peterkar032 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Αλλαξα λαδια στην αντιπροσωπεια 17 ιουλιου και απο τοτε εχω κανει 1870 χιλιομετρα. Μου εβαλαν 0w-20 οπως λεει η ford.( και π[ριν 0-20 φοραγα). Μεσα σε αυτο το διαστημα καθως και λογο δουλειας το αμαξι τον τελευταιο μηνα το εβγαζα 1-2 φορες την εβδομαδα. Το σαββατο πηγα να δω λαδια καθως θελω να κανω μεγαλο ταξιδι τις επομενες μερες και ειδα 2 γραμμες πριν το τελος. Καποια διαρροη δεν ειχα στο αμαξι. Το αμαξι οδηγικα καμια αλλαγη παλι. Πηγα σημερα σε συνεργειο για συμπληρωμα λαδιων καθως και να δω τι εχει . Στο συνεργειο με ειπαν καλο ειναι να αλλαξω σε 5-30 καθως το μοτερ κατα κυριο λογο ειναι peugeot και λειτουργει με 5-30 καλυτερα. Η ερωτηση μου ειναι τοσο καιρο το αμαξι λειτουργουσε μια χαρα με 0-20( ξερω ειναι λαδια για χαμηλες θερμοκρασιες) τωρα πως και τα εκαψε τοσο γρηγορα? μηπως λογο καλοκαιριου και υψηλων θερμοκρασιων ? Επισης ολα τα σερβισ τα κανω παντα στην ωρα τους.
caveneo Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου To 0-20 είναι πολύ ψιλό λάδι. Και η Peugeot στους κινητήρες της το ίδιο έβαζε μέχρι που άρχισαν να σπάνε κινητήρες και τώρα βάζουμε σε όλα τα Peugeot 5-30 , μήπως και μείνει κάνα αμάξι λειτουργικό.
peterkar032 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου αρα ειναι μονοδρομος η αλλαγη σε 5-30 δηλαδ? Εχω ακουσει επισης οτι σε μηχανες που ειναι με 0-20 και αλλαζουν σε 5-30 μπουκωνει το dpf πιο ευκολα και δημιουργουνται θεματα , δεν γνωριζω αν ισχυει αυτο στο 100%
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Στις 22/9/2025 στις 9:12 ΜΜ, peterkar032 είπε Αλλαξα λαδια στην αντιπροσωπεια 17 ιουλιου και απο τοτε εχω κανει 1870 χιλιομετρα. Μου εβαλαν 0w-20 οπως λεει η ford.( και π[ριν 0-20 φοραγα). Μεσα σε αυτο το διαστημα καθως και λογο δουλειας το αμαξι τον τελευταιο μηνα το εβγαζα 1-2 φορες την εβδομαδα. Το σαββατο πηγα να δω λαδια καθως θελω να κανω μεγαλο ταξιδι τις επομενες μερες και ειδα 2 γραμμες πριν το τελος. Καποια διαρροη δεν ειχα στο αμαξι. Το αμαξι οδηγικα καμια αλλαγη παλι. Πηγα σημερα σε συνεργειο για συμπληρωμα λαδιων καθως και να δω τι εχει . Στο συνεργειο με ειπαν καλο ειναι να αλλαξω σε 5-30 καθως το μοτερ κατα κυριο λογο ειναι peugeot και λειτουργει με 5-30 καλυτερα. Η ερωτηση μου ειναι τοσο καιρο το αμαξι λειτουργουσε μια χαρα με 0-20( ξερω ειναι λαδια για χαμηλες θερμοκρασιες) τωρα πως και τα εκαψε τοσο γρηγορα? μηπως λογο καλοκαιριου και υψηλων θερμοκρασιων ? Επισης ολα τα σερβισ τα κανω παντα στην ωρα τους. Aφου και πριν φόραγες το ίδιο λάδι τι άλλαξε;Σου έβαλαν σίγουρα σωστή ποσότητα;Ελπίζω να συμπληρώσατε μέχρι την γραμμή ώστε να τα παρακολουθείς.
caveneo Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 24 λεπτά πριν, peterkar032 είπε αρα ειναι μονοδρομος η αλλαγη σε 5-30 δηλαδ? Εχω ακουσει επισης οτι σε μηχανες που ειναι με 0-20 και αλλαζουν σε 5-30 μπουκωνει το dpf πιο ευκολα και δημιουργουνται θεματα , δεν γνωριζω αν ισχυει αυτο στο 100% Αυτό δεν το έχω ακούσει. 5-30 αναγκαστικά. 1
peterkar032 Δημοσ. Σάββατο στις 02:04 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 02:04 μμ Στις 29/9/2025 στις 6:05 ΜΜ, Ukforthemoment είπε Aφου και πριν φόραγες το ίδιο λάδι τι άλλαξε;Σου έβαλαν σίγουρα σωστή ποσότητα;Ελπίζω να συμπληρώσατε μέχρι την γραμμή ώστε να τα παρακολουθείς. Η ποσοστητα σωστή αφού τα είχα ελέγξει μετά από 10 μερες από συνήθεια πριν από κάθε ταξίδι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις