Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, TrialKid είπε

Που έχει διαφορά εδώ ? 

Παιχνίδια ? 

Ειναι το 3D mark το οποιο τεσταρει stability και επιδοσεις καθαρα της GPU δεν πιανει καθολου cpu δηλαδη. Οποτε ειναι για παιχνιδια ναι. Απλα στο android για την ωρα δεν υπαρχουν παιχνιδια οπως στο ios που εχει καποια εξαιρετικα απο death stranding μεχρι Resident Evil. Για αυτο οι developers εχουν αναλαβει emulators στο switch μονο εχουμε 7-8 forks απο yuzu και citron συν τωρα με winlator και gamehub για windows παιχνιδια τρεχεις απο witcher 3 μεχρι hogwarts legacy. 

Ο elite εδω ειναι πισω γιατι λογο oryon cores δεν ειναι arm δηλαδη οι developers που εχουν βγαλει drivers μεχρι τον 8 gen 3 τα βρηκαν σκουρα και 1 χρονο μετα ακομα δεν εχουν βγει custom drivers παει δηλαδη με raw power ο elite οτι μπορει να τρεξει και παλι υπαρχουν αρκετα artifacts flickering λογο μη custom drivers. Και βλεπεις κινητα με 865 SD να τρεχουν τα ιδια παιχνιδια πολυ καλυτερα. Τα καθαρα android παιχνιδια ομως τρεχουν αψογα στον elite παιζω genshin impact με max γραφικα σε σταθερα 60fps με τον 8 gen 3 οποτε ο elite θα ειναι ακομα καλυτερος ειδικα σε αυτα που πανε μεχρι 120fps. 

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, billdanos είπε

Πάλι καλά που θυμηθήκατε να πιάσετε τον A18 και δεν πήγατε πιο πίσω σε κανέναν Α17 & 16… 😂

 

Η συγκριση θα γινει με A19 Pro και 9 elite 2 δεν υπαρχουν ακομα τετοια συγκριτικα σε κανα μηνα λογικα θα βγουν και τα πρωτα με 8 gen 5[elite 2] οποτε θα ξερουμε παραπανω τι γινεται με τα νεα soc. 

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Η συγκριση θα γινει με A19 Pro και 9 elite 2 δεν υπαρχουν ακομα τετοια συγκριτικα σε κανα μηνα λογικα θα βγουν και τα πρωτα με 8 gen 5[elite 2] οποτε θα ξερουμε παραπανω τι γινεται με τα νεα soc. 

Ε ναι, δεν θα συμφέρει μετά τόσο όπως γίνεται τώρα! Γιατί δεν περιμένετε και τον Μ5 σε κάνα μήνα το πολύ; 😛 

  • Haha 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, billdanos είπε

Ε ναι, δεν θα συμφέρει μετά τόσο όπως γίνεται τώρα! Γιατί δεν περιμένετε και τον Μ5 σε κάνα μήνα το πολύ; 😛 

Ακομα δεν ξερουμε ποσο ανοδο απο τα προηγουμενα soc θα εχουν και οι 2 προφανως δεν συγκρινεις περσινο soc με φετινο soc. Elite και Α18 βγηκαν περσι οποτε φετος με διαφορα ημερων βγαινουν Α19 και 8 elite 2. Ο Μ5 νομιζω μπαινει μονο σε tablet αν δεν κανω λαθος και οχι σε κινητα.

Δημοσ.
10 hours ago, Arkin said:

Ειναι το 3D mark το οποιο τεσταρει stability και επιδοσεις καθαρα της GPU δεν πιανει καθολου cpu δηλαδη. Οποτε ειναι για παιχνιδια ναι. Απλα στο android για την ωρα δεν υπαρχουν παιχνιδια οπως στο ios που εχει καποια εξαιρετικα απο death stranding μεχρι Resident Evil. Για αυτο οι developers εχουν αναλαβει emulators στο switch μονο εχουμε 7-8 forks απο yuzu και citron συν τωρα με winlator και gamehub για windows παιχνιδια τρεχεις απο witcher 3 μεχρι hogwarts legacy. 

Ο elite εδω ειναι πισω γιατι λογο oryon cores δεν ειναι arm δηλαδη οι developers που εχουν βγαλει drivers μεχρι τον 8 gen 3 τα βρηκαν σκουρα και 1 χρονο μετα ακομα δεν εχουν βγει custom drivers παει δηλαδη με raw power ο elite οτι μπορει να τρεξει και παλι υπαρχουν αρκετα artifacts flickering λογο μη custom drivers. Και βλεπεις κινητα με 865 SD να τρεχουν τα ιδια παιχνιδια πολυ καλυτερα. Τα καθαρα android παιχνιδια ομως τρεχουν αψογα στον elite παιζω genshin impact με max γραφικα σε σταθερα 60fps με τον 8 gen 3 οποτε ο elite θα ειναι ακομα καλυτερος ειδικα σε αυτα που πανε μεχρι 120fps. 

Κατάλαβα, δεν παίζω παιχνίδια.

 

Για το κοινό που παίζει θα έχει σημασία 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, TrialKid είπε

Κατάλαβα, δεν παίζω παιχνίδια.

 

Για το κοινό που παίζει θα έχει σημασία 

Ναι και επί το πλείστον εκεί υπάρχει διαφοροποίηση μεγάλη. Το αν θα ανοίξει 0.5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα η εφαρμογή λίγη σημασία έχει ενώ αν ένα παιχνίδι παίζει στα low 30fps έναντι σε άλλο κινητό high 60fps ειναι η μερα με τη νύχτα. Για αυτό όσοι δεν ασχολούνται με παιχνίδια αρκούν και κινητά 200 ευρώ που GPU δεν έχουν καλές αλλά για εφαρμογές είναι παραπάνω από αξιοπρεπή. 

Δημοσ.
Στις 13/9/2025 στις 2:47 ΜΜ, dimkord είπε

Εθιξες τρια θεματα και απαντησα με τρεις σαφεις προτασεις, μια για καθε θεμα. Εσυ καθεσαι και γραφεις εκθεσεις για την πειρατεια και οτι και το ios εχει πληρωμενες εφαρμογες, που εγω δεν ανεφερα ποτε.

Ωραία, άρα συμφωνούμε ότι το αρχικό μου point δεν το αμφισβήτησες: ότι η “άπειρη ποικιλία” στο Android στην πράξη είναι γεμάτη σαβούρα και ελάχιστες αξιόλογες επιλογές. Τα υπόλοιπα (πληρωμές, πειρατείες κλπ.) τα έβαλες εσύ μόνος σου στη συζήτηση. Εγώ εκεί δεν στάθηκα. Αυτό που ήθελα να δείξω είναι ότι η ποσότητα από μόνη της δεν λέει τίποτα, η ποιότητα είναι που μετράει. Άρα απάντησες με τρεις σαφείς προτάσεις σε θέματα που εσύ έθεσες. Αυτό λέμε.

Στις 13/9/2025 στις 7:55 ΜΜ, Arkin είπε

100 αν σε βαλουμε 2 κινητα μπροστα απλα να βλεπεις την οθονη χωρις να ξερεις πιο ειναι πιο και το ενα εχει android 10 και το αλλο android 16 δεν θα καταλαβεις πιο εχει το 16 και πιο το 10. Και αν παιξουμε και με καμια custom rom θα νομιζεις οτι το ενα κινητο ειναι στο android 100 και το αλλο στο android 1. Προ 10ετιας που ειμασταν στο android 4.2  2014 αν θυμαμαι καλα επαιζα με 4 εφαρμογες σε multiscreen σε κινητο με 3gb ram. Σημερα θελουν να σε πεισουν οτι θες 16gb ram για να κανεις multitasking με 2 εφαρμογες στην ιδια οθονη. Και προφανως συνεχιζουν και το ανεκδοτο με τις εκδοσεις για να κανουν τον κοσμο να μεταβει σε νεα κινητα παρολο που οι διαφορες ειναι στο απολυτο μηδεν εδω και 10 εκδοσεις. Προχωραμε και δυστυχως παρολο που ειμαστε στο insomnia θα περιμενε κανεις περισσοτερο καταρτισμενο κοσμο με γνωσεις πανω στα κινητα κτλ αλλα οπως βλεπω ειμαστε ακομα πολυ πισω σε αυτο.

Άρα οι αναβαθμίσεις γίνονται για αισθητικούς λόγους στο Android; Κενά ασφαλείας, extra δυνατότητες κτλ δεν υπάρχουν. Προσπαθείς να ισχυριστείς ότι οι αναβαθμίσεις δεν έχουν πραγματική αξία όταν οι εταιρείες σκίζονται για το ποια θα δώσει τη μακροβιώτερη υποστήριξη και αυτό χάρις στη Google, που με τα pixel τους έδειξε και τους δείχνει πως γίνεται σωστά.
Αναφέρεις και τις custom roms μέσα, που απασχολούν ποσοστό κάτω του 1% σε παγκόσμοι επίπεδο σαν επιλογή. Λες και ο μέσος χρήστης θα ξεκλειδώσει το boot loader (αν ξεκλειδώνει...), θα κατεβάσει πχ TWRP και θα περάσει custom ROM, αν θέλει και gapps (ΠΡΙΝ τη πρώτη εκκίνηση... αλλιώς πάλι από την αρχή), θα κάνει root, θα προσπαθήσει να κρύψει το ότι είναι rooted με κανά magisk και θα κάνει την προσευχή του όλα να πάνε καλά γενικά. Αυτή είναι περιληπτικά η διαδικασία. Εύκολα και γρήγορα. 
Αν οι διαφορές είναι στο απόλυτο μηδέν όπως λες, γιατί τότε το Android 4.2 δεν τρέχει σήμερα τις εφαρμογές του 2024; Γιατί χρειάζεσαι updates στα Play Services; Μήπως τελικά οι εκδόσεις δεν είναι και τόσο “ανέκδοτο”;

Στις 13/9/2025 στις 10:43 ΜΜ, INFLUENCER είπε

GPU: FP32 single precision

Iphone 16 PRO MAX (A18 PRO) gpu performance: 2.58 tflops

Snap Elite Adreno 830 gpu performance: 3.4 tflops

H Apple με το νεο Iphone 17 καταφερε να εχει το Modem και το Gpu performance του περσινου Snap Elite. 

Με άλλα προτόκολλά και άλλο software. Στην πράξη πως τα πάει; Εκτός αυτού: στο android βγάλε τα μισά από throttling και στην Apple βγάλε το 10%. Σου έδωσα και screenshot. 

Άρα μένουν περίπου 1,7tflops για android και 2.2tglops για iPhone.

Στις 14/9/2025 στις 9:55 ΜΜ, INFLUENCER είπε

Δεν ονομάστηκε τυχαία Snapdragon Elite! 

IMG_20250914_215354.jpg

IMG_20250914_215343.jpg

IMG_20250914_220110.jpg

Το πρώτο είναι λάθος και το δεύτερο είναι εντελώς λάθος. Καταρχήν, που έιναι η πηγή; Που τα βρήκες; Δεύτερον στο Antutu η ίδια η εταιρεία δήλωσε ότι το benchmark της δεν είναι cross platform. Τα αποτελέσματα σε android δε είναι συγκρίσιμα με αυτά σε iOS. Εγώ σου έφερα απ'το gsmarena που είναι τεράστιο site και μάλιστα για το κινητό σου, όχι για κανένα asus rog με ανεμηστήρα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Tlykog είπε

Ωραία, άρα συμφωνούμε ότι το αρχικό μου point δεν το αμφισβήτησες: ότι η “άπειρη ποικιλία” στο Android στην πράξη είναι γεμάτη σαβούρα και ελάχιστες αξιόλογες επιλογές. Τα υπόλοιπα (πληρωμές, πειρατείες κλπ.) τα έβαλες εσύ μόνος σου στη συζήτηση. Εγώ εκεί δεν στάθηκα. Αυτό που ήθελα να δείξω είναι ότι η ποσότητα από μόνη της δεν λέει τίποτα, η ποιότητα είναι που μετράει. Άρα απάντησες με τρεις σαφείς προτάσεις σε θέματα που εσύ έθεσες. Αυτό λέμε.

Άρα οι αναβαθμίσεις γίνονται για αισθητικούς λόγους στο Android; Κενά ασφαλείας, extra δυνατότητες κτλ δεν υπάρχουν. Προσπαθείς να ισχυριστείς ότι οι αναβαθμίσεις δεν έχουν πραγματική αξία όταν οι εταιρείες σκίζονται για το ποια θα δώσει τη μακροβιώτερη υποστήριξη και αυτό χάρις στη Google, που με τα pixel τους έδειξε και τους δείχνει πως γίνεται σωστά.
Αναφέρεις και τις custom roms μέσα, που απασχολούν ποσοστό κάτω του 1% σε παγκόσμοι επίπεδο σαν επιλογή. Λες και ο μέσος χρήστης θα ξεκλειδώσει το boot loader (αν ξεκλειδώνει...), θα κατεβάσει πχ TWRP και θα περάσει custom ROM, αν θέλει και gapps (ΠΡΙΝ τη πρώτη εκκίνηση... αλλιώς πάλι από την αρχή), θα κάνει root, θα προσπαθήσει να κρύψει το ότι είναι rooted με κανά magisk και θα κάνει την προσευχή του όλα να πάνε καλά γενικά. Αυτή είναι περιληπτικά η διαδικασία. Εύκολα και γρήγορα. 
Αν οι διαφορές είναι στο απόλυτο μηδέν όπως λες, γιατί τότε το Android 4.2 δεν τρέχει σήμερα τις εφαρμογές του 2024; Γιατί χρειάζεσαι updates στα Play Services; Μήπως τελικά οι εκδόσεις δεν είναι και τόσο “ανέκδοτο”;

Με άλλα προτόκολλά και άλλο software. Στην πράξη πως τα πάει; Εκτός αυτού: στο android βγάλε τα μισά από throttling και στην Apple βγάλε το 10%. Σου έδωσα και screenshot. 

Άρα μένουν περίπου 1,7tflops για android και 2.2tglops για iPhone.

Το πρώτο είναι λάθος και το δεύτερο είναι εντελώς λάθος. Καταρχήν, που έιναι η πηγή; Που τα βρήκες; Δεύτερον στο Antutu η ίδια η εταιρεία δήλωσε ότι το benchmark της δεν είναι cross platform. Τα αποτελέσματα σε android δε είναι συγκρίσιμα με αυτά σε iOS. Εγώ σου έφερα απ'το gsmarena που είναι τεράστιο site και μάλιστα για το κινητό σου, όχι για κανένα asus rog με ανεμηστήρα...

Τι δεν καταλαβαίνεις? Έδωσες bench από το Extreme Wild life για τον Elite και το απλό Wild life από το A18 pro.

Είσαι πολύ πίσω στο GPU κομμάτι...

Ο Snap Elite είναι συνολικά πιο δυνατός με καλύτερο modem από τον Α18 pro...

 

Επεξ/σία από INFLUENCER
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, INFLUENCER είπε

Τι δεν καταλαβαίνεις? Έδωσες bench από το Extreme Wild life για τον Elite και το απλό Wild life από το A18 pro.

Είσαι πολύ πίσω στο GPU κομμάτι...

Ο Snap Elite είναι συνολικά πιο δυνατός με καλύτερο modem από τον Α18 pro...

 

Πηγές για τα παραπάνω; Δεν έδωσες benchmarks. Φωτογραφίες έδωσες. Σε 5 λεπτά σου φτιάχνω και εγώ ότι θέλω. Προγράμματα υπάρχουν γι αυτή τη δουλειά. Γι αυτό και βάζουμε και πηγές. Περιμένω λοιπόν να δω ποιο κινητό και κάτω από ποιες συνθήκες έβγαλε τέτοια νούμερα.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Πηγές για τα παραπάνω; Δεν έδωσες benchmarks. Φωτογραφίες έδωσες. Σε 5 λεπτά σου φτιάχνω και εγώ ότι θέλω. Προγράμματα υπάρχουν γι αυτή τη δουλειά. Γι αυτό και βάζουμε και πηγές. Περιμένω λοιπόν να δω ποιο κινητό και κάτω από ποιες συνθήκες έβγαλε τέτοια νούμερα.

Εγώ έδωσα νούμερα από επίσημες μετρήσεις στο gsmarena. Δεν υπάρχει σύγκριση σε GPU raw performance μεταξυ a18 και 8 elite. Και από ότι φαίνεται θα ξεφύγει τελείως ο Elite 2 αναφέρουν κοντά 50% πάνω επιδόσεις μιλάμε για 5tflops κοντά από τα 3 και κάτι που είναι ο 8 Elite. 

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Arkin είπε

Εγώ έδωσα νούμερα από επίσημες μετρήσεις στο gsmarena. Δεν υπάρχει σύγκριση σε GPU raw performance μεταξυ a18 και 8 elite. Και από ότι φαίνεται θα ξεφύγει τελείως ο Elite 2 αναφέρουν κοντά 50% πάνω επιδόσεις μιλάμε για 5tflops κοντά από τα 3 και κάτι που είναι ο 8 Elite. 

Όπως έγραψα και στο πρώτο μου μήνυμα:
 

Αναφορά σε κείμενο

Σε single core εντυπωσιακός. Σε multi όχι τόσο, παρότι ξεπερνά ό,τι υπάρχει μέχρι τώρα. Μην ξεχνάμε όμως ότι έρχεται η απάντηση της Qualcomm, πιθανότατα πιο δυνατή σε multi, αφού ήδη ο SD 8 Elite Samsung Edition σχεδόν τον ακουμπάει σήμερα. Η GPU, όπως και στον Α18 Pro, συνεχίζει να είναι εξαιρετική για κινητό και με τόσο χαμηλή κατανάλωση.

Άρα δε διαφώνισα εκεί. Εδώ είναι η διαφορά μας: 

Αναφορά σε κείμενο

Η ουσία, στην Apple, δεν είναι τα νούμερα αλλά η πράξη. Το single core καθορίζει την καθημερινή εμπειρία, μιας και λίγες εφαρμογές σε κινητό εκμεταλλεύονται 6–8 πυρήνες. Επίσης σημασία έχει το sustained performance, όχι το peak για 1 λεπτό: κι εκεί η Apple στην προηγούμενη γενιά έδειξε σαφές προβάδισμα.

Τέλος, το software optimization είναι που κάνει τη διαφορά: καλύτερη διαχείριση πόρων, καλύτερη ενεργειακή συμπεριφορά και custom api's (πχ metal) και πιο σβέλτη εμπειρία. Το άρθρο είναι χρήσιμο για τα specs, αλλά δεν δείχνει την πραγματική εμπειρία χρήσης.

Τα νούμερα συνήθως δε λένε την αλήθεια. Αν ήταν έτσι πχ ένας επεξεργαστής με 8 πυρήνες θα ήταν πάντα δυνατότερος από έναν των 6 πυρήνων, μία κάμερα 200mp θα ήταν πάντα καλύτερη από μία των 50mp, μία gpu 3tflops θα ήταν πάντα καλύτερη από μία των 2 κτλ.
Το θέμα ειναι ότι ο χρήστης βλέπει το σύνολο. Αυτό του δίνει την εμπειρία χρήσης, που μετράει πραγματικά. Λογικό. Ίδια λογική με gaming consoles vs pc. Στην πρώτη κατηγορία που η εταιρεία ελέγχει software και hardware καταφέρνει πολλά περισσότερα απ΄ότι το ίδιο hardware σε pc.

59 λεπτά πριν, INFLUENCER είπε

 

Μην ξεχάσεις να το βγάλεις από την κατάψυξη και σου παγώσει...

Ήρθες σε θέμα Apple να διαφημίσεις το Oneplus 13... Τί να πω;

Ακόμα περιμένω τις παραπομπές. Ειδικά για εσένα μόνο παραπομπές από επώνυμα sites θα δεχτώ. Τα άλλα είναι επίφοβα...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Tlykog είπε

Όπως έγραψα και στο πρώτο μου μήνυμα:
 

Άρα δε διαφώνισα εκεί. Εδώ είναι η διαφορά μας: 

Τα νούμερα συνήθως δε λένε την αλήθεια. Αν ήταν έτσι πχ ένας επεξεργαστής με 8 πυρήνες θα ήταν πάντα δυνατότερος από έναν των 6 πυρήνων, μία κάμερα 200mp θα ήταν πάντα καλύτερη από μία των 50mp, μία gpu 3tflops θα ήταν πάντα καλύτερη από μία των 2 κτλ.
Το θέμα ειναι ότι ο χρήστης βλέπει το σύνολο. Αυτό του δίνει την εμπειρία χρήσης, που μετράει πραγματικά. Λογικό. Ίδια λογική με gaming consoles vs pc. Στην πρώτη κατηγορία που η εταιρεία ελέγχει software και hardware καταφέρνει πολλά περισσότερα απ΄ότι το ίδιο hardware σε pc.

Συμφωνώ στο κλειστό vs ανοιχτό λογισμικό αλλά το brute force συνήθως κερδίζει. Δες κονσόλες που ναι optimized software και πηγαίνουν πολύ χειρότερα από υπολογιστή λόγο brute force. Έτσι ειναι και ο elite σαν σύνολο. Τέλος το geekbench ανέφερα ότι δεν είναι καλό benchmark λόγο sme2 που ευνοεί τρελά τους Α της apple ενώ δεν βοηθάει κυριολεκτικά πουθενά σε καθημερινή χρήση. Ψαξτο και θα δεις πόσο χωρίς νόημα είναι το geekbench. Όπως και το antutu το οποίο έπρεπε μόνο cpu GPU να μετράει όχι ux και τα υπόλοιπα που παίζουν από κινητό σε κινητό ακόμα και με ίδιο soc. Καλά το x86 vs A19 ήταν τραγελαφικό τελείως που είδα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Arkin είπε

Συμφωνώ στο κλειστό vs ανοιχτό λογισμικό αλλά το brute force συνήθως κερδίζει. Δες κονσόλες που ναι optimized software και πηγαίνουν πολύ χειρότερα από υπολογιστή λόγο brute force. Έτσι ειναι και ο elite σαν σύνολο. Τέλος το geekbench ανέφερα ότι δεν είναι καλό benchmark λόγο sme2 που ευνοεί τρελά τους Α της apple ενώ δεν βοηθάει κυριολεκτικά πουθενά σε καθημερινή χρήση. Ψαξτο και θα δεις πόσο χωρίς νόημα είναι το geekbench. Όπως και το antutu το οποίο έπρεπε μόνο cpu GPU να μετράει όχι ux και τα υπόλοιπα που παίζουν από κινητό σε κινητό ακόμα και με ίδιο soc.

 

Το brute force δεν κερδίζει πάντα. Για να υπερισχύσει πρέπει να υπάρχει τεράστια διαφορά στο hardware, κάτι που στα iPhone δεν ισχύει. Στους υπολογιστές φαίνεται όταν η διαφορά σε ωμή ισχύ είναι όντως μεγάλη, οπότε το optimization περνά σε δεύτερη μοίρα μόνο τότε.

Στα SoC όμως, όταν οι διαφορές είναι πιο περιορισμένες, η ενσωμάτωση hardware–software κάνει όλη τη διαφορά στην εμπειρία χρήσης. Όσο για τα benchmarks: το Geekbench όντως ευνοεί αρχιτεκτονικές με ισχυρό SVE2, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι “χωρίς νόημα”. Είναι απλά μια συγκεκριμένη μέτρηση που δείχνει πού υπερέχει ένα SoC, όχι την πλήρη εικόνα. Αυτά τα instruction sets χρησιμοποιούνται σε πραγματικές εφαρμογές (π.χ. machine learning, image processing). Δεν είναι θεωρητικό κέρδος. Γι’ αυτό κοιτάς πολλαπλά benchmarks (SPEC, GFXBench, 3DMark κτλ.) και το sustained performance για να βγάλεις συμπέρασμα.

Το Antutu, από την άλλη, το γράφει ξεκάθαρα ότι δεν είναι cross-platform, γι’ αυτό και δεν εμφανίζει αποτελέσματα από άλλες πλατφόρμες όταν το τρέχεις. Και πράγματι, μεγάλο μέρος του σκορ του δεν αφορά μόνο CPU/GPU αλλά UX και I/O, που διαφέρει από συσκευή σε συσκευή.

Οπότε ναι, κανένα benchmark μόνο του δεν λέει την αλήθεια, η ουσία βγαίνει από το σύνολο, και από το πώς μεταφράζεται αυτό στην πραγματική εμπειρία χρήσης.

Τραγελαφικό δεν είναι το να συγκρίνεις ARM με x86 σε workloads που τρέχουν και στις δύο αρχιτεκτονικές. Αυτό είναι απολύτως θεμιτό. Τραγελαφικό είναι να αγνοείς ότι ήδη ARM Mac ξεπερνούν άνετα desktop x86 σε πολλές εργασίες. Αν το ίδιο ισχύει σε MacBook, γιατί είναι «άκυρο» όταν μιλάμε για iPhone SoC;

Επεξ/σία από Tlykog
Δημοσ.

Συζητάτε για κινητό και επεξεργαστή που δεν θα αγοράσετε...

Για τα παιχνίδια μάλλον έχετε άπλετο χρόνο για να παίζεται.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...