QuantumWanderer Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Έρχεται υποχρεωτική απόσυρση σε όλη την Ευρώπη -Ποια αυτοκίνητα κινδυνεύουν και πρέπει να εκδώσουν πιστοποιητικό https://www.carandmotor.gr/nea/ti-allazei-sta-metaheirismena-aytokinita-kai-sta-kteo Πώς το αξιολογούμε; 7
Δημοφιλής ανάρτηση Ukforthemoment Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Έρχεται υποχρεωτική απόσυρση σε όλη την Ευρώπη -Ποια αυτοκίνητα κινδυνεύουν και πρέπει να εκδώσουν πιστοποιητικό https://www.carandmotor.gr/nea/ti-allazei-sta-metaheirismena-aytokinita-kai-sta-kteo Πώς το αξιολογούμε; Ως κολοκύθια του καρ&μοτορ. 19 6 5
bill999r Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Κάθε χρόνο τα ίδια. Όταν δε πλησιάζουν τα τέλη κυκλοφορίας αρχίζουν τα άρθρα με τις υποθετικές επιβαρύνσεις για τα παλιότερα οχήματα. Τελικά τα πράγματα μένουν ως έχουν και πάμε κ πάλι από την αρχή. Έτσι κ αλλιώς την πιθανή φορολογία ή τέλος πάντων την απαγόρευση των παλιότερων οχημάτων την θεωρώ σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Πλέον όλη η Ευρώπη διαθέτει στόλο με μέσο όρο ηλικίας την δεκαετία. Η πλειοψηφία των Ευρωπαίων δεν έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν αυτοκίνητο και αυτό που έχουν είναι ήδη παλιό. Αυτά τα άρθρα πέρα από το κυνήγι του κλικ πιστεύω ότι μερικές φορές θέλουν να δημιουργήσουν και εντυπώσεις ίσως και κατευθυνόμενα. Ίσως να μας αγχωσουν και τελικά όταν πληρώσουμε τα ίδια να ανακουφιστούμε. Κάτι σαν το δόγμα του σοκ. 8 1
NikosKallithea Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Kαποια στιγμη αργα ή γρήγορα θα γινει, να αδειάσουν και λιγο οι δρόμοι απο τις σαβουρες 3 1
kalmik Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Οι clickbait τίτλοι του συγκεκριμένου site έχουν πιάσει στρατόσφαιρα.... 14
basilis_k6 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Kαποια στιγμη αργα ή γρήγορα θα γινει, να αδειάσουν και λιγο οι δρόμοι απο τις σαβουρες Αργα η γρηγορα θα σβησει και ο ηλιος. Το ποσο αργα θα συμβει εχει σημασια.. Την λεξη αποσυρση την εχουμε διαβασει 560.934.523.946 φορες και την τελευταια φορα που εγινε πραγματικά αποσυρση στην Ελλαδα ηταν πριν 34 ολοκληρα χρονια. Οι μισοι οδηγοι εκει εξω δεν ειχαν γεννηθει. 10 1
lector Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, bill999r είπε Πλέον όλη η Ευρώπη διαθέτει στόλο με μέσο όρο ηλικίας την δεκαετία. Η πλειοψηφία των Ευρωπαίων δεν έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν αυτοκίνητο και αυτό που έχουν είναι ήδη παλιό. Και δεν εχουν και λογο να το κανουν, εαν το οχημα ειναι λειτουργικο. Η δεκαετια ειναι πολυ μικρο διαστημα για ενα οχημα που εχει αγοραστει αρκετα χιλιαρικα καινουριο. 8
mike15 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 7 ώρες πριν, lector είπε Και δεν εχουν και λογο να το κανουν, εαν το οχημα ειναι λειτουργικο. Η δεκαετια ειναι πολυ μικρο διαστημα για ενα οχημα που εχει αγοραστει αρκετα χιλιαρικα καινουριο. στα 10 χρονια ουτε μπαταρια δεν ειχα αλλαξει 6 1
andreas-d Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε την τελευταια φορα που εγινε πραγματικά αποσυρση στην Ελλαδα ηταν πριν 34 ολοκληρα χρονια. Οι μισοι οδηγοι εκει εξω δεν ειχαν γεννηθει. Εγώ πάντως θυμαμαι ότι είχες ένα εκατομμύριο όφελος εάν αποσύρσεις το παλιό και αγοράσεις νέο 1.6l στα 2.0l ειχες μεγαλύτερο όφελος,εκεί την πάτησε η μισή Ελλάδα και μετά έβαλαν τεκμήρια και τα φόρους και ακριβοτερα τέλη κυκλοφορίας.. Εγώ νομίζω ότι ένα καλό αυτοκίνητό με καλή συντηρηση αντέχει πανω απο δύο δεκαετίες.. Εντωμεταξύ πριν 10 χρόνια είχαμε καπιπαλ- κοντρόλ και ξαφνικά οι Έλληνες έγιναν προυχοντες με μνήμη χρυσόψαρου που θέλουν νέο αμάξι κάθε 2-3 χρόνια και από την άλλη έχουν απλήρωτους λογαριασμούς και ψάχνουν τις εκπτώσεις στα lidl.. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου από andreas-d 6 1 1
Vasilisxd Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Θα τα ελέγχει το ΚΤΕΟ λέει 🤣 πας το Ντατσουν του 1970 με τις πατάτες πάνω και στο περνάνε για καινούργιο. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από Vasilisxd 1
QuantumWanderer Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Η Ελλάδα, με την οικονομική κατάσταση που βρίσκεται, θα συνεχίσει να είναι η «δεξαμενή» απορρόφησης των μεταχειρισμένων άλλων χωρών που θα προχωρούν στις νέες τεχνολογίες αυτοκίνησης νωρίτερα. Αυτό έτσι κι αλλιώς θα συμβαίνει και με άλλες φτωχές χώρες. Όσο έχουμε μέση ηλικία στόλου 17-18 έτη (και αυξάνεται αντί να μειώνεται), το μόνο στοίχημα είναι η μείωση ηλικίας. Αν σκότωναν εδώ στην Ελλάδα τα παλιά, π.χ. με κάποιο πρόγραμμα υποχρεωτικής απόσυρσης, θα σκότωναν τη δεξαμενή που θα έστελναν τα παλιά τους, οι πιο πλούσιες χώρες. Εν ολίγοις, εκτιμώ ότι και να εφαρμοστούν πράσινα προγράμματα υποχρεωτικής απόσυρσης βορειότερα, εδώ θα είμαστε πάντα η δεξαμενή. 1
mike15 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Αν σκότωναν εδώ στην Ελλάδα τα παλιά, π.χ. με κάποιο πρόγραμμα υποχρεωτικής απόσυρσης, θα σκότωναν τη δεξαμενή που θα έστελναν τα παλιά τους, οι πιο πλούσιες χώρες. και η ελλαδα θα υποστει μεγαλο οικονομικο πληγμα απο τα συνεργεια,ανταλλακτικα κ.λ.π. που συντηρουν αυτα τα παλια. 1
odys03 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 4 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Η Ελλάδα, με την οικονομική κατάσταση που βρίσκεται, θα συνεχίσει να είναι η «δεξαμενή» απορρόφησης των μεταχειρισμένων άλλων χωρών που θα προχωρούν στις νέες τεχνολογίες αυτοκίνησης νωρίτερα. Αυτό έτσι κι αλλιώς θα συμβαίνει και με άλλες φτωχές χώρες. Όσο έχουμε μέση ηλικία στόλου 17-18 έτη (και αυξάνεται αντί να μειώνεται), το μόνο στοίχημα είναι η μείωση ηλικίας. Αν σκότωναν εδώ στην Ελλάδα τα παλιά, π.χ. με κάποιο πρόγραμμα υποχρεωτικής απόσυρσης, θα σκότωναν τη δεξαμενή που θα έστελναν τα παλιά τους, οι πιο πλούσιες χώρες. Εν ολίγοις, εκτιμώ ότι και να εφαρμοστούν πράσινα προγράμματα υποχρεωτικής απόσυρσης βορειότερα, εδώ θα είμαστε πάντα η δεξαμενή. όπου γράφεις "δεξαμενή" αντικατέστησε με την λέξη "χαβούζα" ή "σκουπιδοτενεκές". 2
QuantumWanderer Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 4 λεπτά πριν, odys03 είπε όπου γράφεις "δεξαμενή" αντικατέστησε με την λέξη "χαβούζα" ή "σκουπιδοτενεκές". Πολύ σωστά. Ήθελα να το τοποθετήσω λίγο πιο ευγενικά. 1
odys03 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Είναι γεγονός ότι στην Ελλάδα κινούνται πολύ παλιά αυτοκίνητα. Εγώ προσωπικά το τι είδους αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους δρόμους μια χώρας πιστεύω αντικατροπίζει πλήρως την πραγματική οικονομική κατάσταση μιας χώρας σαν ένας αλάνθαστος δείκτης που ξεβρακώνει τα πάντα, πολιτικούς, οικονομολόγους, δεν μπορεί να κρυφτεί κάποιος σε αυτό το θέμα. Για να λυθεί το θέμα χρειάζονται γενναίες πολιτικές αποφάσεις από ανθρώπους με όραμα για το μέλλον, θα το γράψω απλά ντελιβεράς δάσκαλος καθηγητής νέος γιατρός νέοι άνθρωποι σε κάθε επάγγελμα με 750 καθαρά τον μήνα αναγκάζονται να αγοράσουν ένα punto ένα corsa ένα yaris ένα getz του 2005 δηλαδή ένα αυτοκίνητο 20 ετών. Για να νοικιάσει σπίτι, να κάνει οικογένεια ούτε λόγος. Ούτε πεσιμιστής είμαι ούτε καταστροφολόγος αλλά δείτε καθημερινά στις άκρες των δρόμων πόσα αυτοκίνητα μένουν. Kανονικά χρειάζεται μια απόσυρση και μηδενικά τέλη ταξινόμησης μηδενικός ΦΠΑ για 3-4 χρόνια μέχρι να καταφέρει να ανανεωθεί ο στόλος αλλα αμφιβάλω αν και με αυτό αν θα μπορούν οι άνθρωποι να διαθέσουν τα 10.000 ευρώ αντί τα 15 ως 20 χιλιάδες που χρειάζεται ένα απλό μινι αυτοκινητο καινούργιο. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα