sortie Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 40 λεπτά πριν, teoqq είπε Αναφέρομαι σε πελάτες που το εκμεταλλεύονται αλλά εσύ το τσουβάλιασες και μου μίλησες για το νόμο κτλπ. Δυστυχώς είναι ΠΟΛΛΟΙ οι μαγαζάτορες που είναι ακριβώς έτσι, οπότε ναι θα πάρει και τους καλούς η μπάλα. Αλλά αυτοί δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα αν είναι καλοί σε αυτό που κάνουν. 40 λεπτά πριν, teoqq είπε Το να αγοράσεις μια αποκριάτικη στολή την Τετάρτη, να την φοράς την Τσικνοπέμπτη και να κάνεις αίτημα επιστροφής με αιτιολογία υπαναχώρηση πελάτη την Παρασκευή, τι είναι ?! Εσύ και όταν λέω εσύ αναφέρομαι ξανά σε αυτούς που εκμεταλλεύονται αυτή τη κατάσταση, θέλεις να κάνεις αίτημα επιστροφής ΧΩΡΙΣ να δει κανεις την κατάταση του προίόντος που επιστρέφεις και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω την επομένη ημέρα. Το να αγοράζεις προϊόν σε σφραγισμένο κουτί, να το ανοίγεις, να το συναρμολογείς και μετα να λες "δεν μου κάνει", επιστροφή πίσω σε μια σακούλα ΜΑΣΟΥΤΗ, αυτόματη αποδοχή από τον Skroutz, τα λεφτά μου πίσω την επόμενη ημέρα και γεια σας. Αυτα τα 2 παραδείγματα που σου είπα τι είναι ? Στείλε μου πάλι τον νόμο. Εδώ λοιπόν αναφέρεσαι στην υπαναχώρηση, η νομοθεσία ορίζει ότι μπορείς να πάρεις το προϊόν, να το ανοίξεις (τόσο όσο να διαπιστώσεις τα χαρακτηριστικά του) να το δεις και να το επιστρέψεις στην αρχική του κατάσταση. Δεν γίνεται ρητή αναφορά στην συσκευασία, προφανώς και το προϊόν δεν χάνει την αξία του πχ λόγω μιας ζελατίνας. Νομοθεσία λοιπόν, 2251/1994 άρθρο 3ι εδάφιο 2: Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Ο καταναλωτής δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών όταν ο προμηθευτής δεν έχει παράσχει κοινοποίηση του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με την περ. η΄ της παρ. 1 του άρθρου 3β. Άρα αν εγώ αγόρασα μια αποκριάτικη στολή επειδή έχει πχ Led πολύ φωτεινά και την δοκίμασα και δεν είναι όντως όσο φωτεινά ισχυρίζεσαι, δεν μπορείς να επικαλεσθείς μείωση αξίας. Αν μπορείς να αποδείξεις ότι κάποιος την χρησιμοποίησε όπως ανέφερες φυσικά και είναι δικαίωμα σου να ζητήσεις απομείωση της αξίας, και αυτό είναι και το σωστό κατά την γνώμη μου. Δεν είναι σωστό όμως να τσουβαλιάζεις εσύ όλους τους καταναλωτές ότι ανοίγουν και τα χρησιμοποιούν πέρα από το προβλεπόμενο. Εφόσον το επιτάσσει η νομοθεσία ότι έχεις δικαίωμα να ανοίξεις και να δοκιμάσεις κάτι, καταλαβαίνω ότι δεν σου αρέσει, και σου προτείνω να επικοινωνήσεις με τον βουλευτή της περιφέρειας σου και να εκφράσεις την δυσαρέσκεια σου και να ζητήσεις αλλαγές στην εν λόγω νομοθετική πράξη. Καλό θα είναι επίσης να έχετε έναν νομικό σύμβουλο όχι μόνο για να διαχειρίζεται υποθέσεις που καταλήγουν σε νομικές ενέργειες αλλά και συμβουλευτικά για να γνωρίζετε τι προβλέπεται, τι δικαιώματα έχουν οι καταναλωτές που δεν μπορείτε να καταπατήσετε και για να δουλεύει καλύτερα η επιχείρηση σας χωρίς νομικούς κινδύνους. Το παράδειγμα με την σακούλα μασούτη προφανώς και συμφωνώ μαζί σου ότι αφορά περίπτωση ολικής απουσίας συσκευασίας και αυτό φέρει απομείωση αξίας 50%-60% κατά την δική μου γνώμη. Η λύση, και για να είσαι ένα βήμα μπροστά σαν κατάστημα, δεν είναι να κάνεις χειρότερη την εμπειρία του πελάτη επειδή υπάρχουν κάποιοι που το εκμεταλεύονται, αλλά να βρίσκεις τρόπους να γίνεται αυτή, καλύτερη. Δυστυχώς ανάμεσα στους "αισχρούς" μαγαζάτορες είναι μια μεγάλη πλειοψηφία του εμπορίου στην Ελλάδα και ανάμεσα σε αυτούς και μεγάλες αλυσίδες. 1
teoqq Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 14 λεπτά πριν, sortie είπε Δυστυχώς είναι ΠΟΛΛΟΙ οι μαγαζάτορες που είναι ακριβώς έτσι, οπότε ναι θα πάρει και τους καλούς η μπάλα. Αλλά αυτοί δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα αν είναι καλοί σε αυτό που κάνουν. Εδώ λοιπόν αναφέρεσαι στην υπαναχώρηση, η νομοθεσία ορίζει ότι μπορείς να πάρεις το προϊόν, να το ανοίξεις (τόσο όσο να διαπιστώσεις τα χαρακτηριστικά του) να το δεις και να το επιστρέψεις στην αρχική του κατάσταση. Δεν γίνεται ρητή αναφορά στην συσκευασία, προφανώς και το προϊόν δεν χάνει την αξία του πχ λόγω μιας ζελατίνας. Νομοθεσία λοιπόν, 2251/1994 άρθρο 3ι εδάφιο 2: Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Ο καταναλωτής δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών όταν ο προμηθευτής δεν έχει παράσχει κοινοποίηση του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με την περ. η΄ της παρ. 1 του άρθρου 3β. Άρα αν εγώ αγόρασα μια αποκριάτικη στολή επειδή έχει πχ Led πολύ φωτεινά και την δοκίμασα και δεν είναι όντως όσο φωτεινά ισχυρίζεσαι, δεν μπορείς να επικαλεσθείς μείωση αξίας. Αν μπορείς να αποδείξεις ότι κάποιος την χρησιμοποίησε όπως ανέφερες φυσικά και είναι δικαίωμα σου να ζητήσεις απομείωση της αξίας, και αυτό είναι και το σωστό κατά την γνώμη μου. Δεν είναι σωστό όμως να τσουβαλιάζεις εσύ όλους τους καταναλωτές ότι ανοίγουν και τα χρησιμοποιούν πέρα από το προβλεπόμενο. Εφόσον το επιτάσσει η νομοθεσία ότι έχεις δικαίωμα να ανοίξεις και να δοκιμάσεις κάτι, καταλαβαίνω ότι δεν σου αρέσει, και σου προτείνω να επικοινωνήσεις με τον βουλευτή της περιφέρειας σου και να εκφράσεις την δυσαρέσκεια σου και να ζητήσεις αλλαγές στην εν λόγω νομοθετική πράξη. Καλό θα είναι επίσης να έχετε έναν νομικό σύμβουλο όχι μόνο για να διαχειρίζεται υποθέσεις που καταλήγουν σε νομικές ενέργειες αλλά και συμβουλευτικά για να γνωρίζετε τι προβλέπεται, τι δικαιώματα έχουν οι καταναλωτές που δεν μπορείτε να καταπατήσετε και για να δουλεύει καλύτερα η επιχείρηση σας χωρίς νομικούς κινδύνους. Το παράδειγμα με την σακούλα μασούτη προφανώς και συμφωνώ μαζί σου ότι αφορά περίπτωση ολικής απουσίας συσκευασίας και αυτό φέρει απομείωση αξίας 50%-60% κατά την δική μου γνώμη. Η λύση, και για να είσαι ένα βήμα μπροστά σαν κατάστημα, δεν είναι να κάνεις χειρότερη την εμπειρία του πελάτη επειδή υπάρχουν κάποιοι που το εκμεταλεύονται, αλλά να βρίσκεις τρόπους να γίνεται αυτή, καλύτερη. Δυστυχώς ανάμεσα στους "αισχρούς" μαγαζάτορες είναι μια μεγάλη πλειοψηφία του εμπορίου στην Ελλάδα και ανάμεσα σε αυτούς και μεγάλες αλυσίδες. Αναγκάστικα και σου ανέφερα κάποιες περιπτώσεις διότι προφανώς και το αρχικό μου ποστ αφορούσε τέτοιες περιπτώσεις. Πραγματικά χαίρομαι που ανέφερες την μείωση αξίας που 9/10 δεν την γνωρίζουν και προσωπικά δεν το έχω κάνει ποτέ επειδή τις περισσότερες φορές υπάρχει μια επικοινωνία με τον καταναλωτή. Αυτή η δυνατότητα όμως δυστυχώς δεν υπάρχει στις επιστροφές μέσω του Skroutz διότι γίνονται όλα αυτόματα ή τουλάχιστον γινόντουσαν γιατί τώρα άλλαξε το σύστημά τους. (Πάλι γίνεται αυτόματα η αποδοχή αλλά οταν θα παραλάβεις το προϊόν σου δίνει την επιλογή της αξιολόγησης για να κάνεις αποδοχή την επιστροφή των χρημάτων ή κάποια άλλα πράματα) Πίστεψε με πως ούτε εγώ θέλω να κάθομαι και να πατάω αποδοχή σε αυτονόητα αιτήματα επιστροφών. Δυστυχώς όμως υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις οπότε θα πρέπει κάπου η ζυγαριά να είναι στη μέση. Νομίζω ότι πλέον μετά τα ποστ στην ουσία λέμε το ίδιο πράμα οπότε τουλάχιστον γίναμε κατανοητοί και γι αυτούς που διαβάζουν 🙂 ΥΓ: Τώρα για την ιστορία της υπόθεσης, μια στολή ή γενικά ένα ρούο αν το φορέσεις το πιο λογικό είναι να μυρίζει... 😅
Vault13 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Στις 20/9/2025 στις 4:25 ΠΜ, sakisgri είπε Skroutz με συνδρομή Plus, όπου πολλά καταστήματα υποστηρίζουν αντικαταβολή και έχεις δωρεάν ή πολύ φτηνά μεταφορικά. Ολα υποχρεουνται με αντικαταβολη. Τα χρηματα της αντικαταβολης χρεωνονται στο skroutz, μια που αυτος χρεωνει και εκτελει την υπηρεσια. Σε αντιθεση τo shopflix δεν το κανει αυτο. Διαφημιζει ψευδως οτι εχει αντικαταβολη παντου(one shop for all καπως ετσι το λεει) και αν μπεις μεσα στο κάαθι δεν το κανει, υπο προυποθεσεις μονο. οποτε στους τροπους πληρωμης υπαρχει παντα αντικαταβολή στο skroutz. Οχι στο shopflix. Επισης το sktputz εχει επιστροφη κλειστου προϊοντως γιατι ετσι απλα αλλαξες γνωμη, μεταφορικες δικες του με αυστηρες ρητρες, προστασια απο εγγυηση, ολα αυτα δεν εχει τιποτα το shopflix. Skroutz και shopflix μερα με την νυχτα. Παραγγειλα μια μεγαλη παραγγελια 350€ εσπασε σε 4 κομματια, σχεδον δωρεαν μεταφορικα με οσα πηρα… Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου από Vault13
sakisgri Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 41 λεπτά πριν, Vault13 είπε Skroutz και shopflix μερα με την νυχτα. Εννοείς μάλλον το Skroutz Plus. Αν έχεις ενεργή τη συνδρομή, τότε ναι, τα μεταφορικά είναι σχεδόν μηδενικά και πολλές φορές συμφέρει πολύ, ειδικά σε μεγάλες παραγγελίες. Αν όμως δεν έχεις Skroutz Plus και απλώς ψωνίζεις περιστασιακά, το Shopflix είναι γενικά πιο ασφαλές, για τον εξής λόγο: Όταν παραγγέλνεις από το Skroutz χωρίς Plus, η συναλλαγή γίνεται απευθείας με το κατάστημα. Δηλαδή τα χρήματα πάνε στο ίδιο το κατάστημα, και αν αυτό κλείσει, καθυστερήσει υπερβολικά ή στείλει λάθος προϊόν (ειδικά με αντικαταβολή), υπάρχει ρίσκο. Έχουμε δει τέτοια περιστατικά να αναφέρονται εδώ στο forum. Αντίθετα, στο Shopflix, τα χρήματα πάνε πρώτα στην ίδια την πλατφόρμα και το κατάστημα πληρώνεται αφού προχωρήσει η παραγγελία. Αυτό σου παρέχει ένα επίπεδο επιπλέον ασφάλειας, ειδικά σε περίπτωση προβλήματος. Οπότε, για κάποιον χωρίς Skroutz Plus, προσωπικά θεωρώ ότι το Shopflix προσφέρει μια πιο ασφαλή εμπειρία αγορών.
Vault13 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, sakisgri είπε Οπότε, για κάποιον χωρίς Skroutz Plus, προσωπικά θεωρώ ότι το Shopflix προσφέρει μια πιο ασφαλή εμπειρία αγορών. Ολοι εχουμε skroutz plus εδω στο insomnia για 25€ τον χρονο που τα κανεις και αποσβεση δεν τιθεται καν ζητημα. απανταω στο skroutz plus που γραφεις εξαλου. Στις 20/9/2025 στις 4:25 ΠΜ, sakisgri είπε Skroutz με συνδρομή Plus, όπου πολλά καταστήματα υποστηρίζουν αντικαταβολή και έχεις δωρεάν ή πολύ φτηνά μεταφορικά. Ολα εχουν αναγκαστικα, για αρχη Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου από Vault13
sakisgri Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 11 λεπτά πριν, Vault13 είπε Ολοι εχουμε skroutz plus εδω στο insomnia για 25€ τον χρονο που τα κανεις και αποσβεση δεν τιθεται καν ζητημα. απανταω στο skroutz plus που γραφεις εξαλου. . Όχι όλοι, εγώ, για παράδειγμα, δεν έχω Skroutz Plus, και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν κι άλλοι. Μάλιστα, την τελευταία φορά που διάβασα το σχετικό θέμα εδώ στο forum, οι περισσότεροι έλεγαν ότι δεν σκοπεύουν να το ανανεώσουν, γιατί πλέον δεν τους συμφέρει. Αν από τότε έχει αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, δεν το γνωρίζω, ούτε νομίζω ότι άλλαξε κάτι δραστικά, για να είμαι ειλικρινής. Εδώ και χρόνια που ψωνίζω online, δεν έχω δει να με συμφέρει να πληρώσω 25€ για συνδρομή. Αν με συνέφερε, θα το είχα κάνει. Και κάτι που δεν λέγεται συχνά: Τα "δωρεάν μεταφορικά" του Skroutz Plus δεν ισχύουν σε όλες τις περιπτώσεις. Για να ισχύσουν: η κάθε αποστολή πρέπει να είναι άνω των 25€ (ή 15€ για Skroutz Point), και το βάρος να είναι κάτω από 5kg. Αν δεν πληρούνται αυτοί οι όροι, είτε πληρώνεις μεταφορικά κανονικά είτε παίρνεις μια μικρή έκπτωση. Οπότε, δεν μιλάμε για "απόλυτα" δωρεάν μεταφορικά, όπως νομίζουν μερικοί. Εμένα προσωπικά, αν και κάνω πολλές παραγγελίες, δεν με βολεύει, και αυτό για τους λόγους που εξήγησα στην προηγούμενη σελίδα. Δεν λέω ότι εγώ κάνω το σωστό και οι άλλοι λάθος, ο καθένας επιλέγει ό,τι τον εξυπηρετεί και τον συμφέρει. Ούτε το παίζω ειδικός, απλώς περιγράφω τη δική μου λογική. Αν σας κούρασα, sorry. 🙂
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα