Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Μαγαζί τέτοιο που λες 1800-2000€. Κάτι πακιστανικά είναι αυτά που λέει ο φίλος μάλλον. 

Πακιστανικό ναι..Αλλά με κάλυψε και χωρίς να δώσω 1800 που ζητάνε κάτι kaiser 

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, MadSurfer είπε

Μόλις έσκασε email από iStorm PM 256 μπλε με προ-παραγγελία 12/09 στις 15:01

Άντε να δούμε!

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, MadSurfer είπε

Μόλις έσκασε email από iStorm PM 256 μπλε με προ-παραγγελία 12/09 στις 15:01

Ποιο κατάστημα ;

Δημοσ.

Μόλις μου έσκασε και εμένα μύνημα από Box Now να παραλάβω κάτι παπούτσια! Αν μου στείλει και ο Γερμανός σε κανά μήνα για το PM καλά θα πάνε τα πράματα!! 😁

 

  • Haha 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, jonis είπε

Νόμιζα ότι είχε σταματήσει ο κωτσος.

 

IMG_0036.png

 

Παίδες επιτέλους κάτοχος 17 PM 256Gb Silver και εγω απο Κωτσοβολο Αλεξ/πολη!!

Θέλω να μοιραστω λιγο την εμπειρια μου, μιας και επιβεβαιωσα στην περιπτωση μου κατι που ειχε ειπωθει και απο αλλα παιδια, ετσι ωστε να γνωριζουμε το πως λειτουργουν τα πραγματα και να μην σκαμε με τις αναμονες!

Ο φίλος jonis ειχε κανει την παραγγελια που βλεπετε στην παραθεση. Εν τελει σημερα το πρωι την ακυρωσε και κατα τυχη ημουν εκεινη την ωρα στο site, μου βγηκε μπορστα μου αμεσα διαθεσιμο και αγορασα επι τοπου. Δεν ηξερα βεβαια αν το κινητο ειναι οντως διαθεσιμο στο καταστημα της Αλεξ/πολης ή αν προκεται για λαθος συστηματος.

Ετσι λοιπον αρχισα να παιρνω τηλ στα κεντρικα του Κωτσο. Μιλησα με 3 διαφορετικους ανθρωπους. Ο πρωτος ηταν καθετος και κατηγορηματικος, οτι καθε ακυρωση πηγαινε στη λιστα των προπαραγγελιων οποτε κινητο δεν υπαρχει για μενα. Ο δευτερος ειπε να μιλησω με το καταστημα. Ο τριτος δεν ειχε ιδεα,

Αποφασισα λοιπον να παω στο καταστημα. Στην αρχη η υπαλληλος μου ειπε πως το κινητο δεν υπαρχει και πρεπει να περιμενω τη λιστα αναμονης. Αφου επεμεινα εξαντλητικα και της εξηγησα τα παραπανω γεγονοτα εφερε και αλλη υπαλληλο, η οποια τελικα με παρεπεμψε στον προισταμενο της. Εξηγησα και σε εκεινον τα ιδια και υστερα απο 25' περιπου επιμονης εδωσε εντολη να μου δωσουν το κινητο...

Συμπερασματα ολης αυτης της εμπειριας μου: 

1) Στα τηλεφωνικα κεντρα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ. 

2) Καθε καταστημα φροντιζει να εξυπηρετησει τον κοσμο που ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙ και οχι μια αοριστη λιστα αναονης της Αθηνας.

3) Οπως εχουν πει και αλλα παιδια, χρειαζεται ΕΠΙΜΟΝΗ και ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ στον υπαλληλο και στα μαγαζια για να μην περιμενεις 3 μηνες να παραλαβεις,

ΥΓ. Δυστυχως για ατομα που δεν εχουν στην περιοχη τους φυσικα καταστηματα, μονη λυση ειναι να βαλουν καποιο γνωστο τους σε πολη να τρεξει για εκεινους.

ΥΓ2. Καλη αναμονή παιδιά και να απολαύσετε το κινητό!!!

Επεξ/σία από kostasmath23
  • Like 6
  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MadSurfer είπε

Μόλις έσκασε email από iStorm PM 256 μπλε με προ-παραγγελία 12/09 στις 15:01

Ακριβώς το ίδιο και εγώ παραγγελία 15:01 σε Σίλβερ όμως ,τη αριθμό έχεις στο τέλος της παραγγελίας?

  • Like 1
Δημοσ.
19 minutes ago, kostasmath23 said:

1) Στα τηλεφωνικα κεντρα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ. 

2) Καθε καταστημα φροντιζει να εξυπηρετησει τον κοσμο που ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙ και οχι μια αοριστη λιστα αναονης της Αθηνας.

3) Οπως εχουν πει και αλλα παιδια, χρειαζεται ΕΠΙΜΟΝΗ και ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ στον υπαλληλο και στα μαγαζια για να μην περιμενεις 3 μηνες να παραλαβεις,

ΥΓ. Δυστυχως για ατομα που δεν εχουν στην περιοχη τους φυσικα καταστηματα, μονη λυση ειναι να βαλουν καποιο γνωστο τους σε πολη να τρεξει για εκεινους.

ΥΓ2. Καλη αναμονή παιδιά και να απολαύσετε το κινητό!!!

Νομίζω ότι χρειάζεται πτυχίο social engineering πια για να βρεις ένα iphone 😀 

Μπράβο σου που το κυνήγησες και καλορίζικο.

  • Haha 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, kostasmath23 είπε

 

Παίδες επιτέλους κάτοχος 17 PM 256Gb Silver και εγω απο Κωτσοβολο Αλεξ/πολη!!

Θέλω να μοιραστω λιγο την εμπειρια μου, μιας και επιβεβαιωσα στην περιπτωση μου κατι που ειχε ειπωθει και απο αλλα παιδια, ετσι ωστε να γνωριζουμε το πως λειτουργουν τα πραγματα και να μην σκαμε με τις αναμονες!

Ο φίλος jonis ειχε κανει την παραγγελια που βλεπετε στην παραθεση. Εν τελει σημερα το πρωι την ακυρωσε και κατα τυχη ημουν εκεινη την ωρα στο site, μου βγηκε μπορστα μου αμεσα διαθεσιμο και αγορασα επι τοπου. Δεν ηξερα βεβαια αν το κινητο ειναι οντως διαθεσιμο στο καταστημα της Αλεξ/πολης ή αν προκεται για λαθος συστηματος.

Ετσι λοιπον αρχισα να παιρνω τηλ στα κεντρικα του Κωτσο. Μιλησα με 3 διαφορετικους ανθρωπους. Ο πρωτος ηταν καθετος και κατηγορηματικος, οτι καθε ακυρωση πηγαινε στη λιστα των προπαραγγελιων οποτε κινητο δεν υπαρχει για μενα. Ο δευτερος ειπε να μιλησω με το καταστημα. Ο τριτος δεν ειχε ιδεα,

Αποφασισα λοιπον να παω στο καταστημα. Στην αρχη η υπαλληλος μου ειπε πως το κινητο δεν υπαρχει και πρεπει να περιμενω τη λιστα αναμονης. Αφου επεμεινα εξαντλητικα και της εξηγησα τα παραπανω γεγονοτα εφερε και αλλη υπαλληλο, η οποια τελικα με παρεπεμψε στον προισταμενο της. Εξηγησα και σε εκεινον τα ιδια και υστερα απο 25' περιπου επιμονης εδωσε εντολη να μου δωσουν το κινητο...

Συμπερασματα ολης αυτης της εμπειριας μου: 

1) Στα τηλεφωνικα κεντρα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ. 

2) Καθε καταστημα φροντιζει να εξυπηρετησει τον κοσμο που ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙ και οχι μια αοριστη λιστα αναονης της Αθηνας.

3) Οπως εχουν πει και αλλα παιδια, χρειαζεται ΕΠΙΜΟΝΗ και ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ στον υπαλληλο και στα μαγαζια για να μην περιμενεις 3 μηνες να παραλαβεις,

ΥΓ. Δυστυχως για ατομα που δεν εχουν στην περιοχη τους φυσικα καταστηματα, μονη λυση ειναι να βαλουν καποιο γνωστο τους σε πολη να τρεξει για εκεινους.

ΥΓ2. Καλη αναμονή παιδιά και να απολαύσετε το κινητό!!!

Συγνώμη αλλά τα συμπεράσματα είναι εντελώς άκυρα με εξαίρεση το νούμερο 1.

Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει πιθανότατα είναι πως στην συγκεκριμένη αλυσίδα όταν παραλαμβάνουν συσκευές από τον προμηθευτή, λόγω του τρόπου που τις διαχειρίζεται το σύστημα τους σαν stock, αυτές εμφανίζονται στιγμιαία στην αποθήκη των διαθέσιμων. Οπότε με την σειρά του το site τους το βλέπει και εμφανίζει (κακώς) πως υπάρχει διαθεσιμότητα. Συνεπώς κανονικά αν κάποιος βάλει παραγγελία εκείνη την στιγμή ΠΡΟΦΑΝΩΣ και πρέπει να περιμένει να έρθει η σειρά του για να εξυπηρετηθεί.

Το ότι πήγες από το κατάστημα και επέμεινες εξαντλητικά μέχρι να το πάρεις σημαίνει 2 πράγματα. Πως έφαγες την σειρά κάποιου άλλου που είχε παραγγείλει πριν από εσένα (παρόλο που οι περισσότεροι σε αυτό το νήμα κατηγορείτε πως τα παίρνουν vips, ufos ή ότι άλλο), και πως ο υπεύθυνος (και όποιος άλλος ασχολήθηκε με την περίπτωση) βαρέθηκε να λέει τα ίδια και τα ίδια και απλά προτίμησε να μην τον ζαλίσεις άλλο και στο έδωσε.

Συνεπώς προσωπικά δεν βλέπω κάτι το οποίο πρέπει να προτρέπουμε άλλους να κάνουν, αλλά αντίθετα να αποφεύγουν.

Εκτός αν πρέπει να λειτουργούμε με την λογική "Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα και η δικιά μου να 'ναι καλά."

Κατά τα άλλα καλορίζικο και του χρόνου δυναμικά για μια από τα ίδια δυστυχώς...

  • Like 13
Δημοσ.

Παιδια θελω τα φωτα σας. Εχω πληρωσει ολο το ποσο με καρτα και να κοπει τιμολογιο.. Βλεποντας ομως ολο αυτον το χαμο με τις παραγγελιες αποφασισα να αλλαξω απο μπλε σε ασημενιο. Πηγα στο καταστημα του Γερμανου (Κρητη) και μου ειπαν οτι δεν γινεται να αλλαξει χρωμα γιατι στην αποδειξη φαινεται ο κωδικος χρωματος. Λεω οκ, ακυρωστε την παραγγελια. Εψαχνε ενα τεταρτο ο υπαλληλος στον υπολογιστη και δεν ηξερε πως να το ακυρωσει. Μου λεει φυγε και θα σε καλεσω να σου πω. Με παιρνουν τηλεφωνο λιγο αργοτερα και μου λενε οτι δεν γινεται να ακυρωθει τωρα, αλλα θα ακυρωθει οταν ερθει η συσκευη.
Την επομενη παιρνω στα κεντρικα του Γερμανου, Αθηνα. Τους λεω την περιπτωση, ειτε να αλλαχτει το χρωμα στην προπαραγγελια, ειτε να ακυρωθει. Τους μιλησα ομορφα και τους παρακαλεσα. Μου λενε θα σε καλεσουμε...Τιποτα...
Παιρνω ξανα μετα απο μια εβδομαδα πιο επιθετικα και τους λεω, δεν ξερετε αν μπορειτε να μου αλλαξετε το χρωμα, δεν ξερετε αν μπορειτε να το ακυρωσετε, δεν ξερετε ποτε θα ερθει το τηλεφωνο. Τι ξερετε? Αν δηλαδη τους λεω παραγγειλω ενα προιον μη διαθεσιμο και δεν ερθει ποτε γιατι καταργηθει, δεν θα παρω ποτε τα χρηματα μου πισω? Μου λεει το αιτημα σας ειναι σε αναμονη και θα σας απαντησουμε.
Σημερα λοιπον παρατηρησα το εντυπο που μου εδωσαν στην προπαραγγελια και γραφει "εργασια επισκευης". Ετσι το δικαιολογησαν ωστε να μου παρουν τα χρηματα και γι αυτο δεν μπορουν να το ακυρωσουν προφανως. Σκεφτομαι σημερα- αυριο να παω στο καταστημα να βρω τον διευθυντη του καταστηματος και να του πω οτι αν δεν το ακυρωσει να μου δωσει τα χρηματα μου πισω, θα χρησιμοποιησω το ονομα του και θα του κανω καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη. Επειδη μου εδωσαν ενα χαρτι που αναφερει για επισκευη σε ενα τηλεφωνο που δεν εχει κυκλοφορησει καν.Ελεος με την κοροιδια, οχι μονο σε εμενα αλλα στο πανελληνιο.
Θελω να παρω τα χρηματα μου πισω, να εχω μεγαλυτερη ευελιξια και να το παρω απο οπου το βρω τελοσπαντων. Θελω να αποδεσμευτω απο τον Γερμανο.
Παραθετω το δελτιο παραγγελιας να το δειτε να μου πειτε τη γνωμη σας, αν θα πραξω σωστα πηγαινοντας στο καταστημα και απαιτησω τα χρηματα μου. 
Συγγνωμη για το μεγαλο κειμενο, αλλα ειμαι αγανακτισμενος.

image.jpeg.8696279c67b3d2185576c77a38a4179b.jpeg

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, James. είπε

Παιδια θελω τα φωτα σας. Εχω πληρωσει ολο το ποσο με καρτα και να κοπει τιμολογιο.. Βλεποντας ομως ολο αυτον το χαμο με τις παραγγελιες αποφασισα να αλλαξω απο μπλε σε ασημενιο. Πηγα στο καταστημα του Γερμανου (Κρητη) και μου ειπαν οτι δεν γινεται να αλλαξει χρωμα γιατι στην αποδειξη φαινεται ο κωδικος χρωματος. Λεω οκ, ακυρωστε την παραγγελια. Εψαχνε ενα τεταρτο ο υπαλληλος στον υπολογιστη και δεν ηξερε πως να το ακυρωσει. Μου λεει φυγε και θα σε καλεσω να σου πω. Με παιρνουν τηλεφωνο λιγο αργοτερα και μου λενε οτι δεν γινεται να ακυρωθει τωρα, αλλα θα ακυρωθει οταν ερθει η συσκευη.
Την επομενη παιρνω στα κεντρικα του Γερμανου, Αθηνα. Τους λεω την περιπτωση, ειτε να αλλαχτει το χρωμα στην προπαραγγελια, ειτε να ακυρωθει. Τους μιλησα ομορφα και τους παρακαλεσα. Μου λενε θα σε καλεσουμε...Τιποτα...
Παιρνω ξανα μετα απο μια εβδομαδα πιο επιθετικα και τους λεω, δεν ξερετε αν μπορειτε να μου αλλαξετε το χρωμα, δεν ξερετε αν μπορειτε να το ακυρωσετε, δεν ξερετε ποτε θα ερθει το τηλεφωνο. Τι ξερετε? Αν δηλαδη τους λεω παραγγειλω ενα προιον μη διαθεσιμο και δεν ερθει ποτε γιατι καταργηθει, δεν θα παρω ποτε τα χρηματα μου πισω? Μου λεει το αιτημα σας ειναι σε αναμονη και θα σας απαντησουμε.
Σημερα λοιπον παρατηρησα το εντυπο που μου εδωσαν στην προπαραγγελια και γραφει "εργασια επισκευης". Ετσι το δικαιολογησαν ωστε να μου παρουν τα χρηματα και γι αυτο δεν μπορουν να το ακυρωσουν προφανως. Σκεφτομαι σημερα- αυριο να παω στο καταστημα να βρω τον διευθυντη του καταστηματος και να του πω οτι αν δεν το ακυρωσει να μου δωσει τα χρηματα μου πισω, θα χρησιμοποιησω το ονομα του και θα του κανω καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη. Επειδη μου εδωσαν ενα χαρτι που αναφερει για επισκευη σε ενα τηλεφωνο που δεν εχει κυκλοφορησει καν.Ελεος με την κοροιδια, οχι μονο σε εμενα αλλα στο πανελληνιο.
Θελω να παρω τα χρηματα μου πισω, να εχω μεγαλυτερη ευελιξια και να το παρω απο οπου το βρω τελοσπαντων. Θελω να αποδεσμευτω απο τον Γερμανο.
Παραθετω το δελτιο παραγγελιας να το δειτε να μου πειτε τη γνωμη σας, αν θα πραξω σωστα πηγαινοντας στο καταστημα και απαιτησω τα χρηματα μου. 
Συγγνωμη για το μεγαλο κειμενο, αλλα ειμαι αγανακτισμενος.

image.jpeg.8696279c67b3d2185576c77a38a4179b.jpeg

Χωρις να ειμαι σιγουρος βλεπω εκει που λεει εργασια επισκευης να ειναι κενο αντι για να εχει τον αριθμο επισκευης.Λογικα ειναι το default layout του τιμολογιου που χρησιμοποιουν και για επισκευες.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, James. είπε

Παιδια θελω τα φωτα σας. Εχω πληρωσει ολο το ποσο με καρτα και να κοπει τιμολογιο.. Βλεποντας ομως ολο αυτον το χαμο με τις παραγγελιες αποφασισα να αλλαξω απο μπλε σε ασημενιο. Πηγα στο καταστημα του Γερμανου (Κρητη) και μου ειπαν οτι δεν γινεται να αλλαξει χρωμα γιατι στην αποδειξη φαινεται ο κωδικος χρωματος. Λεω οκ, ακυρωστε την παραγγελια. Εψαχνε ενα τεταρτο ο υπαλληλος στον υπολογιστη και δεν ηξερε πως να το ακυρωσει. Μου λεει φυγε και θα σε καλεσω να σου πω. Με παιρνουν τηλεφωνο λιγο αργοτερα και μου λενε οτι δεν γινεται να ακυρωθει τωρα, αλλα θα ακυρωθει οταν ερθει η συσκευη.
Την επομενη παιρνω στα κεντρικα του Γερμανου, Αθηνα. Τους λεω την περιπτωση, ειτε να αλλαχτει το χρωμα στην προπαραγγελια, ειτε να ακυρωθει. Τους μιλησα ομορφα και τους παρακαλεσα. Μου λενε θα σε καλεσουμε...Τιποτα...
Παιρνω ξανα μετα απο μια εβδομαδα πιο επιθετικα και τους λεω, δεν ξερετε αν μπορειτε να μου αλλαξετε το χρωμα, δεν ξερετε αν μπορειτε να το ακυρωσετε, δεν ξερετε ποτε θα ερθει το τηλεφωνο. Τι ξερετε? Αν δηλαδη τους λεω παραγγειλω ενα προιον μη διαθεσιμο και δεν ερθει ποτε γιατι καταργηθει, δεν θα παρω ποτε τα χρηματα μου πισω? Μου λεει το αιτημα σας ειναι σε αναμονη και θα σας απαντησουμε.
Σημερα λοιπον παρατηρησα το εντυπο που μου εδωσαν στην προπαραγγελια και γραφει "εργασια επισκευης". Ετσι το δικαιολογησαν ωστε να μου παρουν τα χρηματα και γι αυτο δεν μπορουν να το ακυρωσουν προφανως. Σκεφτομαι σημερα- αυριο να παω στο καταστημα να βρω τον διευθυντη του καταστηματος και να του πω οτι αν δεν το ακυρωσει να μου δωσει τα χρηματα μου πισω, θα χρησιμοποιησω το ονομα του και θα του κανω καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη. Επειδη μου εδωσαν ενα χαρτι που αναφερει για επισκευη σε ενα τηλεφωνο που δεν εχει κυκλοφορησει καν.Ελεος με την κοροιδια, οχι μονο σε εμενα αλλα στο πανελληνιο.
Θελω να παρω τα χρηματα μου πισω, να εχω μεγαλυτερη ευελιξια και να το παρω απο οπου το βρω τελοσπαντων. Θελω να αποδεσμευτω απο τον Γερμανο.
Παραθετω το δελτιο παραγγελιας να το δειτε να μου πειτε τη γνωμη σας, αν θα πραξω σωστα πηγαινοντας στο καταστημα και απαιτησω τα χρηματα μου. 
Συγγνωμη για το μεγαλο κειμενο, αλλα ειμαι αγανακτισμενος.

image.jpeg.8696279c67b3d2185576c77a38a4179b.jpeg

Σε τιμολόγιο ακυρώσεις και επιστροφές εγώ ήξερα ότι δεν κάνουν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, James. είπε

Παιδια θελω τα φωτα σας. Εχω πληρωσει ολο το ποσο με καρτα και να κοπει τιμολογιο.. Βλεποντας ομως ολο αυτον το χαμο με τις παραγγελιες αποφασισα να αλλαξω απο μπλε σε ασημενιο. Πηγα στο καταστημα του Γερμανου (Κρητη) και μου ειπαν οτι δεν γινεται να αλλαξει χρωμα γιατι στην αποδειξη φαινεται ο κωδικος χρωματος. Λεω οκ, ακυρωστε την παραγγελια. Εψαχνε ενα τεταρτο ο υπαλληλος στον υπολογιστη και δεν ηξερε πως να το ακυρωσει. Μου λεει φυγε και θα σε καλεσω να σου πω. Με παιρνουν τηλεφωνο λιγο αργοτερα και μου λενε οτι δεν γινεται να ακυρωθει τωρα, αλλα θα ακυρωθει οταν ερθει η συσκευη.
Την επομενη παιρνω στα κεντρικα του Γερμανου, Αθηνα. Τους λεω την περιπτωση, ειτε να αλλαχτει το χρωμα στην προπαραγγελια, ειτε να ακυρωθει. Τους μιλησα ομορφα και τους παρακαλεσα. Μου λενε θα σε καλεσουμε...Τιποτα...
Παιρνω ξανα μετα απο μια εβδομαδα πιο επιθετικα και τους λεω, δεν ξερετε αν μπορειτε να μου αλλαξετε το χρωμα, δεν ξερετε αν μπορειτε να το ακυρωσετε, δεν ξερετε ποτε θα ερθει το τηλεφωνο. Τι ξερετε? Αν δηλαδη τους λεω παραγγειλω ενα προιον μη διαθεσιμο και δεν ερθει ποτε γιατι καταργηθει, δεν θα παρω ποτε τα χρηματα μου πισω? Μου λεει το αιτημα σας ειναι σε αναμονη και θα σας απαντησουμε.
Σημερα λοιπον παρατηρησα το εντυπο που μου εδωσαν στην προπαραγγελια και γραφει "εργασια επισκευης". Ετσι το δικαιολογησαν ωστε να μου παρουν τα χρηματα και γι αυτο δεν μπορουν να το ακυρωσουν προφανως. Σκεφτομαι σημερα- αυριο να παω στο καταστημα να βρω τον διευθυντη του καταστηματος και να του πω οτι αν δεν το ακυρωσει να μου δωσει τα χρηματα μου πισω, θα χρησιμοποιησω το ονομα του και θα του κανω καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη. Επειδη μου εδωσαν ενα χαρτι που αναφερει για επισκευη σε ενα τηλεφωνο που δεν εχει κυκλοφορησει καν.Ελεος με την κοροιδια, οχι μονο σε εμενα αλλα στο πανελληνιο.
Θελω να παρω τα χρηματα μου πισω, να εχω μεγαλυτερη ευελιξια και να το παρω απο οπου το βρω τελοσπαντων. Θελω να αποδεσμευτω απο τον Γερμανο.
Παραθετω το δελτιο παραγγελιας να το δειτε να μου πειτε τη γνωμη σας, αν θα πραξω σωστα πηγαινοντας στο καταστημα και απαιτησω τα χρηματα μου. 
Συγγνωμη για το μεγαλο κειμενο, αλλα ειμαι αγανακτισμενος.

image.jpeg.8696279c67b3d2185576c77a38a4179b.jpeg

Το συγκεκριμένο παραστατικό όπως λογικά φαίνεται κάτω από το απόκομμα του POS είναι απόδειξη είσπραξης. Τίποτα περίεργο με αυτό. Κακώς έδωσες προκαταβολή. Δεν υπάρχει λόγος ή τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να υπάρχει.

Αν θες όντως να ακυρώσεις πίεσε για να σου γίνει επιστροφή χρημάτων και ότι βγει...

Επεξ/σία από poli4
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, poli4 είπε

Το συγκεκριμένο παραστατικό όπως λογικά φαίνεται κάτω από το απόκομμα του POS είναι απόδειξη είσπραξης. Τίποτα περίεργο με αυτό. Κακώς έδωσες προκαταβολή. Δεν υπάρχει λόγος ή τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να υπάρχει.

Αν θες όντως να ακυρώσεις πίεσε για να σου γίνει επιστροφή χρημάτων και ότι βγει...

Εχω δωσει ολο το ποσο, οχι προκαταβολη. Θα το φτασω στα ακρα να παρω τα χρηματα μου πισω

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, James. είπε

Παιδια θελω τα φωτα σας. Εχω πληρωσει ολο το ποσο με καρτα και να κοπει τιμολογιο.. Βλεποντας ομως ολο αυτον το χαμο με τις παραγγελιες αποφασισα να αλλαξω απο μπλε σε ασημενιο. Πηγα στο καταστημα του Γερμανου (Κρητη) και μου ειπαν οτι δεν γινεται να αλλαξει χρωμα γιατι στην αποδειξη φαινεται ο κωδικος χρωματος. Λεω οκ, ακυρωστε την παραγγελια. Εψαχνε ενα τεταρτο ο υπαλληλος στον υπολογιστη και δεν ηξερε πως να το ακυρωσει. Μου λεει φυγε και θα σε καλεσω να σου πω. Με παιρνουν τηλεφωνο λιγο αργοτερα και μου λενε οτι δεν γινεται να ακυρωθει τωρα, αλλα θα ακυρωθει οταν ερθει η συσκευη.
Την επομενη παιρνω στα κεντρικα του Γερμανου, Αθηνα. Τους λεω την περιπτωση, ειτε να αλλαχτει το χρωμα στην προπαραγγελια, ειτε να ακυρωθει. Τους μιλησα ομορφα και τους παρακαλεσα. Μου λενε θα σε καλεσουμε...Τιποτα...
Παιρνω ξανα μετα απο μια εβδομαδα πιο επιθετικα και τους λεω, δεν ξερετε αν μπορειτε να μου αλλαξετε το χρωμα, δεν ξερετε αν μπορειτε να το ακυρωσετε, δεν ξερετε ποτε θα ερθει το τηλεφωνο. Τι ξερετε? Αν δηλαδη τους λεω παραγγειλω ενα προιον μη διαθεσιμο και δεν ερθει ποτε γιατι καταργηθει, δεν θα παρω ποτε τα χρηματα μου πισω? Μου λεει το αιτημα σας ειναι σε αναμονη και θα σας απαντησουμε.
Σημερα λοιπον παρατηρησα το εντυπο που μου εδωσαν στην προπαραγγελια και γραφει "εργασια επισκευης". Ετσι το δικαιολογησαν ωστε να μου παρουν τα χρηματα και γι αυτο δεν μπορουν να το ακυρωσουν προφανως. Σκεφτομαι σημερα- αυριο να παω στο καταστημα να βρω τον διευθυντη του καταστηματος και να του πω οτι αν δεν το ακυρωσει να μου δωσει τα χρηματα μου πισω, θα χρησιμοποιησω το ονομα του και θα του κανω καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη. Επειδη μου εδωσαν ενα χαρτι που αναφερει για επισκευη σε ενα τηλεφωνο που δεν εχει κυκλοφορησει καν.Ελεος με την κοροιδια, οχι μονο σε εμενα αλλα στο πανελληνιο.
Θελω να παρω τα χρηματα μου πισω, να εχω μεγαλυτερη ευελιξια και να το παρω απο οπου το βρω τελοσπαντων. Θελω να αποδεσμευτω απο τον Γερμανο.
Παραθετω το δελτιο παραγγελιας να το δειτε να μου πειτε τη γνωμη σας, αν θα πραξω σωστα πηγαινοντας στο καταστημα και απαιτησω τα χρηματα μου. 
Συγγνωμη για το μεγαλο κειμενο, αλλα ειμαι αγανακτισμενος.

image.jpeg.8696279c67b3d2185576c77a38a4179b.jpeg

Πολύ ασχολείσαι ρε αδερφέ για ένα χρώμα αφού σε θήκη θα είναι έχει εδώ και πόσες μέρες που παιδεύεσαι δεν βαρέθηκες ; Στην τελική πούλησε το και πάρε ένα άλλο που θες, από όσα γνωρίζω όταν κόβεις τιμολόγιο είναι στην απόφαση του καταστήματος αν το δεχτεί η όχι για επιστροφή εφόσον δεν θέλουν να στο κάνουν δεν μπορείς να κανείς τίποτα ψάξε κάνα γνωστό η πράξε όπως έγραψα πριν. Good luck ✌️

Δημοσ.
Μόλις τώρα, farcry33 είπε

Πολύ ασχολείσαι ρε αδερφέ για ένα χρώμα αφού σε θήκη θα είναι έχει εδώ και πόσες μέρες που παιδεύεσαι δεν βαρέθηκες ; Στην τελική πούλησε το και πάρε ένα άλλο που θες, από όσα γνωρίζω όταν κόβεις τιμολόγιο είναι στην απόφαση του καταστήματος αν το δεχτεί η όχι για επιστροφή εφόσον δεν θέλουν να στο κάνουν δεν μπορείς να κανείς τίποτα ψάξε κάνα γνωστό η πράξε όπως έγραψα πριν. Good luck ✌️

Οχι φιλε δεν βαρεθηκα. Δεν υπαρχει αποφαση καταστηματος, υπαρχουν νομοι. Και τα δικαιωματα μου θα τα διεκδικησω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...