Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να καταργήσει τους ενοχλητικούς νόμους για τα cookies που γέμισαν το διαδίκτυο με αναδυόμενα παράθυρα συγκατάθεσης από το 2009, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας μείωσης της γραφειοκρατίας στην τεχνολογική νομοθεσία.

Ο κανονισμός του 2009, γνωστός ως οδηγία e-Privacy, υποχρέωνε τους ιστότοπους να λαμβάνουν συγκατάθεση από τους χρήστες πριν φορτώσουν cookies στις συσκευές τους, εκτός αν τα cookies ήταν "απολύτως απαραίτητα" για την παροχή υπηρεσιών. Αποτέλεσμα αυτού ήταν το διαδίκτυο να γεμίσει με μπάνερ συγκατάθεσης που οι χρήστες έχουν μάθει να κλείνουν μηχανικά.

"Η υπερβολική συγκατάθεση ουσιαστικά σκοτώνει τη συγκατάθεση. Οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να δίνουν συγκατάθεση για τα πάντα, οπότε μπορεί να σταματήσουν να διαβάζουν τις λεπτομέρειες", δήλωσε ο Peter Craddock, δικηγόρος δεδομένων στην Keller and Heckman.

Σύμφωνα με έγγραφο που είδε το POLITICO, η Επιτροπή εξετάζει τρόπους να τροποποιήσει τους κανόνες ώστε να συμπεριλάβει περισσότερες εξαιρέσεις ή να διασφαλίσει ότι οι χρήστες μπορούν να ορίσουν τις προτιμήσεις τους για τα cookies μία φορά (για παράδειγμα, στις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης) αντί κάθε φορά που επισκέπτονται έναν ιστότοπο.

Η Δανία, που προεδρεύει αυτή την περίοδο στις συναντήσεις του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πρότεινε τον Μάιο να καταργηθούν τα banner συγκατάθεσης για cookies που συλλέγουν δεδομένα "για τεχνικά αναγκαίες λειτουργίες" ή "απλά για στατιστικούς λόγους". Η Δανία χαρακτήρισε αυτούς τους τύπους cookies "αβλαβείς", σε αντίθεση με εκείνα που χρησιμοποιούνται για μάρκετινγκ, διαφήμιση ή κοινοποίηση δεδομένων σε τρίτους.

Εν τω μεταξύ, η βιομηχανία πρότεινε ότι οι κανόνες για τα cookies θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) της ΕΕ. Η οδηγία e-Privacy έχει αυστηρές απαιτήσεις συγκατάθεσης, ενώ ο GDPR υιοθετεί μια "προσέγγιση βάσει κινδύνου", επιτρέποντας στις εταιρείες να προσαρμόζουν τα μέτρα προστασίας της ιδιωτικότητας ανάλογα με το επίπεδο κινδύνου.

Ο Franck Thomas, διευθυντής πολιτικής στο IAB Europe, είπε ότι η οδηγία e-Privacy έχει μια "πολύ άκαμπτη" άποψη σχετικά με τη συγκατάθεση και ότι οι κανόνες θα μπορούσαν να απλοποιηθούν μεταφέροντας τον κανονισμό για τα cookies στον GDPR. "Το αίτημά μας για απλοποίηση δεν πρέπει να συγχέεται με μια χαλαρή προσέγγιση στην προστασία δεδομένων", πρόσθεσε.

Ωστόσο, οι νέες προσπάθειες για αλλαγή της συγκατάθεσης για τα cookies θα αντιμετωπίσουν ισχυρή αντίσταση από τις ομάδες προστασίας της ιδιωτικότητας στις Βρυξέλλες.

"Η εστίαση στα cookies είναι σαν να αναδιατάσσουμε τις καρέκλες στον Τιτανικό, με το πλοίο να είναι η διαφήμιση παρακολούθησης", δήλωσε η Itxaso Domínguez de Olazábal⁩, σύμβουλος πολιτικής στο European Digital Rights. Προσθέτει ότι ο νόμος ήδη κάνει εξαίρεση για cookies που είναι απαραίτητα για την παροχή υπηρεσιών που οι άνθρωποι περιμένουν ρητά, όπως η απομνημόνευση αντικειμένων σε ένα καλάθι αγορών.

Η διαμάχη γύρω από το ζήτημα αυτό αναμένεται να αναζωπυρωθεί το επόμενο έτος, όταν η Επιτροπή παρουσιάσει μια νομοθεσία με επίκεντρο τη διαφήμιση, που ονομάζεται Digital Fairness Act. Το εκτελεστικό όργανο έχει δηλώσει ότι το συγκεκριμένο "εγχειρίδιο κανόνων" θα βοηθήσει στην προστασία των καταναλωτών στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της προστασίας από ενέργειες χειραγώγησης ή αθέμιτη εξατομίκευση.


View full article

Δημοσ.

Η Δανία, που προεδρεύει αυτή την περίοδο στις συναντήσεις του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης..

Η ίδια Δανία που έκανε την πρόταση για το Chat Control και την κατάργηση κρυπτογράφησης; Μάλιστα.

  • Like 11
  • Haha 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Zengar Zombolt είπε

Εγώ τα ανοίγω σε παράθυρο ανώνυμης περιήγησης.

Εγω δεν το ανοιγω καθολου χαχαχα.Παω σε αλλη σελιδα🤣

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν τους υποχρέωναν όλους να έχουν τέτοια παράθυρα συγκατάθεσης δεν είχαν σκεφτεί τί θα γινόταν;

Και όντως ισχύει πως τελικά κατάληξαν όλοι να λένε ναι σε όλα, καθώς είχε καταντήσει σπαστικό.

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.

To Insomnia θα κανει κατι με το δικο του παραθυρο και τα 72 χιλιαδες διακοπτακια?? Τοσο δυσκολο ειναι ενα Reject All??

IMG_1248.jpeg.6c3e57447f752ff58e18982c86d138c6.jpeg

  • Like 8
  • Thanks 6
  • Haha 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SaFiS είπε

To Insomnia θα κανει κατι με το δικο του παραθυρο και τα 72 χιλιαδες διακοπτακια?? Τοσο δυσκολο ειναι ενα Reject All??

IMG_1248.jpeg.6c3e57447f752ff58e18982c86d138c6.jpeg

No script, adblock, i-dont-care-about-cookies addons ...

Δε θυμαμαι να αποδεχτηκα ποτε μπισκοτα απο το insomnia ...

Τα μονα μπισκοτα που αποδεχομουν απο μικρος ειναι αυτα και πολλες φορες την παταγα !!

 

image.png.c97293765a82c83677b455e650fc2a3f.png

  • Like 1
Δημοσ.

Φυσικά έπρεπε να το φάμε τόσα χρόνια στη μάπα για να καταλάβουν το αυτονόητο, δηλαδή πως είναι ενοχλητικό ειδικά αν χρησιμοποιείς πολλές συσκευές μέσα στην ημέρα, τζιμάνια! Ας φτιάξουν μια ρημάδα βάση, με fb logins, google logins κτλ. και ας μπαίνουμε μία φορά κάθε χρόνο να κάνουμε update το αν θέλουμε να τα βλέπουμε ή όχι και μετά να "μιλάνε" οι ιστοσελίδες και τα apps με αυτή τη βάση για να βλέπουν τι πρέπει να κάνουν.

  • Confused 1
Δημοσ.

Υπάρχει η λύση να είναι opt-in τα cookies; Να μην βγαίνει καθόλου αυτό το παράθυρο δηλαδή, αυτόματα να είσαι out. Αυτό θα έλυνε αρκετά θέματα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, >>Morpheus>> είπε

Τα μονα μπισκοτα που αποδεχομουν απο μικρος ειναι αυτα και πολλες φορες την παταγα !!

image.png.c97293765a82c83677b455e650fc2a3f.png

 

Unpaiktable!

Τι μου θυμισες τωρα. Παω να παρω ενα κουτι...

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, nan78 είπε

 

Unpaiktable!

Τι μου θυμισες τωρα. Παω να παρω ενα κουτι...

 

Διαλεξε αξιοπιστες πηγες μην μπλεξεις και συ με sewing kit !!! 🤣

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...