Προς το περιεχόμενο

MacBook + Germanos...


kostaggeloup

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οποίος έχει κάποια ιδέα για το πως θα πρέπει να κινηθώ για το παρακάτω θέμα ας την πει

Αγορά MacBook απο e-shop Γερμανού.

Μετά από 4 μέρες το πάω στο κατάστημα από το οποίο παρέλαβα ζητώντας να ισχύσει το DOA γιατί μετά από κάποια ώρα με καταβασμενα το καπάκι η συσκευή δεν ξεκινάει παρά μόνο μετά την σύνδεση με την τροφοδοσία. Έδειξα την βλάβη στον τεχνικό του καταστήματος όπου στη συνέχεια το έστειλε στην infoquest. Η infoquest το έστειλε πίσω χωρίς να εντοπίσει κάποια βλάβη αφού πέρασε τα διαγνωστικά. Μετά την παραλαβή το ξαναπήγα πίσω στο κατάστημα έδειξα πάλι την ίδια βλάβη στον τεχνικό του καταστήματος γιατί έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Η συσκευή πάλι πήγε στην  infoquest όπου δεν μπορεί να αναπαράγει την βλάβη και θέλει να το στείλει ξανά πίσω. (ίσως το πρόβλημα να δημιουργείται κατα την μεταφορά και όχι αν το αφήνεις πάνω σε πάγκο και απλά το τεσταρεις, δεν ξέρω και δεν με είναι η δουλειά μου να ξέρω πως αναπαράγεται η βλάβη)

Η διαδικασία έχει κρατήσει πάνω από 30 μέρες.
Στο διάστημα αυτό έχω τσακωθεί με τους πάντες. 
Έχει γίνει καταγγελία στον ΣΤΚ. 

( Μην εμπιστεύεστε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του Γερμανού, λένε ατελείωτα ψέματα όπως δεν ισχύει αντικατάστασης συσκευής ενώ μου έχουν στείλει μαζί με την απόδειξη χαρτί που γράφει αντικατάσταση συσκευής εντός 7 ημερών. )

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί δεν απευθύνεσαι απευθείας σε κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα να βγάλεις και ακρη; Εγώ θα προτείνω Isystem. Πολύ καλή εμπειρία. Αν δεν μπορέσουν να βγάλουν άκρη εκείνοι ή να αναπαράγουν το πρόβλημα θα το στείλουν στην apple Ολλανδία και σε 10 μέρες θα το έχεις πίσω. 

Επεξ/σία από ppmarkos
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, kostaggeloup είπε

Δεν το συνδέω σε monitor

Θεώρησα ότι αναφέρεσαι σε clamshell mode, για αυτό ρώτησα. Σε αυτήν την περίπτωση και εάν έχω καταλάβει σωστά, όταν ανοίγεις το lid δεν σε πετάει στο lock screen για να βάλεις κωδικό σωστά; Θα πρότεινα επικοινωνία με document κατευθείαν. Έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση και καταγράφονται τα πάντα.

Γενικότερα για οτιδήποτε apple θα πρότεινα μελλοντικά iSystem/Document, από προσωπική εμπειρία.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, M A T R I X είπε

Θεώρησα ότι αναφέρεσαι σε clamshell mode, για αυτό ρώτησα. Σε αυτήν την περίπτωση και εάν έχω καταλάβει σωστά, όταν ανοίγεις το lid δεν σε πετάει στο lock screen για να βάλεις κωδικό σωστά; Θα πρότεινα επικοινωνία με document κατευθείαν. Έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση και καταγράφονται τα πάντα.

Γενικότερα για οτιδήποτε apple θα πρότεινα μελλοντικά iSystem/Document, από προσωπική εμπειρία.

Σε αυτο συμφωνουμε ολοι οι Apple κατοχοι νομιζω..

Απλα το παιδι κηνυγαει το DOA γιαυτο επιμενει στον Γερμανο (απο οτι καταλαβα)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, petran1790 είπε

Σε αυτο συμφωνουμε ολοι οι Apple κατοχοι νομιζω..

Απλα το παιδι κηνυγαει το DOA γιαυτο επιμενει στον Γερμανο (απο οτι καταλαβα)

Συμφωνούμε, απλά επειδή καταλαβαίνω ότι ήδη έχει περάσει αυτό το διάστημα, εγώ θα έκανα άμεση επικοινωνία με document, θα ενημερώνα ακριβώς για τις ενέργειες που έκανα με τον Γερμανό από τις πρώτες ημέρες, και τι υποστήριξαν οι ίδιοι από την πλευρά τους μετά από έλεγχο της infoQ, και θα ζητούσα να με κατευθύνουν αναλόγως. 

  • Like 2
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, M A T R I X είπε

Συμφωνούμε, απλά επειδή καταλαβαίνω ότι ήδη έχει περάσει αυτό το διάστημα, εγώ θα έκανα άμεση επικοινωνία με document, θα ενημερώνα ακριβώς για τις ενέργειες που έκανα με τον Γερμανό από τις πρώτες ημέρες, και τι υποστήριξαν οι ίδιοι από την πλευρά τους μετά από έλεγχο της infoQ, και θα ζητούσα να με κατευθύνουν αναλόγως. 

Συμφωνω απολυτα.. και εγω βασικα απορω πως δεν εχι περασει το διαστημα για DOA... εννοειται επικοινωνια με i-system/document ...

Δημοσ.

Ναι για DOA ενδιαφέρομαι και όχι επισκευή. 
Το λαπτοπ παραδόθηκε στον Γερμανό σε.4 ημέρες από την αγορά του ζητώντας να ισχύσει το DOA 7 ημερών που αναγράφει το χαρτί. Ο Γερμανός το στέλνει στο service για να πάρει απάντηση ότι έχει βλάβη, το service δεν την βρίσκει και το στέλνει πίσω. Και ξαναπηγαίνει πίσω στο service. με την ίδια βλάβη. Η μέρα παράδοσης από μέρους μου ήταν 4 μετά την αγορά. 

Δημοσ.

Φίλε μου και εγώ ετσι την είχα πατήσει με κατάστημα COSMOTE…αγορά κινητού 16 pro max και στην 4η μέρα καταλαβαίνω οτι το κουμπί του κλειδώματος ειναι πιο μέσα και πατιέται με δυσκολία… ζητάω doa και δεν ισχύει δυστυχώς…το στέλνουν σέρβις, το επισκευάζει κάποιος εκεί και μου στέλνουν πίσω ένα κινητό με γρατζουνιές στις άκρες…και το ξανά στέλνω πίσω…και μου έστειλαν θεωρητικά καινούριο (αντικατάστασης χαρακτηρίζεται στο imei )…COSMOTE - Γερμανός  είναι τραγικοί και γι αυτο δεν θα ξανά αγοράσω συσκευή από αυτούς…

Δημοσ.
13 ώρες πριν, arxontas2323 είπε

Φίλε μου και εγώ ετσι την είχα πατήσει με κατάστημα COSMOTE…αγορά κινητού 16 pro max και στην 4η μέρα καταλαβαίνω οτι το κουμπί του κλειδώματος ειναι πιο μέσα και πατιέται με δυσκολία… ζητάω doa και δεν ισχύει δυστυχώς…το στέλνουν σέρβις, το επισκευάζει κάποιος εκεί και μου στέλνουν πίσω ένα κινητό με γρατζουνιές στις άκρες…και το ξανά στέλνω πίσω…και μου έστειλαν θεωρητικά καινούριο (αντικατάστασης χαρακτηρίζεται στο imei )…COSMOTE - Γερμανός  είναι τραγικοί και γι αυτο δεν θα ξανά αγοράσω συσκευή από αυτούς…

και πότε ισχύει DOA?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, jimis98 είπε

και πότε ισχύει DOA?

το DOA συνηθως ισχυει για μία βδομαδα αλλα αυτο εξαρταται απο το προιον. Σε MacBook ισως ειναι λιγακι περισσοτερο....εξαρταται και απο το κατ/μα

Για κατ/ματα Γερμανός υπαρχει και αυτhttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNgοhttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNg 

 

Τι περιλαμβάνει η πολιτική αντικατάστασης ελαττωματικών συσκευών (DOA);

  1. Το e-shop παρέχει τη δυνατότητα αντικατάστασης της ελαττωματικής συσκευής που παρέδωσε, εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο κατασκευαστή του προϊόντος και εμφανίζεται στον παραπάνω πίνακα.

Τα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό μίας συσκευής ως άμεσης αντικατάστασης είναι η συσκευή κατά την πρώτη ενεργοποίηση να βρίσκεται εκτός ή περιορισμένης ή προβληματικής λειτουργίας.

Παράλληλα, υπάρχουν και κάποια επιπρόσθετα κριτήρια που πρέπει να πληρούνται ώστε να χαρακτηριστεί μια τέτοια συσκευή ως άμεσης αντικατάστασης (DOA) και είναι τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν να μην έχει υποστεί αντικανονική χρήση όπως αυτή ορίζεται στην κάρτα εγγύησης. Σε αντίθετη περίπτωση το προϊόν θα αντιμετωπίζεται σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης.

  • Το προϊόν πρέπει να είναι πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής, δηλαδή στο αρχικό του πακέτο με μπαταρία, φορτιστή, έντυπα, σακουλάκια, κάρτες μνήμης, καλώδια USB, ακουστικά κ.λπ. και εγγύηση.

  • Ο αριθμός σειράς της συσκευής (ΙΜΕΙ) θα πρέπει να συμφωνεί με αυτόν του κουτιού και της απόδειξης αγοράς.

https://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNghttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNghttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNghttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNg

https://www.istorm.gr/pages/oroi-xrhshs?srsltid=AfmBOopLPea6HfjAW5wsY0y1eI8d4uu9YBeUmzYZLl54eT8pd6-OUpZ7

5.7. DOA (Dead-on-Arrival): Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), η επιστροφή του γίνεται με βάση την πολιτική DOA που ισχύει για κάθε κατασκευαστή, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Κάποιοι κατασκευαστές δεν παρέχουν πολιτική DOA. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο της εγγύησης, τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πάροχο, την πολιτική επιστροφής DOA και την διάρκεια ισχύος της πολιτικής DOA επικοινωνήστε απ’ ευθείας με τον κάθε κατασκευαστή. Λάβετε υπόψη ότι θα πρέπει τo προϊόν να μην έχει υποστεί αντικανονική χρήση όπως αυτή ορίζεται στην  εγγύηση και να μην φέρει σημάδια  (χτυπήματα, γρατσουνιές, σπασμένα εξαρτήματα καθώς και άλλα εμφανή σημάδια χρήσης), να είναι πλήρες με όλα τα παρελκόμενα και έγγραφα και στην συσκευασία παραλαβής, ενώ ο αριθμός σειράς της συσκευής (ΙΜΕΙ) θα πρέπει να συμφωνεί με αυτόν του κουτιού και της απόδειξη αγοράς.

https://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNghttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNg

Επεξ/σία από aces
Δημοσ.
1 ώρα πριν, aces είπε

το DOA συνηθως ισχυει για μία βδομαδα αλλα αυτο εξαρταται απο το προιον. Σε MacBook ισως ειναι λιγακι περισσοτερο....εξαρταται και απο το κατ/μα

Για κατ/ματα Γερμανός υπαρχει και αυτhttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNgοhttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNg 

 

Τι περιλαμβάνει η πολιτική αντικατάστασης ελαττωματικών συσκευών (DOA);

  1. Το e-shop παρέχει τη δυνατότητα αντικατάστασης της ελαττωματικής συσκευής που παρέδωσε, εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο κατασκευαστή του προϊόντος και εμφανίζεται στον παραπάνω πίνακα.

Τα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό μίας συσκευής ως άμεσης αντικατάστασης είναι η συσκευή κατά την πρώτη ενεργοποίηση να βρίσκεται εκτός ή περιορισμένης ή προβληματικής λειτουργίας.

Παράλληλα, υπάρχουν και κάποια επιπρόσθετα κριτήρια που πρέπει να πληρούνται ώστε να χαρακτηριστεί μια τέτοια συσκευή ως άμεσης αντικατάστασης (DOA) και είναι τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν να μην έχει υποστεί αντικανονική χρήση όπως αυτή ορίζεται στην κάρτα εγγύησης. Σε αντίθετη περίπτωση το προϊόν θα αντιμετωπίζεται σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης.

  • Το προϊόν πρέπει να είναι πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής, δηλαδή στο αρχικό του πακέτο με μπαταρία, φορτιστή, έντυπα, σακουλάκια, κάρτες μνήμης, καλώδια USB, ακουστικά κ.λπ. και εγγύηση.

  • Ο αριθμός σειράς της συσκευής (ΙΜΕΙ) θα πρέπει να συμφωνεί με αυτόν του κουτιού και της απόδειξης αγοράς.

https://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNghttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNghttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNghttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNg

https://www.istorm.gr/pages/oroi-xrhshs?srsltid=AfmBOopLPea6HfjAW5wsY0y1eI8d4uu9YBeUmzYZLl54eT8pd6-OUpZ7

5.7. DOA (Dead-on-Arrival): Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), η επιστροφή του γίνεται με βάση την πολιτική DOA που ισχύει για κάθε κατασκευαστή, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Κάποιοι κατασκευαστές δεν παρέχουν πολιτική DOA. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο της εγγύησης, τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πάροχο, την πολιτική επιστροφής DOA και την διάρκεια ισχύος της πολιτικής DOA επικοινωνήστε απ’ ευθείας με τον κάθε κατασκευαστή. Λάβετε υπόψη ότι θα πρέπει τo προϊόν να μην έχει υποστεί αντικανονική χρήση όπως αυτή ορίζεται στην  εγγύηση και να μην φέρει σημάδια  (χτυπήματα, γρατσουνιές, σπασμένα εξαρτήματα καθώς και άλλα εμφανή σημάδια χρήσης), να είναι πλήρες με όλα τα παρελκόμενα και έγγραφα και στην συσκευασία παραλαβής, ενώ ο αριθμός σειράς της συσκευής (ΙΜΕΙ) θα πρέπει να συμφωνεί με αυτόν του κουτιού και της απόδειξη αγοράς.

https://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNghttps://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOooROnGSjZhxURsUq385AoeSTwIv5nmW56a3W5KztQPMxcZ9OWNg

μέσω συνήγορου του πολίτη δεν γίνεται κάτι?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...