newtron Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 1 λεπτό πριν, petran1790 είπε Το εχεις δει να συμβαινει αυτο? Εχει περασει ηδη μηνας... Ολοι οσοι εχετε προπαραγγειλει και εχετε πληρωσει εχετε παραλαβει? ή σας εχουν επιστρεψει τα χρηματα σας πισω? Στην Ελλαδα ζουμε παιδια... προσγειωθειτε λιγο! Μα γι' αυτό το λόγο βάζουν προτεραιότητα στις πληρωμένες. Γιατί αν θέλει κάποιος μπορεί να τους τρέξει. Πες μου ποιος όμως κάθεται να ασχοληθεί από εδώ μέσα; 1 λεπτό πριν, Mexicanos97 είπε Φίλε μάλλον κάπου έχεις μπερδευτεί , ξέρεις πόσα παιδιά εδώ μέσα μαζί με εμένα και έχουμε πληρώσει όλο το ποσό και έχουμε κάνει προπαραγγελια την πρώτη μέρα και ακόμα δεν έχουμε καμμία ενημέρωση; Δεν ισχύει ούτε η σειρά προτεραιότητας ούτε ότι όσοι πλήρωσαν είμαστε πιο πάνω στην λίστα , βασικά δεν ξέρω κααααν αν υπάρχει λίστα γιατί θεωρώ αν υπήρχε θα μπορούσαν να δώσουν πληροφορίες για το που βρισκόμαστε μετά από έναν μήνα και Φίλος κολλητός που δούλευε στο Πλαίσιο 4 χρόνια και ήταν στο τμήμα κινητής μου το είπε. Και μου λέει μαλ@@ια που δεν προπλήρωσες, θα περιμένεις αρκετά. Δεν σου λέω ότι όλοι 100% ακολουθούν το ίδιο, πάντως το συγκεκριμένο είχε αυτή την πρακτική, και πολύ πιθανό και οι υπόλοιποι.
Mexicanos97 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 3 λεπτά πριν, newtron είπε Μα γι' αυτό το λόγο βάζουν προτεραιότητα στις πληρωμένες. Γιατί αν θέλει κάποιος μπορεί να τους τρέξει. Πες μου ποιος όμως κάθεται να ασχοληθεί από εδώ μέσα; Φίλος κολλητός που δούλευε στο Πλαίσιο 4 χρόνια και ήταν στο τμήμα κινητής μου το είπε. Και μου λέει μαλ@@ια που δεν προπλήρωσες, θα περιμένεις αρκετά. Δεν σου λέω ότι όλοι 100% ακολουθούν το ίδιο, πάντως το συγκεκριμένο είχε αυτή την πρακτική, και πολύ πιθανό και οι υπόλοιποι. Καλά πριν 4 χρόνια δεν νομίζω να περίμεναν να παραλάβουν 2 μήνες συσκευή , δεν υπήρχε τόσο μεγάλο θέμα τότε
Dimitrisger Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 1 λεπτό πριν, newtron είπε Μα γι' αυτό το λόγο βάζουν προτεραιότητα στις πληρωμένες. Γιατί αν θέλει κάποιος μπορεί να τους τρέξει. Πες μου ποιος όμως κάθεται να ασχοληθεί από εδώ μέσα; Φίλος κολλητός που δούλευε στο Πλαίσιο 4 χρόνια και ήταν στο τμήμα κινητής μου το είπε. Και μου λέει μαλ@@ια που δεν προπλήρωσες, θα περιμένεις αρκετά. Δεν σου λέω ότι όλοι 100% ακολουθούν το ίδιο, πάντως το συγκεκριμένο είχε αυτή την πρακτική, και πολύ πιθανό και οι υπόλοιποι. και το public εχει εγγυημενα την ιδια τακτικη, δινει προτεραιοτητα στις προπληρωμενες, το ξερω απο φιλο μου που δουλευε εκει, και τωρα που πηρε το απλο 17, πρωην συνεργατης του, του ειπε το ιδιο πραγμα, οποτε πολυ πιθανο να ισχυει αυτο παρολο που ειμαστε στο Ελλαδισταν 1
Mexicanos97 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, Dimitrisger είπε και το public εχει εγγυημενα την ιδια τακτικη, δινει προτεραιοτητα στις προπληρωμενες, το ξερω απο φιλο μου που δουλευε εκει, και τωρα που πηρε το απλο 17, πρωην συνεργατης του, του ειπε το ιδιο πραγμα, οποτε πολυ πιθανο να ισχυει αυτο παρολο που ειμαστε στο Ελλαδισταν Αν ισχύει έστω κ λίγο αυτό που λες πες του να μας εξηγήσει πως γίνεται να μην έχουν παραλάβει ακόμα άτομα που κάναν προπαραγγελια πληρωμένη τα πρώτα λεπτά ; anyway έχει κουράσει πάρα πολύ το θέμα πλέον και εύχομαι του χρόνου να μην βάλουν ούτε μισή προπαραγγελια κανένας πόσο μάλλον πληρωμένη Επεξ/σία πριν από 14 ώρες από Mexicanos97
petran1790 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 2 λεπτά πριν, newtron είπε Μα γι' αυτό το λόγο βάζουν προτεραιότητα στις πληρωμένες. Γιατί αν θέλει κάποιος μπορεί να τους τρέξει. Πες μου ποιος όμως κάθεται να ασχοληθεί από εδώ μέσα; Φίλος κολλητός που δούλευε στο Πλαίσιο 4 χρόνια και ήταν στο τμήμα κινητής μου το είπε. Και μου λέει μαλ@@ια που δεν προπλήρωσες, θα περιμένεις αρκετά. Δεν σου λέω ότι όλοι 100% ακολουθούν το ίδιο, πάντως το συγκεκριμένο είχε αυτή την πρακτική, και πολύ πιθανό και οι υπόλοιποι. Ακριβως εκει πονταρουν! και κανουν οτι κανουν.. Συν οτι δεν ειμαι σιγουρος οτι και να τους τρεξεις θα δικαιωθεις.. Δεν ξες πως ειναι στημενο το συστημα τους. Επιπλεον δεν θα τους αφησει ξεκρεμαστους το νομικο τμημα τους.. Καλυμμενοι ειναι θεωρω οποτε ... μας χτυπανε παλαμακια και εμεις χορευουμε κιολας.. Γιαυτο δεν θα αλλαξει κατι εδω.. Επισης... τι παει να πει οτι αμα πληρωσεις εχεις προτεραιοτητα?? μια ΣΩΣΤΗ σειρα προτεραιοτητας δεν κοιταει πληρωμες και μη..... 1
newtron Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Μόλις τώρα, Mexicanos97 είπε Καλά πριν 4 χρόνια δεν νομίζω να περίμεναν να παραλάβουν 2 μήνες συσκευή , δεν υπήρχε τόσο μεγάλο θέμα τότε Δούλευε για 4 χρόνια, όχι πριν 4 χρόνια. Και μια χαρά γινόταν και αυτό τότε. Ίσα ίσα που τότε ήταν και χρονιές ακόμα που δεν είχαμε επανέλθει στην πρώτη φουρνιά και ξεκινούσαν να έρχονται μέσα Οκτώβρη.
NoMans Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 12 λεπτά πριν, newtron είπε Συγγνώμη αλλά αρνείστε να αποδεχτείτε κάτι. Οι προπληρωμές έχουν προτεραιότητα. ΤΕΛΟΣ. Αν στο μήνα δεν παραδώσει πρέπει να σου επιστρέψει τα χρήματα. Χαχα σε ποια χώρα θα "πρέπει"? Προπληρωμένο PM 256 Blue Κώτσο, καμία εξέλιξη. Υ.Γ. Από άτομο υπάλληλο μέσα σε γνωστή αλυσίδα, προφανώς και δίνουν όπου να 'ναι, δυστυχώς, ακόμα και περαστικός να είναι ο άλλος και να σκάσει το παραδάκι (προφανώς αν έχουν παραλάβει και έχουν κάτι στην αποθήκη). Μια χαρά.
NickPatou Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Το πρωτο ρολο δεν τον παιζει εαν ειναι προπληρωμενο ή προκαταβολη. Τον πρωτο ρολο τον παιζει να εχεις κονε στο καταστημα να σε εξυπηρετησουν και να σου δωσουν καποιου αλλου τη συσκευη. Τα υπολοιπα ειναι να χαμε να λεγαμε 5
Mexicanos97 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 1 λεπτό πριν, petran1790 είπε Ακριβως εκει πονταρουν! και κανουν οτι κανουν.. Συν οτι δεν ειμαι σιγουρος οτι και να τους τρεξεις θα δικαιωθεις.. Δεν ξες πως ειναι στημενο το συστημα τους. Επιπλεον δεν θα τους αφησει ξεκρεμαστους το νομικο τμημα τους.. Καλυμμενοι ειναι θεωρω οποτε ... μας χτυπανε παλαμακια και εμεις χορευουμε κιολας.. Γιαυτο δεν θα αλλαξει κατι εδω.. Επισης... τι παει να πει οτι αμα πληρωσεις εχεις προτεραιοτητα?? μια ΣΩΣΤΗ σειρα προτεραιοτητας δεν κοιταει πληρωμες και μη..... Οχι φιλε κάνεις λάθος , μια σωστή σειρά προτεραιότητας θα έπρεπε να δεχόταν ΜΟΝΟ πληρωμένες παραγγελίες , όχι να πηγαινε ο καθένας να κάνει σε 10 καταστήματα και όποιο το φέρει πρώτο , ας μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας 2
newtron Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 1 λεπτό πριν, Mexicanos97 είπε Αν ισχύει έστω κ λίγο αυτό που λες πες του να μας εξηγήσει πως γίνεται να μην έχουν παραλάβει ακόμα άτομα που κάναν προπαραγγελια πληρωμένη τα πρώτα λεπτά ; anyway έχει κουράσει πάρα πολύ το θέμα πλέον και εύχομαι του χρόνου να μην βάλουν ούτε μισή προπαραγγελια κανένας πόσο μάλλον πληρωμένη Μακάρι πραγματικά. Εγώ έβαλα προπαραγγελία σου λέω και ακόμα δε δουλεύει ούτε το tracking. 513436217 είναι από το πλαίσιο, μπείτε να δείτε. 2 λεπτά πριν, NickPatou είπε Το πρωτο ρολο δεν τον παιζει εαν ειναι προπληρωμενο ή προκαταβολη. Τον πρωτο ρολο τον παιζει να εχεις κονε στο καταστημα να σε εξυπηρετησουν και να σου δωσουν καποιου αλλου τη συσκευη. Τα υπολοιπα ειναι να χαμε να λεγαμε Αυτό ναι μάλιστα. Ξέρω και άτομο με φίλο στο Γερμανό που του το έφερε day one και κράτησε 30 κομμάτια. Το κονέ στην Ελλάδα είναι πάντα το πιο σημαντικό, το χωρίς κονέ είναι το δύσκολο. 1
Dimitrisger Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Mexicanos97 είπε Αν ισχύει έστω κ λίγο αυτό που λες πες του να μας εξηγήσει πως γίνεται να μην έχουν παραλάβει ακόμα άτομα που κάναν προπαραγγελια πληρωμένη τα πρώτα λεπτά ; anyway έχει κουράσει πάρα πολύ το θέμα πλέον και εύχομαι του χρόνου να μην βάλουν ούτε μισή προπαραγγελια κανένας πόσο μάλλον πληρωμένη Οι παραλαβες ειναι πολυ λιγες, και εχουμε και το προβλημα με τις ακυρωσεις που πανε σε οποιον να ναι αντι να πηγαινουν στον επομενο που εχει σειρα. Αλλα δεν νομιζω ατομο που ειναι εκει μεσα να μην ξερει τι γινεται και να λεει ψεματα, γιατι δεν ειναι απλα γνωστος μου, ειναι φιλος φιλος, δεν εχει λογο να μου πει ψεματα Επεξ/σία πριν από 14 ώρες από Dimitrisger
newtron Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 2 λεπτά πριν, Dimitrisger είπε Οι παραλαβες ειναι πολυ λιγες, και εχουμε και το προβλημα με τις ακυρωσεις που πανε σε οποιον να ναι αντι να πηγαινουν στον επομενο που εχει σειρα. Αλλα δεν νομιζω ατομο που ειναι εκει μεσα να μην ξερει τι γινεται και να λεει ψεματα, γιατι δεν ειναι απλα γνωστος μου, ειναι φιλος φιλος, δεν εχει λογο να μου πει ψεματα Αυτό με τις ακυρώσεις είναι το "θέμα". Επειδή έτσι είναι η αλυσίδα τους, αυτά βγαίνουν διαθέσιμα. Αυτό σημαίνει ότι αυτομάτως μπαίνει και "κλέβει" τη σειρά κάποιος άλλος. Αν αντί για 5 παραγγελίες εδώ μέσα ο καθένας είχε κάνει μια και μόνο μια, αυτοί οι έξω δε θα έμπαιναν και θα είχαν παραλάβει οι περισσότεροι εως τώρα. Δείτε απλά πόσοι παρελαβαν έτσι εμβόλιμα. Κι εγώ έτσι το πήρα, απλά είχα μια προπαραγγελία, όχι 3-4-5 για να το πάρω και να ακυρώσω. 1
spyridy Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Επειδή βλέπω ότι αρκετοί εδώ μέσα είμαστε στην ίδια φάση (προπαραγγελίες iPhone 17 / Pro / Pro Max από iStorm, Κωτσόβολο, Public, Πλαίσιο κλπ) και ακόμη περιμένουμε, έψαξα λίγο το θέμα και σας γράφω τι ισχύει νομικά με βάση τον ελληνικό και ευρωπαϊκό νόμο. Ο νόμος λέει: 30 μέρες για παράδοση, αλλιώς έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 5 του Ν. 2251/1994 (νόμος για την Προστασία του Καταναλωτή), που βασίζεται στην Οδηγία 2011/83/ΕΕ, το κατάστημα πρέπει να παραδώσει το προϊόν μέσα σε 30 μέρες από τη στιγμή που έγινε η αγορά ή η προπαραγγελία (αν έχεις πληρώσει κιόλας). Αν περάσουν οι 30 μέρες χωρίς να σου το παραδώσουν, τότε: Μπορείς να τους δώσεις μια τελευταία εύλογη προθεσμία (π.χ. 7 μέρες) να το στείλουν. Αν πάλι δεν το κάνουν, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης (δηλαδή να ακυρώσεις τη συναλλαγή) και να ζητήσεις άμεση επιστροφή όλων των χρημάτων σου (άρθρο 3ιβ του ίδιου νόμου). Η επιστροφή των χρημάτων πρέπει να γίνει χωρίς καθυστέρηση και το αργότερο μέσα σε 14 μέρες από τη στιγμή που δηλώσεις ότι υπαναχωρείς. Δεν τους «σώζει» το επιχείρημα «φταίει η Apple» Αν σου πουν ότι η καθυστέρηση οφείλεται στην Apple ή στον προμηθευτή, δεν έχει καμία σημασία. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος: υπεύθυνο είναι το κατάστημα με το οποίο έχεις κάνει τη συναλλαγή. Το τι κάνει ο προμηθευτής ή η Apple είναι δικό τους θέμα — όχι του πελάτη. Άρα, το "μας καθυστέρησε η Apple" δεν αποτελεί νόμιμη δικαιολογία. Αν έχεις ζημία, μπορείς να ζητήσεις και αποζημίωση (σε σοβαρές περιπτώσεις) Αν έχεις πάθει πραγματική οικονομική ζημία από την καθυστέρηση (π.χ. επαγγελματική χρήση, ανάγκη αντικατάστασης συσκευής κ.λπ.), μπορείς θεωρητικά να ζητήσεις αποζημίωση με βάση τα: άρθρα 914 επ. του Αστικού Κώδικα (αδικοπραξία), και άρθρο 8 του Ν. 2251/1994 (ευθύνη προμηθευτή). Στην πράξη όμως αυτό προχωρά μόνο αν υπάρχει ξεκάθαρη ζημία και πλήρης αδιαφορία του καταστήματος (π.χ. αν δεν απαντάνε για εβδομάδες).
Mexicanos97 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Σκέψου απλά και μόνο πόσοι φτιάχτηκαν από Κωτσόβολο και πολύ καλά κάναν τα παιδιά , μέχρι να το πάρουν χαμπάρι και να το κλείσουν τα ΖΩΑ , και τώρα σκέψου πόσοι είναι αυτοί που πήραν συσκευές από ακυρώσεις και μετά ξανά σκέψου πότε θα παραλάβουμε όσοι έχουμε πληρωμένη παραγγελία απτην πρώτη μέρα 😂😂😂 1
petran1790 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 12 λεπτά πριν, Mexicanos97 είπε Οχι φιλε κάνεις λάθος , μια σωστή σειρά προτεραιότητας θα έπρεπε να δεχόταν ΜΟΝΟ πληρωμένες παραγγελίες , όχι να πηγαινε ο καθένας να κάνει σε 10 καταστήματα και όποιο το φέρει πρώτο , ας μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας Αυτο που λες ειναι αλλο πραγμα αδερφε. Εγω δεν μιλησα για τον τροπο παραγγελιας.. εγω μιλησα για την σειρα... η Σειρα προτεραιοτητας εδω πασχει απο ολες τις μεριες.. δινουν οπου να ναι, οτι να ναι, σε γνωστους και μη και δεν τηρειται τιποτα.. Εσυ μιλας για τον τροπο παραγγελιας.. και σε αυτο συμφωνω 1000% μακαρι να γινοταν αλλα επισης δεν παιζει ποτε... Ειναι στην πολιτικη των καταστηματων η πληρωμη κατα την παραδοση/παραλαβη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα