Προς το περιεχόμενο

3DMark05 countdown


Leibniz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

ΜΥ8Ο$ help me out (η οποιος αλλος κατεχει τα τεχνικα...)

Συμφωνα με αυτο http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=16643&highlight= το dst( Depth Stencil Textures) ειναι ενεργοποιημενο απο default(μπορεις να το απενεργοποισησεις)κατι που δινει(?)προβαδισμα στην nvidia..Αρχισαν τα οργανα κιολας?

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
kala h Radeon sou einai kapws Cpu limited etsi? :P

Asta asta, an kai einai se taxythtes 2600+ pali xanw para poly prama.

Eswterikos xwros far cry 80-85fps ekswterikos 30 :lol:

 

Mono 200 marks diafora pantws apo P4 sta 3.4.

Etsi opws ta elegan perimena pio cpu dependent to 3dmark05.

Δημοσ.

Δε ξέρω αλλά το τεράστιο άλμα από τους 4.9 στους 8.07 μου φαίνεται πολύ ύποπτο...Μιλάμε για 45% άυξηση, που είναι τρομέρο ποσοστό...Ο χρόνος θα δείξει βέβαια, αν έχουν γίνει βελτιστοποιήσεις...

Δημοσ.
Συμφωνα με αυτο http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=16643&highlight= το dst( Depth Stencil Textures) ειναι ενεργοποιημενο απο default(μπορεις να το απενεργοποισησεις)κατι που δινει(?)προβαδισμα στην nvidia..Αρχισαν τα οργανα κιολας?

 

Symfwna me th futuremark

 

One could argue that the DST and hardware accelerated PCF implementation vs. the non-DST and point

sampling code paths do not produce comparable performance measurements, since the resulting

rendering shows slight differences. 3DMark05 was designed with the firm belief that those two are indeed

comparable, and in the fact that it is the right way to reflect future 3D game performance. Our study has

proved that over a dozen of the biggest game developers are using DST and hardware PCF for dynamic

shadow rending in their latest or upcoming titles. So if DST and hardware PCF are supported, they should

be used in depth shadow map implementations, because that is what is done also in the latest and future

games. However, if the benchmark user wishes to compare exactly identical rendering performance

across different architectures, DST can be disabled in the benchmark settings, and the dynamic shadows

are then always rendered using R32F depth maps and four point sample PCF.

 

Proswpika diafwnw mazi tous, alla efoson o xrhsths borei na kleisei to DST de borw na pw oti vlepw kai kana megalo thema. Apo thn allh hdh borw na skeftw merika sites pou de tha to kanoun....

 

Δε ξέρω αλλά το τεράστιο άλμα από τους 4.9 στους 8.07 μου φαίνεται πολύ ύποπτο...Μιλάμε για 45% άυξηση, που είναι τρομέρο ποσοστό...Ο χρόνος θα δείξει βέβαια, αν έχουν γίνει βελτιστοποιήσεις...

 

Hmmm, xwris na eimai 100% sigouros (gyrw sto 95 eimai) de nomizw na exoun ginei veltistopoihseis eidika gia to 3dmark.

ATI has promised it will never use the application detection and optimization part of Catalyst AI to improve scores in synthetic benchmarks

Apo oti akougetai, to sygekrimeno bug pou erixne toso ta skor stis x800xtpe, yphrxe mexri tous 4.9 mono stis agp kartes me 256mb opote de tha htan kai poly dyskolo kapoios me pcie na to epivevaiwsei logika.

Δημοσ.
Hmmm, xwris na eimai 100% sigouros (gyrw sto 95 eimai) de nomizw na exoun ginei veltistopoihseis eidika gia to 3dmark.

 

Αν η FutureMark θελήσει να πολεμήσει σοβαρά τις βελτιστοποιήσεις από αμφότερες εταιρίες, θα πρέπει να επικεντρωθεί στον τρόπο με τον οποίο φιλτράρονται οι υφές παράλληλα με το τι γίνεται με τους shaders.

 

Όταν η εφαρμογή ζητήσει τριγραμμικό θα πρέπει να δίδεται τριγραμμικό και όχι μια μπασταρδεμένη εκδοχή. Αν θέλει ο χρήστης φυσικά να ενεργοποιήσει βελτιστοποιήσεις φιλτραρίσματος μπορεί μέσω των οδηγών. Και εδώ ακριβώς θα ήταν χρήσιμο η εφαρμογή να αναγνωρίζει αν οι ΧΨΖ πόντοι είναι με βελτιστοποιήσεις ή άνευ.

 

Μετροπρόγραμμα είναι. Αν δεν ξέρω τι ακριβώς μετράει, θα έχω και κάθε λόγο να αμφισβητήσω την ακρίβειά του, αν επιτρέπει ή απαγορεύει επιλεκτικά βελτιστοποιήσεις.

 

Σημειωτέον ότι ισχύει το ίδιο και εδώ όπως στην δικαιοσύνη: όλοι αθώοι μέχρι αποδείξεως τουναντίον....

  • Super Moderators
Δημοσ.
kala h Radeon sou einai kapws Cpu limited etsi? :P

Asta asta' date=' an kai einai se taxythtes 2600+ pali xanw para poly prama.

Eswterikos xwros far cry 80-85fps ekswterikos 30 :lol:

 

Mono 200 marks diafora pantws apo P4 sta 3.4.

Etsi opws ta elegan perimena pio cpu dependent to 3dmark05.[/quote']

 

 

me enan 3500+ 8a eisai teleia :P :D

Δημοσ.
Αν η FutureMark θελήσει να πολεμήσει σοβαρά τις βελτιστοποιήσεις από αμφότερες εταιρίες, θα πρέπει να επικεντρωθεί στον τρόπο με τον οποίο φιλτράρονται οι υφές παράλληλα με το τι γίνεται με τους shaders.

 

De diafwnw, alla anaferomoun se veltistopoihseis pou stoxeyoun apokleistika kai mono sto 3dmark05.

 

Όταν η εφαρμογή ζητήσει τριγραμμικό θα πρέπει να δίδεται τριγραμμικό και όχι μια μπασταρδεμένη εκδοχή. Αν θέλει ο χρήστης φυσικά να ενεργοποιήσει βελτιστοποιήσεις φιλτραρίσματος μπορεί μέσω των οδηγών. Και εδώ ακριβώς θα ήταν χρήσιμο η εφαρμογή να αναγνωρίζει αν οι ΧΨΖ πόντοι είναι με βελτιστοποιήσεις ή άνευ.

 

Oute edw diafwnw, apla na thymomaste omws oti efarmogh einai kai to benchmark, kai to game kai dystyxws h eytyxws, me vash auta pou leei kai kanei h futuremark, to 3dmark einai kapou anamesa. Gia na to pame akoma pio pera, akoma kai prin skeftoun oi megales 2 na "veltistopoihsoune" to trilinear/aniso, yphrxan alla kolpa (px, lod bias) pou anevazan to skor thysiazontas to IQ kai fysika h efarmogh den to anagnwrize. Sigoura kalo tha htan na borouse, alla as mhn xexname oti panta ton teleytaio logo ton exei o driver.

Δημοσ.

Club3D 9600XT (apiraxti tora) 1639 kala fenete na paei apo to link ;) paw na arxiso to overclock ksana stin VGA :P

 

 

loipon exoume kai leme

 

500/340 (default) 1639

534/359 1735

571/365 1815

 

afta einai me 4.8 apo oti thimame....paw na valo 4.9 na testaro alla mono stin last varieme ta ipolipa :P

Δημοσ.
Oute edw diafwnw, apla na thymomaste omws oti efarmogh einai kai to benchmark, kai to game kai dystyxws h eytyxws, me vash auta pou leei kai kanei h futuremark, to 3dmark einai kapou anamesa. Gia na to pame akoma pio pera, akoma kai prin skeftoun oi megales 2 na "veltistopoihsoune" to trilinear/aniso, yphrxan alla kolpa (px, lod bias) pou anevazan to skor thysiazontas to IQ kai fysika h efarmogh den to anagnwrize. Sigoura kalo tha htan na borouse, alla as mhn xexname oti panta ton teleytaio logo ton exei o driver.

 

Αν ο δημιουργός το θελήσει όλα κλειδώνονται σε μια εφαρμογή, πρώτο και καλύτερο το LOD. Aπλά δεν αφήνεις τον οδηγό να καθορίσει τίποτα εκτός της εφαρμογής, αλλά να ακολουθήσει τυφλά ότι του ζητάει η εφαρμογή. Αν μια εφαρμογή επιτρέπει μόνο default MIPmap LOD bias "0", ενεργοποιεί μόνο εξομάλυνση γωνιών και ανισοτροπικό φιλτράρισμα μέσα από τις ρυθμίσεις της εφαρμογής, τι πιστεύεις θα κάνει ο οδηγός;

 

΄Ολοι υποτίθεται ότι είναι εναντίον των βελτιοποίησεων κάθε είδους και όλοι λίγο πολύ είναι συνένοχοι. Αν η FutureMark δεν άφηνε τόσα περιθώρια για κάθε είδους βελτιστοποιήσεις όχι μόνο οι εταιρίες θα ήταν δυσαρεστημένες, αλλά και οι χιλιάδες χρήστες που αναβαθμίζουν μόνο και μόνο για περισσότερους πόντους και μόνο σε καταψύκτη μέσα δεν έχουν κάτσει ακόμα για αυτήν την εφαρμογή.

 

"Γαμώτο 6 μήνες τώρα και δεν έχω κερδίσει ούτε ένα πόντο στο άτιμο το 3dmarkxx, μα τι συμβαίνει;" :lol:

 

Οι πρώτοι νεκροί... Στο PC μου...

P4 2.8c, GF5900, 1GB RAM

 

3D mark 05 score =... 994 3dmarks!!!

 

Τραγικό, όταν στο '03 έβγαζε 6000!

 

Να με συγχωρεί ο φίλος που το έγραψε, αλλά οι 6000 πόντοι είναι δυστυχώς μέρος όλων των παραπάνω. Μέρος της εξαπάτησης των χρηστών με την ανοχή πολλών συμμετοχόντων ότι η γενιά του ΝV3x είχε καλή αριθμητική επάρκεια, ειδικά σε σύγκριση με τον τότε άμεσο ανταγωνισμό.

 

΄Οταν υποτίθεται σαν εταιρία ξεκινάς να πολεμήσεις μια κατάσταση και θέλεις να υποδυθείς τον ήρωα ή το ολοκληρώνεις με κάθε κόστος ή κάθεσαι απλά στα αυγά σου και κάνεις την πάπια όπως σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. Η ιστορία αυτή ξεκίνησε να ξεπερνάει το όριο όταν αμφότερες οι εταιρίες "παίξανε" με τα vertex shaders στο Νature test/3dmark2001 και από την μια μέρα στην άλλη ως δια θαύματος διπλασιάστηκαν οι επιδόσεις. Αυτό φυσικά το σκουπίσανε έντεχνα κάτω από την φλοκάτη τότε.

 

Δεν έχω τίποτα απολύτως εναντίον των δημιουργών ή των εφαρμογών της Futuremark, τουναντίον. Απλά ως χρήστης έχουν δει τόσα τα μάτια την περασμένη δεκαετία και έχω ακούσει τόσα, που μάλλον θα έλεγα ότι δικαιλογείται η δυσπιστία μου προς όλες τις πλευρές. Μemory allocation bug on R420? Και βγήκε το άτιμο ξαφνικά στην μία και μοναδική εφαρμογή που μια τεράστια μερίδα χρηστών στρέφει το βλέμμα της; Κατά τον ίδιο τρόπο που ανεβαίνουν ως δια μαγείας οι πόντοι στην άλλη πλευρά μεταξύ 61.77 και 66.51. Τους τελευταίους τους δοκίμασα. Είναι 3dmark05 "approved", αλλά δυστυχώς γεμάτος αδικαιολόγητα bugs στο σύνολό τους.

 

Δυστυχώς λίγο πολύ αυτή είναι η κατάσταση, και σαν χρήστης με μια κάποια εμπειρία απλά διαμαρτύρομαι και διαφωνώ με τέτοια βλακώδη φαινόμενα. Δεν θα διαφωνήσω αν κάποιος μου πει ότι υπάρχει πραγματική άνοδο στην αριθμητική επάρκεια μεταξύ 61.77 και 66.51, αλλά είναι ένα μάλλον μετριόφρων ποσοστό στην συνολική άνοδο των επιδόσεων. Κάποιοι παρατηρητικοί που χρησιμοποίησαν ή χρησιμοποιούν κάποιον οδηγό πλέον του 65.xx, θα παρατήρησαν τις επιπλέον βελτιστοποιήσεις που αφορούν το φιλτράρισμα και φυσικά από που ακριβώς έρχεται η μεγαλύτερη άνοδο των επιδόσεων.....

 

***edit: να με συγχωράτε για τον κάπως έντονο τόνο, δεν έχω προσωπικά με κανένα.

Δημοσ.
Μemory allocation bug on R420? Και βγήκε το άτιμο ξαφνικά στην μία και μοναδική εφαρμογή που μια τεράστια μερίδα χρηστών στρέφει το βλέμμα της;

 

Teinw na pistepsw auth thn ekdoxh, vlepontas thn pcie x800xt na vgazei kapou sta 5k 3dmarks me tous 4.9 para ta mikrotera rologia ths. Ennoeitai vevaia oti auto ton kairo pairnoun protaireothta fixes/optimizations pou voithane sto 3dmark alla efoson milame gia genika optimization pou tha voithisoun kai se games kapote, den exw kai kana megalo problhma.

 

Κάποιοι παρατηρητικοί που χρησιμοποίησαν ή χρησιμοποιούν κάποιον οδηγό πλέον του 65.xx, θα παρατήρησαν τις επιπλέον βελτιστοποιήσεις που αφορούν το φιλτράρισμα και φυσικά από που ακριβώς έρχεται η μεγαλύτερη άνοδο των επιδόσεων

 

Dystyxws opws eipa, to 3dmark den einai oute akrivws benchmark alla oute game. Apo oti fainetai h futuremark ta epitrepei ola auta giati thelei to 3dmark na einai kapws antiprosopeytiko ths apodwshs twn paixnidiwn pou xrhsimopoioune paromoies rendering texnikes, apo thn allh, me auto xanei opoiadhpote axia eixe ws synthetic benchmark efoson den exoume idea ti akrivws kanei h kathe karta.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...