλλοι παλεύανε με τα μικρά τούρμπο. Δεν είναι όλα μαύρο - άσπρο όμως υπάρχει και γκρι. 

Απάντηση δεν παίρνω όμως, θα αγοράζατε αν δεν ήταν hybrid;

Και γιατί;

Πλέον υπάρχουν εναλλακτικές αναλόγως το τι θέλεις και που θα κινείσαι. All around για μοναδικό αυτοκίνητο οικογένειας ναι είναι στις τοπ επιλογές αφού είναι vfm αν και ήταν καλύτερα με τις παλιές τιμές! Αρκεί να ασχοληθείς να ψαχτείς....

Τελικά ο νηματοθέτης θα μας πει τι χρήση θέλει για το αμάξι; Η έκλεισε τουότα γιαρις ακτιβ;

Δημοσ.

Να θέσω ένα παραπλευρο ερωτημα, πόσο περίπου πάει η ασφάλεια κλοπής το εξαμηνο ή χρόνο στο yaris yaris cross , ξέρουμε? Υποθέτω οτι ειναι ακριβή επειδή τα τουοτα ειναι νουμερο ενα στοχος των κλεφτων ?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, hountalass είπε

Δεν σου φτάνουν δηλαδή 40kwh για κίνηση μόνο μέσα στην πόλη; Κάθε βράδυ φορτίζεις και είσαι αρχηγός. Αλλά είναι ακόμα νωρίς για Ελλάδα - είμαστε λίγο στενόμυαλοι! 

Αυτά τα ξέρουμε και δεν λέμε το αντίθετο. Εξέλιξε και εξελίσσει ένα σύστημα αφού αποφάσισε να ασχοληθεί μόνο με αυτό ενώ οι άλλοι παλεύανε με τα μικρά τούρμπο. Δεν είναι όλα μαύρο - άσπρο όμως υπάρχει και γκρι. 

Απάντηση δεν παίρνω όμως, θα αγοράζατε αν δεν ήταν hybrid;

Και γιατί;

Πλέον υπάρχουν εναλλακτικές αναλόγως το τι θέλεις και που θα κινείσαι. All around για μοναδικό αυτοκίνητο οικογένειας ναι είναι στις τοπ επιλογές αφού είναι vfm αν και ήταν καλύτερα με τις παλιές τιμές! Αρκεί να ασχοληθείς να ψαχτείς....

Τελικά ο νηματοθέτης θα μας πει τι χρήση θέλει για το αμάξι; Η έκλεισε τουότα γιαρις ακτιβ;

Η Toyota είναι η κορυφαία αυτ/νία στον κόσμο και αυτό δεν ξεκίνησε με τα hybrid. Στην Ελλάδα έχει φανατικό κοινό εδώ και δεκαετίες. Το απλό Yaris ήταν best seller πριν γίνει υβριδικό και στην Αμερική έχει τεράστιο κατάλογο με SUVs και trucks που πουλάνε χωρίς σταματημό. Προφανώς τις μη hybrid λύσεις τις προτιμούσαν έναντι των ανταγωνιστών τότε όπως και τώρα προτιμούν τα hybrids της έναντι του ανταγωνισμού.

  • Like 3
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, majunior είπε

Η Toyota είναι η κορυφαία αυτ/νία στον κόσμο και αυτό δεν ξεκίνησε με τα hybrid. Στην Ελλάδα έχει φανατικό κοινό εδώ και δεκαετίες. Το απλό Yaris ήταν best seller πριν γίνει υβριδικό και στην Αμερική έχει τεράστιο κατάλογο με SUVs και trucks που πουλάνε χωρίς σταματημό. Προφανώς τις μη hybrid λύσεις τις προτιμούσαν έναντι των ανταγωνιστών τότε όπως και τώρα προτιμούν τα hybrids της έναντι του ανταγωνισμού.

Αυτά όλα που λέτε τα ξέρουμε είναι γνωστά.

Βρε σήμερα πες ότι δεν είναι hybrid κανένα yaris - yaris cross - corolla cross - chr, το αγοράζεις και αν ναι γιατί;

 

Δημοσ.

Αφού ο καθένας λέει την άποψη του να σου προτείνω και γω εκ πείρας ένα αυτοκίνητο!

Μπορείς να πάρεις το Toyota Yaris Hybrid στην έκδοση Active Plus που είναι στα 24.500 και σίγουρα αν πας στην αντιπροσωπεία θα σου κόψουν άλλο ένα χιλιάρικο.

Εκτός από αξιόπιστο είναι αντικειμενικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για τη πόλη αλλά και για διάφορες εξορμήσεις με πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Έχεις εγγύηση 11 ετών αν πραγματοποιείς το ετήσιο service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. (Toyota Relax)

Επίσης έχεις μεγάλη μεταπωλητική αξία αν θες να σκεφτείς και το μετά.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Speargeo είπε

Αφού ο καθένας λέει την άποψη του να σου προτείνω και γω εκ πείρας ένα αυτοκίνητο!

Μπορείς να πάρεις το Toyota Yaris Hybrid στην έκδοση Active Plus που είναι στα 24.500 και σίγουρα αν πας στην αντιπροσωπεία θα σου κόψουν άλλο ένα χιλιάρικο.

Εκτός από αξιόπιστο είναι αντικειμενικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για τη πόλη αλλά και για διάφορες εξορμήσεις με πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Έχεις εγγύηση 11 ετών αν πραγματοποιείς το ετήσιο service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. (Toyota Relax)

Επίσης έχεις μεγάλη μεταπωλητική αξία αν θες να σκεφτείς και το μετά.

πρωτοτύπησες! 😂

  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...