AGGANIS13 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Ειχα παραγγειλει απο το wharehouse του Amazon.it ενα Realme gt6 σε παρα πολυ καλή τιμή (263 ευρω) Ενω μου εγραφε παραδοση 25/9/25 , το δεμα ηρθε σημερα (24/9/25). Μου το φερνει το παιδι απο το κουριερ. Ηταν ενας χαρτινος φάκελος, οπ οποιος ηταν στο επανω μερος σκισμενος. Μεσα φαινοταν κατι σαν σελοφαν και ειχε βαρος. Λεω στο παιδι απο την κουριερ, αυτο δεν μπορω να το παραλαβω... το εβγαλα φωτογραφιες και επικοινωνησα με το chat του amazon , οπου στην αρχη μου ελεγαν "πως ηρθε το δεμα αφου για αυριο ειναι η παραδοσή του". Με τα πολλα ρωτησα αν πρεπει να το παραλάβω (τους εστειλα φωτογραφιες) και μου ειπαν να το παραλάβω αλλα αν εχω προβλημα θα πρεπει να μιλησουμε σε 24/48 ωρες που θα φαινεται οτι εγινε η παραλλαβή. Πηρα την κουριερ παλι και το εφεραν. Το ανοιγω (εννοειται εχω τραβηξει και φωτογραφίες και βιντεο τι ωρα που το ανοιγω) και μεσα ειχε αυτο το πλαστικο με τις φουσκες και μεσα μια μπαταρια (μαλλον απο καποιο παλιο λαπτοπ πρεπει να ειναι). Ξαναμιλαω στο chat με Amazon και παλι μου λενε οτι " θα πρεπει να μιλησουμε σε 24/48 ωρες που θα φαινεται οτι εγινε η παραλλαβή" Τωρα τι γινεται? Εχω εχω τραβηξει και φωτογραφίες και βιντεο τι ωρα που το ανοιγω αλλα ξερω εγω... τι θα γινει? Εχει συμβει σε καποιον αυτο? Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από AGGANIS13 1
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Κακώς παρέλαβες για εμένα. Χωρίς να παραλάβεις δεν θα είχες καμία ευθύνη. Τουλάχιστον αυτό θα έκανα εγώ.
AGGANIS13 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Ναι αυτο σκεφτηκα και εγω αλλα οπως γραφω... μιλησα ΠΡΩΤΑ με το chat του AMAZON και μου ειπαν να το παραλάβω και αν εχω προβλημα θα πρεπει να μιλησουμε σε 24/48 ωρες που θα φαινεται οτι εγινε η παραλλαβή
dtk-386 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Τώρα τελευταία πολλά τέτοια διαβάζω για αμαζον.....
ksessalonikios Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Καλώς ήλθες στο club. Οπως ειπώθηκε κακώς παρελαβες ασχέτως τι σου είπαν στο τσατ που αμφιβάλλω αν είναι άνθρωποι πλέον. Μακάρι να διαψευστώ αλλά με το amazon δεν θα βγάλεις άκρη, ό,τι κάνεις με την τράπεζα σου. Πάνε 1-2 σελίδες πίσω να διαβάσεις την δική μου ιστορία. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από ksessalonikios
AGGANIS13 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Τώρα τελευταία πολλά τέτοια διαβάζω για αμαζον..... Μηπως φταίει κάποια απο τις κουριερ και οχι η Αμαζον ? Με ups ηρθε μεχρι Αθηνα κ μετα σε εμενα (ειμαι επαρχία) με Γενική ταχυδρομική 1
aces Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Αυτο το 48 ωρες που λενε ειναι τυπικο εφοσον η παραλαβη ειχε λαθος προιον (αποδεικτικα αποστολης οι φωτο) θα γινει επιστροφη με καποιο τροπο και refund. Οι κουριερ δεν ανοιγουν δεματα ομως τα πετανε σαν "σακι με πατατες" καποιες φορες...... με αποτελεσμα να τσαλακωνονται κουτες-χαρτονια-συσκευασιες κλπ Ενδεχεται να εγινε καποιο ατυχημα στην μεταφορα απο Αθηνα-επαρχια ή απλα το αμαζον να εστειλε λαθος προιον που ειναι το πιθανοτερο. Οποτε ανοιξε ticket με το amazon support για διαδικασια επιστροφης. (ξεκινας απο αυτο κ αναλογως κινεισαι) Μετα σειρα εχει η Γενικη και μετα η τραπεζα για επιστροφη (αναφορα συναλλαγης οτι παρελαβες αλλο προιον με video/photo) αν δεν βγει ακρη. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από aces 1
ksessalonikios Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 33 λεπτά πριν, aces είπε Ενδεχεται να εγινε καποιο ατυχημα στην μεταφορα απο Αθηνα-επαρχια ή απλα το αμαζον να εστειλε λαθος προιον που ειναι το πιθανοτερο. 🤣🤣🤣 Θα μας πνίξεις
sakisgri Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Αυτό που περιγράφεις μοιάζει με γνωστά περιστατικά που έχουν συμβεί σε αποθήκες της Amazon, όπου υπάλληλοι αντικαθιστούσαν ακριβά αντικείμενα (π.χ. κινητά) με άλλα παρόμοιου βάρους (μπαταρίες, σαπουνάκια, κτλ) για να “περάσουν” από τους ελέγχους. Είχα δει σχετικά βίντεο πριν καιρό. Αφού έχεις φωτογραφίες, βίντεο, και chat όπου σου λένε να το παραλάβεις, είσαι καλυμμένος. Μάλλον περιμένουν τις 24/48 ώρες για να “φαίνεται” η παραλαβή στο σύστημα και να ξεκινήσει η διαδικασία. Αν δεν κινηθεί κάτι μετά απ’ αυτό ή προσπαθήσουν να σε παραπέμψουν στην αστυνομία για δήλωση απώλειας ή κλοπής, τότε προχώρα άμεσα σε αμφισβήτηση της συναλλαγής (chargeback) μέσω της τράπεζάς σου, επισυνάπτοντας όλα τα αποδεικτικά στοιχεία. Καλή επιτυχία – ενημέρωσέ μας για την εξέλιξη!" 7 ώρες πριν, aces είπε Αυτο το 48 ωρες που λενε ειναι τυπικο εφοσον η παραλαβη ειχε λαθος προιον (αποδεικτικα αποστολης οι φωτο) θα γινει επιστροφη με καποιο τροπο και refund. Οι κουριερ δεν ανοιγουν δεματα ομως τα πετανε σαν "σακι με πατατες" καποιες φορες...... με αποτελεσμα να τσαλακωνονται κουτες-χαρτονια-συσκευασιες κλπ Ενδεχεται να εγινε καποιο ατυχημα στην μεταφορα απο Αθηνα-επαρχια ή απλα το αμαζον να εστειλε λαθος προιον που ειναι το πιθανοτερο. Οποτε ανοιξε ticket με το amazon support για διαδικασια επιστροφης. (ξεκινας απο αυτο κ αναλογως κινεισαι) Μετα σειρα εχει η Γενικη και μετα η τραπεζα για επιστροφη (αναφορα συναλλαγης οτι παρελαβες αλλο προιον με video/photo) αν δεν βγει ακρη. Συμφωνώ, σε όλα όσα είπες είσαι σωστότατος. Απλώς, με λάθος προϊόν και σκισμένο πακέτο, μοιάζει πιο πολύ να μπήκε χέρι, παρά να φταίει μόνο το Amazon. EDIT: Να συμπληρώσω πως, αν η "τράμπα" είχε γίνει μέσω Amazon (όπως γράφω και παραπάνω), το πιο πιθανό είναι ότι το δέμα δεν θα ήταν σκισμένο — θα ήταν κανονικά πακεταρισμένο, απλώς με λάθος προϊόν μέσα. Το πιθανότερο είναι ότι "μπήκε χέρι" από τη μεταφορική, και όπως γράφει και ο φίλος @aces πιο κάτω, μάλλον αυτό συνέβη από την τελευταία courier (δηλαδή τη Γενική), καθώς δύσκολα θα παραλάμβαναν σκισμένο δέμα από την UPS — ακόμα κι αυτοί. Εσένα όμως δεν σε απασχολεί αυτό, το κατάστημα είναι πάντα υπεύθυνο για το δέμα μέχρι να φτάσει στα χέρια σου. Αν η ζημιά έγινε από τη Γενική, θα σε αποζημιώσει η Amazon, και εκείνη με τη σειρά της θα ζητήσει αποζημίωση από τη Γενική η την UPS. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από sakisgri 2
aces Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, sakisgri είπε !Συμφωνώ, σε όλα όσα είπες είσαι σωστότατος. Απλώς, με λάθος προϊόν και σκισμένο πακέτο, μοιάζει πιο πολύ να μπήκε χέρι, παρά να φταίει μόνο το Amazon. Ίσως μετά την κίνηση της ups που ήτανε ενδιάμεσος σταθμός κοινώς όταν προχώρησετ το δέμα Ελλάδα…..(Γενική) ας κάνει κ εκεί αναφορά ότι παρέλαβε ανοιγμένο κουτί αφού πρώτα μιλήσει με το αμαζον. Υπάρχει κ η τράπεζα που παίρνει καιρό για οριστική επίλυση αν δεν ανταποκριθεί καμία πλευρά. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από aces 1
AGGANIS13 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Η πληρωμη εγινε με καρτα payzy. Θα βρω ακρη απο εκει με αμφισβήτηση? Αν τελικα φτασω σε αυτο το σημειο ...
AGGANIS13 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Το Amazon μου επέστρεψε τα χρήματα και μπράβο του Το ενδοκοινοτικό τιμολόγιο (αυτα τα τιμολόγια εχουν 1 μηνα περιθώριο για να περαστούν) τωρα τι να το κάνω?
Billator Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 46 λεπτά πριν, AGGANIS13 είπε Το Amazon μου επέστρεψε τα χρήματα και μπράβο του Το ενδοκοινοτικό τιμολόγιο (αυτα τα τιμολόγια εχουν 1 μηνα περιθώριο για να περαστούν) τωρα τι να το κάνω? Θα δώσεις και το τιμολόγιο και το πιστωτικό στον λογιστή σου.
AGGANIS13 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Αρα θα μου στειλουν πιστωτικο. Αν δεν στειλουν?
Billator Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 49 λεπτά πριν, AGGANIS13 είπε Αρα θα μου στειλουν πιστωτικο. Αν δεν στειλουν? Εφόσον σου έγινε Refund αν μπεις στο order page θα το δεις υπάρχει ήδη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα