Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάθε χρόνο τα ίδια. Όταν δε πλησιάζουν τα τέλη κυκλοφορίας αρχίζουν τα άρθρα με τις υποθετικές επιβαρύνσεις για τα παλιότερα οχήματα. 

Τελικά τα πράγματα μένουν ως έχουν και πάμε κ πάλι από την αρχή.

Έτσι κ αλλιώς την πιθανή φορολογία ή τέλος πάντων την απαγόρευση των παλιότερων οχημάτων την θεωρώ σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Πλέον όλη η Ευρώπη διαθέτει στόλο με μέσο όρο ηλικίας την δεκαετία. Η πλειοψηφία των Ευρωπαίων δεν έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν αυτοκίνητο και αυτό που έχουν είναι ήδη παλιό.

Αυτά τα άρθρα πέρα από το κυνήγι του κλικ πιστεύω ότι μερικές φορές θέλουν να δημιουργήσουν και εντυπώσεις ίσως και κατευθυνόμενα. Ίσως να μας αγχωσουν και τελικά όταν πληρώσουμε τα ίδια να ανακουφιστούμε. Κάτι σαν το δόγμα του σοκ.

  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Kαποια στιγμη αργα ή γρήγορα θα γινει, να αδειάσουν και λιγο οι δρόμοι απο τις σαβουρες

Αργα η γρηγορα θα σβησει και ο ηλιος. Το ποσο αργα θα συμβει εχει σημασια.. Την λεξη αποσυρση την εχουμε διαβασει 560.934.523.946 φορες και την τελευταια φορα που εγινε πραγματικά αποσυρση στην Ελλαδα ηταν πριν 34 ολοκληρα χρονια. Οι μισοι οδηγοι εκει εξω δεν ειχαν γεννηθει. 

  • Like 10
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, bill999r είπε

Πλέον όλη η Ευρώπη διαθέτει στόλο με μέσο όρο ηλικίας την δεκαετία. Η πλειοψηφία των Ευρωπαίων δεν έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν αυτοκίνητο και αυτό που έχουν είναι ήδη παλιό.

Και δεν εχουν και λογο να το κανουν, εαν το οχημα ειναι λειτουργικο. Η δεκαετια ειναι πολυ μικρο διαστημα για ενα οχημα που εχει αγοραστει αρκετα χιλιαρικα καινουριο.

  • Like 8
Δημοσ.
7 ώρες πριν, lector είπε

Και δεν εχουν και λογο να το κανουν, εαν το οχημα ειναι λειτουργικο. Η δεκαετια ειναι πολυ μικρο διαστημα για ενα οχημα που εχει αγοραστει αρκετα χιλιαρικα καινουριο.

στα 10 χρονια ουτε μπαταρια δεν ειχα αλλαξει

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

 την τελευταια φορα που εγινε πραγματικά αποσυρση στην Ελλαδα ηταν πριν 34 ολοκληρα χρονια. Οι μισοι οδηγοι εκει εξω δεν ειχαν γεννηθει. 

Εγώ πάντως θυμαμαι ότι είχες ένα εκατομμύριο όφελος εάν αποσύρσεις το παλιό και αγοράσεις νέο 1.6l  στα 2.0l ειχες μεγαλύτερο όφελος,εκεί την πάτησε η μισή Ελλάδα και μετά έβαλαν τεκμήρια και τα φόρους και ακριβοτερα τέλη κυκλοφορίας..

Εγώ νομίζω ότι ένα καλό αυτοκίνητό με καλή συντηρηση αντέχει πανω απο δύο δεκαετίες..

Εντωμεταξύ πριν 10 χρόνια είχαμε καπιπαλ- κοντρόλ και ξαφνικά οι Έλληνες έγιναν προυχοντες με μνήμη χρυσόψαρου που θέλουν νέο αμάξι κάθε 2-3 χρόνια και από την άλλη έχουν απλήρωτους λογαριασμούς και ψάχνουν τις εκπτώσεις στα lidl..

Επεξ/σία από andreas-d
  • Like 6
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα τα ελέγχει το ΚΤΕΟ λέει 🤣 πας το Ντατσουν του 1970 με τις πατάτες πάνω και στο περνάνε για καινούργιο.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Thanks 1
Δημοσ.

Η Ελλάδα, με την οικονομική κατάσταση που βρίσκεται, θα συνεχίσει να είναι η «δεξαμενή» απορρόφησης των μεταχειρισμένων άλλων χωρών που θα προχωρούν στις νέες τεχνολογίες αυτοκίνησης νωρίτερα. Αυτό έτσι κι αλλιώς θα συμβαίνει και με άλλες φτωχές χώρες.

Όσο έχουμε μέση ηλικία στόλου 17-18 έτη (και αυξάνεται αντί να μειώνεται), το μόνο στοίχημα είναι η μείωση ηλικίας.

Αν σκότωναν εδώ στην Ελλάδα τα παλιά, π.χ. με κάποιο πρόγραμμα υποχρεωτικής απόσυρσης, θα σκότωναν τη δεξαμενή που θα έστελναν τα παλιά τους, οι πιο πλούσιες χώρες.

Εν ολίγοις, εκτιμώ ότι και να εφαρμοστούν πράσινα προγράμματα υποχρεωτικής απόσυρσης βορειότερα, εδώ θα είμαστε πάντα η δεξαμενή.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Αν σκότωναν εδώ στην Ελλάδα τα παλιά, π.χ. με κάποιο πρόγραμμα υποχρεωτικής απόσυρσης, θα σκότωναν τη δεξαμενή που θα έστελναν τα παλιά τους, οι πιο πλούσιες χώρες.

και η ελλαδα θα υποστει μεγαλο οικονομικο πληγμα απο τα συνεργεια,ανταλλακτικα κ.λ.π. που συντηρουν αυτα τα παλια.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Η Ελλάδα, με την οικονομική κατάσταση που βρίσκεται, θα συνεχίσει να είναι η «δεξαμενή» απορρόφησης των μεταχειρισμένων άλλων χωρών που θα προχωρούν στις νέες τεχνολογίες αυτοκίνησης νωρίτερα. Αυτό έτσι κι αλλιώς θα συμβαίνει και με άλλες φτωχές χώρες.

Όσο έχουμε μέση ηλικία στόλου 17-18 έτη (και αυξάνεται αντί να μειώνεται), το μόνο στοίχημα είναι η μείωση ηλικίας.

Αν σκότωναν εδώ στην Ελλάδα τα παλιά, π.χ. με κάποιο πρόγραμμα υποχρεωτικής απόσυρσης, θα σκότωναν τη δεξαμενή που θα έστελναν τα παλιά τους, οι πιο πλούσιες χώρες.

Εν ολίγοις, εκτιμώ ότι και να εφαρμοστούν πράσινα προγράμματα υποχρεωτικής απόσυρσης βορειότερα, εδώ θα είμαστε πάντα η δεξαμενή.

όπου γράφεις "δεξαμενή"  αντικατέστησε με την λέξη  "χαβούζα"  ή  "σκουπιδοτενεκές".

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, odys03 είπε

όπου γράφεις "δεξαμενή"  αντικατέστησε με την λέξη  "χαβούζα"  ή  "σκουπιδοτενεκές".

Πολύ σωστά. Ήθελα να το τοποθετήσω λίγο πιο ευγενικά.

  • Haha 1
Δημοσ.

Είναι γεγονός ότι στην Ελλάδα κινούνται πολύ παλιά αυτοκίνητα. Εγώ προσωπικά το τι είδους αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους δρόμους μια χώρας πιστεύω αντικατροπίζει πλήρως την πραγματική οικονομική κατάσταση μιας χώρας σαν ένας αλάνθαστος δείκτης που ξεβρακώνει τα πάντα,  πολιτικούς, οικονομολόγους, δεν μπορεί να κρυφτεί κάποιος σε αυτό το θέμα.  

Για να λυθεί το θέμα χρειάζονται γενναίες πολιτικές αποφάσεις από ανθρώπους με όραμα για το μέλλον,  θα το γράψω απλά  ντελιβεράς δάσκαλος καθηγητής νέος γιατρός  νέοι άνθρωποι σε κάθε επάγγελμα με 750 καθαρά τον μήνα αναγκάζονται να αγοράσουν ένα punto  ένα corsa  ένα yaris ένα getz του 2005  δηλαδή ένα αυτοκίνητο 20 ετών.   Για να νοικιάσει σπίτι,  να κάνει οικογένεια ούτε λόγος.  

Ούτε πεσιμιστής είμαι ούτε καταστροφολόγος αλλά δείτε καθημερινά στις άκρες των δρόμων πόσα αυτοκίνητα μένουν.  

Kανονικά χρειάζεται μια απόσυρση και μηδενικά τέλη ταξινόμησης μηδενικός ΦΠΑ για 3-4 χρόνια μέχρι να καταφέρει να ανανεωθεί ο στόλος αλλα αμφιβάλω αν και με αυτό αν θα μπορούν οι άνθρωποι να διαθέσουν τα 10.000 ευρώ αντί τα 15 ως 20 χιλιάδες που χρειάζεται ένα απλό μινι αυτοκινητο  καινούργιο.   

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...