Tlykog Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, lector είπε Η αποδειξη συναγεται δια της αντιστροφης. Αν δεν ειχε φοβο, θα εδινε παραπανω, και θα το καυχιοταν κιολας. Δεν το κανει ομως. Δε βλεπω καποια ουσιαστικη διαφορα που να αναιρει το παραδειγμα σου. Και η porsche απευθυνεται σε χοντρα πορτοφολια που δινουν εμφαση στη μοστρα, αρα ειναι λογικο ο αλλος να την αλλαξει στα 4 χρονια, δεν την παιρνει για να κανει τη δουλεια του, οπως αυτος που θα παρει toyota. Δεν παρουσίασα “ανωτερότητα”. Περιέγραψα συγκεκριμένα πράγματα, όπως κέρδη, integration και υποστήριξη. Αν τα διαβάζεις ως ανωτερότητα, είναι δική σου ερμηνεία. Για την εγγύηση: το “1 χρόνος = φόβος” είναι ισχυρισμός χωρίς τεκμηρίωση. Στον διάλογο το βάρος απόδειξης το έχει αυτός που τον κάνει. Δώσε πηγή που να δείχνει συσχέτιση διάρκειας εγγύησης με χαμηλή αξιοπιστία. Αλλιώς είναι απλή εκτίμηση. Και κάτι τελευταίο: αν ό,τι κι αν δώσει μια εταιρεία το βλέπεις ως φόβο, τότε δεν υπάρχει τρόπος να το αντικρούσει κανείς. Αυτό δεν είναι επιχείρημα, είναι κύκλος. Εγώ μιλάω με νούμερα και πρακτικές του κλάδου. Αν έχεις δεδομένα, φέρ’ τα. Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από Tlykog 1
lector Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 5 λεπτά πριν, Tlykog είπε Δεν παρουσίασα “ανωτερότητα”. Περιέγραψα στοιχεία: κέρδη, integration, υποστήριξη. Αν τα διαβάζεις ως ανωτερότητα, είναι δική σου ερμηνεία. Για την εγγύηση: το “1 χρόνος = φόβος” είναι ισχυρισμός χωρίς τεκμηρίωση. Στον διάλογο το βάρος απόδειξης το έχει αυτός που τον κάνει. Δώσε πηγή που να δείχνει συσχέτιση διάρκειας εγγύησης με χαμηλή αξιοπιστία. Αλλιώς είναι απλή εκτίμηση. Και κάτι τελευταίο: αν ό,τι κι αν δώσει μια εταιρεία το ερμηνεύεις ως φόβο, τότε δεν υπάρχει τρόπος διαψευσιμότητας. Αυτό δεν είναι επιχείρημα, είναι κύκλος. Εγώ μιλάω με νούμερα και πρακτικές του κλάδου. Αν έχεις δεδομένα, φέρ’ τα. Εχεις κολλησει στα νουμερα και τις αποδειξεις και παραβλεπεις την απλη κοινη λογικη. Να στο θεσω αλλιως. Χαλαει η βρυση σου στο σπιτι, τρεχει, και φερνεις υδραυλικο να στη φτιαξει, και τη φτιαχνει. Τον ρωτας, "ρε μαστορα ειναι ενταξει τωρα ή θα ξαναχαλασει συντομα;" Σου απανταει "θα δουλευει σωστα για 1 μηνα σιγουρα, αυτη ειναι η εμπορικη πολιτικη μου, μετα δεν ξερω, μπορει ναι μπορει και οχι". Εισαι ικανοποιημενος;
Dimitris_1981 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 5 λεπτά πριν, lector είπε Εχεις κολλησει στα νουμερα και τις αποδειξεις και παραβλεπεις την απλη κοινη λογικη. Να στο θεσω αλλιως. Χαλαει η βρυση σου στο σπιτι, τρεχει, και φερνεις υδραυλικο να στη φτιαξει, και τη φτιαχνει. Τον ρωτας, "ρε μαστορα ειναι ενταξει τωρα ή θα ξαναχαλασει συντομα;" Σου απανταει "θα δουλευει σωστα για 1 μηνα σιγουρα, αυτη ειναι η εμπορικη πολιτικη μου, μετα δεν ξερω, μπορει ναι μπορει και οχι". Εισαι ικανοποιημενος; Η κοινή λογική λέει συμπίεση κόστους και ανώτερης ποιότητας service. Δηλαδή αντί να περιμένεις εβδομάδες γίνεται σε λίγες μέρες ειδικά σε χώρες που υπάρχει επίσημο service. Τα περί φοβίας είναι ατεκμηρίωτο, ειδικά όταν επι πολλά χρόνια έχουν αποδειχθεί ανθεκτικά. Ειδικά στις ΗΠΑ θα δεις ανθρώπους με iPhone 7ετιας και βάλε.
Tlykog Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, lector είπε Εχεις κολλησει στα νουμερα και τις αποδειξεις και παραβλεπεις την απλη κοινη λογικη. Να στο θεσω αλλιως. Χαλαει η βρυση σου στο σπιτι, τρεχει, και φερνεις υδραυλικο να στη φτιαξει, και τη φτιαχνει. Τον ρωτας, "ρε μαστορα ειναι ενταξει τωρα ή θα ξαναχαλασει συντομα;" Σου απανταει "θα δουλευει σωστα για 1 μηνα σιγουρα, αυτη ειναι η εμπορικη πολιτικη μου, μετα δεν ξερω, μπορει ναι μπορει και οχι". Εισαι ικανοποιημενος; Το παράδειγμα με τον υδραυλικό είναι άκυρο, εδώ μιλάμε για εταιρείες που λειτουργούν μέσα σε νομικά/εμπορικά πλαίσια. Αν για σένα ό,τι δίνει μια εταιρεία = “φοβία”, τότε δεν υπάρχει λογική βάση: 1 χρόνος = φοβούνται, 4 χρόνια = φοβούνται αλλιώς, 10 χρόνια = τρέμουν. Αυτό δεν είναι επιχείρημα, είναι κύκλος. Πηγές, όχι λόγια. Τεκμηρίωση, όχι εντυπώσεις. Η "κοινή λογική" είναι και έυκολο να αποδειχθεί. Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από Tlykog 1
vabill Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 9 ώρες πριν, polaki είπε Ψάχνω να δικαιολογήσω την ύπαρξη της πίσω οθόνης και του έξτρα κόστους παραγωγής και δεν μπορώ. Η μόνη εξήγηση είναι για να έχει καλύτερη ποιότητα η κάμερα που τραβάς τον εαυτό σου, ενώ τα ταυτόχρονα εσύ να βλέπεις σε μινιατούρα τον άλλο Όσο για το gaming, εν έτη 2025 συγνώμη ρε μάγκες αλλά είναι ποτέ δυνατόν κάποιος να ΔΕΙ τί διάολο παίζει από τόσο μικρή οθόνη? Kαι γιατί ακριβώς δεν αντιστρέφει τη θήκη ώστε να βλέπει τουλάχιστον χωρίς αυτές τις 2 γκουμούτσες της κάμερας εκεί? Δηλαδή απλά για γέλια η φάση.... Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Zoolander.. WHAT IS THIS, A SCREEN FOR ANTS??? Κλαίω!!!!!!!
lector Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 2 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε Η κοινή λογική λέει συμπίεση κόστους και ανώτερης ποιότητας service. Δηλαδή αντί να περιμένεις εβδομάδες γίνεται σε λίγες μέρες ειδικά σε χώρες που υπάρχει επίσημο service. Τα περί φοβίας είναι ατεκμηρίωτο, ειδικά όταν επι πολλά χρόνια έχουν αποδειχθεί ανθεκτικά. Ειδικά στις ΗΠΑ θα δεις ανθρώπους με iPhone 7ετιας και βάλε. Θα ρωταγα για το κοστος του ανωτερης ποιοτητας service εκτος εγγυησης αλλα το αντιπαρερχομαι, καθως τα μεταξωτα βρακια... ξερεις. Αφου λοιπον εχουν αποδειχθει ανθεκτικα, για ποιο λογο δε δινει παραπανω εγγυηση η εταιρεια in the first place ; 4 λεπτά πριν, Tlykog είπε Το παράδειγμα με τον υδραυλικό είναι άκυρο· εδώ μιλάμε για εταιρείες που λειτουργούν μέσα σε νομικά/εμπορικά πλαίσια. Αν για σένα ό,τι δίνει μια εταιρεία = “φοβία”, τότε δεν υπάρχει λογική βάση: 1 χρόνος = φοβούνται, 4 χρόνια = φοβούνται αλλιώς, 10 χρόνια = τρέμουν. Αυτό δεν είναι επιχείρημα, είναι κύκλος. Πηγές, όχι λόγια. Τεκμηρίωση, όχι εντυπώσεις. Η "κοινή λογική" είναι και έυκολο να αποδειχθεί. Πιστευεις οτι μια εταιρεια με αποτιμηση τρισεκατομμυριων δε μπορει να επηρεασει τα νομικα και εμπορικα πλαισια; Και γιατι δειχνεις περισσοτερη εμπιστοσυνη στα (οποιαδηποτε) νουμερα, αντι για τη λογικη σου; Εσυ τα μετρησες και τα εβγαλες, και εισαι απολυτως σιγουρος οτι ειναι αληθη; 1
Tlykog Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, lector είπε Πιστευεις οτι μια εταιρεια με αποτιμηση τρισεκατομμυριων δε μπορει να επηρεασει τα νομικα και εμπορικα πλαισια; Και γιατι δειχνεις περισσοτερη εμπιστοσυνη στα (οποιαδηποτε) νουμερα, αντι για τη λογικη σου; Εσυ τα μετρησες και τα εβγαλες, και εισαι απολυτως σιγουρος οτι ειναι αληθη; Καμία εταιρεία δεν αλλάζει μόνη της τα νομικά πλαίσια. Η εγγύηση στην ΕΕ είναι 2 χρόνια για όλους, τελεία. Τα “φοβάται”, “κοινή λογική” είναι προσωπικές εκτιμήσεις· τα νούμερα είναι δημόσια διαθέσιμα. Αν έχεις πηγή που τα αναιρεί, την κοιτάμε. Αν όχι, μιλάμε για εντυπώσεις. Εσύ είσαι βέβαιος ότι αυτά που γράφεις είναι αληθή χωρίς να έχεις πηγές ή στοιχεία να τα στηρίξεις, μέχρι τώρα, και σου κάνει εντύπωση που έχω άποψη με στοιχεία; Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από Tlykog 2
lector Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 4 λεπτά πριν, Tlykog είπε Όχι, μια εταιρεία, όσο μεγάλη κι αν είναι, δεν αποφασίζει μόνη της για τα νομικά πλαίσια. Στην ΕΕ ισχύει 2ετής εγγύηση για όλους, τελεία. Και δεν “εμπιστεύομαι” νούμερα. Παραθέτω δημόσια στοιχεία. Αν έχεις πηγή που τα αναιρεί, φέρ’ τη. Αλλιώς είναι απλή προσωπική υπόθεση, όχι γεγονός. Εκλαμβανεις δηλαδη ως γεγονος τα δημοσια στοιχεια-νουμερα, αλλα δεν τα εμπιστευεσαι. Με εχεις μπερδεψει.
Dimitris_1981 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, lector είπε Θα ρωταγα για το κοστος του ανωτερης ποιοτητας service εκτος εγγυησης αλλα το αντιπαρερχομαι, καθως τα μεταξωτα βρακια... ξερεις. Αφου λοιπον εχουν αποδειχθει ανθεκτικα, για ποιο λογο δε δινει παραπανω εγγυηση η εταιρεια in the first place ; Γιατί έχει κόστος. Επίσης ξέχασα να σου πω ότι την βοηθάει να πουλήσει το Apple Care. Είναι κάτι συνηθισμένο στις ΗΠΑ. Οι Dell και HP που δίνουν αντίστοιχα 1 χρόνο εγγύηση σε λάπτοπ στις ΗΠΑ και πουλάνε extended warranty κι αυτές φοβούνται; Τι πιστεύεις ότι αν βγάλεις 200+ εκατομμύρια κομμάτια (μόνο τα iPhone) που έχουν πολλά εξαρτήματα (συμπεριλαμβανομένων και από τρίτους) δεν θα έχεις ένα ποσοστό αστοχίας; Αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα. Αν θες ψάξε σχετικούς δείκτες και μην βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα. Συνήθως η βλάβη βγαίνει στους πρώτους 6 μήνες και βαίνει μειούμενη με την πάροδο των ετών εκτός αν κάποιο εξάρτημα έχει αντικειμενικά περιορισμένο χρόνο ζωής. Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από Dimitris_1981 1
Tlykog Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, lector είπε Εκλαμβανεις δηλαδη ως γεγονος τα δημοσια στοιχεια-νουμερα, αλλα δεν τα εμπιστευεσαι. Με εχεις μπερδεψει. Έχεις μπερδέψει όποιον διαβάζει τα σχόλιά σου: λες κάτι δικό σου, το φορτώνεις σε μένα, μετά προσπαθείς το αναιρέσεις, αποτυγχάνεις και τώρα δείχνεις αδυναμία αντίληψης της γλώσσας. Γιατί; Πηγές δε βλέπω... Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από Tlykog 1
lector Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 10 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε Γιατί έχει κόστος. Επίσης ξέχασα να σου πω ότι την βοηθάει να πουλήσει το Apple Care. Είναι κάτι συνηθισμένο στις ΗΠΑ. Οι Dell και HP που δίνουν αντίστοιχα 1 χρόνο εγγύηση σε λάπτοπ στις ΗΠΑ και πουλάνε extended warranty κι αυτές φοβούνται; Τι πιστεύεις ότι αν βγάλεις 200+ εκατομμύρια κομμάτια (μόνο τα iPhone) που έχουν πολλά εξαρτήματα (συμπεριλαμβανομένων και από τρίτους) δεν θα έχεις ένα ποσοστό αστοχίας; Αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα. Αν θες ψάξε σχετικούς δείκτες και μην βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα. Συνήθως η βλάβη βγαίνει στους πρώτους 6 μήνες και βαίνει μειούμενη με την πάροδο των ετών εκτός αν κάποιο εξάρτημα έχει αντικειμενικά περιορισμένο χρόνο ζωής. Α γεια σου, τωρα συνεννοουμαστε. Δινουν λοιπον μονο 1 χρονο δωρεαν για να πουλησουν τους υπολοιπους. Πρακτικη ασφαλιστικης εταιρειας. 9 λεπτά πριν, Tlykog είπε Έχεις μπερδέψει όποιον διαβάζει τα σχόλιά σου: λες κάτι δικό σου, το φορτώνεις σε μένα, μετά προσπαθείς το αναιρέσεις, αποτυγχάνεις και τώρα δείχνεις αδυναμία αντίληψης της γλώσσας. Γιατί; Πηγές δε βλέπω... Δε συνεβη απολυτως τιποτα απο οσα περιγραφεις, ουτε εστω ενα απ'ολα. Επειδη δε σε κοβω για χαζο, αλλα για εξυπνο, συμπεραινω οτι το κανεις επιτηδες. Δεν εχουμε να πουμε κατι αλλο λοιπον.
Dimitris_1981 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα Μόλις τώρα, lector είπε Α γεια σου, τωρα συνεννοουμαστε. Δινουν λοιπον μονο 1 χρονο δωρεαν για να πουλησουν τους υπολοιπους. Πρακτικη ασφαλιστικης εταιρειας. Ότι να ναι αδερφέ. Αρχικά λες μια ανυπόστατη μπαρούφα και τώρα συμφωνείς ότι εφαρμόζουν μια κατά τα άλλα κοινή πρακτική. Τι θέλεις; Να βγεις ότι έχεις δίκιο ή ότι εφαρμόζεις την μαιευτική μέθοδο; καλή συνέχεια….. 1
Tlykog Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 2 λεπτά πριν, lector είπε Δε συνεβη απολυτως τιποτα απο οσα περιγραφεις, ουτε εστω ενα απ'ολα. Επειδη δε σε κοβω για χαζο, αλλα για εξυπνο, συμπεραινω οτι το κανεις επιτηδες. Δεν εχουμε να πουμε κατι αλλο λοιπον. Εδώ είναι και των δυο μας τα μηνύματα. Από μένα είδες πηγές και στοιχεία, από σένα μόνο υποθέσεις. Οπότε δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω. Οι υπόλοιποι βλέπουν και κρίνουν. Αν έχεις πηγές και πραγματικά επιχειρήματα, εδώ είμαι να τα συζητήσουμε. Μέχρι τώρα έχεις γράψει πολλά, αλλά ούτε μία πηγή για να στηρίξεις αυτά που λες.
lector Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 9 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε Ότι να ναι αδερφέ. Αρχικά λες μια ανυπόστατη μπαρούφα και τώρα συμφωνείς ότι εφαρμόζουν μια κατά τα άλλα κοινή πρακτική. Τι θέλεις; Να βγεις ότι έχεις δίκιο ή ότι εφαρμόζεις την μαιευτική μέθοδο; καλή συνέχεια….. Δεν ειπα καμια ανυποστατη μπαρουφα, εξεφρασα μια απορια την οποια δεν απαντησε κανεις επι της ουσιας. Απλα συμφωνησα οτι μια πιθανη λογικη εξηγηση ειναι αυτο που ανεφερες πριν. 6 λεπτά πριν, Tlykog είπε Εδώ είναι και των δυο μας τα μηνύματα. Από μένα είδες πηγές και στοιχεία, από σένα μόνο υποθέσεις. Οπότε δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω. Οι υπόλοιποι βλέπουν και κρίνουν. Αν έχεις πηγές και πραγματικά επιχειρήματα, εδώ είμαι να τα συζητήσουμε. Μέχρι τώρα έχεις γράψει πολλά, αλλά ούτε μία πηγή για να στηρίξεις αυτά που λες. Οι υπολοιποι βλεπουν και κρινουν οτι δεν εδωσες καμια ουσιαστικη απαντηση στο αρχικο μου ερωτημα ουτε καμια πηγη που να σχετιζεται με αυτο.
Dimitris_1981 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 18 λεπτά πριν, lector είπε Δεν ειπα καμια ανυποστατη μπαρουφα, εξεφρασα μια απορια την οποια δεν απαντησε κανεις επι της ουσιας. Απλα συμφωνησα οτι μια πιθανη λογικη εξηγηση ειναι αυτο που ανεφερες πριν. Δεν εξέφρασες απορία αλλά βεβαιότητα. Βαζω τα δικά σου λόγια από ένα από τα πολλά αντίστοιχα ποστ σου Αναφορά σε κείμενο Σε καθε περιπτωση, και για οποιαδηποτε εταιρεια, ο 1 χρονος εγγυηση υποδεικνυει οτι η εταιρεια εχει αμφιβολιες για την αξιοπιστια του προϊοντος, διαφορετικα θα εδινε παραπανω. Και αυτο γινεται χειροτερο οταν μιλαμε για προϊον που κοστολογειται 2,5 χιλιαρικα. Σε καμια κινεζια του κατοσταρικου θα το δικαιολογουσα, αλλα καπου ωπα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα