zaico Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δεν μου ήρθε sms το βρήκα μέσα από το app στις προσφορές. Έχω 200 fiber nova αλλά το δίκτυο είναι ΟΤΕ. Μου προσφέρουν από 200 σε 300 με τα ίδια χρήματα. Αν ήταν σε 500 θα το έκανα. Τώρα σφου εχω 1 χρονο συμβόλαιο ακόμη το σκέφτομαι να περιμένω μήπως βάλει η ΔΕΗ και σταθερή...αλλά έμαθα σου βάζουν νέα γραμμή και τρυπανε ξανά τοίχο .
laradoomed123 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Όσοι πάντως χαίρεστε που πήρατε γρηγορότερο ίντερνετ φρι, να ψάξετε (δεν είναι δύσκολο να το βρείτε) πόσα εκατομμύρια των εκατομμυρίων έχει βγάλει (κλέψει δλδ από το δημόσιο, δλδ από εμάς) το καρτέλ που ανήκει η νόβα (μάλλον το δεύτερο χειρότερο καρτέλ της χώρας, μετά το τραπεζικό), και μετά ελάτε να ξαναγράψετε.. 2
BlurayMoviesGreece Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Mολις το εκανα, το κινητο με 17€ απεριοστα προς ολους και 15gb το μηνα +30gb τους 3 πρωτους μηνες (απο 10gb που ειχα). Σταθερο απεριοστα προς ολους Fiber 300mbps 23€ (απο 100mbps απλη που ειχα). 40€ εδινα 40€ θα δινω. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου από BlurayMoviesGreece
xcoder Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, naive είπε Μου εμφανίστηκε και σε εμένα η προσφορά να γίνει η ταχύτητα από 300 σε 500, ίδια τιμή με voucher για ανανέωση 24 μηνών. Ωστόσο επειδή έχουν φύγει ήδη 8 μήνες από το voucher, τους ρώτησα και μου διευκρίνισαν ότι θα κρατήσουν σταθερή, μειωμένη την τιμή για τους νέους 24 μήνες, σα να άρχιζε το voucher τώρα. Καλό είναι όσοι κάνετε αναβάθμιση να ζητήσετε να σας ξεκαθαρίσουν τη συγκεκριμένη λεπτομέρεια. thanks!! είδα την προσφορά στο my account για την αναβάθμιση και είχα μόλις την απορία γιατί και εγώ έχω το voucher από 13/4... και είδα ότι μου ανεβάζει από 500 στο 1000 με τα ίδια χρήματα... αρκεί φυσικά να ισχύει το voucher εξ αρχής όπως αναφέρεις 47 λεπτά πριν, zaico είπε Δεν μου ήρθε sms το βρήκα μέσα από το app στις προσφορές. Έχω 200 fiber nova αλλά το δίκτυο είναι ΟΤΕ. Μου προσφέρουν από 200 σε 300 με τα ίδια χρήματα. Αν ήταν σε 500 θα το έκανα. Τώρα σφου εχω 1 χρονο συμβόλαιο ακόμη το σκέφτομαι να περιμένω μήπως βάλει η ΔΕΗ και σταθερή...αλλά έμαθα σου βάζουν νέα γραμμή και τρυπανε ξανά τοίχο . σωστό αυτό για τη ΔΕΗ ισχύει.. βάζουν δική τους εγκατάσταση (καλωδίωση και κουτιά)... στην δική μας πολυκατοικία ένας συγκάτοικος έκανε αίτηση για ΔΕΗ fiber, οπότε θα έχουμε φουλ διπλά καλώδια και κουτιά σε κάθε όροφο 😄
Dr_Pepper Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, Thessgr είπε Για όσους αναφέρουν το πρόβλημα με το σταθερό στη ΔΕΗ, να καταθέσω τη γνώμη μου ότι, λίγα είναι τα ψωμιά του σταθερού από τώρα και για τα επόμενα χρόνια, με εξαίρεση βέβαια τους επαγγελματίες. Όλοι πλέον με κινητά επικοινωνούμε και οι περισσότεροι έχουμε πακέτα με απεριόριστα λεπτά ομιλίας ή μπορούμε εύκολα να τα αποκτήσουμε. Όσο για το σταθερό, οι περισσότεροι που θέλουμε να κρατήσουμε τον αριθμό που έχουμε και να το χρησιμοποιούμε πού και πού, υπάρχουν πάροχοι VoIP που μεταφέρεις πάμφθηνα τον αριθμό σου και μπορείς αν θέλεις να μιλάς με πολύ φθηνές χρεώσεις αλλά... ποιος μιλάει πλέον με σταθερό; Εγώ θα σου κάνω την άλλη ερώτηση, πόσα προγράμματα ξέρεις με σκέτο ιντερνετ χωρίς σταθερό και χωρίς να εισαι φοιτητής; 2
takos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Και σε μένα ήρθε ειδοποίηση για ανανέωση συμβολαίου με επιλογή fiber 100 με 23 ευρά η διατήρηση 50αρας vdsl με 1,5€ παραπάνω. Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα της ευρωπαϊκής Ένωσης που εκμεταλλεύεται η εταιρία για χορήγηση γρήγορου ίντερνετ βάση αυτού δίνει το κάτι παραπάνω..
AlpineLemon Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Εάν δεν απαιτούνται μερεμέτια στο σπίτι μου είναι καλοδεχούμενη, ειδάλλως η 100άρα μια χαρά αρκει
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Super Moderators Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 17 minutes ago, AlpineLemon said: Εάν δεν απαιτούνται μερεμέτια στο σπίτι μου είναι καλοδεχούμενη, ειδάλλως η 100άρα μια χαρά αρκει Αν έχεις ήδη οπτική ίνα μέσα στο σπίτι, προφανώς δεν χρειάζονται επιπλέον μερεμέτια. Αν δεν έχεις η είδηση δεν σε πιάνει. 2
xaris1990 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Είναι που η nova έχει φοβερές ταχύτητες τώρα με την αναβάθμιση θα " πετάει " το internet. 🤣😂😅🤣😂😅 1
uniquegr Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 13 ώρες πριν, Souls33k είπε Επιπλέον, είναι και η μοναδική εταιρεία που δεν συμμορφώνεται με τον κανονισμό του ΕΕΤΤ περί ελευθερίας επιλογής εξοπλισμού, που ισχύει από το 2023. Ενώ δηλαδή είναι υποχρεωμένη να παρέχει τα credentials της VoIP τηλεφωνίας προκειμένου να μπορεί ο πελάτης να εγκαταστήσει το δικό του εξοπλισμό (όπως επίσης κάνουν η Cosmote και η Vodafone), θα κάνει τα πάντα -προκαλώντας τεράστια ταλαιπωρία στον πελάτη στο μεταξύ- προκειμένου να μην του τα δώσει ποτέ. Αυτό που λες δεν ισχύει πλέον. Δίνει τα στοιχεία και τα δίνει άμεσα. Πας στο κατάστημα, κάνεις τη σχετική αίτηση και εντός ολίγου σου παρέχονται. Το πρόβλημα δεν είναι εκεί. Εγώ αντιμετώπισα ένα χάος ασχετοσύνης και αναλγησίας, τόσο απο πλευράς εξυπηρέτησης πελατών και καταστήματος, όσο και απο πλευράς τεχνικού τμήματος. Για αρκετούς μήνες παιδεύτηκα να πάρω τα ΣΩΣΤΑ credentials για το VOIP, τα οποία και ουδέποτε πήρα ( επέμεναν να μου δίνουν λανθασμένο sip server με αποτέλεσμα να μη μπορεί να κάνει registration η VOIP ), ενώ ουδέποτε πήρα επίσημα στα χέρια μου γραπτώς την απαραίτητη παράμετρο DHCP Option61 που χωρίς αυτή δεν μπορεί να πάρει IP ο voip εξοπλισμός στο σχετικό vlan. Long story short, βρήκα όλες τις πληροφορίες σε γειτονικό forum, το voip λειτουργεί σωστά πλέον, ενώ έχω παραμείνει στην επίσημη ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ενημέρωση απο πλευράς Nova με την οποία ακόμα δεν θα είχα τηλεφωνία σε δικό μου εξοπλισμό ( όχι ότι παρεχόταν σωστά και στον δικό τους, λόγω ασχετοσύνης των agents τους ), ενώ απο τον Μάρτιο ακόμα περιμένω να με καλέσει κάποιος υπεύθυνος για να ενημερώσω ότι βρήκα άκρη και ότι ουδέποτε, κανείς agent δεν μου είπε τον σωστό sip server σύμφωνα με το domain στο οποίο έπαιρνε ip το voip lan. Η δε απάντηση όλων των agents ήταν να καλέσω τεχνικό ( με δική μου επιβάρυνση προφανώς ), ενώ αποδεικνύεται περίτρανα ότι η αδυναμία χρήσης του voip οφειλόταν σε δική τους εσφαλμένη ενημέρωση. Οπότε, παρ'όλο που μου ήρθε προσφορά τόσο για το σταθερό όσο και για το κινητό μου για αναβάθμιση σε μεγαλύτερα προγράμματα στην ίδια τιμή, ακόμα και gigabit να μου δώσουν, ακόμα και δωρεάν να μου τη δώσουν, ανανέωση συμβολαίου δεν κάνω μαζί τους και περιμένω να λήξει το συμβόλαιο για να πάρω τις γραμμές μου και να πάω σε ένα σοβαρό πάροχο, άσε δε που με τη ΔΕΗ να ταράσσει τα νερά, σε ένα χρόνο απο τώρα θα έχουν κατέβει κι άλλο τα πάγια για τις ίδιες παροχές ή και καλύτερες. Καλό το internet της Nova ειδικά απο την οπτική ίνα, απο τη τηλεφωνία δεν έχω - πλέον - παράπονο, αλλά σαν εταιρία, μαύρο χάλι. Οπότε, ευχαριστώ, δεν θα πάρω. 2
jazzu4ia Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 4 hours ago, Thresh said: Αν έχεις ήδη οπτική ίνα μέσα στο σπίτι, προφανώς δεν χρειάζονται επιπλέον μερεμέτια. Αν δεν έχεις η είδηση δεν σε πιάνει. ...ή είδηση αφορά καί τούς vdslάκηδες...στό εξοχικό μού προσφέρανε διπλασιασμό στά ίδια λεφτά...δυό μήνες πρίν λήξει τό συμβόλαιο...τήν απέριψα...τούς αντιπρότεινα νά μείνω στά 50Μbit μέ τά μισά λεφτά, γιά 24 μήνες...τήν απορίψανε...25 € , τά 100Μb/s, μέ τά προβλήματα τού απηρχαιωμένου εναέριου(!) χαλκού, τό θεωρώ πανάκριβο πλέον...δέν υπάρχει βέβαια οπτική ίνα εκεί... ...θά πάω σέ άλλη πιό ευέλικτη λύση...νά πληρώνω μόνο αυτό πού καταναλώνω...τέρμα οί νταβατζήδες μέ τίς διετείς δεσμεύσεις πού πουλάνε αέρα κοπανιστό ! 1
thanos_sy Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, naive είπε Μου εμφανίστηκε και σε εμένα η προσφορά να γίνει η ταχύτητα από 300 σε 500, ίδια τιμή με voucher για ανανέωση 24 μηνών. Ωστόσο επειδή έχουν φύγει ήδη 8 μήνες από το voucher, τους ρώτησα και μου διευκρίνισαν ότι θα κρατήσουν σταθερή, μειωμένη την τιμή για τους νέους 24 μήνες, σα να άρχιζε το voucher τώρα. Καλό είναι όσοι κάνετε αναβάθμιση να ζητήσετε να σας ξεκαθαρίσουν τη συγκεκριμένη λεπτομέρεια. Πως επικοινώνησες μαζί τους; Γιατί τους κάλεσα για τον ίδιο λόγο στο 13800, με σύνδεσαν με το εμπορικό τμήμα και αυτό που μου είπαν είναι πως για τους μήνες που θα απομένουν στο συμβόλαιο όταν το voucher λήξει, η τιμή θα ανέβει. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου από thanos_sy
Souls33k Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, uniquegr said: Αυτό που λες δεν ισχύει πλέον. Δίνει τα στοιχεία και τα δίνει άμεσα. Πας στο κατάστημα, κάνεις τη σχετική αίτηση και εντός ολίγου σου παρέχονται... Αυτό που συμπεραίνει κανείς από όλη την εμπειρία σου πάντως συνηγορεί στο αντίθετο, στο ότι τελικά επί του πρακτέου δεν παρέχονται. Στο πρώτο κατάστημα που πήγα (κατόπιν παρότρυνσης από τη nova σε τηλεφωνική συνομιλία) έβαλαν τα γέλια, λέγοντας ότι δεν έχουν πρόσβαση σε τέτοια πληροφορία εκεί, κι ότι συνήθως όταν στο τηλέφωνο σε παραπέμπουν σε κάποιο κατάστημα είναι για να σε "ξεφορτωθούν". Με παρότρυναν λοιπόν να ξαναπάρω τηλέφωνο. Στο δεύτερο κατάστημα που πήγα (έπειτα από νέα τηλεφωνική συνομιλία), επίσης δεν είχαν την παραμικρή ιδέα πώς να διαχειριστούν αυτό το αίτημα. Αυτή τη φορά τους είπα να καλέσουν οι ίδιοι στην υποστήριξη... και ήταν η σειρά μου να βάλω τα γέλια όταν άκουσα τον υπάλληλο να λέει στο συνάδελφό του στο τηλ. "Είμαι κατάστημα, και είναι εδώ ο πελάτης, τί πρέπει να κάνει?". Το αποτέλεσμα αυτού του τηλεφωνήματος ήταν "θα σας καλέσουν", κάτι που φυσικά δεν έγινε ποτέ. Αυτή είναι η Nova. ΥΓ: Σημειώνω επίσης ότι όλα αυτά έγιναν κατόπιν υποβολής δύο γραπτών αιτημάτων στην πλατφόρμα υποστήριξης. Και μόνο το γεγονός ότι δεν στα δίνει καν κατόπιν γραπτού αιτήματος αλλά σε βάζει στη διαδικασία του τηλεφώνου και της επίσκεψης σε κατάστημα (όπου πρέπει να εξηγείς σε κάθε άσχετο υπάλληλο ότι δεν ψάχνεις τον κωδικό του router ή του wifi ξέρω 'γω), ήδη λέει πολλά... Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου από Souls33k 1
crispy_mummy Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Όσοι το κάνετε πολύ προσοχή στο τι γίνεται μετά το 24άμηνο. Στη δική μου τουλάχιστον περίπτωση από 37€ περίπου πάει στα 100€ το μήνα! Βάλτε notification πριν λήξει το συμβόλαιο μην την πατήσετε. 1
uniquegr Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 43 λεπτά πριν, Souls33k είπε Αυτό που συμπεραίνει κανείς από όλη την εμπειρία σου πάντως συνηγορεί στο αντίθετο, στο ότι τελικά επί του πρακτέου δεν παρέχονται. Παρέχονται αποσπασματικά. Σου δίνουν δηλαδή τα credentials, αλλά δεν σου δίνουν σαφείς οδηγίες για τις ρυθμίσεις, ενώ σε παραπέμπουν να φέρεις δικό σου τεχνικό, τη στιγμή που πρόκειται για κάτι που αυτοί οφείλουν να σου γνωστοποιούν. Και όλο αυτό έχει να κάνει με την ημιμάθεια ( έως και αμάθεια ) των υπαλλήλων. Το ψάρι όμως βρωμάει απο το κεφάλι. Αν οι υπάλληλοι δεν εκπαιδεύονται σωστά και δεν αξιολογούνται για τα λάθη και την αντιεπαγγελματική τους συμπεριφορά, είναι λογικό και επόμενο να συνεχίζεται αυτό το χάλι. 44 λεπτά πριν, Souls33k είπε Στο πρώτο κατάστημα που πήγα (κατόπιν παρότρυνσης από τη nova σε τηλεφωνική συνομιλία) έβαλαν τα γέλια, λέγοντας ότι δεν έχουν πρόσβαση σε τέτοια πληροφορία εκεί, κι ότι συνήθως όταν στο τηλέφωνο σε παραπέμπουν σε κάποιο κατάστημα είναι για να σε "ξεφορτωθούν". Με παρότρυναν λοιπόν να ξαναπάρω τηλέφωνο. Στο δεύτερο κατάστημα που πήγα (έπειτα από νέα τηλεφωνική συνομιλία), επίσης δεν είχαν την παραμικρή ιδέα πώς να διαχειριστούν αυτό το αίτημα. Αυτή τη φορά τους είπα να καλέσουν οι ίδιοι στην υποστήριξη... και ήταν η σειρά μου να βάλω τα γέλια όταν άκουσα τον υπάλληλο να λέει στο συνάδελφό του στο τηλ. "Είμαι κατάστημα, και είναι εδώ ο πελάτης, τί πρέπει να κάνει?". Το αποτέλεσμα αυτού του τηλεφωνήματος ήταν "θα σας καλέσουν", κάτι που φυσικά δεν έγινε ποτέ. Εντάξει, εγώ πήγα σε ένα μόνο κατάστημα απο το οποίο άκουσα τη θεϊκή ατάκα ότι είναι franchise, δεν είμαι πελάτης του και για τα παράπονά μου να απευθυνθώ σε αυτόν που με κάλεσε και μου προώθησε το πακέτο των συνδέσεων ( όταν ζήτησα την επίσπευση της διαδικασίας για την επαναφορά σε λειτουργία του δικού τους εξοπλισμού καθώς είχα ταλαιπωρηθεί τόσο καιρό ). Εγώ έγινα μπαλάκι μεταξύ τηλεφωνικού κέντρου και καταστήματος πάρα πολλές φορές. Το συμπέρασμα είναι ένα: είναι άσχετοι και για όσο η εταιρεία δεν τους επιβλέπει, θα συνεχίσουν να είναι άσχετοι. 46 λεπτά πριν, Souls33k είπε ΥΓ: Σημειώνω επίσης ότι όλα αυτά έγιναν κατόπιν υποβολής δύο γραπτών αιτημάτων στην πλατφόρμα υποστήριξης. Και μόνο το γεγονός ότι δεν στα δίνει καν κατόπιν γραπτού αιτήματος αλλά σε βάζει στη διαδικασία του τηλεφώνου και της επίσκεψης σε κατάστημα (όπου πρέπει να εξηγείς σε κάθε άσχετο υπάλληλο ότι δεν ψάχνεις τον κωδικό του router ή του wifi ξέρω 'γω), ήδη λέει πολλά... Εγώ ζήτησα δύο φορές τα credentials. Μία αρχικά, μετά ζήτησα να χρησιμοποιήσω τον δικό τους εξοπλισμό καθώς χρησιμοποιείται επαγγελματικά η γραμμή και παρ'όλο που είχα προώθηση κλήσεων στο κινητό δεν δεχόμουν κλήσεις απο συγκεκριμένους αριθμούς και οι φωστήρες υποστήριζαν ότι έπρεπε να λειτουργήσει η voip για να το εξετάσουν σε τεχνικό επίπεδο, κάτι που μετά απο κοντά 5 μήνες ταλαιπωρίας ( και απώλειας αγνώστου αριθμού επαγγελματικών κλήσεων απο πελάτες ), παραδέχτηκε ένας υπεύθυνος του δευτεροβάθμιου ότι δεν ίσχυε και το έφτιαξε μέσα σε λίγα λεπτά. Τη δεύτερη φορά λοιπόν που ζήτησα τα credentials, τα πήρα αμέσως, αν θυμάμαι καλά, γραπτώς τα περί pppoe και με sms τα περί voip. Και πάλι όμως, ουδέποτε πήρα επίσημα το dhcp option 61, σε αντίθεση με ό,τι αναφέρεται στο pdf των διεπαφών. Και άντε και μου το είπαν προφορικά. Έχω κρατήσει τις συνομιλίες όπου μου ανέφεραν ως sip server τον byod, ενώ η σύνδεση λειτουργεί σε έναν άλλο ( δεν θυμάμαι ποιον, είναι αποθηκευμένος στο router ) και ενώ τους έδινα σαφείς πληροφορίες για τις ip και τους dns servers που έπαιρνε το vlan 837, οι οποίες αντιστοιχούσαν στον server με τον οποίο λειτουργεί πλέον η γραμμή και όχι στον byod. Να μιλήσω και για την άθλια εξυπηρέτησή τους; Για το chat που σε κάνει μπαλάκι απο το ένα τμήμα στο άλλο χωρίς καν να δώσεις συγκατάθεση, μερικές φορές χωρίς καν να γράψεις μια πρόταση; Για τους κατ'ευφημισμό υπευθύνους βάρδιας ( όπως δήλωσαν... ), τόσο του τεχνικού όσο και της εξυπηρέτησης πελατών; Άσε, τα θυμήθηκα και συγχίστηκα πάλι. Το ωραίο είναι ότι όταν έφευγα απο τη Cosmote, όλοι με ρωτούσαν αν το σκέφτηκα καλά να μεταφέρω την επαγγελματική μου γραμμή και τους έλεγα "οπτική ίνα είναι, τί μπορεί να πάει στραβά?". Η δε υπάλληλος της Cosmote που με πήρε για αντιπρόταση, αφού παραδέχτηκε ότι δεν μπορούσε να μου κάνει μια προσφορά σαν της Nova ( κινητό στο πρόγραμμα με τα 20Gb, σταθερό με 300άρα οπτική και έξι πάγια δώρο και στις δύο γραμμές και 50€ το μήνα σύνολο ), με αποχαιρέτησε λέγοντάς μου να κρατήσω τη κάρτα sim του κινητού σε περίπτωση που αποφάσιζα να επανέλθω και ευχόμενή μου καλή τύχη. 10 λεπτά πριν, crispy_mummy είπε Όσοι το κάνετε πολύ προσοχή στο τι γίνεται μετά το 24άμηνο. Στη δική μου τουλάχιστον περίπτωση από 37€ περίπου πάει στα 100€ το μήνα! Βάλτε notification πριν λήξει το συμβόλαιο μην την πατήσετε. Ναι, το είχα πάθει παλιότερα επί Wind. Σε δύο μήνες πλήρωσα όσα πλήρωνα για ένα χρόνο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα