jmirko15 Δημοσ. Κυριακή στις 12:19 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:19 μμ 6 minutes ago, Petros Electron said: Αυτο ακριβώς. Η φωτο ειναι απο έμενα πριν λίγους μηνες που ήμουν στην Ισλανδία (reykjavík). Παντού υπαρχουν κάμερες, σε φανάρια, σε δρόμους, σε πεζόδρομους. Παρότι ειναι μια μικρή χωρά, (404,610 κάτοικους) ειναι μια απο τις ποιο ευτυχισμένες χώρες του κόσμου, παρότι εχουν δύσκολες καιρικές συνθήκες σχεδον ολον τον χρονο. Και το Λονδίνο έχει τις περισσότερες κάμερες / άτομο στην Ευρώπη (νομίζω μετά από Μόσχα;) αλλά μια χαρά χάλια είναι.. 2 1
Zynto Δημοσ. Κυριακή στις 12:37 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:37 μμ 18 χρόνια που οδηγώ με έχουν σταματήσει μια φορά για αλκοτέστ και μια φορά για έλεγχο. Πολλές φορές σκέφτομαι αν με σταματήσουν δεν θα θυμάμαι ποιο είναι το δίπλωμα και ποια η άδεια 3
Petros Electron Δημοσ. Κυριακή στις 12:42 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:42 μμ (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, Zynto είπε 18 χρόνια που οδηγώ με έχουν σταματήσει μια φορά για αλκοτέστ και μια φορά για έλεγχο. Πολλές φορές σκέφτομαι αν με σταματήσουν δεν θα θυμάμαι ποιο είναι το δίπλωμα και ποια η άδεια Εγω 32 χρόνια οδηγώ, για αλκοτέστ ποτέ δεν με εχουν σταματήσει και για έλεγχο ποιο πολλές φορες, οχι πολλές και αυτές σε σχεση με τα χρονια που οδηγω (μηχανη και αμαξι). Επεξ/σία Κυριακή στις 12:57 μμ από Petros Electron 2
meletis11 Δημοσ. Κυριακή στις 01:00 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:00 μμ 15 ώρες πριν, magicnumbers είπε Ταυτόχρονα κάμερα που θα στοχεύει τον οδηγό κ θα βγάζει τυχαίες φωτογραφίες άνα διαστήματα. Ονλαιν σύνδεση στο υπουργείο. Ξανασηκωσε τηλέφωνο οδηγώντας. Ξαναβάλε μπρος τη μηχανή χωρίς κράνος.Δε θα παίρνει μπρος. Δηλαδη επιβολη σκλαβιας. Αν υποθετικως ειναι δικαιο και αγαθο στην αρχη, επειτα θα επεκταθει και σε αλλα καταργωντας και προσβαλλοντας την ελευθερια. Καλυτερα να απαγορευθουν εντελώς τα οινοπνευματωδη παρα αυτο. 2 ώρες πριν, lakis73 είπε ok όλα αυτά , με τους δρόμους θα κάνουν κάτι ? ή εκεί δεν υπάρχουν ευθύνες ??? Ακριβως. Οπως και τα φαναρια που ειναι κακορυθμισμενα. Χειροτερη ειναι η χαμηλης ποιοτητος γεματη λακκους ασφαλτος. 1
panther_512 Δημοσ. Κυριακή στις 01:06 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:06 μμ (επεξεργασμένο) 3 hours ago, Black Demis said: συγγνώμη δλδ να ρωτήσω...... βλεπει ο άλλος κάμερα στο φανάρι και πυροβολάει το κόκκινο? βλεπει κάμερα ταχύτητας και παει με παραπάνω? και δεν τους νοιζει ουτε προστυμο ουτε τπτ? η έμαθαν που ειναι κάμερες και κόβουν εκεί και αλλού πάνε με ταυτότητα στο στόμα? Η κάμερα στο φανάρι γράφει για: Ταχύτητα Πέρασμα με κόκκινο Πάτημα διάβασης πεζών Πάτημα γραμμής πρίν τη διάβαση Στρίψιμο όταν έχει σβήσει το βελάκι στροφής Τώρα, τα σοβαρά τροχαία στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν συμβαίνουν στα φανάρια. Αντίθετα, τώρα τα ατυχήματα στα φανάρια αυξήθηκαν, διότι όταν πλησιάζεις, είσαι με το άγχος μην ανάψει κόκκινο όταν θα το πλησιάσεις. Αν ανάψει κόκκινο, πατάς απότομα φρένο και σου την δίνει ο από πίσω. Με τις κινητές κάμερες, απλά όλοι οι οδηγοί έχουν την εφαρμογή Waze και ξέρεις πού βρίσκονται. Από τότε που μπήκαν οι κάμερες, όλοι εγκατέστησαν το Waze. Οπότε τί καταφέραμε με τις κάμερες? Τίποτα, πέραν από το να βγάζουν εξωδικα σε αυτόν που πάτησε γραμμή στο φανάρι, που δεν πρόλαβε να στρίψει με το πράσινο βελάκι, και αυτόν που πάει το πρωί στη δουλειά του και αγχωμενος πάει με 60 αντί με 50. Όπως σωστά ανέφερε ο συμφορουμίτης πιο πάνω, χρειάζεται ολιστική προσέγγιση. Επεξ/σία Κυριακή στις 01:16 μμ από panther_512 1
polaki Δημοσ. Κυριακή στις 01:12 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:12 μμ 15 hours ago, panther_512 said: Αυτό λύνεται πανεύκολα με καθολική απαγόρευση των οχημάτων που χρησιμοποιούν οθόνη για τη λειτουργία βασικών συστημάτων (ράδιο, κλιματιστικό, αλάρμ). Οι κατασκευαστές να έχουν την ευθύνη αντικατάστασης του συστήματος με υβριδικό . Τouch για ρυθμίσεις που κάνεις πρίν ξεκινήσεις και κουμπιά για τα υπόλοιπα. Είναι πολλά τα λεφτά Αρη. ΟΛΕΣ μα όλες οι κυβερνήσεις προσκυνάνε το χρήμα. Όσο και να μου αρέσει το old school, αυτό που λες δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ. Αστείο και να το συζητάμε.
panther_512 Δημοσ. Κυριακή στις 01:15 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:15 μμ (επεξεργασμένο) 2 minutes ago, polaki said: Είναι πολλά τα λεφτά Αρη. ΟΛΕΣ μα όλες οι κυβερνήσεις προσκυνάνε το χρήμα. Όσο και να μου αρέσει το old school, αυτό που λες δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ. Αστείο και να το συζητάμε. Ναι είναι πολλά, αλλά είναι θέμα ασφαλείας και λύνεται μέσω ανακλήσεων, όπως γίνεται συνεχώς για χίλια δύο άλλα πράγματα. Βλέπε ας πούμε αερόσακους Takata, που αφορά εκατομμύρια οχήματα σε όλο τον κόσμο. Επεξ/σία Κυριακή στις 01:15 μμ από panther_512
Petros Electron Δημοσ. Κυριακή στις 01:36 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:36 μμ (επεξεργασμένο) Δειτε εδω τι θα γινοταν αν δεν φοραγε κρανος. Τουλάχιστον ο νεος ΚΟΚ με ολα τα παραλογα του, θα κανει τον κόσμο (εστω απο φοβο) να φοράει κρανος, εγω αυτο κραταω στα 32 χρόνια που οδηγώ μοτοσυκλέτα. https://www.facebook.com/reel/1299005857734128 Επεξ/σία Κυριακή στις 01:37 μμ από Petros Electron
basilis_k6 Δημοσ. Κυριακή στις 01:39 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:39 μμ 58 λεπτά πριν, Zynto είπε 18 χρόνια που οδηγώ με έχουν σταματήσει μια φορά για αλκοτέστ και μια φορά για έλεγχο. Πολλές φορές σκέφτομαι αν με σταματήσουν δεν θα θυμάμαι ποιο είναι το δίπλωμα και ποια η άδεια ποιος να σε σταματησει; δεν εχουμε τροχαια. πλεον ουτε τα περιπολικα δεν κανουν βολτες. μονο η αμεση δραση που δεν θα ασχοληθει. αν θες να δεις μπλοκο πηγαινε ομονοια βραδακι σαββατου. διπλα στο τμημα, δεν πανε πιο περα. βγαλε πινακιδα, πιες καλα να κανεις ζιγκ ζαγκ, μην φορας ζωνη, τερμα μουσικη και μιλα στο κινητο. με 4-5 περασματα θα σε σταματησουν αν εισαι και λιγο τυχερος. 1
Sablj Δημοσ. Κυριακή στις 01:39 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:39 μμ 6 hours ago, ares225 said: Μιλάς για ταξί φαντάζομαι; Γιατί πχ στο δικό μου αυτοκίνητο η υποψία τσιγάρου σε έχει πετάξει έξω από το όχημα και δεν ανάβει κανείς. Στο δικό μου μόνο τη μητέρα μου άφηνα να ανάβει όταν κάπνιζε από σεβασμό, όπου βέβαια δεν το άναβε εν τέλει από μόνη της..
oldnew Δημοσ. Κυριακή στις 02:46 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:46 μμ Σε λιγο στην Ελλάδα θα επαναφέρουμε και τη θανατική ποινή μόνο για οδικές παραβίασεις. Αμα σκοτωσεις και έχεις μεγάλο δικηγόρο αθωος. Εντωμεταξυ όλο κάτι ατύχηματα με κατι πανάκριβα αυτοκίνητα γίνονται τελευταία που κατά κανόνα οδηγούν κάτι πλούσιες κακομαθημένες ή ψιλο διάσημες. Ακριβώς επειδή έχουν δικήγορους, βύσματα κλπ και δεν υπάκουουν σε κανένα νόμο, δεν πα να γίνει και σούπερ αυστηρός αφού ξερουν ότι αυτοί θα τη γλυτώσουν. Επισης το 90% ειδικά των γυναικών οδηγούν και μιλάνε στο κινητό. Και όταν λέμε μιλάνε, εννοούμε μιλάνε για ώρες. Λόγω αυτών θα την πληρώνει ο οποιαδήποτε που για επαγγελματικους λόγους μιλάει 5 δευτερόλεπτα (οκ και αυτο λάθος είναι δε λέω). 4
Black Demis Δημοσ. Κυριακή στις 03:05 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:05 μμ (επεξεργασμένο) 3 hours ago, panther_512 said: Η κάμερα στο φανάρι γράφει για: Ταχύτητα Πέρασμα με κόκκινο Πάτημα διάβασης πεζών Πάτημα γραμμής πρίν τη διάβαση Στρίψιμο όταν έχει σβήσει το βελάκι στροφής Τώρα, τα σοβαρά τροχαία στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν συμβαίνουν στα φανάρια. Αντίθετα, τώρα τα ατυχήματα στα φανάρια αυξήθηκαν, διότι όταν πλησιάζεις, είσαι με το άγχος μην ανάψει κόκκινο όταν θα το πλησιάσεις. Αν ανάψει κόκκινο, πατάς απότομα φρένο και σου την δίνει ο από πίσω. Με τις κινητές κάμερες, απλά όλοι οι οδηγοί έχουν την εφαρμογή Waze και ξέρεις πού βρίσκονται. Από τότε που μπήκαν οι κάμερες, όλοι εγκατέστησαν το Waze. Οπότε τί καταφέραμε με τις κάμερες? Τίποτα, πέραν από το να βγάζουν εξωδικα σε αυτόν που πάτησε γραμμή στο φανάρι, που δεν πρόλαβε να στρίψει με το πράσινο βελάκι, και αυτόν που πάει το πρωί στη δουλειά του και αγχωμενος πάει με 60 αντί με 50. Όπως σωστά ανέφερε ο συμφορουμίτης πιο πάνω, χρειάζεται ολιστική προσέγγιση. Κτλβ λύση είναι Ελβετία like, στην αρχή είχαν κάμερες που και που και μερικές κινητές, γινόταν ότι περιγράφεις ακριβός, μετά έβαλαν κάμερες παντού και το ποιο συμαντικο υπολογισμό μέσης ταχύτητας από κάμερα σε κάμερα, από τοτε όλοι πήραν απόφαση ότι ότι και να κάνουν θα τους καταγράψει και άρχισαν να οδηγανε βάση κοκ, βέβαια το θέμα δεν λύθηκε και απλά μεταφέρθηκε, ακριβός την ίδια εποχή άρχισαν να εμφανίζονται άπειρα σκηνικά ενδοοικογενειακής βίας, έτσι ο άλλος απλά αντί για οδήγηση άρχισε να ξεσπάει σπίτι του στην γυναίκα παιδιά κλπ Επεξ/σία Κυριακή στις 04:17 μμ από Black Demis 1 1
cumulus Δημοσ. Κυριακή στις 04:16 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 04:16 μμ Μιλάμε κάποιες απαντήσεις ειναι χειρότερες απο αυτές παιδιων πρώτης δημοτικού. 5 2 1
Arkin Δημοσ. Κυριακή στις 04:58 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 04:58 μμ 2 ώρες πριν, oldnew είπε Σε λιγο στην Ελλάδα θα επαναφέρουμε και τη θανατική ποινή μόνο για οδικές παραβίασεις. Αμα σκοτωσεις και έχεις μεγάλο δικηγόρο αθωος. Εντωμεταξυ όλο κάτι ατύχηματα με κατι πανάκριβα αυτοκίνητα γίνονται τελευταία που κατά κανόνα οδηγούν κάτι πλούσιες κακομαθημένες ή ψιλο διάσημες. Ακριβώς επειδή έχουν δικήγορους, βύσματα κλπ και δεν υπάκουουν σε κανένα νόμο, δεν πα να γίνει και σούπερ αυστηρός αφού ξερουν ότι αυτοί θα τη γλυτώσουν. Επισης το 90% ειδικά των γυναικών οδηγούν και μιλάνε στο κινητό. Και όταν λέμε μιλάνε, εννοούμε μιλάνε για ώρες. Λόγω αυτών θα την πληρώνει ο οποιαδήποτε που για επαγγελματικους λόγους μιλάει 5 δευτερόλεπτα (οκ και αυτο λάθος είναι δε λέω). Έτσι ακριβώς φίλε μου. Θυμάσαι τον δολοφόνο σε ένα νησί πριν κάνα δίμηνο? Πλούσιο κοπρόσκυλο τον σταμάτησαν οι αστυνόμοι είχε πιει τα κέρατα του και τον άφησαν να οδηγήσει και σκότωσε ένα 22χρονο παιδί που πήγαινε το πρωί στη δουλεια του. Ο δολοφόνος δεν έπαθε τίποτα λογικό μιας και το αμάξι ήταν ακριβό suv ενω το παιδί είχε ένα μικρό παλιό αμάξι. Πιστεύεις είναι φυλακή ο δολοφόνος η οι αστυνόμοι που επέτρεψαν να γίνει η ανθρωποκτονια? Όλοι έξω είναι ο πλούσιος θα σκοτώσει και άλλον μελλοντικά και οι αστυνόμοι θα λένε ότι κάνουν τη δουλειά τους. Την ίδια ώρα καταστράφηκε μια οικογένεια με τη δολοφονία του 22χρονου παιδιού. 5 1 1
Barbattilas Δημοσ. Κυριακή στις 05:15 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 05:15 μμ Μια στο καρφί και μια στο πέταλο με τον ΚΟΚ. Είτε θα είναι οι νόμοι κουκουρούκου και θα τους εφαρμόζουν αλά καρτ είτε τελείως εκτός τόπου, χρόνου και θα καταλήγουν ανεφάρμοστοι κι εκδικητικοί εναντίον του πολίτη. Πρακτικά απαγορεύουν την αλληλεπίδραση με τις οθόνες αφής των οχημάτων εκτός από λειτουργίες πλοήγησης. Μόνο που πολλά οχήματα έχουν τον κλιματισμό μέσα στις οι νέες αφής, χωρίς καν συντομεύσεις με εξωτερικά φυσικά κουμπιά (ιδίως τα ηλεκτρικά οχήματα). Επίσης η δαιμονοποίηση τού hands free υπέρ των ασύρματων ακουστικών έχει μια λογική αλλά το πρόστιμο είναι εξοντωτικό. Επίσης το εμμονή κι απαίτηση το κινητό να είναι σχεδόν μόνιμα σε κάποια στερεωμένη βάση κι όχι ας πούμε στις θήκες μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων; Μάλλον ανησυχούν ότι οι παραβάτες θα τα πετάνε από το αυτί τους στις θήκες αυτές και θα ζορίζονται με τις λογομαχίες οι μπάτσοι. Λες και αν θέλουν να ρίξουν κλήση επειδή δεν τους αρέσει η φάτσα σου, τους προκαλεί ηθικά διλήμματα... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα