Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 minutes ago, odys03 said:

Είναι γεγονός ότι στην Ελλάδα κινούνται πολύ παλιά αυτοκίνητα. Εγώ προσωπικά το τι είδους αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους δρόμους μια χώρας πιστεύω αντικατροπίζει πλήρως την πραγματική οικονομική κατάσταση μιας χώρας σαν ένας αλάνθαστος δείκτης που ξεβρακώνει τα πάντα,  πολιτικούς, οικονομολόγους, δεν μπορεί να κρυφτεί κάποιος σε αυτό το θέμα.  

Για να λυθεί το θέμα χρειάζονται γενναίες πολιτικές αποφάσεις από ανθρώπους με όραμα για το μέλλον,  θα το γράψω απλά  ντελιβεράς δάσκαλος καθηγητής νέος γιατρός  νέοι άνθρωποι σε κάθε επάγγελμα με 750 καθαρά τον μήνα αναγκάζονται να αγοράσουν ένα punto  ένα corsa  ένα yaris ένα getz του 2005  δηλαδή ένα αυτοκίνητο 20 ετών.   Για να νοικιάσει σπίτι,  να κάνει οικογένεια ούτε λόγος.  

Ούτε πεσιμιστής είμαι ούτε καταστροφολόγος αλλά δείτε καθημερινά στις άκρες των δρόμων πόσα αυτοκίνητα μένουν.  

Kανονικά χρειάζεται μια απόσυρση και μηδενικά τέλη ταξινόμησης μηδενικός ΦΠΑ για 3-4 χρόνια μέχρι να καταφέρει να ανανεωθεί ο στόλος αλλα αμφιβάλω αν και με αυτό αν θα μπορούν οι άνθρωποι να διαθέσουν τα 10.000 ευρώ αντί τα 15 ως 20 χιλιάδες που χρειάζεται ένα απλό μινι αυτοκινητο  καινούργιο.   

γιατι πιστευεις οποιος παιρνει 1500 1600 ειναι σε θεση να πάρει αμάξι? να κανί οικογενια  ? ειδες που πήγαν τα ενοικια? μονο τα υψιλα στρώματα πλέον ειναι σε θεση να πάρουν οχι απλοί άνθρωποι που ειναι κάπου υπάλληλοι 

μηδενικα τελη ετσι και αλλιος γιατι σχεδον ολα τα καινουργια ειναι hybrid Η ηλεκτρικα.....

αντε πες 35 χιλιαρικα αμαξι  χωρις φπα κλπ ποσο να παει 27? και παλι όσα άτομα μπορούσαν πριν να παρουν τα ιδια θα παρουν και τωρα απλα θα επωφεληθούν περισσότερο (κάτι σαν επιδότηση στα ηλεκτρικά βοήθησε τους πλούσιους να πάρουν καινουργια αμαξια ποιο οικονομικά)

δυστιχος ο μέσος ελληνας +/- σηκώνει κάνα 10 11 χιλιαρο αμάξι με δάνειο..... άντε 15 απο εκει και πέρα το χαος 

η χώρα πρέπει να ξεκολλήσει απο εστίαση και τουρισμός που πλέον ειναι σχεδον η μοναδική πηγή εσόδων και ειναι πολύ περιορισμένη για κάτω και μεσαία στρωματά ότι αφορά τα έσοδα , θα πρέπει να δώσει ώθηση σε πολλά άλλα που έχουν άλλες χώρες ετσι θα κουνηθεί η οικονομία 

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 7
Δημοσ.
1 ώρα πριν, odys03 είπε

 

Kανονικά χρειάζεται μια απόσυρση και μηδενικά τέλη ταξινόμησης μηδενικός ΦΠΑ για 3-4 χρόνια μέχρι να καταφέρει να ανανεωθεί ο στόλος αλλα αμφιβάλω αν και με αυτό αν θα μπορούν οι άνθρωποι να διαθέσουν τα 10.000 ευρώ αντί τα 15 ως 20 χιλιάδες που χρειάζεται ένα απλό μινι αυτοκινητο  καινούργιο.   

αυτο ειναι μεγαλο αστειο για την οποια κυβερνηση.ειναι σαν να τους λες βγειτε απο τον προυπολογισμο..

το αυτοκινητο,μαζι με το σπιτι ειναι οι μεγαλυτερες αγελαδες του κρατους για εσοδα.

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, mike15 είπε

αυτο ειναι μεγαλο αστειο για την οποια κυβερνηση.ειναι σαν να τους λες βγειτε απο τον προυπολογισμο..

το αυτοκινητο,μαζι με το σπιτι ειναι οι μεγαλυτερες αγελαδες του κρατους για εσοδα.

+τσιγάρα αλκοόλ.

  • Like 1
Δημοσ.

Και να πραγματοποιηθει αυτό, θα γίνει ότι έχει γίνει σε άλλα είδη που είτε μείωσαν τους φόρους είτε έδωσαν επιδότηση. 

Θα αυξηθούν οι τιμές αφού στην ουσία δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχάνησμοι. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το συγκεκριμένο site πολλές φορές με πιασαρικους τίτλους με έχει παρασύρει σε άρθρα που είτε είναι 10ετιας είτε αφορούν Αυστραλία Αμερική , γενικά μαζεύει κλικ. 

Αυτό που γράφει είναι μερικώς σωστό, αλλά υπάρχει χρονοδιάγραμμα για απόσυρσεις ανάλογο με την κατηγορία ρύπων 

 

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει προτείνει ένα χρονοδιάγραμμα απόσυρσης οχημάτων με βάση τα πρότυπα εκπομπών ρύπων, το οποίο αναμένεται να υιοθετηθεί από την Ε.Ε.:

2026: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 1.

2030: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 2.

2034: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 3.

2039: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 4.

2043: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 5.

2050: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 6.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, odys03 είπε

Είναι γεγονός ότι στην Ελλάδα κινούνται πολύ παλιά αυτοκίνητα. Εγώ προσωπικά το τι είδους αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους δρόμους μια χώρας πιστεύω αντικατροπίζει πλήρως την πραγματική οικονομική κατάσταση μιας χώρας σαν ένας αλάνθαστος δείκτης που ξεβρακώνει τα πάντα,  πολιτικούς, οικονομολόγους, δεν μπορεί να κρυφτεί κάποιος σε αυτό το θέμα.  

Για να λυθεί το θέμα χρειάζονται γενναίες πολιτικές αποφάσεις από ανθρώπους με όραμα για το μέλλον,  θα το γράψω απλά  ντελιβεράς δάσκαλος καθηγητής νέος γιατρός  νέοι άνθρωποι σε κάθε επάγγελμα με 750 καθαρά τον μήνα αναγκάζονται να αγοράσουν ένα punto  ένα corsa  ένα yaris ένα getz του 2005  δηλαδή ένα αυτοκίνητο 20 ετών.   Για να νοικιάσει σπίτι,  να κάνει οικογένεια ούτε λόγος.  

Ούτε πεσιμιστής είμαι ούτε καταστροφολόγος αλλά δείτε καθημερινά στις άκρες των δρόμων πόσα αυτοκίνητα μένουν.  

Kανονικά χρειάζεται μια απόσυρση και μηδενικά τέλη ταξινόμησης μηδενικός ΦΠΑ για 3-4 χρόνια μέχρι να καταφέρει να ανανεωθεί ο στόλος αλλα αμφιβάλω αν και με αυτό αν θα μπορούν οι άνθρωποι να διαθέσουν τα 10.000 ευρώ αντί τα 15 ως 20 χιλιάδες που χρειάζεται ένα απλό μινι αυτοκινητο  καινούργιο.   

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Γιατί εάν δεν υπήρχε το χάλι με τον φόρο στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα, ο κόσμος θα έπαιρνε με τα ίδια χρηματα πολύ καλύτερα αυτοκίνητα. Θα έπαιρνε αυτοκίνητα πενταετίας εξαετίας αντί για δεκαετίας. Ο τρόπος που είναι στημένο αυτό είναι να φέρνουν οι μαντραδες αυτοκίνητα με πολλές χιλιάδες χλμ γιατί έχουν μεγάλο συντελεστή απομείωσης και αφού περάσει το τελωνείο να τους γυρνάνε τα χιλιόμετρα. Εάν καταργηθεί ο φόρος αυτός οι μαντραδες δεν έχουν λόγο ύπαρξης πια. Και τελειώνουν και οι κομπίνες και θα έχουμε πραγματικά καλύτερα αυτοκίνητα. Ειδικά τώρα που θα μπαίνουν στην δεξαμενή της πενταετίας τα plug in hybrid

Οι Πολωνοί που είναι δίπλα στην Γερμανία παιρνουν τα μεταχειρισμένα γερμανικά στην τετραετία πενταετία χωρίς φόρους και υπόλοιπες βλακείες. 

14 ώρες πριν, Black Demis είπε

γιατι πιστευεις οποιος παιρνει 1500 1600 ειναι σε θεση να πάρει αμάξι? να κανί οικογενια  ? ειδες που πήγαν τα ενοικια? μονο τα υψιλα στρώματα πλέον ειναι σε θεση να πάρουν οχι απλοί άνθρωποι που ειναι κάπου υπάλληλοι 

μηδενικα τελη ετσι και αλλιος γιατι σχεδον ολα τα καινουργια ειναι hybrid Η ηλεκτρικα.....

αντε πες 35 χιλιαρικα αμαξι  χωρις φπα κλπ ποσο να παει 27? και παλι όσα άτομα μπορούσαν πριν να παρουν τα ιδια θα παρουν και τωρα απλα θα επωφεληθούν περισσότερο (κάτι σαν επιδότηση στα ηλεκτρικά βοήθησε τους πλούσιους να πάρουν καινουργια αμαξια ποιο οικονομικά)

δυστιχος ο μέσος ελληνας +/- σηκώνει κάνα 10 11 χιλιαρο αμάξι με δάνειο..... άντε 15 απο εκει και πέρα το χαος 

η χώρα πρέπει να ξεκολλήσει απο εστίαση και τουρισμός που πλέον ειναι σχεδον η μοναδική πηγή εσόδων και ειναι πολύ περιορισμένη για κάτω και μεσαία στρωματά ότι αφορά τα έσοδα , θα πρέπει να δώσει ώθηση σε πολλά άλλα που έχουν άλλες χώρες ετσι θα κουνηθεί η οικονομία 

Μπορεί απλά να φορολογήσει το εφοπλιστικό κεφάλαιο αλλά αυτή η κουβέντα κάνει τζιζ.

  • Like 3
Δημοσ.
13 minutes ago, james01gr said:

Μπορεί απλά να φορολογήσει το εφοπλιστικό κεφάλαιο αλλά αυτή η κουβέντα κάνει τζιζ.

εν μια μερα απλα θα μετακινηθουν μαζικά σε καποιο μέρος που τους διαχειρίζονται ποιο ευνοϊκά και τέλος 

η λυση οπως ειπα ειναι να σταματησουμε να ειμαστε εξολοκληρου στην εστιαση και τουρισμο και να κανουν ολα τα αλλα όπως όλες η αλλάς χώρες (ξέρω οτι ο λαος δεν το θελει αυτο και εχει καρα βολευτει στην εστιαση και τουρισμο αλλα αλλη λυση δεννννννν)

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, james01gr είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Γιατί εάν δεν υπήρχε το χάλι με τον φόρο στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα, ο κόσμος θα έπαιρνε με τα ίδια χρηματα πολύ καλύτερα αυτοκίνητα. Θα έπαιρνε αυτοκίνητα πενταετίας εξαετίας αντί για δεκαετίας. Ο τρόπος που είναι στημένο αυτό είναι να φέρνουν οι μαντραδες αυτοκίνητα με πολλές χιλιάδες χλμ γιατί έχουν μεγάλο συντελεστή απομείωσης και αφού περάσει το τελωνείο να τους γυρνάνε τα χιλιόμετρα. Εάν καταργηθεί ο φόρος αυτός οι μαντραδες δεν έχουν λόγο ύπαρξης πια. Και τελειώνουν και οι κομπίνες και θα έχουμε πραγματικά καλύτερα αυτοκίνητα. Ειδικά τώρα που θα μπαίνουν στην δεξαμενή της πενταετίας τα plug in hybrid

Οι Πολωνοί που είναι δίπλα στην Γερμανία παιρνουν τα μεταχειρισμένα γερμανικά στην τετραετία πενταετία χωρίς φόρους και υπόλοιπες βλακείες. 

Μπορεί απλά να φορολογήσει το εφοπλιστικό κεφάλαιο αλλά αυτή η κουβέντα κάνει τζιζ.

Δεν πιστεύω ότι η κυβέρνηση έχει στόχο να ενισχύσει τους μαντράδες τους τελωνειακούς τα συνεργεία και τα καταστήματα ανταλακτικών,  άντε να είναι μια τάξη μεγέθους 5-10 χιλ επαγγελματιών σε όλη την Ελλάδα.  Θα κερδίσει τι; ψήφους;   οικονομία;

Περισσότερο είναι θέμα ανικανότητας σε σχεδιασμό για το μέλλον της χώρας,  ανικανότητα σε ανώτερο επίπεδο μυαλών για την Ελλάδα του 2030 2040,  τα νοσοκομεία γεμίζουν με τραυματίες απο ατυχήματα που οφείλονται και σε σαράβαλα αυτοκίνητα με μηδέν παθητική ασφάλεια,  η ατμόσφαιρα ρυπαίνεται και όλη η χώρα μένει πίσω.

Απλά δεν υπάρχουν μυαλά να φτιάξουν ένα νέο σύστημα που να ανανεωθεί ο στόλος σε βάθος πενταετίας,  να υπάρξει σοβαρό και όχι αυτό το χαζό σύστημα τελών κυκλοφορίας που είναι σχεδιασμένο στο πόδι,  όλοι θα ωφεληθούν,  πολίτες θα αγοράσουν πιο νέα αυτοκίνητα,  μεγαλυτερη ασφάλεια,  ανταλλακτικά συνεργεία πάντα θα χρειάζονται είτε είναι νέα είτε είναι παλιά τα αυτοκίνητα, βενζίνη πάντα η ίδια ποσότητα θα πωλείται,  ηλεκτρικό ρεύμα θα πωλείται πρέπει να ξεφύγει η Ελλάδα απο αυτή την τριτοκοσμική εικόνα με σαράβαλα που ο κόσμος ψάχνει για σαπάκια του 2000-2005.

Δημοσ.
24 minutes ago, odys03 said:

  πολίτες θα αγοράσουν πιο νέα αυτοκίνητα,  μεγαλυτερη ασφάλεια,  ανταλλακτικά συνεργεία πάντα θα χρειάζονται είτε είναι νέα είτε είναι παλιά τα αυτοκίνητα, βενζίνη πάντα η ίδια ποσότητα θα πωλείται,  ηλεκτρικό ρεύμα θα πωλείται πρέπει να ξεφύγει η Ελλάδα απο αυτή την τριτοκοσμική εικόνα με σαράβαλα που ο κόσμος ψάχνει για σαπάκια του 2000-2005.

στην ελλαδα δεν ειναι τόσο απλό, ακομη και αν κανουν αδύνατη χρήση παλιών οχημάτων πχ ασφάλιστρα και τέλη στο θεό και οτιδιποτε άλλο..... δεν θα πάρουν νέα οχήματα γιατι απλα δεν μπορουν , στην ελλαδα πλειοψηφία απλά δεν ειναι σε θεση να ακουμπήσει 30 χιλιαρικα 
ουτε μπορουν να βάλουν μια σοβαρή απόσυρση πάλι δεν φτάνουν τα λεφτά +/- ολοι ειναι με 800 εως 1600 ευρω μισθο με ενοικια στο θεο...... πρακτικα αυτο που λες ειναι αδύνατον λόγο μηδενικής αγοραστικής δύναμης
το ίδιο εκαναν με ηλεκτρικά έβαλαν ενα 10 χιλιαρο επιδότηση..... και στην πλειοψηφία το κέρδος απο αυτά πήραν άτομα με χρήμα και δυνατότητες (που ετσι και αλλιώς θα τα αγόραζαν απλα τώρα ευκαιρια ηταν να βγάλουν κάδος και απο αυτό)

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, odys03 είπε

Δεν πιστεύω ότι η κυβέρνηση έχει στόχο να ενισχύσει τους μαντράδες τους τελωνειακούς τα συνεργεία και τα καταστήματα ανταλακτικών,  άντε να είναι μια τάξη μεγέθους 5-10 χιλ επαγγελματιών σε όλη την Ελλάδα.  Θα κερδίσει τι; ψήφους;   οικονομία;

Περισσότερο είναι θέμα ανικανότητας σε σχεδιασμό για το μέλλον της χώρας,  ανικανότητα σε ανώτερο επίπεδο μυαλών για την Ελλάδα του 2030 2040,  τα νοσοκομεία γεμίζουν με τραυματίες απο ατυχήματα που οφείλονται και σε σαράβαλα αυτοκίνητα με μηδέν παθητική ασφάλεια,  η ατμόσφαιρα ρυπαίνεται και όλη η χώρα μένει πίσω.

Απλά δεν υπάρχουν μυαλά να φτιάξουν ένα νέο σύστημα που να ανανεωθεί ο στόλος σε βάθος πενταετίας,  να υπάρξει σοβαρό και όχι αυτό το χαζό σύστημα τελών κυκλοφορίας που είναι σχεδιασμένο στο πόδι,  όλοι θα ωφεληθούν,  πολίτες θα αγοράσουν πιο νέα αυτοκίνητα,  μεγαλυτερη ασφάλεια,  ανταλλακτικά συνεργεία πάντα θα χρειάζονται είτε είναι νέα είτε είναι παλιά τα αυτοκίνητα, βενζίνη πάντα η ίδια ποσότητα θα πωλείται,  ηλεκτρικό ρεύμα θα πωλείται πρέπει να ξεφύγει η Ελλάδα απο αυτή την τριτοκοσμική εικόνα με σαράβαλα που ο κόσμος ψάχνει για σαπάκια του 2000-2005.

Όλα αυτά είναι φόροι. Ξέρεις πόσοι θα διαμαρτυρηθούν για την αλλαγή. Εκτός πως τα έσοδα του τέλους ταξινόμησης είναι τεράστια για το κράτος. Οι αντιδράσεις από τελώνες, τελωνειακούς, μαντραδες κτλ δεν φαίνονται. Το κράτος βολεύεται γιατί έχει έσοδα. Το θέμα όμως είναι πως αντί να θέλει το κράτος να εκσυγχρονισουμε να αυτοκίνητα με τα κίνητρα στήλης ηλεκτρικά κτλ, στην πράξη δεν το δείχνει. Υποκριτικά όλα. 

49 λεπτά πριν, Black Demis είπε

εν μια μερα απλα θα μετακινηθουν μαζικά σε καποιο μέρος που τους διαχειρίζονται ποιο ευνοϊκά και τέλος 

η λυση οπως ειπα ειναι να σταματησουμε να ειμαστε εξολοκληρου στην εστιαση και τουρισμο και να κανουν ολα τα αλλα όπως όλες η αλλάς χώρες (ξέρω οτι ο λαος δεν το θελει αυτο και εχει καρα βολευτει στην εστιαση και τουρισμο αλλα αλλη λυση δεννννννν)

Και δλδ που βρίσκεται τώρα στην Ελλάδα τι ακριβώς προσφέρει; Θέσεις εργασίας; Κατασκευη πλοιων; Όλα έξω είναι. ΦΠΑ; Ακόμη και οι θέσεις εργασίας στα πλοία με ελληνική σημαία είναι ελάχιστες πια. Περιμενουμε μήπως κάνουν καμία ελεημοσύνη με καμία χορηγία.

Δημοσ.

Δεν έχει άδικο η ΕΕ αλλά στην αποτυχημένη γενικώς Ελλάδα με γύρω στο χιλιάρικο μισθό και ενοίκια μίνιμουμ 500 η τεράστια πλειοψηφία δεν έχει επιλογή, είναι δυνατόν οικονομικά να μπορούσε να πάρει αμάξι 5ετιας και να έπαιρνε 10-15 ετών;

  • Like 2
Δημοσ.

Εχει γινει καποια ερευνα που να αποδεικνυει οτι το μοντελο "παραγωγη νεων οχηματων - αποσυρση παλαιων ρυπογονων" ειναι περιβαλλοντικα ωφελιμο;

Τα νεα οχηματα φυτρωνουν στα δεντρα; Η διαδικασια παραγωγης τους δεν επιβαρυνει το περιβαλλον; Τα παλαια τι γινονται, καθονται σε μια γωνιτσα και μετατρεπονται σε λιπασμα; Μηπως τελικα αυτη η ιστορια με τους ρυπους ειναι μονο προσχημα;

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε

Δεν έχει άδικο η ΕΕ αλλά στην αποτυχημένη γενικώς Ελλάδα με γύρω στο χιλιάρικο μισθό και ενοίκια μίνιμουμ 500 η τεράστια πλειοψηφία δεν έχει επιλογή, είναι δυνατόν οικονομικά να μπορούσε να πάρει αμάξι 5ετιας και να έπαιρνε 10-15 ετών;

Θα πουν μερικοι οτι , αποσυρεις υποχρεωτικα το αυτοκινητο σου και αν δεν μπορεις να παρεις αλλο, δεν παιρνεις.Χρησιμοποιησε ΜΜΜ.

Αυτο που δεν καταλαβα ποτε ειναι γιατι μιλαμε μονιμως για ΙΧ...

Ολοι δε βλεπουμε ποσα φορτηγα και πουλμαν/κτελ σε καθε γκαζια βγαζουν ντουμανι απο πισω οσο 100 αυτοκινητα μαζι ; Εκει γιατι δεν ασχολειται κανεις ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...