Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, spyridy είπε

Επειδή βλέπω ότι αρκετοί εδώ μέσα είμαστε στην ίδια φάση (προπαραγγελίες iPhone 17 / Pro / Pro Max από iStorm, Κωτσόβολο, Public, Πλαίσιο κλπ) και ακόμη περιμένουμε, έψαξα λίγο το θέμα και σας γράφω τι ισχύει νομικά με βάση τον ελληνικό και ευρωπαϊκό νόμο.

Ο νόμος λέει: 30 μέρες για παράδοση, αλλιώς έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 5 του Ν. 2251/1994 (νόμος για την Προστασία του Καταναλωτή), που βασίζεται στην Οδηγία 2011/83/ΕΕ, το κατάστημα πρέπει να παραδώσει το προϊόν μέσα σε 30 μέρες από τη στιγμή που έγινε η αγορά ή η προπαραγγελία (αν έχεις πληρώσει κιόλας).
Αν περάσουν οι 30 μέρες χωρίς να σου το παραδώσουν, τότε:

  • Μπορείς να τους δώσεις μια τελευταία εύλογη προθεσμία (π.χ. 7 μέρες) να το στείλουν.

  • Αν πάλι δεν το κάνουν, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης (δηλαδή να ακυρώσεις τη συναλλαγή) και να ζητήσεις άμεση επιστροφή όλων των χρημάτων σου (άρθρο 3ιβ του ίδιου νόμου).

Η επιστροφή των χρημάτων πρέπει να γίνει χωρίς καθυστέρηση και το αργότερο μέσα σε 14 μέρες από τη στιγμή που δηλώσεις ότι υπαναχωρείς.

Δεν τους «σώζει» το επιχείρημα «φταίει η Apple»

Αν σου πουν ότι η καθυστέρηση οφείλεται στην Apple ή στον προμηθευτή, δεν έχει καμία σημασία.
Ο νόμος είναι ξεκάθαρος: υπεύθυνο είναι το κατάστημα με το οποίο έχεις κάνει τη συναλλαγή.
Το τι κάνει ο προμηθευτής ή η Apple είναι δικό τους θέμα — όχι του πελάτη.

Άρα, το "μας καθυστέρησε η Apple" δεν αποτελεί νόμιμη δικαιολογία.

Αν έχεις ζημία, μπορείς να ζητήσεις και αποζημίωση (σε σοβαρές περιπτώσεις)

Αν έχεις πάθει πραγματική οικονομική ζημία από την καθυστέρηση (π.χ. επαγγελματική χρήση, ανάγκη αντικατάστασης συσκευής κ.λπ.), μπορείς θεωρητικά να ζητήσεις αποζημίωση με βάση τα:

  • άρθρα 914 επ. του Αστικού Κώδικα (αδικοπραξία), και

  • άρθρο 8 του Ν. 2251/1994 (ευθύνη προμηθευτή).

Στην πράξη όμως αυτό προχωρά μόνο αν υπάρχει ξεκάθαρη ζημία και πλήρης αδιαφορία του καταστήματος (π.χ. αν δεν απαντάνε για εβδομάδες).

Επίσης να ακυρώσεις τώρα για πιο λόγο ; Το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι να χάσεις την σειρά που υποτίθεται έχεις εκτός αν είσαι τυχερός και το βρεις από κάπου και μπεις σφήνα 

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, spyridy είπε

Επειδή βλέπω ότι αρκετοί εδώ μέσα είμαστε στην ίδια φάση (προπαραγγελίες iPhone 17 / Pro / Pro Max από iStorm, Κωτσόβολο, Public, Πλαίσιο κλπ) και ακόμη περιμένουμε, έψαξα λίγο το θέμα και σας γράφω τι ισχύει νομικά με βάση τον ελληνικό και ευρωπαϊκό νόμο.

Ο νόμος λέει: 30 μέρες για παράδοση, αλλιώς έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 5 του Ν. 2251/1994 (νόμος για την Προστασία του Καταναλωτή), που βασίζεται στην Οδηγία 2011/83/ΕΕ, το κατάστημα πρέπει να παραδώσει το προϊόν μέσα σε 30 μέρες από τη στιγμή που έγινε η αγορά ή η προπαραγγελία (αν έχεις πληρώσει κιόλας).
Αν περάσουν οι 30 μέρες χωρίς να σου το παραδώσουν, τότε:

  • Μπορείς να τους δώσεις μια τελευταία εύλογη προθεσμία (π.χ. 7 μέρες) να το στείλουν.

  • Αν πάλι δεν το κάνουν, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης (δηλαδή να ακυρώσεις τη συναλλαγή) και να ζητήσεις άμεση επιστροφή όλων των χρημάτων σου (άρθρο 3ιβ του ίδιου νόμου).

Η επιστροφή των χρημάτων πρέπει να γίνει χωρίς καθυστέρηση και το αργότερο μέσα σε 14 μέρες από τη στιγμή που δηλώσεις ότι υπαναχωρείς.

Δεν τους «σώζει» το επιχείρημα «φταίει η Apple»

Αν σου πουν ότι η καθυστέρηση οφείλεται στην Apple ή στον προμηθευτή, δεν έχει καμία σημασία.
Ο νόμος είναι ξεκάθαρος: υπεύθυνο είναι το κατάστημα με το οποίο έχεις κάνει τη συναλλαγή.
Το τι κάνει ο προμηθευτής ή η Apple είναι δικό τους θέμα — όχι του πελάτη.

Άρα, το "μας καθυστέρησε η Apple" δεν αποτελεί νόμιμη δικαιολογία.

Αν έχεις ζημία, μπορείς να ζητήσεις και αποζημίωση (σε σοβαρές περιπτώσεις)

Αν έχεις πάθει πραγματική οικονομική ζημία από την καθυστέρηση (π.χ. επαγγελματική χρήση, ανάγκη αντικατάστασης συσκευής κ.λπ.), μπορείς θεωρητικά να ζητήσεις αποζημίωση με βάση τα:

  • άρθρα 914 επ. του Αστικού Κώδικα (αδικοπραξία), και

  • άρθρο 8 του Ν. 2251/1994 (ευθύνη προμηθευτή).

Στην πράξη όμως αυτό προχωρά μόνο αν υπάρχει ξεκάθαρη ζημία και πλήρης αδιαφορία του καταστήματος (π.χ. αν δεν απαντάνε για εβδομάδες).

Για μένα, ειλικρινά; Ακυρώστε όλοι τις παραγγελίες. Χύμα ταυτόχρονα όλοι. Ζητήστε επιστροφή χρημάτων και πάρτε το από ΣΚρουτζ ή όπου αλλού θέλετε

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, spyridy είπε

Επειδή βλέπω ότι αρκετοί εδώ μέσα είμαστε στην ίδια φάση (προπαραγγελίες iPhone 17 / Pro / Pro Max από iStorm, Κωτσόβολο, Public, Πλαίσιο κλπ) και ακόμη περιμένουμε, έψαξα λίγο το θέμα και σας γράφω τι ισχύει νομικά με βάση τον ελληνικό και ευρωπαϊκό νόμο.

Ο νόμος λέει: 30 μέρες για παράδοση, αλλιώς έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 5 του Ν. 2251/1994 (νόμος για την Προστασία του Καταναλωτή), που βασίζεται στην Οδηγία 2011/83/ΕΕ, το κατάστημα πρέπει να παραδώσει το προϊόν μέσα σε 30 μέρες από τη στιγμή που έγινε η αγορά ή η προπαραγγελία (αν έχεις πληρώσει κιόλας).
Αν περάσουν οι 30 μέρες χωρίς να σου το παραδώσουν, τότε:

  • Μπορείς να τους δώσεις μια τελευταία εύλογη προθεσμία (π.χ. 7 μέρες) να το στείλουν.

  • Αν πάλι δεν το κάνουν, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης (δηλαδή να ακυρώσεις τη συναλλαγή) και να ζητήσεις άμεση επιστροφή όλων των χρημάτων σου (άρθρο 3ιβ του ίδιου νόμου).

Η επιστροφή των χρημάτων πρέπει να γίνει χωρίς καθυστέρηση και το αργότερο μέσα σε 14 μέρες από τη στιγμή που δηλώσεις ότι υπαναχωρείς.

Δεν τους «σώζει» το επιχείρημα «φταίει η Apple»

Αν σου πουν ότι η καθυστέρηση οφείλεται στην Apple ή στον προμηθευτή, δεν έχει καμία σημασία.
Ο νόμος είναι ξεκάθαρος: υπεύθυνο είναι το κατάστημα με το οποίο έχεις κάνει τη συναλλαγή.
Το τι κάνει ο προμηθευτής ή η Apple είναι δικό τους θέμα — όχι του πελάτη.

Άρα, το "μας καθυστέρησε η Apple" δεν αποτελεί νόμιμη δικαιολογία.

Αν έχεις ζημία, μπορείς να ζητήσεις και αποζημίωση (σε σοβαρές περιπτώσεις)

Αν έχεις πάθει πραγματική οικονομική ζημία από την καθυστέρηση (π.χ. επαγγελματική χρήση, ανάγκη αντικατάστασης συσκευής κ.λπ.), μπορείς θεωρητικά να ζητήσεις αποζημίωση με βάση τα:

  • άρθρα 914 επ. του Αστικού Κώδικα (αδικοπραξία), και

  • άρθρο 8 του Ν. 2251/1994 (ευθύνη προμηθευτή).

Στην πράξη όμως αυτό προχωρά μόνο αν υπάρχει ξεκάθαρη ζημία και πλήρης αδιαφορία του καταστήματος (π.χ. αν δεν απαντάνε για εβδομάδες).

To θεμα ειναι οτι αυτοι εχουν το πανω χερι, κανεναν μας δεν μας συμφερει να ακυρωσουμε την παραγγελια μας, δεν κερδιζουμε τιποτα απολυτως και χανουμε την οποια σειρα προτεραιοτητας υπαρχει. Οι 30 μερες περασαν, απο τις 12/9 και δυστυχως δεν βγαινουν πολλα 256 στον γερμανο και στα αλλα καταστηματα, κυριως 512

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, spyridy είπε

Επειδή βλέπω ότι αρκετοί εδώ μέσα είμαστε στην ίδια φάση (προπαραγγελίες iPhone 17 / Pro / Pro Max από iStorm, Κωτσόβολο, Public, Πλαίσιο κλπ) και ακόμη περιμένουμε, έψαξα λίγο το θέμα και σας γράφω τι ισχύει νομικά με βάση τον ελληνικό και ευρωπαϊκό νόμο.

Ο νόμος λέει: 30 μέρες για παράδοση, αλλιώς έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 5 του Ν. 2251/1994 (νόμος για την Προστασία του Καταναλωτή), που βασίζεται στην Οδηγία 2011/83/ΕΕ, το κατάστημα πρέπει να παραδώσει το προϊόν μέσα σε 30 μέρες από τη στιγμή που έγινε η αγορά ή η προπαραγγελία (αν έχεις πληρώσει κιόλας).
Αν περάσουν οι 30 μέρες χωρίς να σου το παραδώσουν, τότε:

  • Μπορείς να τους δώσεις μια τελευταία εύλογη προθεσμία (π.χ. 7 μέρες) να το στείλουν.

  • Αν πάλι δεν το κάνουν, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης (δηλαδή να ακυρώσεις τη συναλλαγή) και να ζητήσεις άμεση επιστροφή όλων των χρημάτων σου (άρθρο 3ιβ του ίδιου νόμου).

Η επιστροφή των χρημάτων πρέπει να γίνει χωρίς καθυστέρηση και το αργότερο μέσα σε 14 μέρες από τη στιγμή που δηλώσεις ότι υπαναχωρείς.

Δεν τους «σώζει» το επιχείρημα «φταίει η Apple»

Αν σου πουν ότι η καθυστέρηση οφείλεται στην Apple ή στον προμηθευτή, δεν έχει καμία σημασία.
Ο νόμος είναι ξεκάθαρος: υπεύθυνο είναι το κατάστημα με το οποίο έχεις κάνει τη συναλλαγή.
Το τι κάνει ο προμηθευτής ή η Apple είναι δικό τους θέμα — όχι του πελάτη.

Άρα, το "μας καθυστέρησε η Apple" δεν αποτελεί νόμιμη δικαιολογία.

Αν έχεις ζημία, μπορείς να ζητήσεις και αποζημίωση (σε σοβαρές περιπτώσεις)

Αν έχεις πάθει πραγματική οικονομική ζημία από την καθυστέρηση (π.χ. επαγγελματική χρήση, ανάγκη αντικατάστασης συσκευής κ.λπ.), μπορείς θεωρητικά να ζητήσεις αποζημίωση με βάση τα:

  • άρθρα 914 επ. του Αστικού Κώδικα (αδικοπραξία), και

  • άρθρο 8 του Ν. 2251/1994 (ευθύνη προμηθευτή).

Στην πράξη όμως αυτό προχωρά μόνο αν υπάρχει ξεκάθαρη ζημία και πλήρης αδιαφορία του καταστήματος (π.χ. αν δεν απαντάνε για εβδομάδες).

Δεν θα τους νοιαξει καθολου. Ο λογος; Ειναι τοσο μεγαλη η ζητηση που και επιστροφη χρηματων να κανουν, θα τα παρουν παλι πισω επιτοπου γιατι τις συσκευες οπως και να χει θα τις πουλησουν αμεσως.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Mexicanos97 είπε

Επίσης να ακυρώσεις τώρα για πιο λόγο ; Το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι να χάσεις την σειρά που υποτίθεται έχεις εκτός αν είσαι τυχερός και το βρεις από κάπου και μπεις σφήνα 

Θα χάσεις τη σειρά αλλά είναι ο μόνος τρόπος να τους "τιμωρήσεις", άστους να τα βάλουν στον π@@ο τους.

 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, spyridy είπε

Επειδή βλέπω ότι αρκετοί εδώ μέσα είμαστε στην ίδια φάση (προπαραγγελίες iPhone 17 / Pro / Pro Max από iStorm, Κωτσόβολο, Public, Πλαίσιο κλπ) και ακόμη περιμένουμε, έψαξα λίγο το θέμα και σας γράφω τι ισχύει νομικά με βάση τον ελληνικό και ευρωπαϊκό νόμο.

Ο νόμος λέει: 30 μέρες για παράδοση, αλλιώς έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 5 του Ν. 2251/1994 (νόμος για την Προστασία του Καταναλωτή), που βασίζεται στην Οδηγία 2011/83/ΕΕ, το κατάστημα πρέπει να παραδώσει το προϊόν μέσα σε 30 μέρες από τη στιγμή που έγινε η αγορά ή η προπαραγγελία (αν έχεις πληρώσει κιόλας).
Αν περάσουν οι 30 μέρες χωρίς να σου το παραδώσουν, τότε:

  • Μπορείς να τους δώσεις μια τελευταία εύλογη προθεσμία (π.χ. 7 μέρες) να το στείλουν.

  • Αν πάλι δεν το κάνουν, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης (δηλαδή να ακυρώσεις τη συναλλαγή) και να ζητήσεις άμεση επιστροφή όλων των χρημάτων σου (άρθρο 3ιβ του ίδιου νόμου).

Η επιστροφή των χρημάτων πρέπει να γίνει χωρίς καθυστέρηση και το αργότερο μέσα σε 14 μέρες από τη στιγμή που δηλώσεις ότι υπαναχωρείς.

Δεν τους «σώζει» το επιχείρημα «φταίει η Apple»

Αν σου πουν ότι η καθυστέρηση οφείλεται στην Apple ή στον προμηθευτή, δεν έχει καμία σημασία.
Ο νόμος είναι ξεκάθαρος: υπεύθυνο είναι το κατάστημα με το οποίο έχεις κάνει τη συναλλαγή.
Το τι κάνει ο προμηθευτής ή η Apple είναι δικό τους θέμα — όχι του πελάτη.

Άρα, το "μας καθυστέρησε η Apple" δεν αποτελεί νόμιμη δικαιολογία.

Αν έχεις ζημία, μπορείς να ζητήσεις και αποζημίωση (σε σοβαρές περιπτώσεις)

Αν έχεις πάθει πραγματική οικονομική ζημία από την καθυστέρηση (π.χ. επαγγελματική χρήση, ανάγκη αντικατάστασης συσκευής κ.λπ.), μπορείς θεωρητικά να ζητήσεις αποζημίωση με βάση τα:

  • άρθρα 914 επ. του Αστικού Κώδικα (αδικοπραξία), και

  • άρθρο 8 του Ν. 2251/1994 (ευθύνη προμηθευτή).

Στην πράξη όμως αυτό προχωρά μόνο αν υπάρχει ξεκάθαρη ζημία και πλήρης αδιαφορία του καταστήματος (π.χ. αν δεν απαντάνε για εβδομάδες).

Δεν βλεπω πως αυτο το πλαισιο βοηθαει τον καταναλωτη στην περιπτωση αυτη... Δεν πιεζει δηλαδη τα καταστηματα παραπανω...  ουτε βλεπω κατι αποκλειστικα για τις πληρωμενες παραγγελιες.

Ακυρωσεις μπορεις να κανεις οποτε θες και σου επιστρεφουν τα χρηματα σχεδον αμεσα. Το εχουν κανει αρκετοι εδω απο οτι εχω διαβασει.. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, newtron είπε

Θα χάσεις τη σειρά αλλά είναι ο μόνος τρόπος να τους "τιμωρήσεις", άστους να τα βάλουν στον π@@ο τους.

 

Έχεις Απόλυτο δίκιο φίλε , μόνο που για να γίνει δουλίτσα αυτό πρέπει να γίνει μαζικά , πράγμα πολύ δύσκολο 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, newtron είπε

Μα γι' αυτό το λόγο βάζουν προτεραιότητα στις πληρωμένες. Γιατί αν θέλει κάποιος μπορεί να τους τρέξει. Πες μου ποιος όμως κάθεται να ασχοληθεί από εδώ μέσα; 

 

Φίλος κολλητός που δούλευε στο Πλαίσιο 4 χρόνια και ήταν στο τμήμα κινητής μου το είπε. Και μου λέει μαλ@@ια που δεν προπλήρωσες, θα περιμένεις αρκετά. Δεν σου λέω ότι όλοι 100% ακολουθούν το ίδιο, πάντως το συγκεκριμένο είχε αυτή την πρακτική, και πολύ πιθανό και οι υπόλοιποι.

Πάντως εγώ έκανα προ πληρωμή 12/09 15:01 και μήνυμα ότι μου το έστειλαν έλαβα χθες 20/10 άρα μιλάμε για πάνω από μήνα και όταν ρώτησα μια φορά που πήρα τηλέφωνο όλη και όλη τι γίνεται μου είπαν ότι αν θες οποιαδήποτε στιγμή κάνεις ακύρωση και ότι η προπληρωμή δεν ήταν υποχρεωτική. Οπότε καμία προτεραιότητα δεν δίνεται στην προ πληρωμή, υπάρχει μόνο  περίπτωση την ώρα που εγώ έκανα πληρωμή και ταυτόχρονα έπεφταν παραγγελίες χωρίς πληρωμή παρόλο που εγώ πήρα αριθμό 100-200 παραπάνω από αυτούς συστημικά να ήμουν πιο μπροστά (στην λίστα του συστήματος τους) λόγο του ότι είχα δεσμεύσει συσκευή πρώτος συσκευή αλλά λόγω πληρωμής καθυστέρησα και πήρα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελίας. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, newtron είπε

Για μένα, ειλικρινά; Ακυρώστε όλοι τις παραγγελίες. Χύμα ταυτόχρονα όλοι. Ζητήστε επιστροφή χρημάτων και πάρτε το από ΣΚρουτζ ή όπου αλλού θέλετε

Οχι και ετσι ρε φιλε.. το πιο φθηνο Pro Max στο Skroutz χθες ειχε 1850... καπελο 350 ευρω... μην το πατε στο αλλο ακρο για ενα κινητο... 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, newtron είπε

Θα χάσεις τη σειρά αλλά είναι ο μόνος τρόπος να τους "τιμωρήσεις", άστους να τα βάλουν στον π@@ο τους.

 

Τιμωρία;

Νομίζεις θα τους μείνουν στα ράφια και απούλητα;

 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, petran1790 είπε

Δεν βλεπω πως αυτο το πλαισιο βοηθαει τον καταναλωτη στην περιπτωση αυτη... Δεν πιεζει δηλαδη τα καταστηματα παραπανω...  ουτε βλεπω κατι αποκλειστικα για τις πληρωμενες παραγγελιες.

Ακυρωσεις μπορεις να κανεις οποτε θες και σου επιστρεφουν τα χρηματα σχεδον αμεσα. Το εχουν κανει αρκετοι εδω απο οτι εχω διαβασει.. 

Τότε συγγνώμη αλλά θα στο πω χύμα, μη γκρινιάζεις επειδή σε π@@@ε. Ή κάνε κάτι ή κάτσε και ευχαριστήσου το.🤣

1 λεπτό πριν, petran1790 είπε

Οχι και ετσι ρε φιλε.. το πιο φθηνο Pro Max στο Skroutz χθες ειχε 1850... καπελο 350 ευρω... μην το πατε στο αλλο ακρο για ενα κινητο... 

Αμα ψάξεις λίγο στο bestprice βρίσκεις είτε με πολύ μικρότερο καπέλο, είτε και στην ίδια τιμή. Βλέπε Παπαχαραλάμπους.

  • Haha 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Mitsaras29 είπε

Πάντως εγώ έκανα προ πληρωμή 12/09 15:01 και μήνυμα ότι μου το έστειλαν έλαβα χθες 20/10 άρα μιλάμε για πάνω από μήνα και όταν ρώτησα μια φορά που πήρα τηλέφωνο όλη και όλη τι γίνεται μου είπαν ότι αν θες οποιαδήποτε στιγμή κάνεις ακύρωση και ότι η προπληρωμή δεν ήταν υποχρεωτική. Οπότε καμία προτεραιότητα δεν δίνεται στην προ πληρωμή, υπάρχει μόνο  περίπτωση την ώρα που εγώ έκανα πληρωμή και ταυτόχρονα έπεφταν παραγγελίες χωρίς πληρωμή παρόλο που εγώ πήρα αριθμό 100-200 παραπάνω από αυτούς συστημικά να ήμουν πιο μπροστά (στην λίστα του συστήματος τους) λόγο του ότι είχα δεσμεύσει συσκευή πρώτος συσκευή αλλά λόγω πληρωμής καθυστέρησα και πήρα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελίας. 

παρελαβες εσυ κανονικα, ολα ενταξει?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, petran1790 είπε

Οχι και ετσι ρε φιλε.. το πιο φθηνο Pro Max στο Skroutz χθες ειχε 1850... καπελο 350 ευρω... μην το πατε στο αλλο ακρο για ενα κινητο... 

https://mobilistas.gr/shop/new-apple/iphone-17-pro-max-deep-blue-256gb/?ref=bestprice.gr&__bpgid=MXNrbUwmczFCVGAsJiM1SUFfcV5nYg==
https://mobilistas.gr/shop/new-apple/iphone-17-pro-max-cosmic-orange-256gb-2/?ref=bestprice.gr&__bpgid=MXNrbUwmczFCVGAsJiM1SUFfcV5nYg==
https://electrolleti.gr/shop/532850?ref=bestprice.gr
Το τρίτο λέει 1-3 μέρες αλλά πάρε ένα τηλ για καλό και για κακό. Και ήταν η απλή αναζήτηση που έβαλα μόνο τα διαθέσιμα ε. 

Επεξ/σία από newtron
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dimitrisger είπε

παρελαβες εσυ κανονικα, ολα ενταξει?

Ακόμα όχι, δείχνει ότι την έστειλαν αλλά ακόμα δεν μου βγάζει η μεταφορική στοιχεία, σαν να μην έχουν πάει να παραλάβουν ακόμα. Δεν μπορώ να πάω να παραλάβω εγώ μου είπαν γιατί είχα βάλει αποστολή και για να αλλάξει αυτό πρέπει να ακυρώσω και να περάσω ξανά παραγγελία! 😂

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Mitsaras29 είπε

Πάντως εγώ έκανα προ πληρωμή 12/09 15:01 και μήνυμα ότι μου το έστειλαν έλαβα χθες 20/10 άρα μιλάμε για πάνω από μήνα και όταν ρώτησα μια φορά που πήρα τηλέφωνο όλη και όλη τι γίνεται μου είπαν ότι αν θες οποιαδήποτε στιγμή κάνεις ακύρωση και ότι η προπληρωμή δεν ήταν υποχρεωτική. Οπότε καμία προτεραιότητα δεν δίνεται στην προ πληρωμή, υπάρχει μόνο  περίπτωση την ώρα που εγώ έκανα πληρωμή και ταυτόχρονα έπεφταν παραγγελίες χωρίς πληρωμή παρόλο που εγώ πήρα αριθμό 100-200 παραπάνω από αυτούς συστημικά να ήμουν πιο μπροστά (στην λίστα του συστήματος τους) λόγο του ότι είχα δεσμεύσει συσκευή πρώτος συσκευή αλλά λόγω πληρωμής καθυστέρησα και πήρα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελίας. 

Αυτό που λες δεν βγάζει νόημα όμως ο αριθμός παραγγελίας βγαίνει κατά την ολοκλήρωση. Αν εσυ δλδ καθυστερήσεις για τον χψ λόγο και την κανείς πολύ αργότερα δεν κρατάει τον χρόνο που την ξεκίνησες. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...