benZiDirK Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Δημοσ. 1 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Που να αρχίσω και που να τελειώσω. Προσπαθώ να βάλω μια multisim στο Apple Watch εδώ και 2 βδομάδες. Μετά από αρκετές προσπάθειες καταφέρνουμε να ξεπεράσουμε το 1ο πρόβλημα (έβγαζε μήνυμα στο site της Cosmote οτι έχω εταιρικό νούμερο ενώ δεν έχω), περνάμε την multisim στο ρολόι αλλά multisim δεν είχα (μονίμως no connection το status). Παίρνω 13888, μου λένε θα το προωθήσουν στο τεχνικό τμήματα. Ξαναπαίρνω για update. Μου λένε ας αφαιρέσουμε τη multisim να περάσουμε άλλη. Αρχίζει η κόλαση. Μόλις πάω να περάσω την 2η mulitsim στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας πετάει error στο site της Cosmote "Χμμ κάτι πήγε στραβά. Προσπαθήστε ξανά". Προσπαθώ ξανά αλλά μου λέει "Υπάρχει ήδη ανοιχτή παραγγελία στο λογαριασμό σας". Παίρνω 13888 μου λένε να περιμένω να ενεργοποιηθεί η παραγγελία της multisim. Δεν ακούω τίποτα από τη Cosmote 2 μέρες και αποφασίζω να πάω στο Cosmote Store στο Mall. Τυχαίνει να με εξυπηρετήσει η υπεύθυνη του καταστήματος αν και πολύ εξυπηρετική και καθησυχαστική ότι θα λυθεί το πρόβλημα και θα με πάρει την επόμενη ημέρα, δεν άκουσα ξανά τίποτα απο αυτήν. Ξαναπαίρνω στο 13888 μου λένε, αφαιρέθηκε η παραγγελία, μπορείτε να την ξαναπεράσετε τη multisim. Την ξαναπερνώ με το ίδιο αποτέλεσμα. "Χμμ κάτι πήγε στραβά. Προσπαθήστε ξανά". Προσπαθώ ξανά αλλά μου λέει "Υπάρχει ήδη ανοιχτή παραγγελία στο λογαριασμό σας". Ξανα 13888 ξανά προώθηση στο τεχνικό τμήμα, ξανά γράψιμο. Μετά από 2 ημέρες ξαναπροσπαθώ και με αφήνει να την ξαναπεράσω φτάνοντας στο τελευταιο βήμα με το ίδιο αποτέλεσμα. Μιλάω στο live chat. Copy paste κάθε απάντηση απο το manual. Καμία βοήθεια. Ξαναπαίρνω 13888. 10 λεπτά αναμονή. 10 λεπτά να εξηγήσω το πρόβλημα. Πέφτει η γραμμή. Ξανά τηλέφωνο 10 λεπτά αναμονή. 20 λεπτά στη γραμμή, ίδια απάντηση στο τέλος. Θα το προωθήσουμε στο τεχνικό τμήμα. Μπορώ να ζήσω και χωρίς τη multisim αλλά τέτοια αχρηστοσύνη δεν έχω ξανασυναντήσει. Με έχει πιάσει το πείσμα τώρα και θα δω πόσο μακρυά θα φτάσει το καράβι μέχρι να καταφέρω να βάλω τη multisim στο ρολόι με επιτυχία. Αν υπάρχει κανείς από Cosmote και μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα. Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου από benZiDirK
Therempant Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 40 λεπτά πριν, benZiDirK είπε Που να αρχίσω και που να τελειώσω. Προσπαθώ να βάλω μια multisim στο Apple Watch εδω και 2 βδομάδες. Μετά απο προσπάθειες αρκετές καταφέρνουμε να ξεπεράσουμε το 1ο πρόβλημα (έβγαζε μύνημα στο site της Cosmote οτι έχω εταιρικό νούμερο ενώ δεν έχω), περνάμε την multisim στο ρολόι αλλά multisim δεν είχα (μονίμως no connection το status). Παίρνω 13888, μου λένε θα το προωθήσουν στο τεχνικο τμήματα. Ξαναπαίρνω για update. Μου λένε ας αφαιρέσουμε τη multisim να περάσουμε άλλη. Αρχίζει η κόλαση. Μόλις πάω να περάσω για 2η mulitsim στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας πετάει error στο site της Cosmote "Χμμ κάτι πήγε στραβά. Προσπαθήστε ξανά". Προσπαθώ ξανά αλλά μου λέει "Υπάρχει ήδη ανοιχτή παραγγελία στο λογαριασμό σας". Παίρνω 13888 μου λένε να περιμένω να ενεργοποιηθεί η παραγγελία της multisim. Δεν ακούω τίποτα απο τη Cosmote 2 μέρες και αποφασίζω να πάω στο Cosmote Store στο Mall. Τυχαίνει να με εξυπηρετήση η υπεύθυνη του καταστήματος αν και πολύ εξυπηρετική και καθυσηχαστική οτι θα λυθεί το πρόβλημα και θα με πάρει την επόμενη ημέρα, δεν άκουσα ξανά τίποτα απο αυτήν. Ξαναπαίρνω στο 13888 μου λένε, αφαιρέθηκε η παραγγελία, μπορείτε να την ξαναπεράσετε τη multisim. Την ξαναπερνάω με το ίδιο αποτέλσμα. "Χμμ κάτι πήγε στραβά. Προσπαθήστε ξανά". Προσπαθώ ξανά αλλά μου λέει "Υπάρχει ήδη ανοιχτή παραγγελία στο λογαριασμό σας". Ξανα 13888 ξανά προώθηση στο τεχνικό τμήμα, ξανά γράψιμο. Μετά απο 2 ημέρες ξαναπροσπαθώ και με αφήνει να την ξαναπεράσω φτάνοντας στο τελευταιο βήμα με το ίδιο αποτέλεσμα. Μιλάω στο live chat. Copy paste κάθε απάντηση απο το manual. Καμία βοήθεια. Ξαναπαίρνω 13888. 10 λεπτά αναμονή. 10 λεπτά να εξηγήσω το πρόβλημα. Πέφτει η γραμμή. Ξανά τηλέφωνο 10 λεπτά αναμονή. 20 λεπτά στη γραμμή, ίδια απάντηση στο τέλος. Θα το προωθήσουμε στο τεχνικό τμήμα. Μπορώ να ζήσω και χωρίς τη multisim αλλά τέτοια αχρηστοσύνη δεν έχω ξανασυναντήσει ξανά. Με έχει πιάσει το πείσμα τώρα και θα δω πόσο μακρία θα φτάσει το καράβι μέχρι να καταφέρω να βάλω τη multisim στο ρολόι με επιτυχία. Αν υπάρχει κανείς απο Cosmote και μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα. Τίποτα, σε τέτοιες περιπτώσεις και από cosmote να είναι κάποιος, επειδή τυχαίνει να ήμουν, αυτά πάνε σε συγκεκριμένο τμήμα και είσαι απλά σε αναμονή. Αν θέλουν θα το φτιάξουν. Εγώ θα έπαιρνα στο κατάστημα να κάνουν επίσπευση στο αίτημα ακύρωσης της multisim. Θεωρητικά δεν έχει ολοκληρωθεί. Και ας σου λένε ότι έχει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις