Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα, θελω τη βοηθεια σας

Εχω κανει μια αγορα και εχει σταλει με Γενικη. Αγνοειται η αποστολη κοντα 10 μερες (καμια ενημερωση μετα την αναχωρηση)

Στην τηλ εξυπηρετηση λενε οτι ουτε εκεινοι βλεπουν κατι και θα επρεπε να εχει ερθει

Στο mail επικοινωνιας δεν επιβεβαιωνουν πως εχει χαθει

Χωρις παραδοχη οτι εχει χαθει το δεμα δε μπορω να παρω τα χρηματα μου πισω

Να στειλω ξανα mail με κοινοποιηση συνηγορο καταναλωτη ξερω γω?  Εχω και νομικη προστασια και δε θα μου κοστισει κατι, αλλα θα προτιμουσα μην ανοιγω τετοιες ιστοριες. Πως να παρω παραδοχη οτι το χασανε? Εχει κανεις αντιστοιχη εμπειρια?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, duende είπε

Καλησπερα, θελω τη βοηθεια σας

Εχω κανει μια αγορα και εχει σταλει με Γενικη. Αγνοειται η αποστολη κοντα 10 μερες (καμια ενημερωση μετα την αναχωρηση)

Στην τηλ εξυπηρετηση λενε οτι ουτε εκεινοι βλεπουν κατι και θα επρεπε να εχει ερθει

Στο mail επικοινωνιας δεν επιβεβαιωνουν πως εχει χαθει

Χωρις παραδοχη οτι εχει χαθει το δεμα δε μπορω να παρω τα χρηματα μου πισω

Να στειλω ξανα mail με κοινοποιηση συνηγορο καταναλωτη ξερω γω?  Εχω και νομικη προστασια και δε θα μου κοστισει κατι, αλλα θα προτιμουσα μην ανοιγω τετοιες ιστοριες. Πως να παρω παραδοχη οτι το χασανε? Εχει κανεις αντιστοιχη εμπειρια?

Αν έχεις αγοράσει από κατάστημα (π.χ. e-shop), υπενθύμισέ τους ότι ο πωλητής είναι υπεύθυνος για την παράδοση, όχι εσύ. Ο νόμος λέει ότι ο κίνδυνος μεταφοράς βαραίνει τον πωλητή μέχρι να παραδοθεί το προϊόν σε εσένα.

 Αν το δέμα χαθεί, ο πωλητής οφείλει να σου επιστρέψει τα χρήματα ή να στείλει νέο προϊόν.

Θα μπορούσες όπως γράφεις να στείλεις email στην Γενική με κοινοποίηση στον Συνήγορο του Καταναλωτή για να πάρεις απάντηση, μόνο και μόνο η κοινοποίηση προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή είναι αρκετή για να πάρεις σοβαρή απάντηση σε 1-2 εργάσιμες. Ειδικά οι μεταφορικές δεν θέλουν να τραβήξει δημόσια ένα τέτοιο θέμα.

@duendeΑΝ θέλεις να στείλεις email στην Γενική, γράψε αυτό:

Θέμα: Αδυναμία Εντοπισμού Αποστολής – Αίτημα για Επίσημη Ενημέρωση

Προς: [email της Γενικής Ταχυδρομικής – π.χ. [email protected]]
Κοινοποίηση (CC): [email protected]


Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,

Στις [ημερομηνία αποστολής], πραγματοποιήθηκε αποστολή δέματος με αριθμό αποστολής [αριθμός αποστολής], με παραλήπτη εμένα τον/την [ονοματεπώνυμο].

Η τελευταία ενημέρωση στο σύστημα παρακολούθησης (tracking) εμφανίζεται στις [τελευταία ημερομηνία tracking], με ένδειξη "[τελευταία κατάσταση αποστολής]". Έκτοτε, δεν υπάρχει καμία νεότερη πληροφόρηση για την πορεία της αποστολής.

Έχω ήδη επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εξυπηρέτησή σας, όπου ενημερώθηκα πως ούτε εκεί μπορείτε να εντοπίσετε το δέμα, ενώ μου αναφέρθηκε πως "θα έπρεπε να έχει ήδη παραδοθεί". Παρά ταύτα, δεν έχει δοθεί κάποια επίσημη επιβεβαίωση απώλειας, γεγονός που με φέρνει σε αδυναμία να αιτηθώ επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση από τον αποστολέα.

Σας παρακαλώ να μου αποστείλετε επίσημη και σαφή απάντηση σχετικά με:

  1. Το πού βρίσκεται το δέμα αυτή τη στιγμή.

  2. Αν θεωρείται χαμένο ή μη ανευρέσιμο από τη μεταφορική σας.

Σε περίπτωση που δεν υπάρξει σαφής απάντηση ή εξέλιξη εντός ευλόγου διαστήματος, θα προχωρήσω σε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και σε περαιτέρω νομικές ενέργειες, για τις οποίες διαθέτω πλήρη νομική κάλυψη.

Παραμένω στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,
[Ονοματεπώνυμο]
[Τηλέφωνο επικοινωνίας]
[Email]
[Διεύθυνση (αν χρειάζεται)]

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα,παρέλαβες τελικά; Ρωτάω γιατί και εγώ αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα με καθυστέρηση στην αποστολή μου 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά τι συμβαίνει με τη γενική ταχυδρομική? Περιμένω δέμα από αμαζον , το δέμα έφτασε τη Πέμπτη Αθήνα και θα έπρεπε να παραδοθεί στη γενική για να μου το φέρουν Κοζάνη τη παρασκευη. Από την Πέμπτη και μόλις έφτασε Αθήνα 8 το πρωί το δέμα στο tracking της ups γράφει ότι προέκυψε καθυστέρηση και από εκεί που έλεγε παράδοση Παρασκευή τώρα γράφει η ημερομηνία παράδοσης θα δωθεί το συντομότερο δυνατόν κλπ. Παίρνω τηλ την ups μου λένε το δέμα έχει παραδοθει στη γενική απλά επειδή έχουν πολύ φορτο εργασίας ακόμα δεν το καταχώρησαν στο σύστημά τους . Παίρνω τη γενική μου λένε ακόμα δεν έχει εμφανιστεί στο πρώτο κέντρο διαλογής το δέμα οπότε δε γνωρίζουμε πού είναι. Έτυχε και σε κανέναν άλλο αυτό και μετά από πόσο καιρό ξεκόλλησε ?

Επεξ/σία από sazistas
  • Haha 1
Δημοσ.

Ξαναπήρα σήμερα τηλ την ups να ρωτήσω τι συμβαίνει γιατί το δέμα δεν δείχνει καμια κίνηση και μου είπαν ότι σταμάτησαν τη συνεργασία με τη γενική ταχυδρομική και πλέον τα δέματα θα έρχονται με ΕΛΤΑ κούριερ και ότι έπεσα πάνω στην αλλαγή και θα χρειαστεί να περιμένω λίγες μέρες ακόμα ! Οπότε κι οποιος άλλος περιμένει δέμα από ups στην επαρχία θα καθυστερήσει να το παραλάβει . Μου είπαν ότι τώρα παραδίδουν τα ΕΛΤΑ courier δέματα που έφτασαν ελλαδα στις 26 του μήνα από την ups το δικό μου έφτασε στις 2 οπότε παίζει να περιμένω καμιά βδομάδα μάλλον ακόμα 🫤

Δημοσ.
22 ώρες πριν, sazistas είπε

πλέον τα δέματα θα έρχονται με ΕΛΤΑ κούριερ

Σωθηκατε.
Εκει να δεις καθυστερηση που ειχαν και πριν τη συνεργασια με  UPS.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...