petran1790 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 18 λεπτά πριν, enlightened είπε Αφού το πήρες από eshop έπρεπε να κινήσεις απλά τη διαδικασία υπαναχώρησης και να έπαιρνες τα λεφτά σου πίσω και να μην περνούσες όλη αυτήν την ταλαιπωρία. Αλλά αυτό το πλοίο έφυγε δυστυχώς.. Απο ηλεκτρονικες αγορες μεσω e-shops , νομιζω το διαστημα υπαναχωρησης ειναι 14 μερες, αν θυμαμαι καλα.
kostaggeloup Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Φροντίσανε από την εξυπηρέτηση πελατών του Γερμανού να μου πουν πως δεν δικαιούμαι υπαναχώρηση επειδή άνοιξε η συσκευασία και δεν είναι σφραγισμένο το προϊόν... Έχουμε πλακωθεί με την εξυπηρέτηση πολλές φορές. Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου από kostaggeloup
SkenaDena Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, kostaggeloup είπε Φροντίσανε από την εξυπηρέτηση πελατών του Γερμανού να μου πουν πως δεν δικαιούμαι υπαναχώρηση επειδή άνοιξε η συσκευασία και δεν είναι σφραγισμένο το προϊόν... Έχουμε πλακωθεί με την εξυπηρέτηση πολλές φορές. Μην μπερδεύετε το DoA με την υπαναχώρηση. Το DoA είναι για ελλάτωμα όπως το δικό σου. Η υπαναχώρηση είναι να το γυρίσεις ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ γιατί το μετάνιωσες. Δικιο έχουν οι υπάλληλοι...
enlightened Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 9 hours ago, kostaggeloup said: Φροντίσανε από την εξυπηρέτηση πελατών του Γερμανού να μου πουν πως δεν δικαιούμαι υπαναχώρηση επειδή άνοιξε η συσκευασία και δεν είναι σφραγισμένο το προϊόν... Έχουμε πλακωθεί με την εξυπηρέτηση πολλές φορές. 5 hours ago, SkenaDena said: Μην μπερδεύετε το DoA με την υπαναχώρηση. Το DoA είναι για ελλάτωμα όπως το δικό σου. Η υπαναχώρηση είναι να το γυρίσεις ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ γιατί το μετάνιωσες. Δικιο έχουν οι υπάλληλοι... Δεν έχει σημασία αν είναι ανοιγμένο, ενεργοποιημένο και χρησιμοποιημένο. Αρκεί να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση και με όλα τα παρελκόμενα. Συγκεκριμένα ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να προβεί στην "αναγκαία δοκιμή", όπως θα ήταν αυτή που θα έκανε σε φυσικό κατάστημα. Αυτό λέει ο νόμος . https://www.eglegal.gr/blog/dikaioma-ypanahorisis-ftharmeni-syskeyasia-ti-ishyei-nomika-gia-ta-e-shop Μόνο σε προϊόντα υγιεινής δεν προβλέπεται η υπαναχώρηση εφόσον η συσκευασία έχει ανοιχθεί. Αυτές είναι δυστυχώς κουτοπόνηρες ελληναρίστικες πρακτικές για να μην μπαίνουν σε χασούρα τα καταστήματα. Ας τους ζήταγες γραπτά ότι δε δέχονται την υπαναχώρηση και θα σου 'λεγα εγώ για πότε θα σου επέστρεφαν τα χρήματα. Τώρα ο δρόμος που επέλεξες είναι ο δύσκολος. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου από enlightened 1
kostaggeloup Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 11 ώρες πριν, enlightened είπε Δεν έχει σημασία αν είναι ανοιγμένο, ενεργοποιημένο και χρησιμοποιημένο. Αρκεί να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση και με όλα τα παρελκόμενα. Συγκεκριμένα ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να προβεί στην "αναγκαία δοκιμή", όπως θα ήταν αυτή που θα έκανε σε φυσικό κατάστημα. Αυτό λέει ο νόμος . https://www.eglegal.gr/blog/dikaioma-ypanahorisis-ftharmeni-syskeyasia-ti-ishyei-nomika-gia-ta-e-shop Μόνο σε προϊόντα υγιεινής δεν προβλέπεται η υπαναχώρηση εφόσον η συσκευασία έχει ανοιχθεί. Αυτές είναι δυστυχώς κουτοπόνηρες ελληναρίστικες πρακτικές για να μην μπαίνουν σε χασούρα τα καταστήματα. Ας τους ζήταγες γραπτά ότι δε δέχονται την υπαναχώρηση και θα σου 'λεγα εγώ για πότε θα σου επέστρεφαν τα χρήματα. Τώρα ο δρόμος που επέλεξες είναι ο δύσκολος. Ακριβώς ότι είπες. Ο ΣΤΚ το πρώτο πράγμα που είπε είναι ότι σε αυτή την περίπτωση για να ξεμπερδεύουμε κάνουμε αίτημα υπαναχώρησης και δεν ασχολούμαστε με DOA και τέτοιες διαδικασίες. Το αίτημα του καταστήματος για σφραγισμένη συσκευή είναι λάθος ερμηνεία του νόμου και δεν μπορεί να αρνηθεί την υπαναχώρηση. Στην περίπτωση τώρα του DOA γίνεται επιστροφή για 2η φορά της συσκευής χωρίς να εντοπίσουν - αναπαράγουν την βλάβη. Το ωραίο θα είναι όταν θα παραλάβω και δεν θα ανοίγει πάλι η συσκευή παρουσία τεχνικού του καταστήματος θα με κοιτάει σαν την αγελάδα το τρένο (έχει γίνει ήδη μια φορά δεν είναι σενάριο φανταστιας). Καταπληκτική απάντηση της Infoquest (εκεί που στέλνει ο Γερμανός τις συσκευές για σερβίς) μπορείτε να το φέρετε μόνος σας να το δείξετε σε τεχνικό και να πάρετε χαρτί βλάβης με κόστος 25€ αλλά δεν ξέρουμε αν θα κάνει ο Γερμανός αντικατάσταση. Αν θέλετε αντικατάσταση μόνο μέσω τις διαδικασίας του Γερμανού.... Οι διαδικασίες για τον ΣΤΚ τραβάνε κάνα 2-3 μηνες για όποιον ενδιαφέρετε και καλό είναι να γίνει καταγγελία και στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου (άλλη χρονοβόρα διαδικασία) Ελληνικό εμπόριο στα καλύτερα του
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα