Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, meletis11 είπε

Εθισμος στην επιβολή εξουσιας, στην παρακολούθηση και στην καταργηση της ελευθεριας.

Σωστα αποτελεσματικα μετρα οχι καταπατηση και προσβολη ελευθεριας.

Το οριο 50 καποιος παει 60, η καμερα-σαρωτης δεν θα κατανοησει οτι σε καποιες οδους ειναι μη ρεαλιστικο να παει καποιος με 50, θα το σαρωσει και το συστημα θα το περασει σαν παρανομια.

 

το μη ρεαλιστικο τι σημαινει; στην εγνατια μπορεις να πας και με 200 το οριο ειναι 120 ειναι οκ να πας με 200; αν το οριο ειναι 50 δεν τρως κληση αν πηγαινεις με 60. επισης δεν στην στελνει η καμερα την κληση αλλα η τροχαια.

  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τέλεια , τώρα που νιώθω ασφαλής θα κάνω μια βόλτα μετά τις μία το βράδυ γύρω από την ομόνοια με το νέο iPhone 17 Pro Max στο χέρι και ίσως να κάνω και μια ανάληψη από κανένα ΑΤΜ εκεί κοντά .

41% .

Επεξ/σία από makis269
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, kinitos είπε

Ένα τελευταίο Συγγρού οριο 90 πετάγονται πεζοί και εχουν σκοτωθεί κιόλας. Οποτε ας πάμε το όριο 30 .

Καλυτερα θα ειναι ολοι να μάθουμε εκτός να οδηγούμε να ειμαστε και σωστοί ως πεζοί οχι να πετάγομαι ανάμεσα σε φορτηγά ανάμεσα σε λεοφωρεια εκτος διαβάσεις και παντα με κόκκινο ως πεζός και να φταίει παντα το όχημα 

εινα ασχετο το ενα με το αλλο. επειδη οι πεζοι πεταγονται και δεν ξερουν = δεν πειραζει να υπαρχουν τετοιες ομαδες; 

μαζι σου 100% για τους πεζους και στο λεω ειλικριναα αλλα ειναι αλλο θεμα το ενα αλλο το αλλο.

6 ώρες πριν, Razgriz είπε

Εξήγησα στην αρχή τη θέση μου πολύ συγκεκριμένα. 

Δεν μπορώ να βοηθήσω εαν δεν καταλαβαίνεις. Ισως χρειάζεται να σκεφτείς :)

εξηγησες την θεση σου και συμπερανες οτι ειμαστε της λογικης γραψτε τους ολους και παρτε τα διπλωματα ενω κανεις πουθενα δεν ειπε αυτο. το οτι εσυ βγαζει ενα συμπερασμα που σε βολευει ενω αυτα που λεμε ειναι απολύτως λογικα και κανεις ενα λογικο αλμα οτι ειμαστε υπερ του να παιρνουν γενικα και αοριστα διπλωματα ειναι δικο σου προβλημα και δεν θα σου πω να σκεφτεις γιατι σιγουρα σκεφτεσαι θα σου πω απλα να εισαι λιγοτερο εγωιστης. 

Επεξ/σία από kata_tixi
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kata_tixi είπε

το μη ρεαλιστικο τι σημαινει; στην εγνατια μπορεις να πας και με 200 το οριο ειναι 120 ειναι οκ να πας με 200; αν το οριο ειναι 50 δεν τρως κληση αν πηγαινεις με 60. επισης δεν στην στελνει η καμερα την κληση αλλα η τροχαια.

Ειναι μη ρεαλιστικο.

Σε καποιες οδους πολεων και υπαιθρου.

Στην ύπαιθρο υπαρχουν ορια που δεν εχουν αλλαξει απο το 1950-1960-1970 π.χ. 30 σε ερημια ή την στηνουν/υπαρχει καμερα το οριο ειναι 70 καποιος παει με 74 ή με 77 και τον γραφουνε.

Παραλογη παραβιαση οριου ταχυτητος δεν ειναι καλο, δεν ειναι ικανοτητα, ειναι επικίνδυνο.

Οδήγηση υπο επήρεια ουσιων,μεθης κλπ, ειναι επικίνδυνο.

Ναι σε ασφαλη, σωστη οδηγηση οχι στον κινδυνο και στην παρανοια.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, meletis11 είπε

Ειναι μη ρεαλιστικο.

Σε καποιες οδους πολεων και υπαιθρου.

Στην ύπαιθρο υπαρχουν ορια που δεν εχουν αλλαξει απο το 1950-1960-1970 π.χ. 30 σε ερημια ή την στηνουν/υπαρχει καμερα το οριο ειναι 70 καποιος παει με 74 ή με 77 και τον γραφουνε.

Παραλογη παραβιαση οριου ταχυτητος δεν ειναι καλο, δεν ειναι ικανοτητα, ειναι επικίνδυνο.

Οδήγηση υπο επήρεια ουσιων,μεθης κλπ, ειναι επικίνδυνο.

Ναι σε ασφαλη, σωστη οδηγηση οχι στον κινδυνο και στην παρανοια.

δεν ισχυει αυτο που λες. επειδη κινουμε σε παλιες εθνικες δεν υπαρχει πουθενα οριο 30. βλεπεις κατι ορια 90 σε δρομους που ειναι γεματοι αποτομες στροφες που κανονικα δεν μπορεις να πας πανω απο 50-60 και βλεπεις κοσμο να πηγαινει με 100+. τωρα αυτα περι μπλοκον σε ερημιες δεν τα σχολιαζω καν γιατι δεν συμβανουν εκτος και αν θεωρεις ερημια ξερω γω μια κομοπολη που σε περιόδους γιορτων μπορει να περασουν απο εκει 2κ αυτοκινητα την ημερα. βλεπεις κατι σηματα περι ελεγχου ταχυτητας κοντα σε κατοικημένες περιοχες που και παλι το οριο ηταν 50 και κανεις δεν το τηρούσε.  σου φαινεται μη ρεαλιστικο γιατι σταθερα απο την αρχη που παιρνουμε το διπλωμα κανεις δεν τηρει τα ορια και του κανονες (βαζω και τον ευατο μου μεσα) και εχουμε σηνηθησει να τρεχουμε μεσα στις πολεις χωρις πραγματικα κανεναν λογο (γιατι δεν θα φτασεις πιο γρηγορα). και εγω εχω οδηγησει πιωμενος γιατι πολυ απλα ηξερα οτι πρωτων δεν θα με πιασουν δευτερον δεν θα εχω καποια μεγαλη τιμωρια απο οταν αλλαξε ο κοκ δεν το κανω και αν ειχαν και αλλα 10-15 μπλοκα που ηξερα οτι ανα πασα στιγμη καπου μπορει να με σταματησουν (και οχι στα 3 στανταρ σημεια) θα επινα ή θα οδηγουσα ακομα πιο προσεκτικα. τα υπολοιπα περι ελευθεριων (δεν ξερω μεγαλυτερη ελευθερια απο το δικαιωμα καποιου να ζησει και να μην σκοτωθεί στο δρομο ) και τα περι εισπρακτικής πολιτικης (που δεν γνωριζω κανεναν φιλο-γνωστο μου να τον σταματησαν και να τον εγραψαν απλα ετσι ) τα αφηνω για αυτους που λενε αλλα λογια να αγαπιόμαστε γιατι ξεβολεύονται ή γιατι πρεπει απλα να γκρινιαξουν για κατι.

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, Just_travel_everywhere said:

όχι εάν το έχει ο συνοδηγός !! 😜😜😜 εξάλλου δύσκολο να σε σταματήσει έτσι και αλλιώς εμένα κάνα δυο φορές που έτυχε στα τόσα χρόνια Η πρώτη μου κίνηση ήταν να σβήσω την εφαρμογή οπότε όλα καλά

Καλα λιγο πολύ αυτο κανουμε όλοι 😂😂 

Δημοσ.

από το θέμα εδώ μέσα συμπέρανα ότι όλα αυτά που βλέπω να γίνονται εκεί έξω είναι από εξωγήινους έλληνες και το 90% εδώ μέσα είναι νομοταγείς. 🤣

 

  • Like 2
Δημοσ.
9 hours ago, uniquegr said:

Τόσο χρόνο αντίδρασης δεν έχουν ούτε οι οδηγοί αγώνων. Edit και διευκρίνηση: Ως "αντίδραση" εννοώ το χρονικό σημείο όπου στέλνεται η εντολή να πατήσεις φρένο, να αλλάξεις πορεία κλπ, μαζί με το χρόνο δηλαδή που απαιτείται μέχρι να αντιληφθείς τον κίνδυνο.

Εδω να σε διορθωσω στο μοναδικο σημειο που πεφτεις εξω--> η ταχυτητα που δινονται τα νευρικα σηματα ειναι τεραστια. Απο τα ματια στον εγκεφαλο, αναλυση κινδυνου, αποφαση, εντολη σε χερια-ποδια για αντιδραση ειναι συνολικα σε ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ του δευτερολεπτου σε εναν υγειη ενηλικα. Η νευρικη ωση ταξιδευει με αρκετα ΜΕΤΡΑ ΑΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Nerve_conduction_velocity

Αρα, εαν πηγαινει με π.χ. 80 μετρα το δευτερολεπτο (πολυ μικρο παραδειγμα αφου φτανει κ πανω απο 100, αλλα εδω για μεσο ορο), σε εναν ενηλικο υψους 1,80μ τα ελαχιστα εκατοστα οπτικου νευρου, μικροαποστασεις μεταξυ εγκεφαλικων νευρωνων κ η σηματοδοτηση σε ανω κ κατω ακρα γινεται σε (περιπου) 22 χιλιοστα του δευτερολετου (ms). Δεν βαζω χρονο για σκεψη γιατι στους περισσοτερους ΔΕΝ παιζει ρολο, αφου το οδηγημα (αμα το μαθεις) ανηκει στους αυτοματισμους. Αρα ξανα, το φρεναρισμα κ η αποφυγη γινονται "απο ενστικτο". Θες να βαλουμε λιγο ακομα ομως κ για αυτο? Ας πουμε αλλα 28ms? Συνολο λοιπον 50ms για να ξεκινησει το φρεναρισμα με 30 χλμ την ωρα.

Αυτο που δεν ανεφερε κανενας ομως ειναι η νοοτροπια..... Γιατι, κ μιλαω απο εμπειρια πολλων χρονων, για να γινει ενα ατυχημα δεν φτανει ενα μονο πραγμα....... Δεν φτανει να πεταχτει η κυρα Μαρια μπροστα στον Μπερτοδουλο κ αυτος να φρεναρει.  Ποτε δεν θα γινει ετσι ατυχημα. Χρειαζεται η κυρα Μαρια να βγει ενω οι δρομοι ειναι βρεγμενοι κ ο Μπερτοδουλος να μην εχει αλλαξει λαστιχα για καποια χρονια.... Η κυρα Μαρια να ειναι στο κινητο της κ να μην προσεχει κ ο Μπερτοδουλος να μιλαει στην συνοδηγο του, την Καλλιοπη, που εχει ωραια μπουτια κ φοραει μινι. Οποτε βαλε βροχη, ταχυτητα ανω του οριου, φθαρμενα λαστιχα, απροσεχτος πεζος, τεστοστερονη στο τερμα, αποσπασμενη προσοχη (6 παραγοντες που ομως ειναι κυριολεκτικα καθημερινοι) κ ΝΑ ΠΩΣ ο φιλος μας ο Ακης (απο Μπερτοδουλακης) θα αργησει να φρεναρει, η αποσταση θα ειναι μικρη, ο δρομος θα γλυστραει κ η κυρα Μαρια θα καταληξει με καταγματα (κ σπασμενο κινητο) στο ΚΑΤ.......

Κ απο ολα αυτα καταλαβαινεις οτι τον Ακη κ την κυρα Μαρια μπορεις να παρεις απο το χωριο, αλλα το χωριο απο αυτους δεν θα το παρεις ποτε! (κ σορυ που κατηγορω την επαρχια, που ειναι τοσο ομορφη κ τους ανθρωπους της, αλλα για λογους κατανοησης ας συνχωρηθω). Ολα αυτα ειναι που κανουν την αντιδραση (το ρεφλεξ) απελπιστικα αργο. Γιατι ο Ακης θα πατησει φρενο, αλλα θα χασει μισο (υπερπολυτιμο) δευτερολεπτο λογω μινι φουστας, τα λαστιχα θα αρχισουν το γλυστριμα οποτε θα χρειαστει κ δευτερη αντιδραση, η βροχη θα επιμηκυνει την αποσταση φρεναρισματος, η κυρα Μαρια κοιμαται στη μεση του δρομου με το κινητο στο χερι κλπ κλπ κλπ. 

Ας ελπισουμε οτι τα αυτονομα οχηματα θα ερθουν γρηγορα φιλε μου, γιατι ολα αυτα δεν τα βλεπω να διορθωνονται σε μια γενεα. Τα αυτονομα -ευτυχως- θα ερθουν συντομοτερα.

Σε ευχαριστω για την ολοσωστη, απο αποψη λογικης κ ανθρωπιας, αποψη σου. Κοσμει την αγορα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως διαπιστώθηκε από τις αρχές, ο 29χρονος είχε ρόλο υπερδιαχειριστή (Super Admin) και ο 55χρονος ρόλο διαχειριστή (Admin)"

😂😂😂😂😂

Αποτελεσματικοτατες οι .... "αρχές"   

 

 

 

Επεξ/σία από Deargr
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, SilverMachine είπε

Αρα, εαν πηγαινει με π.χ. 80 μετρα το δευτερολεπτο (πολυ μικρο παραδειγμα αφου φτανει κ πανω απο 100, αλλα εδω για μεσο ορο), σε εναν ενηλικο υψους 1,80μ τα ελαχιστα εκατοστα οπτικου νευρου, μικροαποστασεις μεταξυ εγκεφαλικων νευρωνων κ η σηματοδοτηση σε ανω κ κατω ακρα γινεται σε (περιπου) 22 χιλιοστα του δευτερολετου (ms). Δεν βαζω χρονο για σκεψη γιατι στους περισσοτερους ΔΕΝ παιζει ρολο, αφου το οδηγημα (αμα το μαθεις) ανηκει στους αυτοματισμους. Αρα ξανα, το φρεναρισμα κ η αποφυγη γινονται "απο ενστικτο". Θες να βαλουμε λιγο ακομα ομως κ για αυτο? Ας πουμε αλλα 28ms? Συνολο λοιπον 50ms για να ξεκινησει το φρεναρισμα με 30 χλμ την ωρα.

50 ms χρόνο αντίδρασης δεν είχε ούτε ο Σουμάχερ. Ωραία. Πάμε με ένα δευτερόλεπτο συνολικό χρόνο μέχρι να πατήσουμε φρένο, αν και διαφωνώ. Όπως και να'χει, το όχημα διανύει σχεδόν τη διπλάσια απόσταση ανά δευτερόλεπτο απο τα 30 στα 50 χαω. Ακόμα και αυτά τα 8 μέτρα μέχρι να πατήσουμε το φρένο, σε κατοικημένη περιοχή μπορεί να είναι σωτήρια. Και δεν θα πω για τους πεζούς που περπατάνε αμέριμνοι και στη κοσμάρα τους. Ένα παιδί να ξεφύγει απο το χέρι της μαμάς του ( συμβαίνει και αυτό, όσο πειθαρχημένο και αν είναι ένα παιδί ), αν σου πεταχτεί, αυτά τα 8 μέτρα στο δευτερόλεπτο θα κάνουν μεγάλη διαφορά. Είτε θα έχεις προλάβει να ακινητοποιήσεις το όχημά σου είτε θα το χτυπήσεις με πολύ μικρότερη ταχύτητα, άρα θα έχει περισσότερες πιθανότητες να ζήσει. Το πρόβλημα όπως το αντιλαμβάνομαι, δεν είναι ότι βιαζόμαστε, είναι ότι δεν μας αρέσει να μας θέτουν όρια. Και δεν μας αρέσει γιατί πολύ απλά, είμαστε κακομαθημένοι. 

59 λεπτά πριν, SilverMachine είπε

Δεν βαζω χρονο για σκεψη γιατι στους περισσοτερους ΔΕΝ παιζει ρολο, αφου το οδηγημα (αμα το μαθεις) ανηκει στους αυτοματισμους.

Αυτό δεν λειτουργεί πάντα θετικά. Εξαρτάται απο τη κούραση του οδηγού, καθώς και αν είναι συγκεντρωμένος σε αυτό που κάνει. Δεν θα σου πω για το κινητό που έχω δει αμέτρητους ηλίθιους να το κοιτάζουν ενώ το αμάξι τσουλάει ( και δεν ξέρουν που στο κόρακα πηγαίνει ), θα σου πω για μια σκέψη που μπορεί να κάνει κάποιος για τη δουλειά του, για τα ψώνια που έχει να κάνει, για ένα καραγκιόζη που τον τσάντισε στη δουλειά. Δεν είναι δύσκολο λοιπόν αυτός ο χρόνος αντίδρασης να μεταβληθεί προς το χειρότερο και να επηρεαστεί αυτός ο αυτοματισμός που περιγράφεις. Άσε δε, που δεν έχουν όλοι τον αυτοματισμό του φρεναρίσματος στο μυαλό τους...

1 ώρα πριν, SilverMachine είπε

Αυτο που δεν ανεφερε κανενας ομως ειναι η νοοτροπια..... Γιατι, κ μιλαω απο εμπειρια πολλων χρονων, για να γινει ενα ατυχημα δεν φτανει ενα μονο πραγμα....... Δεν φτανει να πεταχτει η κυρα Μαρια μπροστα στον Μπερτοδουλο κ αυτος να φρεναρει.  Ποτε δεν θα γινει ετσι ατυχημα. Χρειαζεται η κυρα Μαρια να βγει ενω οι δρομοι ειναι βρεγμενοι κ ο Μπερτοδουλος να μην εχει αλλαξει λαστιχα για καποια χρονια.... Η κυρα Μαρια να ειναι στο κινητο της κ να μην προσεχει κ ο Μπερτοδουλος να μιλαει στην συνοδηγο του, την Καλλιοπη, που εχει ωραια μπουτια κ φοραει μινι. Οποτε βαλε βροχη, ταχυτητα ανω του οριου, φθαρμενα λαστιχα, απροσεχτος πεζος, τεστοστερονη στο τερμα, αποσπασμενη προσοχη (6 παραγοντες που ομως ειναι κυριολεκτικα καθημερινοι) κ ΝΑ ΠΩΣ ο φιλος μας ο Ακης (απο Μπερτοδουλακης) θα αργησει να φρεναρει, η αποσταση θα ειναι μικρη, ο δρομος θα γλυστραει κ η κυρα Μαρια θα καταληξει με καταγματα (κ σπασμενο κινητο) στο ΚΑΤ.......

Και εδώ ερχόμαστε σε έναν άλλο παράγοντα, χαρακτηριστικό του λαού μας: αρκετοί, δεν προσαρμόζονται στις συνθήκες του οδοστρώματος, αλλά οδηγούν με ένα φιξ τρόπο. Την ίδια ταχύτητα που αναπτύσσουν σε στεγνό δρόμο, την ίδια αναπτύσσουν και σε βρεγμένο. Τις ίδιες αποστάσεις κρατάνε ( ανεξάρτητα αν είναι επαρκείς ακόμα και για στεγνό δρόμο ) σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο. Και μετά μπαίνουν στην εξίσωση η κατάσταση και ποιότητα του οδοστρώματος σε συνδυασμό με τη κατάσταση των ελαστικών και των αναρτήσεων του οχήματός μας. Προσωπικά, προτιμώ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και πηγαίνω με τα 30 μου ( όπως πλέον ορίζει ο ΚΟΚ, αλλά και πριν συμβεί αυτό ) και είμαι πάντα σε επαγρύπνιση. 

 

8 ώρες πριν, ntinosterpsis είπε

Καλά έκαναν. Να τους πάρουν το κεφάλι, ειδικά οποιος ειναι μεθυσμένος, τρέχει σε κατοικημένη περιοχή και στα ανασφάλιστα.

Από την άλλη, να καταργήσουν το πρόστιμο για ζώνη και κράνος. Αν γίνει ατύχημα και ζήσεις, να πληρώσεις τα νοσήλεια. Δε χρειάζεται να προστατεύεις τον ανόητο αλλα την κοινωνία. 

Όσοι λέτε για τα πρόστιμα τι προβλημα έχετε; Δηλαδη τι θα έπρεπε να κανουν ; Αυτο πονάει, το χρημα .

 

Όσους σας χαλάει, είστε οι ίδιοι που όλη μέρα κράζετε ότι το κράτος είναι απών και δε γίνεται τίποτα σε αυτή τη χώρα. Οταν κάτι πάει να γίνει, μπαίνετε σε φόρουμ και πάλι κράζετε 

Πρώτον: άπαξ και εμφανίσεις παραβατική συμπεριφορά σε ένα τομέα, σημαίνει ότι είσαι παραβατικός γενικότερα. Το πρόβλημα δεν είναι απλά ότι δεν τηρείς ένα κανόνα ( ανεξάρτητα του οφέλους που έχεις απο τη τήρησή του ), αλλά το ότι ΚΡΙΝΕΙΣ τον κανόνα και τον ακολουθείς κατά το δοκούν. Παράδειγμα: ΣΤΟΠ σημαίνει ΚΛΑΡΙΝΟ. Δεν πας ρολαριστός, ΣΤΑΜΑΤΑΣ,ελέγχεις και αν είναι ελεύθερος ο δρόμος, περνάς. Αρκετοί λοιπόν, κρίνουν ότι αυτό δεν τους εξυπηρετεί, πηγαίνουν ρολαριστοί και είτε δεν βλέπουν τον άλλο που έρχεται με προτεραιότητα, είτε δεν εκτιμούν σωστά τη ταχύτητα με την οποία κινείται, οπότε όταν πλέον θα έπρεπε να είχε σταματήσει, η ταχύτητά του είναι τόσο μεγάλη για τη περίπτωση, που η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη. Και όλο αυτό γιατί κάποιοι ΚΡΙΝΟΥΝ τον κανόνα και αποφασίζουν ότι είναι λάθος.

Ειδικά ως προς το κράνος και τη ζώνη ασφαλείας, τα μέτρα αυτοπροστασίας δηλαδή, δεν είναι θέμα προσωπικής επιλογής με μοναδικό επακόλουθο να φάει το κεφάλι του ο παραβάτης. Έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους. Πρώτον και κυριότερον, αυτός ο παραβάτης ΚΡΙΝΕΙ ότι δεν χρειάζεται μέτρα αυτοπροστασίας επειδή ΘΕΩΡΕΙ ότι είναι καλός οδηγός, ότι κινείται προσεκτικά, ότι θα ανταποκριθεί έγκαιρα στο κακό που μπορεί να τον βρει και τελικά πιστεύει ότι δεν κινδυνεύει, άρα δεν χρειάζεται να ξεβολευτεί με τη ζώνη ή να χαλάσει το μαλλί του με το κράνος. Αυτό, πέραν του ότι μπορεί να θεωρηθεί ακόμα και αυτοκτονική τάση, έρχεται σε αντίθεση με τον ύψιστο κανόνα της οδήγησης, να είμαστε πάντα σε επαγρύπνιση. Εν συνεχεία, δείχνει ότι αυτός ο άνθρωπος υπερεκτιμά τις δυνατότητές του, άρα αν το κάνει για το μέσο αυτοπροστασίας του, θα το κάνει και ως προς τη ταχύτητα με την οποία θα κινηθεί και πάει λέγοντας. Έχεις σκεφτεί ότι ακόμα και αυτός που πετάει ένα σκουπίδι απο το παράθυρό του, είναι επικίνδυνος; Όχι επειδή το σκουπίδι του θα αποσπάσει τη προσοχή του άλλου που θα το φάει στη μούρη, αλλά επειδή αυτή η πράξη δείχνει ότι ο βρωμύλος αδιαφορεί για τον συμπολίτη του ( καθώς και για το περιβάλλον, αλλά μη το πάω τόσο μακριά ), οπότε θα δείξει την ίδια αδιαφορία και σε πιο κρίσιμες καταστάσεις. Το ίδιο και με αυτόν που δεν φοράει ζώνη ασφαλείας ή κράνος. Αυτός που αδιαφορεί για τη δική του σωματική ακεραιότητα, θα ασχοληθεί με την ακεραιότητα του συμπολίτη του ώστε να περιορίσει ταχύτητα ας πούμε; 

 

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

από το θέμα εδώ μέσα συμπέρανα ότι όλα αυτά που βλέπω να γίνονται εκεί έξω είναι από εξωγήινους έλληνες και το 90% εδώ μέσα είναι νομοταγείς. 🤣

 

Ακόμα και αν δεν ήμασταν, αυτό δεν σημαίνει ότι "κόρακας δεν βγάζει κοράκου μάτι". Την αυτοκριτική μας πρέπει να τη κάνουμε με σκοπό τη βελτίωσή μας και όχι για να σταματήσουμε να μιλάμε κατά το "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω". Αν γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε νομοταγείς και συνεχίζουμε να συμπεριφερόμαστε με αυτό το τρόπο, τότε μάλλον θα πρέπει να αποδεχτούμε και το γεγονός ότι είμαστε αλήτες και εγκληματίες, ωρολογιακές βόμβες που κάποια στιγμή θα σκάσουν και θα προκαλέσουν κακό. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να μη σεβόμαστε τους κανόνες ( όποιοι και αν είναι αυτοί ) και κάποτε πρέπει να συνειδητοποίησουμε ότι δεν πηγαίνουμε πια στο σχολείο, αλλά ως ενήλικοι, έχουμε ευθύνες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...