Witcher1st Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Ειναι ενας ανεμιστηρας και μου εδωσαν τα στοιχεια για να τον επιστρεψω πισω επειδη εβγαλε προβλημα. Ερωτησεις: 1) Ποια μεταφορικη να διαλεξω; ΕΛΤΑ απλα; ΕΛΤΑ κουριερ; Κατι αλλο; 2) Πως μπορω να μαθω για το κοστος που θα πρεπει να πληρωσω; Ειναι ανεμιστηρας χεριου, κατω απο κιλο. Μου εστειλαν και τα παρακατω: << Attention: 1. Declare it as a "Fan" with a low value at USD 10, which is imperative (it may be held by Customs if the value is too high). 2. Send the item only (no accessories) and ensure it is packed well and strong enough to avoid possible damage during transportation. 3. After you make shipments, inform me of the tracking number, the shipping address, and the phone number. If possible, return the product using the local postal service. Do not send the package by DHL or FedEx. >>
Witcher1st Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 25 ευρω το ειχα παρει σε εκπτωση. Κανονικα εχει 40-50.
Billator Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Witcher1st είπε 25 ευρω το ειχα παρει σε εκπτωση. Κανονικα εχει 40-50. Δεν αξίζει καν να μπεις στην διαδικασία. Το κόστος με ΕΛΤΑ (που λογικά είναι και το πιο φθηνό που θα βρεις ως ιδιώτης) είναι 14.50-21.50ευρώ αν φύγει ως ακανόνιστη επιστολική αλληλογραφία (συστημένο), ή ως δέμα Β προτεραιότητας 30ευρώ. Edit: Αν τους αναφέρεις το κόστος επιστροφής πολλές φορές κάνουν full refund χωρίς επιστροφή εφόσον το καλύπτουν αυτοί. Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου από Billator 2
Witcher1st Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, Billator said: Δεν αξίζει καν να μπεις στην διαδικασία. Το κόστος με ΕΛΤΑ (που λογικά είναι και το πιο φθηνό που θα βρεις ως ιδιώτης) είναι 14.50-21.50ευρώ αν φύγει ως ακανόνιστη επιστολική αλληλογραφία (συστημένο), ή ως δέμα Β προτεραιότητας 30ευρώ. Edit: Αν τους αναφέρεις το κόστος επιστροφής πολλές φορές κάνουν full refund χωρίς επιστροφή εφόσον το καλύπτουν αυτοί. Τι εννοεις κανουν full refund; Κανονικα θα πληρωνα και οταν θα το επαιρνα ξανα πισω; Επισης, το ιδιο κοστος ειναι για να το στειλω Αμερικη; Αφου ειναι στην εγγυηση, δεν υποτιθεται οτι δεν πρεπει να πληρωσω εγω τα εξοδα αποστολης;
sakisgri Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, Witcher1st είπε Τι εννοεις κανουν full refund; Κανονικα θα πληρωνα και οταν θα το επαιρνα ξανα πισω; Επισης, το ιδιο κοστος ειναι για να το στειλω Αμερικη; Αφου ειναι στην εγγυηση, δεν υποτιθεται οτι δεν πρεπει να πληρωσω εγω τα εξοδα αποστολης; Εννοεί ότι αν ενημερώσεις τον πωλητή για το κόστος της επιστροφής (π.χ. 20-30 ευρώ για Κίνα), μπορεί να μην τον συμφέρει να το παραλάβει και να σου κάνει πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς να του το στείλεις πίσω. Αυτό συμβαίνει συχνά σε περιπτώσεις από AliExpress ή παρόμοια καταστήματα. Αν το στείλεις πίσω χωρίς να τον ενημερώσεις για το κόστος, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην το παραλάβει και να χάσεις και το προϊόν και τα λεφτά σου. Επίσης, το κόστος για αποστολή προς Αμερική είναι παρόμοιο ή και μεγαλύτερο (ανάλογα με βάρος και μέγεθος). Τέλος, ακόμα κι αν είναι εντός εγγύησης, σε τέτοιες περιπτώσεις ο πωλητής δεν καλύπτει πάντα τα έξοδα επιστροφής, ειδικά αν δεν έχει συμφωνηθεί από πριν. Γι’ αυτό πάντα πρώτα συνεννόηση πριν στείλεις οτιδήποτε. 2 1
Billator Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, Witcher1st είπε Τι εννοεις κανουν full refund; Κανονικα θα πληρωνα και οταν θα το επαιρνα ξανα πισω; Επισης, το ιδιο κοστος ειναι για να το στειλω Αμερικη; Αφου ειναι στην εγγυηση, δεν υποτιθεται οτι δεν πρεπει να πληρωσω εγω τα εξοδα αποστολης; Όταν αγοράζεις από Κίνα ούτε υποχρέωση εγγύησης υπάρχει ούτε σε καλύπτει κανένας. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να πας με τα term of use του site που αγόρασες και να "απαιτήσεις" με βάση αυτό. Αυτό είναι συνήθως που θα σου φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα. Μέσα από επικοινωνία και συζήτηση μαζί τους συνήθως θα βγει το καλύτερο αποτέλεσμα. Και σε περίπτωση που καλύπτουν όντως τα μεταφορικά πολύ πιθανό να σου δώσουν full refund μιας και η αξία του προϊόντος είναι όση και το κόστος επιστροφής. Στα έγραψε πολύ αναλυτικά και σωστά ο @sakisgri , Όσο αφορά την Αμερική αυτή την περίοδο απέφυγε να στείλεις οτιδήποτε γιατί γίνεται χαμός με τα τελωνεία / δασμούς. 1
Witcher1st Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου On 19/09/2025 at 18:27, Billator said: Όταν αγοράζεις από Κίνα ούτε υποχρέωση εγγύησης υπάρχει ούτε σε καλύπτει κανένας. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να πας με τα term of use του site που αγόρασες και να "απαιτήσεις" με βάση αυτό. Αυτό είναι συνήθως που θα σου φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα. Μέσα από επικοινωνία και συζήτηση μαζί τους συνήθως θα βγει το καλύτερο αποτέλεσμα. Και σε περίπτωση που καλύπτουν όντως τα μεταφορικά πολύ πιθανό να σου δώσουν full refund μιας και η αξία του προϊόντος είναι όση και το κόστος επιστροφής. Στα έγραψε πολύ αναλυτικά και σωστά ο @sakisgri , Όσο αφορά την Αμερική αυτή την περίοδο απέφυγε να στείλεις οτιδήποτε γιατί γίνεται χαμός με τα τελωνεία / δασμούς. Το θεμα ειναι οτι το αγορασα απο το επισημο καταστημα της nitecore στη Κινα, οποτε εχει κανονικα εγγυηση, δεν ειναι καμια κινεζια. Ο πωλητης επιμενει να λεει για dispute, ενω δε μπορω να κανω, αφου εχουν περασει 15 ημερες απο τοτε που παρελαβα. Κινεζος ειναι; Αγγλικα δε γνωριζει; Εντωμεταξυ δυο μηνυματα και προσπαθω εδω και 20 ημερες.. Εκτος αν υπαρχει αλλος τροπος για dispute στο aliexpress και δε το γνωριζω. Τι να του απαντησω;;
sakisgri Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 8 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Το θεμα ειναι οτι το αγορασα απο το επισημο καταστημα της nitecore στη Κινα, οποτε εχει κανονικα εγγυηση, δεν ειναι καμια κινεζια. Ο πωλητης επιμενει να λεει για dispute, ενω δε μπορω να κανω, αφου εχουν περασει 15 ημερες απο τοτε που παρελαβα. Κινεζος ειναι; Αγγλικα δε γνωριζει; Εντωμεταξυ δυο μηνυματα και προσπαθω εδω και 20 ημερες.. Εκτος αν υπαρχει αλλος τροπος για dispute στο aliexpress και δε το γνωριζω. Τι να του απαντησω;; Dispute μπορεί να σου το ανοίξει το support του AliExpress. Αρχικά θα μιλήσεις με το bot (λέγεται EVA). Όταν τελειώσει η αυτοματοποιημένη διαδικασία, γράψε στο chat: "live agent" ή "chat with agent" ή "live chat" — μπορεί να χρειαστεί να το γράψεις 2-3 φορές μέχρι να σε συνδέσει με κανονικό εκπρόσωπο. Όταν μιλήσεις με εκπρόσωπο, εξήγησέ του την κατάσταση και ανέβασε ένα screenshot από τη συνομιλία σου με τον πωλητή (ειδικά το σημείο όπου συμφωνεί να ανοίξεις dispute). Από εκεί και πέρα, μπορούν να σου ανοίξουν αυτοί dispute χειροκίνητα, ακόμη κι αν έχουν περάσει οι 15 μέρες. 1
achilles_g_ Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Στη δική περίπτωση με ελαττωματική μνήμη σε mini pc τα μεταφορικά ηταν δικά μου. Ποιο πολύ με σύμφερε να πάρω μνήμη παρά να το στείλω. 1
Billator Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Witcher1st είπε Το θεμα ειναι οτι το αγορασα απο το επισημο καταστημα της nitecore στη Κινα, οποτε εχει κανονικα εγγυηση, δεν ειναι καμια κινεζια. Ο πωλητης επιμενει να λεει για dispute, ενω δε μπορω να κανω, αφου εχουν περασει 15 ημερες απο τοτε που παρελαβα. Κινεζος ειναι; Αγγλικα δε γνωριζει; Εντωμεταξυ δυο μηνυματα και προσπαθω εδω και 20 ημερες.. Εκτος αν υπαρχει αλλος τροπος για dispute στο aliexpress και δε το γνωριζω. Τι να του απαντησω;; Αν αγόρασες από Aliexpress η αλήθεια είναι ότι λάθος πήγε από την αρχή. Κατευθείαν έπρεπε να ανοίξεις dispute και να μην μπεις σε διαδικασία επικοινωνίας (θα μπορούσες να μιλήσεις ενώ τρέχει το dispute αν ήθελες να βγάλεις άκρη με τον πωλητή). Είναι πολύ τυποποιημένη η διαδικασία. Αν το πρόβλημα μπορείς να το αποδείξεις ξεκάθαρα με video και φωτογραφίες ανοίγεις by default dispute και συνήθως ότι είναι κάτω από 50ευρώ παίρνεις ψιλοαυτόματα refund. Αρκεί να φαίνεται ξεκάθαρα το πρόβλημα, αν δεν φαίνεται θα σου ζητήσουν να το γυρίσεις με έξοδα δικά σου , εφόσον σου αναφέρουν ότι ο πωλητής θα καλύψει την επιστροφή εκεί μπορείς να κάνεις το "παιχνίδι" που αφορά το κόστος επιστροφής που σου ανάφερα νωρίτερα. Τώρα προσπαθείς για manual dispute μέσω support όπως προτείνει ο @sakisgri , συνήθως μπορείς για 15 μέρες επιπλέον αν αποδείξεις ότι η συνομιλία έγινε πριν την λήξη του dispute period διαφορετικά το support (του aliexpress) θα επικοινωνήσει εκτός aliexpress μέσω email για να τους παραθέσεις αρχικά τα αποδεικτικά (θα σου ζητήσουν μέσω Drive μην σου φανεί παράξενο) και να ακολουθήσεις την πορεία από εκεί (συνήθως είναι χειρότερα από τα τυποποιημένα dispute). Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου από Billator 1
Witcher1st Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Ολα καλα. Μου εκαναν full refund και η διαδικασια κρατησε πολυ λιγο. Δεν το περιμενα να πω την αληθεια. Ισως επειδη ηταν και μικρο το ποσο;; Κοντα στα 27 ευρω, οσο το πηρα δλδ. 1
sakisgri Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 54 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Ολα καλα. Μου εκαναν full refund και η διαδικασια κρατησε πολυ λιγο. Δεν το περιμενα να πω την αληθεια. Ισως επειδη ηταν και μικρο το ποσο;; Κοντα στα 27 ευρω, οσο το πηρα δλδ. Ωραία! Αν θέλεις, πες μας πώς ακριβώς έγινε, για να βοηθηθεί και κάποιος άλλος που ίσως αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα. Άνοιξες dispute με τη βοήθεια του support; Ο πωλητής δέχτηκε το αίτημα για επιστροφή χρημάτων αφού του είπες το κόστος για να σταλεί πίσω;
Witcher1st Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μιλησα live support με agent, εδειξα screenshot που μου λεει ο πωλητης να ανοιξω dispute, εστειλα βιντεο με το προβλημα. Σε 2 ημερες νομιζω μπηκαν τα λεφτα στο λογαριασμο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα