vavatraxaki Δημοσ. Τετάρτη στις 02:29 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:29 μμ 8 λεπτά πριν, zavrasdj είπε Καλά κρασιά , πήρα public και μου λένε "σας παρακαλώ κάντε λίγο υπομονή" , τι να πεις, κούρασε η κατάσταση Μα ποσό υπομονή πες να κάνουνε μας κουράσατε !
petran1790 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:30 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:30 μμ 1 λεπτό πριν, harris231 είπε Αυτή τη διαθεσιμότητα τη βλέπεις σε κάποιο πρόγραμμα; Έχεις κάποιο λινκ; Δεν την εχω ξαναδει αυτή την εικόνα. Το Apple Store ειναι αυτο... βλεπεις σε διαφορες χωρες τις διαθεσιμοτητες..
zavrasdj Δημοσ. Τετάρτη στις 02:32 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:32 μμ (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, vavatraxaki είπε Μα ποσό υπομονή πες να κάνουνε μας κουράσατε ! Αυτό ήθελα να πω αλλά δεν μου φταίει και σε κάτι η υπάλληλος , ότι της λένε να πει , αυτό λέει , το σφάλμα είναι της εταιρείας και πως αντιμετωπίζει τις προπαραγγελίες , από τη στιγμή που ξέρεις ότι δεν θα έχεις αρκετό στοκ , μη δέχεσαι τόσες προπαραγγελίες! Και επίσης μην παίρνετε λεφτά μπροστά! Πληρώσαμε μπροστά και δεν έχουμε κινητό! Επεξ/σία Τετάρτη στις 02:33 μμ από zavrasdj 1 1
bill_2 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:33 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:33 μμ 13 λεπτά πριν, defodio είπε Μόλις μίλησα με iStorm, τελευταία παραλαβή είχαν την προηγούμενη εβδομάδα. Αναμένουμε.... αρα παει και αυτη η εβδομαδα οτι να ναι η κατασταση ! οτι να ναι πραγματικα ! παραγγελια 12-9 15:01 και παπ@ρ@@ ... istorm και οτι να ναι ! 1
vpapanik Δημοσ. Τετάρτη στις 02:37 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:37 μμ 18 λεπτά πριν, defodio είπε Μόλις μίλησα με iStorm, τελευταία παραλαβή είχαν την προηγούμενη εβδομάδα. Αναμένουμε.... πρέπει να σε συμπαθούν πολύ ώστε να τους αποσπάσεις τέτοια πληροφορία... 5 λεπτά πριν, bill_2 είπε αρα παει και αυτη η εβδομαδα οτι να ναι η κατασταση ! οτι να ναι πραγματικα ! παραγγελια 12-9 15:01 και παπ@ρ@@ ... istorm και οτι να ναι ! 17xxx ή 18xxx η παραγγελία ;
Blueneo Δημοσ. Τετάρτη στις 02:40 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:40 μμ Απολύομαι ψαρούκλες τα Μάλια μου κανω μπούκλες. Σήμερα παιδάκια μου καλά τσιμπήσει μεταφορική Από μικρομάγαζο Scrooge το iPhone 17 προ Max όπως είπα χθες σε παραπάνω ανάρτηση και μου έδωσε εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης για την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου. Αισθάνομαι τρομερά ηλίθιος και αυτό φακελώνουμε που ενώ είχα τη δυνατότητα να το κάνω αυτό νωρίτερα δεν το έκανα και επέτρεψα να με χειραγωγεί η iStorm. Με το που είδα το ενημερωτικό που περιμένω από χθες το βράδυ γιατί προφανώς χθες που έκανα την παραγγελία δεν προλαβαίνει μεταφορική να το πάρει απ’ το κατάστημα. Παίρνω αμέσως στην iStorm και επιτέλους λέω το πολυπόθητο προχώρα σε ακύρωση αφού τις προηγούμενες φορές όσες φορές τηλεφώνησα μου λέγανε με επιδεικτικό τρόπο μήπως θέλεις να το ακυρώσουμε; Όποτε παίρνω το τηλεφωνάκι μου το σηκώνει ένα παιδί του λέω για μια παραγγελία που έχω κάνει με τιμολόγια μπλαμπλά μπλα μου λέει να σε ενημερώσω ότι δεν έχουμε εκτιμώμενο χρόνο χωρίς να του πω τίποτα εγώ τι λέω δεν πειράζει επειδή βαριέμαι να περιμένω κι άλλο προχώρα σε μια ακύρωση να Τελειώνουμε μη σας πω ότι το έκλεισε το τηλέφωνο σχεδόν μουτρωμένος. Η κατάσταση είναι όπως πάντα πείτε ναι στους μαυραγορίτες. Είδα αλλιώς οτιδήποτε καινούργιο θέλετε να πάρετε day Γουάν θα το βλέπετε μόνο μέσα από άχρηστους ινφλουενσερ 1
Mexicanos97 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:43 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:43 μμ 2 λεπτά πριν, Blueneo είπε Απολύομαι ψαρούκλες τα Μάλια μου κανω μπούκλες. Σήμερα παιδάκια μου καλά τσιμπήσει μεταφορική Από μικρομάγαζο Scrooge το iPhone 17 προ Max όπως είπα χθες σε παραπάνω ανάρτηση και μου έδωσε εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης για την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου. Αισθάνομαι τρομερά ηλίθιος και αυτό φακελώνουμε που ενώ είχα τη δυνατότητα να το κάνω αυτό νωρίτερα δεν το έκανα και επέτρεψα να με χειραγωγεί η iStorm. Με το που είδα το ενημερωτικό που περιμένω από χθες το βράδυ γιατί προφανώς χθες που έκανα την παραγγελία δεν προλαβαίνει μεταφορική να το πάρει απ’ το κατάστημα. Παίρνω αμέσως στην iStorm και επιτέλους λέω το πολυπόθητο προχώρα σε ακύρωση αφού τις προηγούμενες φορές όσες φορές τηλεφώνησα μου λέγανε με επιδεικτικό τρόπο μήπως θέλεις να το ακυρώσουμε; Όποτε παίρνω το τηλεφωνάκι μου το σηκώνει ένα παιδί του λέω για μια παραγγελία που έχω κάνει με τιμολόγια μπλαμπλά μπλα μου λέει να σε ενημερώσω ότι δεν έχουμε εκτιμώμενο χρόνο χωρίς να του πω τίποτα εγώ τι λέω δεν πειράζει επειδή βαριέμαι να περιμένω κι άλλο προχώρα σε μια ακύρωση να Τελειώνουμε μη σας πω ότι το έκλεισε το τηλέφωνο σχεδόν μουτρωμένος. Η κατάσταση είναι όπως πάντα πείτε ναι στους μαυραγορίτες. Είδα αλλιώς οτιδήποτε καινούργιο θέλετε να πάρετε day Γουάν θα το βλέπετε μόνο μέσα από άχρηστους ινφλουενσερ Σύμφωνο απόλυτα μαζί σου , αλλά δυστυχώς υπάρχουμε κ εμείς που είμαστε από επαρχία και δν είναι εύκολο αυτό
G.K90 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:45 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:45 μμ (επεξεργασμένο) Μου ήρθε πριν λίγο μήνυμα για παραλαβή pro orange 256 από istorm στο mall Μαρούσι , για παραγγελία που έγινε 23/09. Μάλλον θα το αφήσω όμως για να περιμένω το pro max Επεξ/σία Τετάρτη στις 02:45 μμ από G.K90
defodio Δημοσ. Τετάρτη στις 02:52 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:52 μμ 13 λεπτά πριν, vpapanik είπε πρέπει να σε συμπαθούν πολύ ώστε να τους αποσπάσεις τέτοια πληροφορία... Κάθε φορά που τους παίρνω τηλέφωνο τους ρωτάω πότε παρέλαβαν τελευταία φορά, όλοι οι υπάλληλοι μου έχουν απαντήσει μέχρι στιγμής. 1
ToProkopio Δημοσ. Τετάρτη στις 02:57 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:57 μμ Εγώ να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά. Ποιό το νόημα της προπαραγγελίας όταν ένα κατάστημα δεν γνωρίζει σε τι ποσότητα και πότε θα παραλάβει; Επειδή δεν ξέρω πώς λειτουργεί ακριβώς η φάση, τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να βάζουν pre-orders σε κάποια προϊόντα; Κερδίζουν κάτι; Θέλω να πω πώς θεωρητικά το νόημα του pre-order είναι ο καταναλωτής να προπαραγγείλει ένα προϊόν που έχει αρκετή ζήτηση ώστε να έχει ας πούμε το προνόμιο να το παραλάβει day-one. Ταυτόχρονα τα καταστήματα λαμβάνουν και τα χρήματα νωρίτερα που μπορεί να τους εξυπηρετεί κατά κάποιο τρόπο πχ. Όταν όμως κάνεις pre-order, δεν παραλαμβάνεις day-one, τα καταστήματα παίρνουν κάποια χρήματα αλλά μέσα σε 1-2 εβδομάδες τα επιστρέφουν λόγω ακυρώσεων κτλπ, ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ; Ψύχραιμα ρωτάω 😅🤣
Blueneo Δημοσ. Τετάρτη στις 02:57 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:57 μμ 14 λεπτά πριν, Mexicanos97 είπε Σύμφωνο απόλυτα μαζί σου , αλλά δυστυχώς υπάρχουμε κ εμείς που είμαστε από επαρχία και δν είναι εύκολο αυτό Και εγώ από επαρχία είμαι. Ζάκυνθος εδώ. Ακόμα χειρότερα γιατί έχει και καράβι 🤣μην πτοείσαι
NoMans Δημοσ. Τετάρτη στις 03:07 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:07 μμ 51 λεπτά πριν, Stelaras1993 είπε Κανενός σειρά δεν πάμε να παρακάμψουμε το γράφει διαθέσιμο το κλείνουμε και το παίρνουμε . Μωρέ καλά κάνετε όσοι βιάζεστε, δεν με νοιάζει προσωπικά. Αλλά όχι και να γκρινιάζουν μετά όταν δεν κάτσει η φάση. Αυτό εννοώ.
SkenaDena Δημοσ. Τετάρτη στις 03:32 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:32 μμ 7 ώρες πριν, SkenaDena είπε Χθες στη δουλειά, όπως κάθε μέρα, μπήκα για άλλη μια φορά στη σελίδα του Κωτσόβολου, με την ελπίδα πως θα βρω επιτέλους διαθέσιμο το iPhone 17 Pro Max που τόσο καιρό ψάχνω. Ήταν περίπου 15:00 όταν το είδα: Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Deep Blue, διαθέσιμο στο κατάστημα Ηρακλείου, στη Λεωφόρο Κνωσσού 123. Μένω Χανιά, δηλαδή περίπου 140 χιλιόμετρα μακριά, αλλά αυτό δεν με σταμάτησε. Το παρήγγειλα αμέσως. Λίγο αργότερα έλαβα τα γνωστά μηνύματα εξέλιξης παραγγελίας και η κατάσταση έδειχνε ξεκάθαρα “Διαθέσιμο για παραλαβή”. Ήμουν χαρούμενος που το βρήκα, αλλά μέσα μου ήθελα το τηλέφωνο σε ασημί χρώμα. Στις 17:00 βλέπω να εμφανίζονται δύο ακόμη συσκευές: ένα iPhone 17 Pro Max 512GB Silver και ένα iPhone 17 Pro Max 256GB Silver. Χωρίς δεύτερη σκέψη, τα παραγγέλνω κι αυτά. Συνολικά τρεις συσκευές. Ήμουν έτοιμος να ξεκινήσω το ταξίδι για το Ηράκλειο και να παραλάβω το τηλέφωνο. Στη διαδρομή, λαμβάνω δύο μηνύματα που αφορούσαν τις ασημένιες συσκευές: τελικά, το απόθεμα δεν επαρκεί για να καλύψει την παραγγελία μου. Απτόητος συνέχισα να οδηγώ. Γύρω στις 19:30 φτάνω στο κατάστημα της Λ. Κνωσσού. Μπαίνω μέσα και κατευθύνομαι στο ταμείο. Με ρωτάει η υπάλληλος πότε έκανα την παραγγελία. Της απαντώ “σήμερα”. Καλεί τον υπεύθυνο του καταστήματος. Να σημειωθεί πως εκείνη τη στιγμή, η κατάσταση της παραγγελίας εξακολουθούσε να δείχνει “Διαθέσιμη για παραλαβή”. Ο υπεύθυνος εμφανίζεται με ύφος απόλυτης σιγουριάς και με ενημερώνει ότι αυτό που βλέπω είναι “εικονικό”, αποτέλεσμα συστημικού λάθους. Του εξηγώ πως, αφού η αποθήκη το δείχνει διαθέσιμο και η παραγγελία έχει δεσμευτεί, το τηλέφωνο θα έπρεπε να είναι εκεί. Μου απαντά ότι τηρείται αυστηρή σειρά προτεραιότητας και ότι πρέπει να εξυπηρετηθούν πρώτα οι προπαραγγελίες. Του εξήγησα πως έκανα μεγάλη διαδρομή, ξόδεψα χρόνο, χρήματα και έχασα έσοδα από τη δουλειά μου, μόνο και μόνο για να παραλάβω το τηλέφωνο. Του έδειξα μάλιστα και την κατάσταση της παραγγελίας στο κινητό μου. Κι εκείνος, χωρίς δεύτερη σκέψη, μου λέει “κοίτα τώρα” και μπροστά μου ακυρώνει την παραγγελία. Αυθαίρετα. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Πήρα τον δρόμο της επιστροφής. Συνολικά διένυσα περίπου 280 χιλιόμετρα. Κατά τη διαδρομή επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών, τους εξήγησα τι συνέβη, ανέφερα τον υπεύθυνο και την αυθαίρετη ακύρωση της παραγγελίας, καθώς και το γεγονός ότι δεν υπήρξε καμία ενημέρωση πριν κάνω όλη αυτή τη διαδρομή. Τους είπα ότι σκοπεύω να κινηθώ νομικά, μέσω του Συνήγορου του Καταναλωτή και κάθε άλλου νόμιμου μέσου, προκειμένου να αποζημιωθώ — είτε με τη συσκευή είτε με άλλον τρόπο. Σήμερα το πρωί, μπαίνοντας ξανά στη σελίδα του Κωτσόβολου, βλέπω διαθέσιμο στο ίδιο κατάστημα το iPhone 17 Pro Max 1TB Cosmic Orange. Το παρήγγειλα και το δεσμεύσα. Και η ιστορία… ίσως να επαναληφθεί. Για την αναστάτωση λέει 1
teol20 Δημοσ. Τετάρτη στις 03:32 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:32 μμ 9 λεπτά πριν, jonis είπε Ωραίο και αυτό … εξαντλήθηκε Ειναι μεχρι να φερουν την επομενη μεγαλη παραλαβη. Την εχουν δει Amazon 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα